abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135441623
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:38 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Ja, want als je als sociaistische regering met kritiek en afwijzing door miljoenen vreedzame demonstranten wordt geconfronteerd, moet je wel op kinderen, oppositiepolitici en op kinderwagens richten met traangasgranaten... :r
Als je bewust kinderen meeneemt naar een demonstratie waarvan je kunt verwachten dat het eventueel uit de hand kan lopen ben je ze gewoon als menselijk schild aan het gebruiken. Dat lijkt mij in elk geval evident.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_135441652
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:40 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Het wetsvoorstel gaat om homopropaganda onder kinderen! [ afbeelding ]
Als je dat al propaganda noemt ben je wel een beetje ziek in je hoofd.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  maandag 13 januari 2014 @ 16:43:57 #28
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_135441671
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:42 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Als je bewust kinderen meeneemt naar een demonstratie waarvan je kunt verwachten dat het eventueel uit de hand kan lopen ben je ze gewoon als menselijk schild aan het gebruiken. Dat lijkt mij in elk geval evident.
Wat een onzin. Dat weet je heel goed, als je de foto's kent.

Vuren op een "menselijk schild"? Of gerichte bedreiging tegen politici van oppositie?

:r

Dat je dat soort politie-terreur nog goedpraat hier, omdat het kinderen betreft van andersdenkenden dan jijzelf. Je ontmaskert jezelf.
pi_135441712
quote:

[..]

Het wetsvoorstel gaat om homopropaganda onder kinderen!
En waarom dan niet tegen heteropropaganda. Als je consequent wilt zijn, noem het dan tegen de seksualisering van de samenleving.

Bovendien weten kinderen helemaal niet wat homopropaganda is. Zeker niet als ze nog op de basisschool zitten.
ROBODEMONS..................|:(
pi_135441723
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:43 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Wat een onzin. Dat weet je heel goed, als je de foto's kent.
Ja, laten we vooral afgaan op jouw selectie. :D _O- :')
pi_135441757
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:44 schreef Morrigan het volgende:

[..]

En waarom dan niet tegen heteropropaganda. Als je consequent wilt zijn, noem het dan tegen de seksualisering van de samenleving.

Bovendien weten kinderen helemaal niet wat homopropaganda is. Zeker niet als ze nog op de basisschool zitten.
Ach ja, selectiviteit is de man bepaald niet vreemd.
pi_135441796
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:29 schreef Veldkamp het volgende:
met grote maatschappelijke kosten, medische financiën en enorme invloed op de hoeksteen en bouwsteen van elke samenleving:

Het Huwelijk als Gezin! :Y

Het gaat niet om fiscale partnerschappen hier.

[ afbeelding ]
Ach ja, die enorme hoeksteen die alles goed maakt, met de groeten aan Claudia Oskam.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_135441816
En sodemieter nu eens een eind op met die propagandaplaatjes. Dit is een forum. Als ik plaatjes wil kijken pak ik wel een stripboek of zo.
  maandag 13 januari 2014 @ 16:59:24 #34
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_135442388
Afmaken die hap.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_135444159
quote:

[..]

Het wetsvoorstel gaat om homopropaganda onder kinderen! [ afbeelding ]
Dat is geen promiscuieuze propaganda maar dat zijn rolmodellen voor de ongeveer 5% van de kinderen die later dat soort gevoelens gaan krijgen. Kwestie van mensen niet buiten de samenleving trappen vanwege infantiele sprookjes (nee ik heb het niet over religie).
  maandag 13 januari 2014 @ 19:38:17 #36
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_135449025
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:38 schreef theunderdog het volgende:
En terecht, homopropaganda is een gevaar voor de samenleving. Het brengt maatschappelijke ontwrichting met zich mee.

Veel homoseksuelen zijn ook gewoon erg losbandig, en dit is dan weer erg tegenstrijdig tegen het feit dat wij kinderen proberen duidelijk te maken dat men op moet passen voor soa,s enz.

Het is erg goed van Front National dat ze hier iets aan willen doen.
Als er iets gevaarlijk in onze samenleving is dan is het jouw soort wel! :r

(Het lukt me maar niet om niet op dit soort trollen te reageren.... misselijk wordt je er van)
  maandag 13 januari 2014 @ 19:39:57 #37
381953 NaturalScience
pi_135449153
En wat is die Veldkamp hier nu allemaal voor onzin aan het verspreiden? Moet je niet naar Niburu?
pi_135449267
quote:
13s.gif Op maandag 13 januari 2014 19:38 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

Als er iets gevaarlijk in onze samenleving is dan is het jouw soort wel! :r

(Het lukt me maar niet om niet op dit soort trollen te reageren.... misselijk wordt je er van)
Ik ben geen troll, een troll meent dit namelijk niet serieus.

En ik doe dat wel degelijk.
  maandag 13 januari 2014 @ 19:44:47 #39
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_135449484
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:26 schreef Veldkamp het volgende:
NEIN!

[ afbeelding ]
Je hebt wel een goede smaak, Veldkamp. ^O^
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
  maandag 13 januari 2014 @ 19:45:50 #40
381953 NaturalScience
pi_135449547
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 19:41 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik ben geen troll, een troll meent dit namelijk niet serieus.

En ik doe dat wel degelijk.
Maar serieus.... hoe kun je normaal functioneren in de samenleving met een dergelijk waanbeeld van de wereld? Of zit je alleen maar thuis je hele leven?

Homopropoganda? WTF? Wie heeft die term verzonnen? Die twee woorden die kun je niet eens samenvoegen. Geaardheid is iets waar je mee geboren wordt en niets aan kunt doen en dat is meer dan prima.

Waarom zou je je uberhaupt druk maken over wat mensen met hun leven doen? Laat staan wat mensen van zichzelf zijn? Alsof je probeert te beweren dat blond haar een sprookje is en eigenlijk helemaal niet bestaat, maar dat we er in geloven omdat we als van kinds af aan blondeharenpropoganda over ons heen krijgen. Hoor je wel wat je zegt?

Ik ken een aantal van de meest geweldige en inspirerende mensen die homoseksueel zijn. En mensen die discrimineren op geaardheid verschillen wat mij betreft niets van Hitler.
pi_135449974
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 19:45 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

Maar serieus.... hoe kun je normaal functioneren in de samenleving met een dergelijk waanbeeld van de wereld? Of zit je alleen maar thuis je hele leven?

Homopropoganda? WTF? Wie heeft die term verzonnen? Die twee woorden die kun je niet eens samenvoegen. Geaardheid is iets waar je mee geboren wordt en niets aan kunt doen en dat is meer dan prima.

Waarom zou je je uberhaupt druk maken over wat mensen met hun leven doen? Laat staan wat mensen van zichzelf zijn? Alsof je probeert te beweren dat blond haar een sprookje is en eigenlijk helemaal niet bestaat, maar dat we er in geloven omdat we als van kinds af aan blondeharenpropoganda over ons heen krijgen. Hoor je wel wat je zegt?

Ik ken een aantal van de meest geweldige en inspirerende mensen die homoseksueel zijn. En mensen die discrimineren op geaardheid verschillen wat mij betreft niets van Hitler.
Ik ben tegen elke vorm van propaganda, zo ben ik dus ook tegen homopropaganda.

Homo zijn kies je niet, maar homoseksueel zijn daar kies je wel voor.
pi_135450153
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 19:52 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ook tegen seksuele voorlichting dus?
pi_135450203
quote:

[..]

Linkshandig zijn kies je ook niet voor, met je linkerhand masturberen wel.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_135450339
Ik ben tegen elke vorm van propaganda, dus geen verkiezingen meer en iedereen mag sowieso niks meer zeggen behalve hallo!
  maandag 13 januari 2014 @ 20:06:30 #45
104871 remlof
Europees federalist
pi_135450924
Hallo!
Yankee go home!
  maandag 13 januari 2014 @ 20:07:59 #46
381953 NaturalScience
pi_135451009
quote:

[..]

Dus eigenlijk zeg je dat seksueel actief zijn een keuze is die je maar moet onderdrukken als je toevallig met een andere geaardheid dan die van jou bent geboren? ... interesting....
  maandag 13 januari 2014 @ 20:09:30 #47
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_135451103
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Jezus een deel 2 zelfs. :')

Als een partij dat standpunt heeft, mag het dat hebben. Snap niet dat daar überhaupt ophef over bestaat. :')
Lijkt mij dat het vrij normaal is dat mensen meningen hebben over meningen. En meningen over meningen over meningen. Daar is ruimte voor toch? Of mag je geen kritiek hebben?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_135451235
Het blijft bizar hoe moeilijk het begrip 'discussieforum' voor sommige mensen te bevatten is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 13 januari 2014 @ 20:12:03 #49
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_135451250
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:09 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Lijkt mij dat het vrij normaal is dat mensen meningen hebben over meningen. En meningen over meningen over meningen. Daar is ruimte voor toch? Of mag je geen kritiek hebben?
Dat mag. Maar dat boycotten van allerlei mensen is zo kinderachtig en tevens hypocriet. Nu moeilijk doen omdat homo's niet publiekelijk mensen mogen werven voor hun seksuele geaardheid, maar morgen weer op bezoek in Dubai of de VAE. Landen waar je als homo al helemaal niet kunt wezen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_135451302
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2014 19:55 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ook tegen seksuele voorlichting dus?
Niet per definitie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: