Nee oké, maar dan krijg je dus zo'n review van een BMW die nu bijna 10 jaar oud zou zijn.quote:
Nee, ik hou totaal niet van auto's.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee oké, maar dan krijg je dus zo'n review van een BMW die nu bijna 10 jaar oud zou zijn.
Ben je bij de liveshow geweest van Topgear?
Ik vond die shows van Clarkson over Europa ook wel leuk.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee oké, maar dan krijg je dus zo'n review van een BMW die nu bijna 10 jaar oud zou zijn.
Ben je bij de liveshow geweest van Topgear?
"inventions that changed the world"quote:Op maandag 13 januari 2014 21:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vond die shows van Clarkson over Europa ook wel leuk.
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee ik denk niet dat jij telt als boek of wetenschappelijk artikel
Ik lees nu het boek van Clarkson. Die is wel hilarischquote:Op maandag 13 januari 2014 21:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik doe geen MBO, snorryquote:Op maandag 13 januari 2014 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]Heb ik weer. Ook geen: met speciale dank aan?
Idd en zo enorm droog ook. Die gasten weten echt teringveel van auto's.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb er 4 ofzo, die man schnabbelt bij als een gekquote:Op maandag 13 januari 2014 21:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik lees nu het boek van Clarkson. Die is wel hilarisch
Moet je slimmer aanpakken:quote:Op maandag 13 januari 2014 21:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee ik denk niet dat jij telt als boek of wetenschappelijk artikel
Ik heb life according to Clarkson ofzo. Die columns. Al weet ik niet of zijn andere boeken dat ook zijnquote:Op maandag 13 januari 2014 21:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb er 4 ofzo, die man schnabbelt bij als een gek
Over België ook: The most boring country, in the whole world....quote:Op maandag 13 januari 2014 21:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Idd en zo enorm droog ook. Die gasten weten echt teringveel van auto's.
Mod K. (2014). Amsterdam-Zuid - Een open forum, Amsterdam: FOK.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moet je slimmer aanpakken:
Bron
Een open forum over Amsterdam (3e druk) - Dr. Karina Mod
Kom op de koffie dan kun je zeggen dat je zelfs bij een huis in Amsterdam Zuid binnen bent geweest.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Mod K. (2014). Amsterdam-Zuid - Een open forum, Amsterdam: FOK.
Ja zoiets, ik heb zo ook 1 bron op mijn eindwerk staan.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Mod K. (2014). Amsterdam-Zuid - Een open forum, Amsterdam: FOK.
Dat kan ik al welquote:Op maandag 13 januari 2014 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Kom op de koffie dan kun je zeggen dat je zelfs bij een huis in Amsterdam Zuid binnen bent geweest.
Wel tof Karina, dat je zelf nog gezien hebt hoe je huis werd gebouwdquote:Op maandag 13 januari 2014 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja nog een ander model danDit huis is uit 1930.
Nicequote:Op maandag 13 januari 2014 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja nog een ander model danDit huis is uit 1930.
Hihahoquote:Op maandag 13 januari 2014 21:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wel tof Karina, dat je zelf nog gezien hebt hoe je huis werd gebouwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |