Byna helemaal gelyk want soms is het niet zo irritant maar gewoon snel.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:34 schreef Elfletterig het volgende:
TS, jy hebt helemaal gelyk met je klacht.
Nou, lachen manquote:Op maandag 13 januari 2014 12:34 schreef Elfletterig het volgende:
TS, jy hebt helemaal gelyk met je klacht.
Het was gewoon de opmerking die je wist dat zou komen.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:38 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou, lachen man
Platvloers zelfvermaak van Fokkers
Weet je waarom feyenoord met een D op het eind wordt geschreven?quote:
Nee, dat is geen ei maar ai.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:41 schreef banapples het volgende:
BlackLining spreek je ook uit met een ei maar er zit geen IJ of Y in
Ik zeg in ieder geval geen "wepsait"quote:Op maandag 13 januari 2014 12:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, dat is geen ei maar ai.
Of zeg jij ook 'wepseit' en 'eipet'?
Toch is dat beter, meer premium, voorkomelijker en op alle fronten te verkiezen boven 'wepseit'.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:46 schreef banapples het volgende:
Ik zeg in ieder geval geen "wepsait"
Het klinkt wel iets chiquer idd... Je het mij overtuigd. Het is wepsaitquote:Op maandag 13 januari 2014 12:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Toch is dat beter, meer premium, voorkomelijker en op alle fronten te verkiezen boven 'wepseit'.
quote:
quote:
Hihhihih.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Weet je waarom feyenoord met een D op het eind wordt geschreven?
Omdat het verleden tijd is!HAHAHA! Lolleromgeinz!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |