Jij sport toch 4 keer per week. dan zou ik echt niet naar 16 gaan ermahgerdquote:Op maandag 13 januari 2014 15:00 schreef Qwea het volgende:
[..]! Wat een idioot advies. Of ligt dat aan mij?!
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rondje google roept dat dat in de "normale" afwijking valt. Of in ieder geval dat meer mensen dat soort schommelingen zien.Zal vast wel een heel mooi verhaaltje over geleiding achter zitten, maar natuurkunde was nooit mijn sterkste punt.
Mijn reactie op die postquote:Op maandag 13 januari 2014 15:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Jij sport toch 4 keer per week. dan zou ik echt niet naar 16 gaan ermahgerd
1600, dan kan ik mijn opgebouwde spieren uitzwaaienquote:Op maandag 13 januari 2014 14:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
1600, ben je niet goed bij je hoofd?
Mijn bmr is 1600.No fucking way dat ik überhaupt zak. Ik heb die 2000 meer dan nodig met 4x in de week KT. Ik ben onlangs omhoog gegaan van 1900 naar 2000. Ik heb met 4x in de week sporten 2500 nodig, daar ga ik echt geen 900 onder zitten
!
Overigens ben ik 1,83 met een bmi van 21.9
Meh. Nog steeds niet lekker. vanaf volgende week 1 x p.w. bij de fysio bewegen/sporten, da's al wat.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn reactie op die post:
[..]
Hoe issie met je, mir?
Plooien meten is geloof ik het nauwkeurigst. Aangenomen dat je iedere keer exact dezelfde plekken pakt om te meten.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:01 schreef Qwea het volgende:
[..]mijne ook niet
Nou ja, het zal ook welThnx iig voor je licht
Zijn er eigenlijk van die dingen die wél nauwkeurig zijn?
Lukt dat wel met je ribben?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Meh. Nog steeds niet lekker. vanaf volgende week 1 x p.w. bij de fysio bewegen/sporten, da's al wat.
Nice!quote:Op maandag 13 januari 2014 15:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Meh. Nog steeds niet lekker. vanaf volgende week 1 x p.w. bij de fysio bewegen/sporten, da's al wat.
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plooien meten is geloof ik het nauwkeurigst. Aangenomen dat je iedere keer exact dezelfde plekken pakt om te meten.
Ik moet ff uitzoeken hoeveel sessies ik mag, mijn chronische (Bechterew) veriwjzing geldt niet meer omdat de verzekeraars reuma niet meer chronisch vinden hehehequote:Op maandag 13 januari 2014 15:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nice!
Wel kut dat het nog steeds niet lekker gaatKrijg je die beweging gewoon vergoed? Of moet je zelf dokken?
Dat aanwakkeren is heel herkenbaar. Het duurt bij mij altijd een paar dagen voordat ik dan weer on track ben.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, maar ik bedoel niet zozeer dát je iets slechts eet of drinkt, maar dat je merkt dat je in een oude gewoonte vervalt. Bij mij is dat bijvoorbeeld snaaien, dus echt véél eten omdat ik dat lekker vind (vooral het proces, niet eens zozeer wat ik eet). En meteen erna heb ik er al de balen in, want te vol zitten voelt niet fijn. En de dag erna heb ik dan weer de behoefte om veel te eten, alsof het verlangen is aangewakkerd door het één keer te doen. Ik vind dat juist zo tricky, want dat kan het begin zijn van een periode waarin ik te veel eet en dus aankom. Ik moet na één zo'n avond bewust de rem erop zetten en dan gaat het wel weer.
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:04 schreef Qwea het volgende:
[..]Ja, not gonna work dus
Ik heb ook al geprobeerd om mijn benen enzo te meten en telkens meet ik op een andere plek.
IK BEN GEDOEMD!
Ja, vertel mij wat van die reumaquote:Op maandag 13 januari 2014 15:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik moet ff uitzoeken hoeveel sessies ik mag, mijn chronische (Bechterew) veriwjzing geldt niet meer omdat de verzekeraars reuma niet meer chronisch vinden heheheMaar in de toekomst kan ik altijd nog abbotje sportshcool erbij gaan doen, dit is een begin
True story. Ik moet binnenkort maar eens weer huilen in de jeans centre. Mt 27 nodigquote:Op maandag 13 januari 2014 15:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan maar spiegels en kleding en huidige methode voor indicatie.
zorg en zekerheid, ik ga 's ff pluizen!quote:Op maandag 13 januari 2014 15:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, vertel mij wat van die reumaWeet niet WAAR je verzekerd bent, maar met reuma indicatie kun je wel deelnemen aan een beweegprogramma! Weet alleen niet of jouw fysio dat aanbiedt... Kijk, van mijn ZV :
http://www.zilverenkruis.(...)ma-diabetes-cva.aspx
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:22 schreef Myraela het volgende:
Er is ook helemaal niet zoveel mis met een koekje. Er zitten hier ook genoeg die dagelijks een stukje chocolade of drop eten of ontbijtkoek. Gewoon een koekje als tussendoortje eten kan best, zeker als je al dichter bij je streef bent.
Leren omgaan met lekkere dingen en ze met mate kunnen eten is misschien wel het belangrijkste wat de meeste hier zouden moeten leren.
Basisverzekeringquote:Op maandag 13 januari 2014 15:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zorg en zekerheid, ik ga 's ff pluizen!
Hoeveel te zwaar ben je?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:18 schreef Klokov het volgende:
Hoi,
Ik wil de komende tijd starten met afvallen. Ik heb mijn BMI gemeten en daarin staat dat ik overgewicht heb. Ik ben al begonnen met hardlopen en kettlebelltraining maar weet nog niet helemaal hoe ik het aan moet pakken met mijn voeding. Heeft iemand tips voor mij?
Post eens een lijstje van wat je weegt, lengte, bmi etc en van wat jij denkt dat een goed eet patroon is, wat voor jou vol te houden is etc. Dan zullen daarop vast wel wat mensen reageren.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:18 schreef Klokov het volgende:
Hoi,
Ik wil de komende tijd starten met afvallen. Ik heb mijn BMI gemeten en daarin staat dat ik overgewicht heb. Ik ben al begonnen met hardlopen en kettlebelltraining maar weet nog niet helemaal hoe ik het aan moet pakken met mijn voeding. Heeft iemand tips voor mij?
Gewicht: 102 kiloquote:Op maandag 13 januari 2014 15:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Post eens een lijstje van wat je weegt, lengte, bmi etc en van wat jij denkt dat een goed eet patroon is, wat voor jou vol te houden is etc. Dan zullen daarop vast wel wat mensen reageren.
Ik wil graag naar de 90-95 toe.quote:
Zag hem al, maar dat neemt niet weg dat hij niet gewoon serieus kan zijn.quote:
quote:Welkom in deze reeks! Iedereen is vanzelfsprekend van harte welkom, maar hou het wel leuk. Een belerend, betweterig toontje is niet gewenst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |