Byna helemaal gelyk want soms is het niet zo irritant maar gewoon snel.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:34 schreef Elfletterig het volgende:
TS, jy hebt helemaal gelyk met je klacht.
Nou, lachen manquote:Op maandag 13 januari 2014 12:34 schreef Elfletterig het volgende:
TS, jy hebt helemaal gelyk met je klacht.
Het was gewoon de opmerking die je wist dat zou komen.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:38 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou, lachen man
Platvloers zelfvermaak van Fokkers
Weet je waarom feyenoord met een D op het eind wordt geschreven?quote:
Nee, dat is geen ei maar ai.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:41 schreef banapples het volgende:
BlackLining spreek je ook uit met een ei maar er zit geen IJ of Y in
Ik zeg in ieder geval geen "wepsait"quote:Op maandag 13 januari 2014 12:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, dat is geen ei maar ai.
Of zeg jij ook 'wepseit' en 'eipet'?
Toch is dat beter, meer premium, voorkomelijker en op alle fronten te verkiezen boven 'wepseit'.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:46 schreef banapples het volgende:
Ik zeg in ieder geval geen "wepsait"
Het klinkt wel iets chiquer idd... Je het mij overtuigd. Het is wepsaitquote:Op maandag 13 januari 2014 12:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Toch is dat beter, meer premium, voorkomelijker en op alle fronten te verkiezen boven 'wepseit'.
quote:
quote:
Hihhihih.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Weet je waarom feyenoord met een D op het eind wordt geschreven?
Omdat het verleden tijd is!HAHAHA! Lolleromgeinz!
De IJ (<-- probeer deze maar te selecteren) is één letter en deze letter is uniek voor de Nederlandse Taal.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:33 schreef BlackLining het volgende:
Is dat verschil nou werkelijk zo ingewikkeld voor bepaalde levensvormen? IJ is verdomme een lettercombinatie, Y is een letter. Er is geen enkele reden om woorden die IJ bevatten met een Y te schrijven.
Schrikbarend hoeveel mensen zich nog schuldig maken aan dat soort taalverkrachting.
Valt onder spelling, niet onder grammatica.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:43 schreef SimplyAlex het volgende:
Wat een non-klacht .... nog een fijne dag, grammar nazi!
Weet ik, maar de term is "grammar nazi" ...... excuses voor het ongemak, taal-autist.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:40 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
Valt onder spelling, niet onder grammatica.
Nog een fyne dag schatquote:Op maandag 13 januari 2014 13:41 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Weet ik, maar de term is "grammar nazi" ...... excuses voor het ongemak, taal-autist.
Taalverloedering echt waar, kijk bijvoorbeeld deze oude tekst voor het dat vroegah ging:quote:Op maandag 13 januari 2014 12:33 schreef BlackLining het volgende:
Is dat verschil nou werkelijk zo ingewikkeld voor bepaalde levensvormen? IJ is verdomme een lettercombinatie, Y is een letter. Er is geen enkele reden om woorden die IJ bevatten met een Y te schrijven.
Schrikbarend hoeveel mensen zich nog schuldig maken aan dat soort taalverkrachting.
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:57 schreef Hallmark het volgende:
Als er bykans
een leraar Nederlands
op zijn vrye dag
dit topic zag
Zou hy verbysterd laten blyken
dat hy ij als y doen schryven
TS met cyfer vyf verblydt
zodat de lange ij beklyft
Zo, ik heb een rijmende post gemaakt in KLB. Je mag me neerschieten, mijn levensgeluk is alomvattend en volledig.
Je wilt het niet zien.quote:
quote:
Weet je waarom Ajax Ajax heet?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Weet je waarom feyenoord met een D op het eind wordt geschreven?
Omdat het verleden tijd is!HAHAHA! Lolleromgeinz!
Die van die blauwe kleur snap ik serieus nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:56 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Weet je waarom Ajax Ajax heet?
Omdat dat het enige schoonmaakmiddel is waarmee ze de blauwe kleur van de douchewand af krijgen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |