Oew, dicht bij zee.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet nog een leuk huisje in Hellevoetsluis.
Op je penis zeker.quote:
Als dat een eis is, ik woon op 5 minuten fietsen van het strand en de zee.quote:
Goed zo.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:44 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ga alvast oefenen op geen godverdomme meer zeggen.
Whehe. Zo voorspelbaar maar toch leukquote:
Ruilenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dat een eis is, ik woon op 5 minuten fietsen van het strand en de zee.
Wat heb je in de aanbieding?quote:
Ik kan niet kopen.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
En genoeg ruimte om super lange wandelingen met ej hond te maken. Koop het.
Hou je van honden?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dat een eis is, ik woon op 5 minuten fietsen van het strand en de zee.
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niemand gaat ooit met jou willen ruilen.Bedoel, je huisje is leuk. Maar de locatie.
Mits goed klaargemaakt.quote:
Oké, jij valt af.quote:
Ze is gewoon jaloersquote:
Ik vertrouw meer op Myraela in deze. Sorry.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:48 schreef Faxie het volgende:
Een leuk huisje in een pittoresk dorpje vlakbij Antwerpen
Hoe weet jij dat?quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vertrouw meer op Myraela in deze. Sorry.
So whatquote:Op maandag 13 januari 2014 20:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik woon wel in een kuthoek waar niks te beleven valt
Ik ken hem helemaal niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:49 schreef twi het volgende:
[..]
Valt me een beetje tegen dat dat antwoord daarvoor nog nodig was. Het is AirwiN hoor...
quote:
Jaja, ik zal aan je denken als ik morgen door de duinen fiets.quote:
Lame.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jaja, ik zal aan je denken als ik morgen door de duinen fiets.
Putte vlakbij Antwerpen?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een leuk huisje in een pittoresk dorpje vlakbij Antwerpen
Een beetje. Een nadeel is sowieso dat je met honden maar beperkt de duinen in mag/het strand op mag vanwege de andere dieren die er rondlopen. Nu mag het overigens wel geloof ik.quote:
Nah 20 minuutjes hooguitquote:Op maandag 13 januari 2014 20:59 schreef rolklem het volgende:
[..]
Putte vlakbij Antwerpen?ben je nog een half uur voor aan het rijden joh!
Klopt. Maar de hond krijg je er altijd gratis bij.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een beetje. Een nadeel is sowieso dat je met honden maar beperkt de duinen in mag/het strand op mag vanwege de andere dieren die er rondlopen. Nu mag het overigens wel geloof ik.
Ik vrees dat die niet goed samen gaat met mijn drie katten. Wat voor hond heb je?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:03 schreef Fera het volgende:
Klopt. Maar de hond krijg je er altijd gratis bij.
Een golden retriever. Hij doodt geen katten.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vrees dat die niet goed samen gaat met mijn drie katten. Wat voor hond heb je?
Het probleem met honden is niet zozeer dat ze katten doden. Het probleem is dat ze hond zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Een golden retriever. Hij doodt geen katten.
Of de katten de hond niet doden ben ik dan weer niet zeker van.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:06 schreef Fera het volgende:
Een golden retriever. Hij doodt geen katten.
Die wielrenners die hier zondags overal doorheen denderenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:05 schreef rolklem het volgende:
[..]
Wel een mooie plaats om te wonen als wielerfan. Voor de rest... nah
Ik mag 'm dus niet meenemen naar de volgende meet?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:07 schreef twi het volgende:
[..]
Het probleem met honden is niet zozeer dat ze geen katten doden. Het probleem is dat ze hond zijn.
Alleen zondags?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die wielrenners die hier zondags overal doorheen denderen
Alleen op zondag? Bofkont.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die wielrenners die hier zondags overal doorheen denderen
Dat mag. Maar het zal best koud zijn in het portiek.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik mag 'm dus niet meenemen naar de volgende meet?
Nah. Dat lijkt me niet. Hij heeft een week lang met 'n kat op dezelfde kamer geslapen en er heeft niet één keer bloed gevloeid.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of de katten de hond niet doden ben ik dan weer niet zeker van.
Zeg dan gewoon nee.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:09 schreef twi het volgende:
[..]
Dat mag. Maar het zal best koud zijn in het portiek.
En krijg ik alleen de hond, of heb ik jou er ook meteen bij?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:09 schreef Fera het volgende:
Nah. Dat lijkt me niet. Hij heeft een week lang met 'n kat op dezelfde kamer geslapen en er heeft niet één keer bloed gevloeid.
De hond en ik mogen niet gescheiden worden.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En krijg ik alleen de hond, of heb ik jou er ook meteen bij?
Welke voordelen zijn er aan jou in huis hebben?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:11 schreef Fera het volgende:
De hond en ik mogen niet gescheiden worden.
How cruel.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:11 schreef Myraela het volgende:
Je mag hem van mij op een zomerse dag wel in de auto voor de deur laten zitten.
Dat hoop ik niet voor je. Bogie is best flink.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:11 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat onze kat groter is dan de hond.
Is dit een sollicitatie of zo? Ik zocht alleen een strandhuis en jij bood het aan.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welke voordelen zijn er aan jou in huis hebben?
Enige zekerheid dat het minstens in dezelfde staat aantref als ik het achterlaat is niet zo raar, toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:13 schreef Fera het volgende:
Is dit een sollicitatie of zo? Ik zocht alleen een strandhuis en jij bood het aan.
Het zal er eerder schoner uitzien dan smeriger. Vraag maar aan Kaneel.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enige zekerheid dat het minstens in dezelfde staat aantref als ik het achterlaat is niet zo raar, toch?
Vertel es Kaneel...quote:Op maandag 13 januari 2014 21:15 schreef Fera het volgende:
Het zal er eerder schoner uitzien dan smeriger. Vraag maar aan Kaneel.
Ach ja. Er rijden nog veel meer auto's door je straat. En ook nog veel meer normale fietsers. En waarschijnlijk ook nog meer brommers en scooters.quote:
Ze bleef slapen na onze eerste date. Ik moest werken de dag er na.quote:
Waarom aan Kaneel, ben je inmiddels minder netjes geworden dan?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Het zal er eerder schoner uitzien dan smeriger. Vraag maar aan Kaneel.
Oh, die mag ook wel eens bij mij komen slapen dan.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze bleef slapen na onze eerste date. Ik moest werken de dag er na.
Toen ik thuis kwam, was mijn huis gestofzuigd, de vaat gedaan en al mijn papieren op stapels gelegd.
Ik vond het een vergelijkbare situatie.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:18 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom aan Kaneel, ben je inmiddels minder netjes geworden dan?
Achteraan aansluiten!quote:Op maandag 13 januari 2014 21:18 schreef Watertornado het volgende:
Oh, die mag ook wel eens bij mij komen slapen dan.
Innovatieve manier van fooi geven.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze bleef slapen na onze eerste date. Ik moest werken de dag er na.
Toen ik thuis kwam, was mijn huis gestofzuigd, de vaat gedaan en al mijn papieren op stapels gelegd.
Is jouw huis dan niet al spik en span?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Noem je Kaneel nou een hoer?quote:
Moet je je game upsteppen, vriend.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Denken dat WT niet de vulva's kolkend maaktquote:
Ik voel me nu goedkoop.quote:
Hadden we seks dan?quote:
Kijk maar in mijn fobo.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:20 schreef twi het volgende:
[..]
Zo had ik 't nog niet gezien. Dan zal 'ie wel erg goed zijn met z'n kaneelstokje.
Er waren seksuele handelingen, dat telt ook.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je je game upsteppen, vriend.
[..]
Denken dat WT niet de vulva's kolkend maakt
[..]
Ik voel me nu goedkoop.
[..]
Hadden we seks dan?
Ah, oké.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Er waren seksuele handelingen, dat telt ook.
Wat zeur je nou, ga verkopen. Misschien heeft ze wel interesse in je diensten.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, oké.
Stomme Chai, een beetje insinueren dat ik een prostituee ben. ;;(
Het is afdoende schoon, maar vrouwen hebben vaak toch een wat klinischere kijk op dat soort dingen, dus een second opinion + hands on mentaliteit wordt zeer gewaardeerd.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Is jouw huis dan niet al spik en span?
Moet je wel met me neuken, anders heb ik er niks aan.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is afdoende schoon, maar vrouwen hebben vaak toch een wat klinischere kijk op dat soort dingen, dus een second opinion + hands on mentaliteit wordt zeer gewaardeerd.
Chai heeft al een vriendje.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:25 schreef twi het volgende:
[..]
Wat zeur je nou, ga verkopen. Misschien heeft ze wel interesse in je diensten.
Ow jee, dat kan mogelijk wel meer werk opleveren. Zal ik de kosten en de baten eens van moeten afwegen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet je wel met me neuken, anders heb ik er niks aan.
Laat gewoon een zwikkie van haar KLB-posts zien, dan hoef je je daar ook geen zorgen meer over te maken.quote:
Jij laat me alle hoeken van de kamer zien? Weet ik meteen of het stofvrij is.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ow jee, dat kan mogelijk wel meer werk opleveren. Zal ik de kosten en de baten eens van moeten afwegen.
Nee, ik ga niet stoken in een gelukkig samenzijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:28 schreef twi het volgende:
[..]
Laat gewoon een zwikkie van haar KLB-posts zien, dan hoef je je daar ook geen zorgen meer over te maken.
Vooral onder het bureau ben ik nog wel eens wat minder kritisch.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij laat me alle hoeken van de kamer zien? Weet ik meteen of het stofvrij is.
Nope. Ik weet eigenlijk niet hoe je een kat iets kunt leren of afleren...ik gok met eten.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:29 schreef rolklem het volgende:
Kinderen kun je nog leren dat teleurgesteld zijn erger is dan boos zijn, maar bij een poes werkt dat dus echt niet he
Katten zijn eeuwenlang aanbeden als goden. Dat zijn ze nooit meer vergeten.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nope. Ik weet eigenlijk niet hoe je een kat iets kunt leren of afleren...ik gok met eten.
Van een kattenexpert heb ik gehoord: duidelijk nee zeggen (op een boze toon, dus een toon die je alleen dan gebruikt), duidelijk laten merken dat ze iets verkeerds doet (in mijn vingers knippen snapt ze heel goed, dan gaat ze ook van het aanrecht af bijvoorbeeld), paar uur daarna negeren en als het echt nodig is een tik geven (maar dat vind ik stomquote:Op maandag 13 januari 2014 21:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nope. Ik weet eigenlijk niet hoe je een kat iets kunt leren of afleren...ik gok met eten.
Wie is toch die heloef?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sorry, Heloef was gespot in een andere SC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |