Snap sowieso al niet waarom Joe Hart daar die bal kopte met nog twee verdedigers in de beurt, FIFA Goalkeeper Mistake of the Year dus.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:43 schreef Seconde het volgende:
[..]
Ach om nou te zeggen dat hij met open goal scoorde
*datquote:Op maandag 13 januari 2014 19:47 schreef KingRoland het volgende:
Die wereldelftal![]()
Ik lach me kapot joh
Alles voor de jaren 70 is niet serieus te nemen.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:48 schreef Doublepain het volgende:
1958
Toen ging Tong net met pensioen.
Als je goed kijkt zie je hem misschien nog achter het doel zittenquote:Op maandag 13 januari 2014 19:48 schreef Doublepain het volgende:
1958
Toen ging Tong net met pensioen.
Maar zonder Louis was hij niet zo ver gekomenquote:Op maandag 13 januari 2014 19:49 schreef KingRoland het volgende:
Dus Braziliaanse Pelé is dus DE BESTE van iedereen
Toch wel respect, 3 x WK. Of die spelers nou zo slecht waren kan alleen Tong bepalen.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:50 schreef Syntix het volgende:
Pele was echt fucking slechtDie zou in deze tijd echt niet meekunnen. Zidane daarentegen
pure ownage.
wie is dat? is dat zo'n verzonnen figuur?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:51 schreef Blistering het volgende:
Eigenlijk had God gewoon alle awards moeten winnen.
Wie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Kast?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:51 schreef KingRoland het volgende:
Steek die Ballon drol maar in je ...
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:53 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Nee Verhoeven heeft grotere tieten
Die vrouwquote:Op maandag 13 januari 2014 19:53 schreef KingRoland het volgende:
Nou Karina, wie zou het moeten winnen van de vrouwen?
Gillette is dan ook the best a man can get.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:54 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
Ja Graziano Pelle heeft zoals verwacht gewonnen
Wat dacht je danquote:Op maandag 13 januari 2014 19:54 schreef Syntix het volgende:
gvd dit is gewoon een poppenshow van 2 uurkut fifa
Ik vind persoonlijk de verkiezing van Ribery belachelijk, aangezien Robbengod duidelijk veel beter is.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik ben voor CR7 ookal is Ribery van Die Beste
Robben is dan ook een geval apart.nu Schweinsteiger niet in het Wereldelftal zit neem ik deze circus niet serieus al gun ik het CR7 welquote:Op maandag 13 januari 2014 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk de verkiezing van Ribery belachelijk, aangezien Robbengod duidelijk veel beter is.
Pure geldverspilling dit.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:55 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Wat dacht je danDat het ergens op een prikbord kwam te hangen?
Is er bierquote:Op maandag 13 januari 2014 20:01 schreef KingRoland het volgende:
FEESTJE BIJ MIJ THUIS IEDEREEN JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ik wil erin badenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:02 schreef Doublepain het volgende:
Ik zou zijn tranen eraf willen likken.
Omdat het kan.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:03 schreef ReplaR het volgende:
Waarom praat ie geen engels zoals vorige keer?
maar hij kan het welquote:Op maandag 13 januari 2014 20:03 schreef lionella het volgende:
Wereldvoetballer en GEEN engels praten !!
iddquote:Op maandag 13 januari 2014 20:04 schreef Doublepain het volgende:
Hoe wist de regie dat hij Eusebio ter sprake bracht? (plaatje bovenin)
Dit was allang bekend
Haha iddquote:Op maandag 13 januari 2014 20:04 schreef Blistering het volgende:
Die chick van 'm heeft wel pijplippen zeg, godverdomme.
pics.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:04 schreef Blistering het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:04 schreef Blistering het volgende:
die commentatorquote:Op maandag 13 januari 2014 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het leven van Eurosport commentator: zaterdag praat je over Kishna, maandag over Ronaldo
Waar is de afterparty? of moeten we vanavond door naar het Kvdb topicquote:Op maandag 13 januari 2014 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het leven van Eurosport commentator: zaterdag praat je over Kishna, maandag over Ronaldo
Ja. Daar gaat Johan Derksen persoonlijk uitleggen dat hij vroeger met zijn linker een blik erwten open kon schieten.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Waar is de afterparty? of moeten we vanavond door naar het Kvdb topic
ach ach je midget heeft niet gewonnen en nu kunnen we het niet meer serieus nemen?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:07 schreef lionella het volgende:
Neemt iedereen deze verkiezing, deze poppenkast nou weer serieus ?
Mensen die gaan ruzie maken over welke van 'hun' spelers de beste isquote:Op maandag 13 januari 2014 20:07 schreef Seconde het volgende:
[..]
ach ach je midget heeft niet gewonnen en nu kunnen we het niet meer serieus nemen?
CR7
Maak ik ruzie dan?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:08 schreef ulq het volgende:
[..]
Mensen die gaan ruzie maken over welke van 'hun' spelers de beste is
Nee hoor. Maar de meesten gaven toch aan dat ze de verkiezing niet meer serieus zouden nemen als CR7 het niet zou winnen? Voor mij is Ronaldo de terechte winnaar hoorquote:Op maandag 13 januari 2014 20:07 schreef Seconde het volgende:
[..]
ach ach je midget heeft niet gewonnen en nu kunnen we het niet meer serieus nemen?
CR7
Het feit dat Ribery alleen al is genomineerd samen met Messi zegt ook alles over deze prijs. Lahm Schweinsteiger of Robben zijn toch een niveau beter maarja wat moet je anders met een franse prijs.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:07 schreef ulq het volgende:
HET IS EEN COMPLOT
Bayern München-voorzitter Uli Hoeness verwacht overigens niet dat de speler van zijn club gaat winnen. De bestuurder vermoedt een complot. “Het past niet in de plannen van sommige mensen dat Bayern München alles wint”,
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:03 schreef lionella het volgende:
Die bovenlip kan toch niet echt zijn? Verder wel lekker net als Shanina Shaik.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:04 schreef Blistering het volgende:
Volgend jaar Clasie.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:02 schreef Caland het volgende:
Geniet er maar van ja. Is de laatste keer dat 'ie hem wint.
Ja, matig. Maar ja. Xavi, Iniësta, Neymar, Pique en Messi zijn ook te autistisch om een 2e taal te leren.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:03 schreef lionella het volgende:
Blanco 23,93 % ???quote:Op maandag 13 januari 2014 20:16 schreef JanCees het volgende:
Cristiano Ronaldo 27,99 %
Messi 24,72 %
Ribéry 23,36 %
Strootmanquote:Op maandag 13 januari 2014 20:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Wie waren er nog meer genomineerd dan?
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
En die voetbalt allang niet meer. Moet je nagaan.
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Wie waren er nog meer genomineerd dan?
quote:
twitter:KoenGreven twitterde op maandag 13-01-2014 om 20:26:30Van Gaal stemde voor Gouden Bal op Ribery, Muller en Robben. Tja. reageer retweet
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
En die voetbalt allang niet meer. Moet je nagaan.
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:KoenGreven twitterde op maandag 13-01-2014 om 20:26:30Van Gaal stemde voor Gouden Bal op Ribery, Muller en Robben. Tja. reageer retweet
Tsja als je niet op jezelf kunt stemmen, dan zo maar.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
"Allemachtig, Ronaldo, Messi, dat zijn geen beroerde spelers."quote:Op maandag 13 januari 2014 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had liever good old Frank Kramer gehad
Snap ook niet waarin Ribery belangrijker was dan Robben?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:55 schreef opreis het volgende:
De reacties uit het ribery kamp zijn echt te sneu voor woorden, ze laten het over komen alsof hij in z'n eentje 5 prijzen heeft gewonnen en bayern zonder ribery dat 2 of 3 prijzen minder had gewonnen. Ik vind dat echt respectloos tegenover de andere spelers van bayern.
Ronaldo terecht gewonnen en messi sportief verliezer.
Ribery wordt alleen maar gehyped omdat hij Frans is. Fransen kunnen er niet mee omgaan dat ze niet meer meedoen internationaal.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Snap ook niet waarin Ribery belangrijker was dan Robben?
Messi en Christiaan(o)quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:25 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Messie en Adriaan, Messie en Adriaan, dat zijn je beste vrienden...
ZÜRICH - De Bayern-iconen Franz Beckenbauer en Karl-Heinz Rummenigge lieten zich niet kennen als goede sportieve verliezers. „Franck Ribéry had een groot aandeel in de vijf prijzen van Bayern München”, aldus der Kaiser. „Zonder hem hadden we misschien twee of drie prijzen gewonnen. Hij verdiende het om de Gouden Bal te winnen.”quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:55 schreef opreis het volgende:
De reacties uit het ribery kamp zijn echt te sneu voor woorden, ze laten het over komen alsof hij in z'n eentje 5 prijzen heeft gewonnen en bayern zonder ribery dat 2 of 3 prijzen minder had gewonnen. Ik vind dat echt respectloos tegenover de andere spelers van bayern.
Ronaldo terecht gewonnen en messi sportief verliezer.
Wat een triestheidquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
ZÜRICH - De Bayern-iconen Franz Beckenbauer en Karl-Heinz Rummenigge lieten zich niet kennen als goede sportieve verliezers. „Franck Ribéry had een groot aandeel in de vijf prijzen van Bayern München”, aldus der Kaiser. „Zonder hem hadden we misschien twee of drie prijzen gewonnen. Hij verdiende het om de Gouden Bal te winnen.”
Rummenigge zag zelfs een complot tegen ‘zijn’ speler ten faveure van winnaar Ronaldo. „De deadline van de verkiezing is in november vorig jaar zelfs uitgesteld om zo de play-offs voor WK-kwalificatie mee te kunnen nemen bij de beoordeling. Alleen omdat een bepaalde speler de hoofdprijs moest winnen.”
De FIFA en complottheorieën, duistere zaken en naar corruptie riekende beslissingen zijn bijna onlosmakelijk met elkaar verbonden. Maar de play-offs voor WK-kwalificatie vonden toch echt in 2013 plaats en daar maakte Ronaldo het verschil voor Portugal tegen Zweden en uiteindelijk het verschil tussen hem, Ribery en Messi voor de Gouden Bal 2013.
Te triest.
Dat dus. Chauvinisme is niet voor niets een Frans woord.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat een triestheid
Terecht niet gewonnen. Goede speler, maar niet buitengewoon.
Ik durf wel te zeggen dat ze zonder hem net zoveel prijzen hadden gewonnen
Whehe Chauvinisme..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat dus. Chauvinisme is niet voor niets een Frans woord.
Robben.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:08 schreef Shreyas het volgende:
Ronaldo ten onrechte gewonnen natuurlijk. Messi had moeten winnen, Ribèry tweede moeten worden en Ronaldo hooguit derde. Al zijn spelers als Zlatan en Robben wellicht nog beter, alleen is de laatstgenoemde zelden topfit.
*verdedigtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:14 schreef Mansjester het volgende:
Het enige wat ik niet snap ik dat zijn mentaliteit altijd zo wordt geroemd. Vind het echt bullshit, hij loopt altijd zo verontwaardigd en met een jankgezicht over het veld. Het verdedigd ook niet hard mee ofzo.
Ik vind het wel terecht dat hij heeft gewonnen natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |