abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 18 januari 2014 @ 18:02:16 #51
9859 crew  Karina
Woman
pi_135646841
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 18:01 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

The Killing (wel de deense, de amerikaanse remake was crap)
Waking The Dead (fantastische britse Cold Case serie).
Oh ja The Killing heb ik gezien, die andere niet.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_135684854
Alfevering 2 morgen 20:30 HBO :D
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_135690874
ga 1 deze dagen de pilot bekijken ben benieuwd
pi_135694964
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 20:22 schreef casper019 het volgende:
ga 1 deze dagen de pilot bekijken ben benieuwd
Kijk het nu, want morgen om 20:30 is de volgende aflevering op HBO ;)
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_135703933
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_135704518
quote:
10s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:17 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Kijk het nu, want morgen om 20:30 is de volgende aflevering op HBO ;)
Alsof meer dan 1% van de mensen op dit forum HBO heeft :D

Lekker downloaden :+
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_135704862
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 00:15 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Alsof meer dan 1% van de mensen op dit forum HBO heeft :D

Lekker downloaden :+
Ik wel *G*
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_135704945
quote:
10s.gif Op maandag 20 januari 2014 00:27 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Ik wel *G*
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_135709680
quote:
10s.gif Op maandag 20 januari 2014 00:29 schreef Tim86 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O- :D _O-
Godverdomme! _O-
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_135709883
Trouwens, aflevering 2 van True Detective is hier te bekijken.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_135712001
Aflevering 2 was nog beter dan 1 _O_
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_135712345
Ik vond er eerlijk gezegd geen fluit aan. Is dit zo'n serie waar je "in moet komen"?
pi_135712972
quote:
15s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:37 schreef Gwywen het volgende:
Ik vond er eerlijk gezegd geen fluit aan. Is dit zo'n serie waar je "in moet komen"?
Nee, het is gewoon een serie die je leuk moet vinden, of je vind er geen reet aan.
Het is een psychologische detective, waar niet alleen de personages maar ook jij bij moet nadenken.
Als je meer van actie zonder enige character development houdt (zoals Arrow) dan moet je daar zijn, hou je meer van rustige psychologische diepgaande series waar je echt je brein bij moet gebruiken en dus niet een seizoen lang achterover hangend, brein op 0, dan ben je bij True Detective, zo niet, dan niet ;)
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_135713151
quote:
10s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:56 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Nee, het is gewoon een serie die je leuk moet vinden, of je vind er geen reet aan.
Het is een psychologische detective, waar niet alleen de personages maar ook jij bij moet nadenken.
Als je meer van actie zonder enige character development houdt (zoals Arrow) dan moet je daar zijn, hou je meer van rustige psychologische diepgaande series waar je echt je brein bij moet gebruiken en dus niet een seizoen lang achterover hangend, brein op 0, dan ben je bij True Detective, zo niet, dan niet ;)
Dat vind ik iets te zwart-wit eigenlijk. Na 1, of wellicht 2, afleveringen is het nog niet echt te zeggen of het een serie is waar je in moet komen omdat we dat allemaal gewoon nog niet weten. Ik ben zelf wel een liefhebber van tragere series en heb er genoeg in de top van mijn beste series aller tijden staan, maar ik vond deze pilot ook nog verre van overtuigend (zoals je weet aangezien je er ook op reageerde ;) ).

Voor mij is het gewoon nog even afwachten. Ik zie genoeg dingen die het in potentie een goede serie kunnen gaan maken, maar dat moet er wel nog uit gaan komen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_135713393
quote:
10s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:56 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Nee, het is gewoon een serie die je leuk moet vinden, of je vind er geen reet aan.
Het is een psychologische detective, waar niet alleen de personages maar ook jij bij moet nadenken.
Als je meer van actie zonder enige character development houdt (zoals Arrow) dan moet je daar zijn, hou je meer van rustige psychologische diepgaande series waar je echt je brein bij moet gebruiken en dus niet een seizoen lang achterover hangend, brein op 0, dan ben je bij True Detective, zo niet, dan niet ;)
Nee, ik heb juist een hekel aan domme series, ik kijk het liefst films en series met complexe verhaallijnen of gelaagde karakters. Ik heb deel 2 nog niet gezien dus mss denk ik er daarna al een beetje anders over.
pi_135713726
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 12:02 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat vind ik iets te zwart-wit eigenlijk. Na 1, of wellicht 2, afleveringen is het nog niet echt te zeggen of het een serie is waar je in moet komen omdat we dat allemaal gewoon nog niet weten. Ik ben zelf wel een liefhebber van tragere series en heb er genoeg in de top van mijn beste series aller tijden staan, maar ik vond deze pilot ook nog verre van overtuigend (zoals je weet aangezien je er ook op reageerde ;) ).

Voor mij is het gewoon nog even afwachten. Ik zie genoeg dingen die het in potentie een goede serie kunnen gaan maken, maar dat moet er wel nog uit gaan komen.
Nu ik het terug lees is het ook ietwat overdreven, ik was net klaar met het kijken van de aflevering 2, dan ben ik soms als het enorm meevalt overdreven positief.

Maar als je aflevering 2 hebt gezien, wat vind je ervan?

De sfeer van de serie trekt me enorm aan, de mysterieuze sfeer, met tegelijkertijd de psychologie van Rust Cohle zich steeds meer ontrafeld, en het sublieme acteerwerk natuurlijk.

Iets in deze serie maakt me gewoon enorm enthousiast, wat weet ik niet.

quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 12:12 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Nee, ik heb juist een hekel aan domme series, ik kijk het liefst films en series met complexe verhaallijnen of gelaagde karakters. Ik heb deel 2 nog niet gezien dus mss denk ik er daarna al een beetje anders over.
Kan natuurlijk ook zijn dat het jouw genre is maar gewoon niet jouw serie ;)
Dat je van zulke series houdt betekend uiteraard niet dat je elke serie binnen dat genre geweldig moet vinden :) .
Je hebt vast wel Forbrydelsen gezien?
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_135713949
SPOILERS
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_135714017
quote:
10s.gif Op maandag 20 januari 2014 12:25 schreef SherlockHolmes het volgende:
Je hebt vast wel Forbrydelsen gezien?
Nee, nog niet, staat nog op m'n lijstje.
pi_135715271
quote:
10s.gif Op maandag 20 januari 2014 12:33 schreef SherlockHolmes het volgende:
SPOILERS
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen idee.

Ik moet wel zeggen dat de tweede aflevering me nog positiever over deze serie maakt. Vind het nu al vervelend dat ik weer tot zondagnacht/maandagochtend moet wachten voor de volgende aflevering :@

De sfeer is echt subliem en ook de beelden van de omgevingen vind ik erg mooi, alles past perfect in het plaatje. Ook heb ik meestal de series wel redelijk rap door maar ik moet zeggen dat dit echt alle kanten op kan gaan.
pi_135717082
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:16 schreef Piethur het volgende:

[..]

Ik heb geen idee.

Ik moet wel zeggen dat de tweede aflevering me nog positiever over deze serie maakt. Vind het nu al vervelend dat ik weer tot zondagnacht/maandagochtend moet wachten voor de volgende aflevering :@

De sfeer is echt subliem en ook de beelden van de omgevingen vind ik erg mooi, alles past perfect in het plaatje. Ook heb ik meestal de series wel redelijk rap door maar ik moet zeggen dat dit echt alle kanten op kan gaan.
Precies, ik weet zeker dat we voor nog erg veel onverwachte verassingen zullen komen.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_135717176
quote:
10s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:02 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Precies, ik weet zeker dat we voor nog erg veel onverwachte verassingen zullen komen.
Ja, echt wel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135717285
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:04 schreef Piethur het volgende:

[..]

Ja, echt wel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de manier dat de meid in beeld is gebracht staat is zij m'n Prime Suspect.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  Redactie Frontpage maandag 20 januari 2014 @ 14:17:24 #73
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_135717661
De melancholische stemming in deze serie vind ik geniaal. Blijft hem volgen!
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_135717754
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:17 schreef JeMoeder het volgende:
De melancholische stemming in deze serie vind ik geniaal. Blijft hem volgen!
Heb je 1 en 2 gezien?
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  Redactie Frontpage maandag 20 januari 2014 @ 14:22:11 #75
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_135717834
quote:
10s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Heb je 1 en 2 gezien?
2 download momenteel. 1 heb ik gezien. Ben dus benieuwd, volg dit topic even niet verder, ben bang voor onbedoelde spoilers ;)
Ta mère
El Coño
ウイスキー
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')