DOE NIET, DOE NIETquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:21 schreef Karina het volgende:
Ik ga mijn laptop aan de tv hangen, kleine schermpje is kut. Kan alleen niet meer posten dan helaas.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:21 schreef Muto het volgende:
Daarover gesproken hè. In de meeste huishoudens kookt de vrouw, maar kijk dan eens naar restaurants. Wie koken daar? Juist.
Hetzelfde met glazenwassers, alle huisvrouwen doen ramen zemen. Maar hebben jullie ooit een glazenwaster gezien?
Uurtje of 1 begint de 2e heatquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Niks mis mee inderdaad
Ik kijk straks weer als die Nederlandse komt. Hoe laat is dat?
Nouja, niet op de bek, maar wel op de kont. Maargoed, ook de laatste van deze heat, dus veel ga ik niet missenquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:08 schreef Jovatov het volgende:
Ik kijk tot er eentje goed op d'r bek gaat
quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet tussendoor ook nog wat doen, rond een uur of 1 ben ik er weer denk ik
Ik verwonderde me eerder over hun namen. "Gottlieb" is nu niet bepaald een naam die ik met NZeeland asocieerquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:26 schreef franklop het volgende:
Ben ik de enige die het apart vind dat alle 4 Nieuw-Zeelandse vrouwen in de eerste heat moeten en alle vier de Amerikaanse in de tweede heat? Andere landen zijn wel opgesplitst (CAN,FIN)
Nee, dat ben je nietquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:26 schreef franklop het volgende:
Ben ik de enige die het apart vind dat alle 4 Nieuw-Zeelandse vrouwen in de eerste heat moeten en alle vier de Amerikaanse in de tweede heat? Andere landen zijn wel opgesplitst (CAN,FIN)
Wel vreemd idd, maar ik neem aan dat het gewoon toeval is? Neem aan dat er lootjes getrokken moeten worden oid..quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:26 schreef franklop het volgende:
sleutelbeentje zal ook wel kapot zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:29 schreef heywoodu het volgende:
Aaah die herhaling, vol op d'r hoofd
Nou ja, das helaas pindakaas en geneest wel weer gewoon, ik maakte me eerder zorgen over d'r hoofd, zo hard als ze daarop terecht kwam..quote:
Dan weet je wel hoe je het in de eerste run gedaan hebtquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:32 schreef Montov het volgende:
Wel een hogere score dan de eerste run.
Als het goed is gaat het gewoon @random ja..quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:30 schreef JoR87 het volgende:
[..]
Wel vreemd idd, maar ik neem aan dat het gewoon toeval is? Neem aan dat er lootjes getrokken moeten worden oid..
Nos.nl/os2014quote:
Ja ik ook, maar toen er al 2x Ring of Fire was geplaatst hoorde ik het pas..quote:
Rodeo is dat er nog een 180 bijgevoegd wordt aan het eindequote:Op donderdag 6 februari 2014 11:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Waar zit het verschil in tussen Rodeo en backflip?
Op halfpipe ofzo?quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:44 schreef Muto het volgende:
Fuller boekt nog wel succes in het Olympisch dorp.
Ik vind Miley niet verkeerd hoor, los van dr haar en gedrag danquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:44 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Beetje een mix van Britt en Miley haha.
Ja, cappies maken van herhalingenquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Je bent er snel bij vandaag he?
Is dan ook wel te zien aan dr scorequote:Op donderdag 6 februari 2014 11:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dit vond ik echt een veeeeel lager niveau, en ze valt ook nog eens...
Ja.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dus eerst 1 groep alle runs en dan de 2e?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |