quote:Op zondag 12 januari 2014 21:46 schreef Zeetakje het volgende:
Subaru
Impreza WRX
2007
Altijd mijn droomauto geweest
Is dat geen 1.2?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Volkswagen 1.6 TDI (Bluemotion)
2011
Omdat ik erin les![]()
Nee 1.6 , heb het kenteken even nagekekenquote:
Oh ik dacht aan een Polo, maar zal wel een Golfje zijn dan?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee 1.6 , heb het kenteken even nagekeken
quote:Op maandag 13 januari 2014 10:13 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Oh ik dacht aan een Polo, maar zal wel een Golfje zijn dan?
Ik ook de Opel Astra 1.6 club, maar dan de slomo versie met slechts 75 pkquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:11 schreef DutchOven het volgende:
Opel Astra
1.6 8v gt uitvoering 101pk
bj 1994
Was men winter wagen maar nu daily
Opel kadert c
1.2n 55pk RWD
Bj 1978
Is men eerste auto tevens men hobbie.
Leuke wagen en WAS wegenbelasting vrij
Staat nu geschorst.
Maar die motoren zijn niet kapot te krijgen als je de olie af en toe ververst. ? Het zijn vrij loop motoren dus als de riem klapt nieuwe er op en verder rijdenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik ook de Opel Astra 1.6 club, maar dan de slomo versie met slechts 75 pk
Ach, het is mijn eerste auto, ik ben er blij mee.
Schitterende autoquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:19 schreef JohnB52 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Saab 900 Red Arrow. Nummer 117/150 met T16 motor er in.
Waarom? Leuke auto, kan er zelf wat aan doen, en is wat vaste maandlasten betreft, goedkoper dan mijn oude 9-5
"Vrij loop motoren" ? Wasda? Sorry ik ben een noob wat betreft autotechniekquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:43 schreef DutchOven het volgende:
[..]
Maar die motoren zijn niet kapot te krijgen als je de olie af en toe ververst. ? Het zijn vrij loop motoren dus als de riem klapt nieuwe er op en verder rijden
Dan is er geen ernstige permanente motorschade als dr distributieriem knapt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:36 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
"Vrij loop motoren" ? Wasda? Sorry ik ben een noob wat betreft autotechniek
quote:
geimporteerd naar Amerikaquote:
kan ik me voorstellen. hoe zit het met de wegenbelasting daar dan? ook stuk minder dan hier kan ik me voorstellen?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:43 schreef RobertVH het volgende:
[..]
geimporteerd naar Amerika, of misschien dat zie dingen hier zelf bouwen, dunno.
maar ik woon in de VS, maakt tanken een stuk leuker met een V8
Hoeveel pk heeft zon ding nou?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:19 schreef JohnB52 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Saab 900 Red Arrow. Nummer 117/150 met T16 motor er in.
Waarom? Leuke auto, kan er zelf wat aan doen, en is wat vaste maandlasten betreft, goedkoper dan mijn oude 9-5
Dan zou hij op de rollenbank moeten.quote:
Naast initieele fee van $225 heb je je jaarlijkse kosten;quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:54 schreef Kriegel het volgende:
Ah, okay. En verschillen die dan nog afhankelijk van het voertuig, dus gebaseerd op gewicht of zo? Dat laatste kan toch haast niet als je ziet wat er allemaal rondrijdt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is dat een golfje 2quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:09 schreef Captain_koek het volgende:
Golfje 1 cabrio uit 90 of 91 weet niet zeker.
100400 km 75 pk
Waarom? Liep er op mij. Werk tegenaan en vind het een grappig bakkie voor die paar km die im per week rijd!
Hiervoor polo sdi traag maar zeer zuinig en betrouwbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |