top. Imdb geeft tot nog toe een hoge rating, al hebben er nog niet heel veel users gestemd (+/- 650)quote:Op maandag 13 januari 2014 13:09 schreef Rectum het volgende:
[..]
eerste aflevering is gratis te zien op http://www.hbogo.nl
Vond je? Het tempo is inderdaad behoorlijk traag, maar daar had ik niet echt moeite mee gezien het acteerwerk, dialogen, etc.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:07 schreef Armageddon het volgende:
Vond het zelf wat tegenvallen eigenlijk. Prima acteurs hoor maar er gebeurt geen donder.
Zit ook prima in elkaar hoor maar ik hou van een beetje tempo. Ga nog wel verder kijken hoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:50 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Vond je? Het tempo is inderdaad behoorlijk traag, maar daar had ik niet echt moeite mee gezien het acteerwerk, dialogen, etc.
Ik moet zeggen dat ik het echt totaal met je eens ben. Zeker een goede serie alleen ik had moeite om niet constant iets anders te gaan doen omdat het zo sloom was. Maar ben toch zeker benieuwd naar de volgende aflevering.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:54 schreef Tim86 het volgende:
Begin is trager dan stront door een trechter zeg. Nou hoeft dat op zich geen probleem te zijn als de dialogen erg sterk zijn en andere zaken als camerawerk en sfeer bijvoorbeeld erg goed zijn, maar dat vond ik hier nog niet het geval eigenlijk. Eigenlijk alleen de dialogen in de auto met de rare wereldbeelden van McConaughey vond ik echt interessant. En de moorden kunnen dat ook wel zijn, maar dat voelde nu nog een beetje als Hannibal Light.
Uiteraard heeft het wel genoeg potentie en is de cast ijzersterk, maar ik moet nog zien waar het naartoe gaat. Toen ik net met Breaking Bad (en in mindere mate The Wire) begon had ik dat ook een beetje en werd het ruimschoots goedgemaakt, dus ik heb nog goede hoop, maar ik vond de eerste ep gewoon niet erg overtuigend, ook niet als set-up van de rest van de serie.
Exact dit dus.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:54 schreef Tim86 het volgende:
Begin is trager dan stront door een trechter zeg. Nou hoeft dat op zich geen probleem te zijn als de dialogen erg sterk zijn en andere zaken als camerawerk en sfeer bijvoorbeeld erg goed zijn, maar dat vond ik hier nog niet het geval eigenlijk. Eigenlijk alleen de dialogen in de auto met de rare wereldbeelden van McConaughey vond ik echt interessant. En de moorden kunnen dat ook wel zijn, maar dat voelde nu nog een beetje als Hannibal Light.
Uiteraard heeft het wel genoeg potentie en is de cast ijzersterk, maar ik moet nog zien waar het naartoe gaat. Toen ik net met Breaking Bad (en in mindere mate The Wire) begon had ik dat ook een beetje en werd het ruimschoots goedgemaakt, dus ik heb nog goede hoop, maar ik vond de eerste ep gewoon niet erg overtuigend, ook niet als set-up van de rest van de serie.
Je ziet tegenwoordig wel vaker dat TV-series grotere acteurs aantrekken. Als acteur kan ik me voorstellen dat het heel relaxt is, je ligt meestal voor meerdere seizoenen vast (als de serie goed loopt), waardoor je meerdere jaren een goed vast inkomen hebt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:58 schreef De_Nater het volgende:
Prachtige pilotMet House of Cards zei iedereen nog dat Kevin Spacey zijn beste tijd gehad heeft, maar McConaughey is nu pas echt goed aan het doorbreken met een nominatie voor een oscar en deze man speelt nu in deze TV serie! Dit bewijst voor mij dat TV op hetzelfde niveau komt als film.
In geval van True Detective is het maar voor één seizoen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:18 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Je ziet tegenwoordig wel vaker dat TV-series grotere acteurs aantrekken. Als acteur kan ik me voorstellen dat het heel relaxt is, je ligt meestal voor meerdere seizoenen vast (als de serie goed loopt), waardoor je meerdere jaren een goed vast inkomen hebt.
Serieus? Oh dat wist ik nietquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:35 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
In geval van True Detective is het maar voor één seizoen.
Indien er een tweede seizoen komt dan met nieuwe cast.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:57 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Serieus? Oh dat wist ik niet
http://en.wikipedia.org/wiki/True_Detective_%28TV_series%29quote:The series will use an anthology format, with each season featuring a different cast of characters and story.
Niet mee eens, als een van de enigen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:54 schreef Tim86 het volgende:
Afgaande op dat fragment uit afl. 1 zeg ik ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:49 schreef SherlockHolmes het volgende:
Mensen, wat denken jullie hiervan?
[ afbeelding ]
Denken jullie dat Martin Hart een affaire met haar heeft? In de preview van de volgende episode krijgt hij ook een onenigheid met z'n vrouw.
Ja? Waarom precies? Omdat hij zo schichtig naar Cohle keek en een stil plekje met die meid ging opzoeken?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Afgaande op dat fragment uit afl. 1 zeg ik ja.
Heeft of krijgt, dacht ik meteen. Preview niet gezien overigens.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:49 schreef SherlockHolmes het volgende:
Mensen, wat denken jullie hiervan?
[ afbeelding ]
Denken jullie dat Martin Hart een affaire met haar heeft? In de preview van de volgende episode krijgt hij ook een onenigheid met z'n vrouw.
Elke aflevering een moordquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Heeft of krijgt, dacht ik meteen. Preview niet gezien overigens.
Net zitten kijken, weet nog niet zo goed wat ik er van moet denken. Apart sfeertje wel, bijna Twin Peaks-achtig.
Eigenlijk dacht ik dat er elke aflevering een moord zou worden opgelost, maar het is dus een vervolgverhaal.
Ben wel benieuwd naar de volgende aflevering.
Mwah ik vind Criminal Minds bijvoorbeeld wel een prima serie. Of The Mentalist.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:47 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Elke aflevering een moordkrijg je van die NCIS bullshit met elke keer een brakke verhaallijn en geen character development, elke keer hetzelfde.
Er zullen vast wel wat redelijke series bijzitten, maar het kan nooit opboksen tegen een serie waarin elk seizoen 1 moord wordt opgelost, de betere dan.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah ik vind Criminal Minds bijvoorbeeld wel een prima serie. Of The Mentalist.
Dat zijn er niet zo heel veel. Of ik ken ze nietquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:49 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Er zullen vast wel wat redelijke series bijzitten, maar het kan nooit opboksen tegen een serie waarin elk seizoen 1 moord wordt opgelost, de betere dan.
The Killing (wel de deense, de amerikaanse remake was crap)quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zijn er niet zo heel veel. Of ik ken ze niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |