abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135451344
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 19:56 schreef Monolith het volgende:

[..]

Linkshandig zijn kies je ook niet voor, met je linkerhand masturberen wel.
Ik masturbeer met mijn rechterhand.

Dat is alleen alweer dik een maand geleden.
pi_135451416
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:07 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

Dus eigenlijk zeg je dat seksueel actief zijn een keuze is die je maar moet onderdrukken als je toevallig met een andere geaardheid dan die van jou bent geboren? ... interesting....
Van mij hoeft niemand iets te onderdrukken. Zolang zulke zaken maar in de privé sfeer blijven.

Het zou niet de bedoeling moeten zijn dat mensen met latex pakjes op een boot kunnen dansen.
pi_135451456
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:13 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Kun je dit soort vunzige propaganda voor zelfbevrediging even achterwege laten?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 13 januari 2014 @ 20:15:33 #54
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_135451465
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:13 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Overgewicht kan inderdaad problemen veroorzaken voor wat betreft het krijgen van een erectie.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_135451473
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:15 schreef Monolith het volgende:

[..]

Kun je dit soort vunzige propaganda voor zelfbevrediging even achterwege laten?
Ik geef antwoord op je post.
pi_135451508
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:15 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik geef antwoord op je post.
Denk aan de kinderen.
pi_135451514
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Overgewicht kan inderdaad problemen veroorzaken voor wat betreft het krijgen van een erectie.
Mwau, 5/10, het zou hard aan kunnen komen bij iemand die daadwerkelijk dik is maar erg creatief is je ad hominem niet.
pi_135451534
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:16 schreef Monolith het volgende:

[..]

Denk aan de kinderen.
Kinderen boeien mij niet.
  maandag 13 januari 2014 @ 20:17:43 #59
358523 IkStampOpTacos
pi_135451595
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:16 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Mwau, 5/10, het zou hard aan kunnen komen bij iemand die daadwerkelijk dik is maar erg creatief is je ad hominem niet.
Er zit een verschil tussen een ad hominem en een grap. :*
-
  maandag 13 januari 2014 @ 20:17:53 #60
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_135451604
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:14 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Van mij hoeft niemand iets te onderdrukken. Zolang zulke zaken maar in de privé sfeer blijven.

Het zou niet de bedoeling moeten zijn dat mensen met latex pakjes op een boot kunnen dansen.
Dat zijn toch niet de gemiddelde homoseksuelen .... :') mijn god.

De gemiddelde homoseksueel zijn gewoon allerdaagse mensen. Artsen, advocaten, etc.

Juist door jouw 18de eeuwse houding is het zo vreselijk vaak mis gegaan vroeger. Werden op den duur mensen misbruikt in de kerk enzo. Omdat alles in het geheim moest.... :')
pi_135451612
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:16 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Kinderen boeien mij niet.
Tja, homofoben boeien de gemiddelde leernicht op een boot ook niet.
pi_135451613
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Er zit een verschil tussen een ad hominem en een grap. :*
Het een sluit het ander niet uit...
  maandag 13 januari 2014 @ 20:18:07 #63
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_135451618
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Dat mag. Maar dat boycotten van allerlei mensen is zo kinderachtig en tevens hypocriet. Nu moeilijk doen omdat homo's niet publiekelijk mensen mogen werven voor hun seksuele geaardheid, maar morgen weer op bezoek in Dubai of de VAE. Landen waar je als homo al helemaal niet kunt wezen.
1. Het is nogal een stropop argument om zoiets specifieks als naar Dubai gaan aan iedereen (of in ieder geval een groot deel) toe te kennen die in dit topic valt over homohaat. Ik zou niet dood gevonden willen worden in het midden-oosten. En nu?

2. Ik denk dat voor elke mening die jij hebt er ook wel tig voorbeelden te noemen zijn hoe jij (direct of indirect en onbewust) iets doet wat datgeen jij haat in stand houdt. Op die manier zijn we dus allemaal hypocriet en dienen we allemaal stil te zijn over elke misstand. Dat is een fijne maatschappij/wereld, zeg.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_135451665
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:17 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

Dat zijn toch niet de gemiddelde homoseksuelen .... :') mijn god.

De gemiddelde homoseksueel zijn gewoon allerdaagse mensen. Artsen, advocaten, etc.

Juist door jouw 18de eeuwse houding is het zo vreselijk vaak mis gegaan vroeger. Werden op den duur mensen misbruikt in de kerk enzo. Omdat alles in het geheim moest.... :')
Waar zeg ik dat de gemiddelde homoseksueel zo is ?
  maandag 13 januari 2014 @ 20:18:51 #65
358523 IkStampOpTacos
pi_135451672
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:18 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het een sluit het ander niet uit...
Je zou kunnen zeggen dat het in elkaars verlengde ligt. Alleen is de benaming 'ad hominem' in dit geval op z'n zachtst gezegd, ongepast.
-
pi_135451684
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:18 schreef Monolith het volgende:

[..]

Tja, homofoben boeien de gemiddelde leernicht op een boot ook niet.
Wel degelijk, anders was heel die Gay Pride er niet.
pi_135451752
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Je zou kunnen zeggen dat het in elkaars verlengde ligt. Alleen is de benaming 'ad hominem' in dit geval op z'n zachtst gezegd, ongepast.
Dat klopt.
  maandag 13 januari 2014 @ 20:20:20 #68
381953 NaturalScience
pi_135451767
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:18 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat de gemiddelde homoseksueel zo is ?
Het gaat er om dat we kinderen wat mij betreft zo vroeg mogelijk leren dat er geen enkel verschil is tussen heteroseksuelen, biseksuelen en homoseksuelen.

Wanneer dat verschil bestempeld blijft worden zullen ongelijkheden alleen maar blijven bestaan.
pi_135451809
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:19 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Wel degelijk, anders was heel die Gay Pride er niet.
Mensen die naar een dance feestje gaan doen dat inderdaad ook om SGPers te pesten.
pi_135451884
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:20 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

Het gaat er om dat we kinderen wat mij betreft zo vroeg mogelijk leren dat er geen enkel verschil is tussen heteroseksuelen, biseksuelen en homoseksuelen.

Wanneer dat verschil bestempeld blijft worden zullen ongelijkheden alleen maar blijven bestaan.
Geen verschil in homoseksuelen zijn gelijkwaardig aan heteroseksuelen ?

Zo ja: dan ben ik het daar helemaal mee eens.
  maandag 13 januari 2014 @ 20:22:59 #71
358523 IkStampOpTacos
pi_135451928
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:18 schreef SpecialK het volgende:

[..]

1. Het is nogal een stropop argument om zoiets specifieks als naar Dubai gaan aan iedereen (of in ieder geval een groot deel) toe te kennen die in dit topic valt over homohaat. Ik zou niet dood gevonden willen worden in het midden-oosten. En nu?

2. Ik denk dat voor elke mening die jij hebt er ook wel tig voorbeelden te noemen zijn hoe jij (direct of indirect en onbewust) iets doet wat datgeen jij haat in stand houdt. Op die manier zijn we dus allemaal hypocriet en dienen we allemaal stil te zijn over elke misstand. Dat is een fijne maatschappij/wereld, zeg.
1. Het gaat er niet om of jij naar Dubai of een ander islamitsch land gaat. Het gaat er om dat dezelfde politica die nu hier weigeren naar toe te gaan, wel naar die landen toe gaan. Dat is hypocriet en ongelooflijk kinderachtig.

2. Waarom is dit een misstand? In Rusland wordt er anders over dit soort zaken gedacht. Waarom wordt er nu zo'n enorm probleem van gemaakt en bij andere landen nooit? Verder valt het allemaal wel mee. Je mag alleen niet openlijk verkondigen dat je homoseksueel bent, niks mis verder met homo zijn.

De mensen hebben het altijd over respect en dat soort ongein, waarom tonen ze nu niet eens wat respect en begrip over het feit dat er in Rusland schijnbaar anders wordt gedacht over dit soort zaken. Los van het punt of je het daar nou mee eens bent of niet. Dan zou je namelijk naar geen één land kunnen afreizen.
Dat Obama nu moeilijk gaat doen over dit besluit van de Russen is zo sneu, vooral om te bedenken dat je tot voor kort in het Amerikaanse leger zelf ook nog niet mocht vertellen dat je homoseksueel bent. Nu is dat net 2 weken veranderd en dan gaan ze al met hun moralistische vingertje wijzen naar anderen. :O
-
pi_135451930
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:21 schreef Monolith het volgende:

[..]

Mensen die naar een dance feestje gaan doen dat inderdaad ook om SGPers te pesten.
Nee, maar de bedoeling van de gay pride is er wel om een statement te maken tegen homofobie.

Dat het ook gewoon een gezellig feestje is is irrelevant.
  maandag 13 januari 2014 @ 20:23:31 #73
381953 NaturalScience
pi_135451958
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:22 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Geen verschil in homoseksuelen zijn gelijkwaardig aan heteroseksuelen ?

Zo ja: dan ben ik het daar helemaal mee eens.
Zijn er ooit homoseksuelen geweest die zeggen dat ze beter zijn dan heteroseksuelen dan?
pi_135451994
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:23 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

Zijn er ooit homoseksuelen geweest die zeggen dat ze beter zijn dan heteroseksuelen dan?
Vast wel, zoals er ook blanke mensen zijn die zeggen dat ze beter zijn dan zwarte mensen.
  maandag 13 januari 2014 @ 20:24:34 #75
358523 IkStampOpTacos
pi_135452016
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:24 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Vast wel, zoals het feit dat blanke mensen beter zijn dan zwarte mensen.
-
pi_135452105
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:23 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, maar de bedoeling van de gay pride is er wel om een statement te maken tegen homofobie.

Dat het ook gewoon een gezellig feestje is is irrelevant.
Ja bevrijdingsfestivals zijn ook bedoeld om lekker geëngageerd te doen, maar ik ken geen bezoeker die daar om maalt.
  maandag 13 januari 2014 @ 20:27:29 #77
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_135452178
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

1. Het gaat er niet om of jij naar Dubai of een ander islamitsch land gaat. Het gaat er om dat dezelfde politica die nu hier weigeren naar toe te gaan, wel naar die landen toe gaan. Dat is hypocriet en ongelooflijk kinderachtig.
Wie had het over politica? Het ging om het feit dat dit deel 2 was en jij kende de mensen in dit topic toe dat zij hypocriet zijn omdat ze morgen gewoon weer op vakantie gaan naar Dubai? Zo niet dan moet je niet ineens gaan hinkelen op andere argumenten want daar ging het niet om.

quote:
2. Waarom is dit een misstand? In Rusland wordt er anders over dit soort zaken gedacht. Waarom wordt er nu zo'n enorm probleem van gemaakt en bij andere landen nooit? Verder valt het allemaal wel mee. Je mag alleen niet openlijk verkondigen dat je homoseksueel bent, niks mis verder met homo zijn.
Het maakt niet uit of jij dit een misstand vind. Mensen vinden dit blijkbaar een misstand en komen op dit forum praten over hoe zij dit een misstand vinden. Waar anderen weer komen om dat tegen te spreken. Jij bent hier de enige die het raar vind dat deze discussie plaats vind en je probeert er onderuit te kruipen door ineens je inhoudelijke meningen hierover naar mijn hoofd te gooien. Omdat jij ook wel ziet hoe dom je opmerking was natuurlijk. Snel over iets anders praten, toch?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  maandag 13 januari 2014 @ 20:28:27 #78
213215 Interloper
Verdomd gezellig hiero
pi_135452218
quote:
Marine le Pen, opperhoofd van de beweging, is van mening dat dergelijke manifestaties provocatief voor christenen zijn.
Tja, wat is er nou NIET provocatief voor die schurftige jezuskliek :')
Searchers after horror haunt strange, far places.
pi_135452326
Maja, ik dacht dat mensen mijn ironie/sarcasme wel zouden doortrappen, blijkbaar niet dus.

Dit is natuurlijk een belachelijk voorstel van Front National, alsof je een bepaalde seksualiteit kan koppelen aan propaganda... :') het is niet alsof homo,s iedereen homo willen maken met propagandatechnieken (zou trouwens wel een leuke complottheorie zijn).

Nee, het laat maar weer eens goed zien wat voor partij Front National daadwerkelijk is. Ben ook wel benieuwd of Wilders hiermee iets gaat doen.
  maandag 13 januari 2014 @ 20:37:12 #80
358523 IkStampOpTacos
pi_135452715
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:27 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Wie had het over politica? Het ging om het feit dat dit deel 2 was en jij kende de mensen in dit topic toe dat zij hypocriet zijn omdat ze morgen gewoon weer op vakantie gaan naar Dubai? Zo niet dan moet je niet ineens gaan hinkelen op andere argumenten want daar ging het niet om.

[..]

Het maakt niet uit of jij dit een misstand vind. Mensen vinden dit blijkbaar een misstand en komen op dit forum praten over hoe zij dit een misstand vinden. Waar anderen weer komen om dat tegen te spreken. Jij bent hier de enige die het raar vind dat deze discussie plaats vind en je probeert er onderuit te kruipen door ineens je inhoudelijke meningen hierover naar mijn hoofd te gooien. Omdat jij ook wel ziet hoe dom je opmerking was natuurlijk. Snel over iets anders praten, toch?
Waarom probeer je mij woorden in de mond te leggen? Ik heb het alleen over politica gehad. Nooit over mensen in dit topic. Die blijven niet publiekelijk uit protest weg om zich zogenaamd solidair te verklaren met de Russische homo's.

Waar raaskal je verder helemaal over? Het maakt niet uit of ik dit een misstand vind? Uh, oke man. Ik probeer nergens onderuit te kruipen. Jij begint nu direct op de man te spelen als ik mijzelf nader verklaar over waarom ik dit een hypocriete discussie vindt en daarom onnodig om verder te voeren.

In plaats van verwijten naar mijn hoofd te slingeren kan je beter eens je eigen proza nalezen. Jouw analyses van mijn motieven zijn niet zo accuraat. En nu weer on-topic. Je bent hier de enige die niks bijdraagt aan dezelfde discussie die jij zo graag wilt zien.
-
pi_135452723
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:30 schreef theunderdog het volgende:
Maja, ik dacht dat mensen mijn ironie/sarcasme wel zouden doortrappen, blijkbaar niet dus.
Daar zijn je overige posts te stompzinnig voor.
pi_135452757
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:37 schreef Monolith het volgende:

[..]

Daar zijn je overige posts te stompzinnig voor.
_O-

Is er iets waar je over wil praten ?
pi_135457894
Fascisme :N :N :{w
  dinsdag 14 januari 2014 @ 00:14:29 #84
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_135464970
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:28 schreef Interloper het volgende:

[..]

Tja, wat is er nou NIET provocatief voor die schurftige jezuskliek :')
Een piemel in de kont door meneer pastoor bij een 7-jarig jongetje tijdens zijn communie. O+

Piemel in de kont, da´s lekker en gezond!

c_/

Daarom zal ik nooit een goede katholiek worden en me nooit kunnen vestigen in Frankrijk, ik ben niet hypocriet genoeg en val niet op kleine jongetjes. Verder lust ik ook geen slakken. :P
  dinsdag 14 januari 2014 @ 00:15:21 #85
pi_135464998
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:03 schreef Skillsy het volgende:
Fascisme :N :N :{w
Katholieken houden daar meestal wel van. In de regel steunt de katholieke kerk ook diverse tirannen wereldwijd.
pi_135465732
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 00:15 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Katholieken houden daar meestal wel van. In de regel steunt de katholieke kerk ook diverse tirannen wereldwijd.
Aldus het heldere licht dat paginalange odes aan die tirannieke gelukkig gestorven bloedhond Chávez schreef.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 14 januari 2014 @ 03:25:55 #87
pi_135468089
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 00:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Aldus het heldere licht dat paginalange odes aan die tirannieke gelukkig gestorven bloedhond Chávez schreef.
Hier in Chiapas, Mexico, zijn de meesten anders fan van commandante Chavez. O+
  dinsdag 14 januari 2014 @ 03:51:12 #88
351780 Piye
King of Kush
pi_135468121
Het is wel weer duidelijk trouwens: Joden en homo's, als die benadeeld worden vinden Nederlanders het wel erg.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_135468135
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 03:25 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Hier in Chiapas, Mexico, zijn de meesten anders fan van commandante Chavez. O+
Je bent ze vast vergeten te vertellen dat 60% van de Venezolaanse olie naar de VS gaat?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:00:05 #90
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_135470399
Toch weer leuk te zien wat voor vrienden onze Geert heeft
pi_135470866
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 00:15 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Hoewel in mindering, vergeet niet dat de meeste Venezuelanen en je andere andere favoriete Zuid-Amerikanen nog steeds in grote meerderheid katholiek zijn.
Nog steeds veel katholieker dan Frankrijk.
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:25:24 #92
78918 SeLang
Black swans matter
pi_135470950
Btw: echt een enorme blunder van de PVV om een alliantie aan te gaan met FN. FN wordt in Nederland als extreem rechts/ racistisch/ homofoob etc gezien terwijl de meeste Nederlandse PVV stemmers zichzelf helemaal niet zien als extreem rechts, racistisch of homofoob. Dat past ook helemaal niet in de Nederlandse cultuur. Ik denk daarom dat het veel potentiële PVV stemmers afschrikt.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_135471593
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:25 schreef SeLang het volgende:
Btw: echt een enorme blunder van de PVV om een alliantie aan te gaan met FN. FN wordt in Nederland als extreem rechts/ racistisch/ homofoob etc gezien terwijl de meeste Nederlandse PVV stemmers zichzelf helemaal niet zien als extreem rechts, racistisch of homofoob. Dat past ook helemaal niet in de Nederlandse cultuur. Ik denk daarom dat het veel potentiële PVV stemmers afschrikt.
Het doet ze vrij weinig en racisme wordt ook steeds normaler binnen de PVV echter de homofobie en het antisemitisme kan ze wel afschrikken.
pi_135471819
The Economist had onlangs nog een artikel over het allegaartje aan populistische partijen in Europa.
  † In Memoriam † dinsdag 14 januari 2014 @ 11:06:31 #95
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_135471899
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 11:03 schreef Monolith het volgende:
The Economist had onlangs nog een artikel over het allegaartje aan populistische partijen in Europa.
Stigmatiserend artikel. Maar daar heb je vast geen moeite mee als het in jouw straatje past.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_135472057
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 11:06 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Stigmatiserend artikel. Maar daar heb je vast geen moeite mee als het in jouw straatje past.
Daar heb ik inderdaad weinig moeite mee.
pi_135472120
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 11:06 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Wat vind je er precies stigmatiserend aan?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_135472154
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:25 schreef SeLang het volgende:
Ik denk niet dat het de gemiddelde PVV stemmer ook maar iets kan schelen, die zijn vooral boos en willen gehoord worden, wat de PVV op de achtergrond allemaal doet maakt voor hen niet uit.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  † In Memoriam † dinsdag 14 januari 2014 @ 11:17:39 #99
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_135472194
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 11:12 schreef Monolith het volgende:

[..]

Daar heb ik inderdaad weinig moeite mee.
Dus je bent niets beter dan de club die je aanvalt. Schud ze de hand.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_135472227
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 11:17 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dus je bent niets beter dan de club die je aanvalt. Schud ze de hand.
Ik zie niet in waarom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')