abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 januari 2014 @ 09:22:10 #201
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135469592
Oeh Loj, da's echt bijijjjna! Heb je een leuk feestje gepland?

Ohja en mijn kleine baby is vandaag 9 maanden!!!! O+ :'( O+
Toch wel weer een bijzondere datum. Al is ze op 2 februari pas net zo lang in als uit de buik oO< mijn klein hardgekookt paaseitje O+
pi_135469606
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:08 schreef Limone het volgende:
Koop je die neusslurper (wat een mooi Roald Dahl woord!) gewoon bij de drogist?
ja ik zag ze laatst bij de DA liggen
pi_135469813
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:06 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Laat mijn humor met rust ja :{w Ik vond het grappig en het was me niet eerder opgevallen ;(

Wat rot, al die zieke kindjes. Isa is ook weer veranderd in een snotfontijn, man wat ben ik blij met die neusslurper van otrivin, zout water oplossing, neusdruppels, kleenex tissues en al wat nog meer onmisbaar is om die liters snot mee te bestrijden *)
:D :*

Vannacht maar twee nachtvoedingen hier! *O* Je wint er geen drol mee als hij nog steeds elke 3 uur wakker wordt, maar kumbayaaaaaaaa O+
pi_135469890
LB, ik zou de ha daar wel mee bellen. En ik ben heel erg een nietbeller (want vertrouw op je lichaam, en meer van dat zweverige kumbaya-geneuzel enzo :') ) maar ik zou wel even naar de longetjes laten luisteren als ze moeilijk ademt.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 09:37:48 #205
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135469916
Progress LE! *O*

Oh sorry voor de spam hoor, maar kiek nou O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135469992
Bij twijfel inderdaad even langs de HA, LB! T. heeft als baby een puffer gehad om hem meer lucht te geven op momenten dat hij het erg benauwd had, ook door verkoudheid...

En een :* voor alle andere zieke kindjes!

Loj, al bijna een dreumes! Gefeliciteerd alvast!

Hier ontdekte ik zaterdag 2 tandjes in het mondje van M. 2 ondertandjes, tegelijkertijd!! Ze lijkt er weinig last van te hebben. Ze heeft iets verhoging gehad en was onrustig met drinken, maar verder dus weinig last!
  dinsdag 14 januari 2014 @ 09:43:43 #207
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135470050
Wauw MvTeM, die is er vroeg bij he? Je hebt een dotje zag ik O+

Ik ga straks inderdaad maar even de huisarts bellen. Kan nooit kwaad en misschien wordt t dan iets makkelijker voor mn meiske.
pi_135470211
Dat is snel MvTeM

LB, ook een mijlpaal! Die foto en goed dat je gaat bellen!
Morgen moet ik gewoon werken :( onderwijs he, dus kan geen dagje vrij nemen. Gelukkig is vriendje morgen thuis, en heb ik een korte dag. Zaterdag vieren we het echt :)

(Daar kom ik weer) een jaar geleden kreeg ik nu te horen dat ze, over een dag of 5 zouden gaan inleiden. (het werd drie uur later ;) )
pi_135470275
Memories Loj! Heb je zin in zijn verjaardag?
pi_135470278
Lb, wat leuk, zo lekker in de ruimte (in je nieuwe huis, toch?)
Enneh, even bellen naar de ha kan altijd (alhoewel ze hier dan vrijwel altijd zeggen dat we even langs mogen komen)

MvTeM (nu ik hem typ snap ik hem: mamma van T en M, toch?) Welkom en wat een leukerd is M en ookal twee tandjes!

En ik las ergens zesde ziekte, gelukkig is de koorts over, nu maar wachten tot de vlekjes ook verdwijnen!

Ik zat net even naar de namenlijst van het svb te kijken. De namen van mijn jongens zijn niet echt uniek. Maar sommige namen hier wel! Er is maar 1 Nin geboren en die heb ik in het echt gezien O+
En drie Fosses, waarvan er twee mamma's hier posten. Dat vind ik bijzonder O+
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_135470301
Ohja, dat is inderdaad bijzonder Piekie! O+
  dinsdag 14 januari 2014 @ 09:59:34 #212
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135470390
Pfoe, dat is even iets anders ja :X

Ik schrok me helemaal het rambam toen ik hoorde dat een vriendin ingeleid ging worden ivm hellp, dat zullen mensen in jouw omgeving ook wel gehad hebben! Om over jezelf maar niet te spreken.

Goed he, dat er allemaal van die gezonde, toffe, vroeggeboren kindjes hier zitten! O+
pi_135470395
Wat bijzonder inderdaad!

Sticker komt 141 keer voor. Dat is echt veel meer dan ik had gedacht, ik hoor m zelden.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:00:18 #214
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135470404
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:55 schreef Limone het volgende:
Ohja, dat is inderdaad bijzonder Piekie! O+
+1!
pi_135470414
LB, wat fijn dat ze toch nog best goed heeft geslapen!! En je huis *O*

Loj, wat een bijzondere dag dan vandaag hè? Vorig jaar sneeuwde het... En was Ellie nog formaatje pinda :).

Mv, snel! Hier wel onrust, maar ik verwacht nog geen tanden...

Limone, ze gaat hard! Leuk vond ik dat, nieuwe maat = nieuwe kleertjes!
En ik gniffel ook altijd een beetje om Ass, ja :Y

Piekie, ook 3 Elinors waarvan je er 1 hebt ontmoet :D. Zo leuk idd *O*

Ellie is idd verkouden. Of, beter gezegd, ze huilt en hoest, dus vast ook keelpijn, en het snot zit vast, want ze blijft snorken maar het loopt er niet uit. Geen verhoging, maar wel elke 1,5 uur wakker, huilen en dan alleen maar aan de borst willen drinken. Ergens heel O+, maar tegelijkertijd ben ik wel echt gesloopt :O. Is er iets tegen keelpijn voor die kleintjes?
Home is where the O+ is...
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:01:07 #216
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135470420
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:59 schreef L-E het volgende:
Wat bijzonder inderdaad!

Sticker komt 141 keer voor. Dat is echt veel meer dan ik had gedacht, ik hoor m zelden.
Ik ga maar niet kijken hoeveel E's er zijn geboren ;) Hier al 3!
pi_135470462
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:01 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik ga maar niet kijken hoeveel E's er zijn geboren ;) Hier al 3!
Ja, het is niet voor niets een top-20 naam :)
pi_135470525
Ondanks dat staat E. ook bij mij hoog op een zusje-voor-M-lijst. O+ Ooit... mijn man wilde tijdens de zwangerschap in februari 2014 weer beginnen- volgens mij is hij daar nu zelf ook van terug gekomen :o :')
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:06:48 #219
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135470527
Cwen ik heb thijmsiroop gekocht, maar dat is vanaf 6 maanden :{

Ik denk dat dan veel drinken de beste oplossing is. Keeltje gesmeerd houden!
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:09:31 #220
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135470594
Oh ik heb totaal geen moeite met de on-originaliteit van de naam hoor, dan had ik m niet gekozen ;)

Ik heb wel nog steeds een zwak voor andere namen, zoals Nena en ook Nin, maar dat krijg ik er bij mijn vriend niet in ;) E's tweede naam is gelukkig wel gelukt; L inne O+
pi_135470607
Wij hoeven niet over meisjesnamen na te denken. We kunnen alleen jongetjes maken, geloof ik O+
pi_135470653
Linne is O+
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:14:22 #223
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135470719
Ja alleen jammer dat ie dus niet meer beschikbaar is voor een eventueel zusje :')
pi_135470742
Heel bijzonder en fijn!

2x Ow! Dacht dat hij u uniek zou zijn, maar toch niet helemaal ;)
Onze favoriete meisjesnaam kan niet meer, Robyn kan echt niet naast Ow ;)

En vorig jaar deed je whatsapp het niet he Cwen ;) en was het goed dat de metro's niet reden want je was een beetje in shock ;)
Ik heb trouwens een hoestdrank gevonden voor baby's die bij Ow echt werkt! Je kan ff langsrijden om het te proberen ;). Beterschap voor Ellie! --> oh, onder 6 maanden alleen op doktersasvies :(

Heb wel zin in zijn verjaardag hoor! Vanavond het huis versieren! Heb gisteren vlaggetjes en ballonnen gekocht O+

[ Bericht 7% gewijzigd door Loj op 14-01-2014 10:21:31 ]
pi_135470791
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ja alleen jammer dat ie dus niet meer beschikbaar is voor een eventueel zusje :')
:D Herkenbaar. Dat je je eerste kind de twee allermooiste namen geeft en dan bij de tweede denkt: fuck, dat kan dus niet meer :'(
pi_135470847
L-E: jongetjesboks! Ik kan me ook echt geen meisje bij ons voorstellen :D

Maar voorlopig komt er hier nog even geen derde, maar ooit wel denk ik (manlief weet nog niet zeker of hij een derde wil, maar dat had hij met een tweede eerst ook)
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:21:17 #227
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135470874
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:17 schreef L-E het volgende:

[..]

:D Herkenbaar. Dat je je eerste kind de twee allermooiste namen geeft en dan bij de tweede denkt: fuck, dat kan dus niet meer :'(
Ja _O-

Alleen al daarom zou ik ook heel graag nog een zoontje willen. Maar ook gewoon omdat O+ jongetjes O+
pi_135470876
Naam voor een derde hebben we al. Nu man nog zo ver krijgen om te gaan voor een derde :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_135470924
Ik doe mee met de jongetjesboks hoor, kan me echt niet voorstellen dat ik ooit een meisje krijg! Ik zit ook al na te denken over een tweede jongensnaam, maar heb eigenlijk nog niet nagedacht over meidennamen
pi_135470956
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:21 schreef Tally het volgende:
Naam voor een derde hebben we al. Nu man nog zo ver krijgen om te gaan voor een derde :')
Tal, ik dacht dat jullie medisch gezien niet meer mochten?
pi_135470993
Dank voor de leuke reacties op de foto :)

Ikzelf was 3 maanden met een 1e tandje en T. was gecorrigeerd 5 maanden, dus ik kijk er niet heel erg van op ;) Wel van het feit dat het er meteen 2 zijn!

MvTeM is inderdaad de afkorting van Mama van T. en M.

LB, dat ziet eruit als een fijne plek!
pi_135471034
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:21 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ja _O-

Alleen al daarom zou ik ook heel graag nog een zoontje willen. Maar ook gewoon omdat O+ jongetjes O+
Een meisje lijkt me ook geweldig. Sowieso, nog een kind van ons, hoe tof O+

Gisteren zaten we aan tafel, en NietKleuter vertelde een mop over 'Een Belgier die naar de dierentuin gaat en bij het hok van de chimpansees komt waar een bordje aan het hek hangt: 'HEK NAT' en dan zegt de Belgier: Jawohl, die heknatten lijken verdacht veel op chimpansees zeg!' :') en terwijl hij dat zit te vertellen zit Sticker gierend van het lachen naar hem te stralen terwijl hij met zijn vlakke hand van enthousiasme bijna door zijn eetstoelblad mept en hij met zijn andere hand broccoli in zijn oor propt, en daar zitten wij dan intens gelukkig tussen, zo leuk O+
pi_135471084
LE!!! O+ O+ O+
pi_135471162
Whaha, LE! Ik zie het dan ook meteen voor me :D Heerlijk die interactie tussen de kindjes... Daar kan ik hier ook zo van genieten!
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:39:30 #235
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_135471240
Dank voor jullie comments over het eten. Ik heb het er echt lastig mee merk ik.

"Even" teruglezen...

Luchtkusjes van Féline O+

LE, ik moest heel erg lachen om het kontgewiebel! :D

Loj, wat fijn dat het slapen zoveel beter gaat! *O*

Spark, ik had je spoiler nog gezien gister. :* daarvoor. Ik hoop dat de overnachting jullie goed gaat doen!

Shandaly, je tafel :o.

LB, huiseigenaar *O* En die foto van E O+

Welkom MvTeM!

:* voor alle verkouden kindjes. Zo sneu vind ik dat. Noor is ook een grote snotbel. Hoofdeind staat hier ook al hoger. Dat scheelt wel. En als ze erg onrustig slaapt, pop ik er een pcm in. Dat werkt tot dusver goed om dan rustiger te slapen. En luuf idd.

Danic, leuke foto! En boo voor de 6e ziekte. Maar ja, dan is ze er wel vanaf.

Ik vind Sticker ook een hele originele naam! :+

Zag dat Noor iets van 336x voorkwam. Viel me nog mee!

Loj, welke hoestdrank is dat? Want ik heb hier ook nog zo'n zeehond..
Veel plezier met de verjaardagsvoorpret en memories enzo!

Broccoli in oren O+

Gister heeft Noor zowaar een fles leeggedronken! Ik was zo opgelucht :@. Ze heeft 590 op, een halve boterham (dat is nog steeds een "interessante" onderneming, dat brood eten..), 200 gr fruithap en 200 gr groente. We zijn ff gestopt met de yoghurt omdat we het idee hadden dat ze er wat last van had. Krampjes en veul heul veul winden laten. Even zien of het nu beter gaat. We proberen het eind van de maand nog weer eens.

Vanochtend ging de fles ook leeg. Zo fijn! Zeker omdat ze op het kdv altijd minder goed drinkt. Ik blijf het gek vinden, dat 500 cc nu afdoende zou moeten zijn. Zeker omdat een andere cb dame eerder zei dat 800 nog niet genoeg was. Raar. Naja.

Hier is de uitval ook gestopt lijkt het. Maar mn haar zit nergens naar. Ook korte sprieten idd. Geen gezicht!!

Gezinsuitbreiding. Nee, voorlopig niet. Ik rammel ook nog niet. Enige reden zou zijn om weer even van die menstruatie af te zijn, maar dat vind ik niet zo'n denderende reden. Eerst zelf beter in mn vel komen, letterlijk en figuurlijk. Dan maar eens zien. Maar dikke kans dat het bij Noor blijft.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_135471392
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:25 schreef L-E het volgende:

[..]

Tal, ik dacht dat jullie medisch gezien niet meer mochten?
Verstandig is het niet. Ik zou niet invalide raken hoor dat zeker niet.
Maar de gynaecoloog heeft het inderdaad zo'n beetje afgeraden omdat mijn huidlagen (en dat wat er onder zit) aan elkaar vast groeien. En ik moet zeggen dat ik er op dit moment ook best last van heb maar te schijterig ben om naar de dokter te gaan :')

Edit: Daarom heeft mijn laatste keizersnede ook anderhalf uur geduurd.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tally op 14-01-2014 10:55:05 ]
pi_135471579
o|O Nu. Bellen.
pi_135471616
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:52 schreef Suikertante het volgende:
o|O Nu. Bellen.
Op dinsdag werkt mijn huisarts niet :P

En het is niet levensgevaarlijk zoals ik al zei. Ik heb er last van. Maar nog meer last van de angst dat ik weer open gehaald word en ik dan niet meer de kleine kan dragen.
pi_135471703
Je huidlagen groeien aan elkaar vast? Is dat een aandoening, of gewoon pech?
pi_135471724
Hier duurde de ks ook iets langer dan normaal, omdat ik door de zwangerschap spataderen in mijn buik had, ofzo? Kreeg dat verhaal maar half mee.
pi_135471749
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:57 schreef L-E het volgende:
Je huidlagen groeien aan elkaar vast? Is dat een aandoening, of gewoon pech?
Ik denk gewoon pech. Weet ik eigenlijk niet.

Denk dat een keizersnede moeilijk word als ze nog eens moeten snijden. Nou ja de keizersnede makkelijk maar het dichtmaken moeilijk. :P
Normaal bevallen gaat niet dus ja dan houdt het eigenlijk zo'n beetje op.

Maar ik mag blijven dromen ;) Mijn man overhalen gaat hem toch niet worden. En met zijn 5-en in bed word ook een beetje druk :P
pi_135471782
Als je naar de huisarts gaat kun je nog steeds nee zeggen als de operatie te riskant is voor een derde he }:| . Maar het klonk wel als een goede smoes hoor ;)
pi_135471823
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 11:01 schreef Suikertante het volgende:
Als je naar de huisarts gaat kun je nog steeds nee zeggen als de operatie te riskant is voor een derde he }:| . Maar het klonk wel als een goede smoes hoor ;)
Ik doe mijn best :P

En ik ga ook echt. Maar ik wil even wachten tot Fee wat groter is. Nu valt er mee te leven :)
En als Fee kan lopen dan hoef ik dr niet zo vaak te tillen en kan ik zien wat ze willen doen.
Misschien valt het mee en kan het met fysio of zo (weet ik veel). Denk dat bewegen ook helpt.
En daar begin ik morgen mee! Peuterzwemmen :P
  dinsdag 14 januari 2014 @ 11:03:22 #244
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_135471828
Oh man, ik lees alles mee, maar reageren lukt nog niet altijd. Ik hoop dat het binnenkort weer lukt.

Voor nu een :D voor moppen over Belgieren en een :* voor alle snotneuzen. En een :* voor Spark, ik had de inhoud van je spoiler nog wel gelezen.

Oh en over een tweede? Ik heb altijd graag een gezin met twee kindjes gewild. Kix ook, dus wat dat betreft.. ;) Ik lag afgelopen week bij de VK op tafel en die vroeg of ik al nagedacht had over anti-conceptie of dat we gelijk door wilden gaan voor een volgende, want dat was natuurlijk ook een optie. Bij beiden had ik nooit stil gestaan :') (de directe optie bedoel ik). Maar goed, eerst moet M.aud maar eens een jaar of twee zijn voor we weer gepland beginnen.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 11:05:58 #245
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135471879
Loj, ben je dan zo snel heel zie geworden dat je 3 uur later al ingeleid werd? Lijkt me sowieso al heel heftig: je bent heel ziek, daarom wordt je ingeleid en dan moet je ook nog zo'n hele bevalling doen.

Tally, ik zou ook even bellen.

En LB, die foto van E in het lege huis O+ Haar nieuwe thuis, het huis waar ze zal gaan lopen, haar verjaardag zal vieren en wie weet wat nog meer O+ En idd ff HA bellen.

Piekie, als je dat zo stelt O+

M's naam is in 2012 26 keer gegeven, D's naam in 2013 95 keer en J 56 keer. Valt me eigenlijk best wel mee.
pi_135471983
LB, nogmaals gefeliciteerd met jullie echte eigen huis! En E. blijft ook maar een beetje door klungelen he? ;(

Welkom mvtem! Wat een liefje O+

Danic, kijk haar staan! En beterschap voor de zesde ziekte.

LE, jouw verhaal laat mijn eierstokken spontaan rammelen :@

Loj, ik was jouw verhaal van je bevalling een beetje vergeten dus heb hem van de week terug gezocht en gelezen. Ik kan me voorstellen dat het heel heftig is om op terug te kijken.

Leuk die namenlijst! Ik heb er uiteraard ook geen problemen mee dat de naam van mijn dochter zo vaak voor komt, ben er nog steeds blij mee!

Wat is het een gek idee dat er mensen van 'mijn' lichting voor een tweede willen. Ik heb soms het gevoel dat we allemaal net in WOHTS zaten :D
Ik moet er overigens niet aan denken, dat komt er gegarandeerd een scheiding denk ik :') Afgelopen week was ik overtijd maar te schijterig een test te doen en ik heb een mirena dus dat leek me vrij onmogelijk. Tussentijds verloor ik af en toe een drupje bloed en meer ook niet en ik begon hem aardig te knijpen. Toen heb ik zondag bij de V&D een test gedaan en het waren de langste 2 minuten uit mijn leven jongens! Gelukkig was hij negatief _O_
E.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 11:10:02 #247
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135471996
Oh, en de fysio is vandaag weer geweest. Ze vond het supergoed dat ze al kruipen. Vooral D moest van best wel ver komen en die heeft gewoon haar zus ingehaald. Het zitten van J komt vanzelf goed als ze beter kan kruipen. Kruipen kost haar nu nog veel energie waardoor ze vaker overgaat op tijgeren. Ze heeft iig wel goed gecheckt dat er geen pijn door te korte spieren of iets anders medisch is waarom ze niet wil zitten.

En ze komt nu over 2 maanden voor een laatste controle en dat is het helemaal klaar *O* *O*

Wel sneu, bij het checken schaafde J voetje over de mat en toen ging de dikke korst er af. Huilen, bloeden, heel sneu. Maar na koelen, deppen en drinken ging het weer gelukkig.
pi_135472038
Jeeee Kyara, je meisjes zijn gewoon bijna klaar! *O*
Arme J.. :*
E.
pi_135472078
Oh Skip, mochten jullie gelijk door? Mij werd aangeraden toch wel een jaar te wachten! Of negen maanden, dat weet ik niet meer - oooh die ontzwanger dementie is zoooo erg bij mij :'(

Ik merk ook dat mijn lichaam nog steeds druk aan het veranderen is, dus het voelt ook niet goed zo snel achter elkaar. En ik rammel dus nog niet. We zijn wel al weer begonnen met het opgooien van namen. De volgende keer wil ik bij twintig weken wel een jongens-en meisjesnaam hebben, ipv bij 38 weken.. :')
  dinsdag 14 januari 2014 @ 11:15:15 #250
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_135472138
Lauren haar naam is 203 keer gegeven in 2013 :o ik had niet door dat ie toch zo populair was...

Wat leuk om E in jullie nieuwe huis te zien LB!

Ik spam ook even
pi_135472342
Jeej wat fijn dat je meiden bijna klaar zijn. En wat doen ze het goed! Wel zielig voor J :*

Gelukkig Spark ;)

Van Daro siroop XM, bij Ow werkte het goed.

Hellp gaat in een soort golfbewegingen Kyara. 'S ochtend om 10 uur werden m'n bloedwaardes nog steeds slechter. Om 1 uur zagen ze dat m'n bloedwaardes ietsje beter werden. Toen hebben ze besloten me meteen in te leiden. Maargoed er gebeurde niet zoveel hoor :) toen er 's nachts echt iets begon kreeg ik bijna meteen een ks :)

Verjaardagskaarten komen binnen :D
  dinsdag 14 januari 2014 @ 11:29:02 #252
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135472503
Go Lauren! *O*

Oh en spark, ik was laatst te laat voor je spoiler, maar heb de strekking geloof ik wel door... :* voor jou!

XM, fijn dat Noor even lekker heeft gedronken! En je hebt het er inderdaad moeilijk mee, dat is duidelijk. Dus geloof ons alsjeblieft als we zeggen dat het wel goedkomt! :Y Jij zult dat vast zelf ook een keer zien, nu moet jd ons maar even op onze blauwe ogen geloven ;)

Kyara jaaaaaa precies!! :'( O+ :'( dat zie ik ook allemaal in die foto O+
En supergoed nieuws van de fysio!! *O*

LE, briljante sfeerpost weer O+ _O_
pi_135472966
Ik ging STUK op de mop van LE's NietKleuter en de visual van de reactie van Sticker :D

*ga ik nu weer aan het werk*
pi_135472970
Loj, wat was de reden voor de ks dan? Ik dacht dat je een ks kreeg omdat hellp, maar je bent net als ik ook eerst ingeleid.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 11:52:47 #255
259886 pessie
pi_135473108
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 11:46 schreef Juud-- het volgende:
Ik ging STUK op de mop van LE's NietKleuter en de visual van de reactie van Sticker :D

*ga ik nu weer aan het werk*
Ik ook _O- ik sta echt verbaasd dat een kind van net 6 al zo moppen kan tappen!
pi_135473282
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 11:46 schreef L-E het volgende:
Loj, wat was de reden voor de ks dan? Ik dacht dat je een ks kreeg omdat hellp, maar je bent net als ik ook eerst ingeleid.
Na de laatste pil was de hartslag van Ow al niet meer zoals ze hem wilden. Dus van 22.00 tot 3.30 aan ctg gehangen. Toen langzaam de weeën begonnen viel Ow z'n hartslag telkens weg en mijn hartslag en bloeddruk sloegen ook op hol. Toen was het heel duidelijk, Ow moest er meteen uit.
Eigenlijk zouden ze 's ochtends m'n vliezen breken :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Loj op 14-01-2014 12:10:28 ]
  dinsdag 14 januari 2014 @ 12:06:04 #257
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135473431
Heftig Loj, komt ook allemaal wel weer even terug he, zo'n jaar na datum :*

ik heb bij M ook een weekend in het ziekenhuis gelegen met verdenking van pre-eclampsie en ondanks dat ik mezelf prima voelde moest ik inderdaad toch steeds de lab-uitslagen afwachten voor het hoe nu verder. (toen was ik trouwens 37 weken en uiteindelijk loos alarm, alleen een torenhoge bloeddruk en zelfs dat was geen reden tot ingrijpen).
  dinsdag 14 januari 2014 @ 12:06:21 #258
259886 pessie
pi_135473439
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 11:59 schreef Loj het volgende:

[..]

Na de laatste pil was de hartslag van Ow al niet meer zoals ze hem wilden. Dus van 22.00 tot 3.30 aan ctg gehangen. Toen langzaam de weeën begonnen viel Ow z'n hartslag telkens weg en mijn hartslag en bloeddruk sloeg ook op hol. Toen was het heel duidelijk, Ow moest er meteen uit.
Het klinkt echt heel heftig :* . Sowieso heftig als je kind preprematuur geboren moet worden en op de IC moet verblijven.
pi_135473707
:W ik kom hier eens stilletjes om het hoekje kijken. Is het hier leuk?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 12:22:49 #260
259886 pessie
pi_135473830
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 12:18 schreef flowerbox het volgende:
:W ik kom hier eens stilletjes om het hoekje kijken. Is het hier leuk?
Geweldig gezellig!
Hoe bevalt het moederschap?
pi_135473911
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 11:00 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik denk gewoon pech. Weet ik eigenlijk niet.

Denk dat een keizersnede moeilijk word als ze nog eens moeten snijden. Nou ja de keizersnede makkelijk maar het dichtmaken moeilijk. :P
Normaal bevallen gaat niet dus ja dan houdt het eigenlijk zo'n beetje op.

Maar ik mag blijven dromen ;) Mijn man overhalen gaat hem toch niet worden. En met zijn 5-en in bed word ook een beetje druk :P
En jullie maken alleen meisjes! Jij had wel een kopieermachine las ik toch? Nog een Zoë-fee-kopie!! O+ ik zeg doen :7
Sarcasme. Herken het.
pi_135474069
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 12:22 schreef pessie het volgende:

[..]

Geweldig gezellig!
Hoe bevalt het moederschap?
Ja goed! Even wennen met nu drie(!) meisjes maar wel heel gezellig. O+
Alleen ik had die gebroken nachten verdrongen geloof ik :O :Z

Even ongeneerd crossposten hoor:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135474093
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 12:25 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

En jullie maken alleen meisjes! Jij had wel een kopieermachine las ik toch? Nog een Zoë-fee-kopie!! O+ ik zeg doen :7
Ik zeg dat ook!
pi_135474129
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 11:59 schreef Loj het volgende:

[..]

Na de laatste pil was de hartslag van Ow al niet meer zoals ze hem wilden. Dus van 22.00 tot 3.30 aan ctg gehangen. Toen langzaam de weeën begonnen viel Ow z'n hartslag telkens weg en mijn hartslag en bloeddruk sloegen ook op hol. Toen was het heel duidelijk, Ow moest er meteen uit.
Ah, net als hier foetale nood dus. Hier was ook het idee om de natuur haar gang te laten gaan, maar Sticker zn hartslag ging enorm dippen. En gezien de apgar van 3 was dat een goede keus.

Heftig hoor, :* voor jou
pi_135474159
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 11:52 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik ook _O- ik sta echt verbaasd dat een kind van net 6 al zo moppen kan tappen!
:D Het is wel de enige mop die hij kent hoor. We krijgen dat Jawohl er maar niet uit trouwens, welke Belg zegt dat? :D
pi_135474285
Flower wat een mooi meisje!! O+ Oh my, ik begin weer te rammelen :')

Ik wilde Isa's tweede naam ook graag bewaren voor een eventueel tweede meisje, maar man was het daar niet mee eens. Als eerste naam dan, dus heb ik hem als tweede naam afgedwongen omdat hij er prat op gaat dat de naam Isa zijn idee is :P (J.oni)
Sarcasme. Herken het.
pi_135474298
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 12:35 schreef L-E het volgende:

[..]

:D Het is wel de enige mop die hij kent hoor. We krijgen dat Jawohl er maar niet uit trouwens, welke Belg zegt dat? :D
Een half-Duitse. Kan prima dus! ^O^
Sarcasme. Herken het.
pi_135474532
Welkom FB met je mooie meisje! Bekend vestje ook ;)
pi_135474586
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 12:49 schreef Juud-- het volgende:
Welkom FB met je mooie meisje! Bekend vestje ook ;)
Ja hé? Ze heeft hem al twee keer aan gehad en krijgt allemaal complimentjes O+ . Ideaal met dit weer. :s)
pi_135475961
FB wat een mooi meisje! O+
pi_135476950
Wat een schatje, Flower! Welkom...

En hier ook +1 voor het vestje ;)
pi_135478764
Loj, jammer dat je test negatief was :* Maar op naar de volgende ronde batsen ;) :D En nog maar een paar uur met baby :o

Piekie O+ Ik vind jou en M. zo leuk! Echt heel tof om jullie te zien op de meet ook!

Welkom MvTenM! Wat een leuk meisje heb je daar O+

Danic *O* en ook beterschap!

Pessie *O* kijk dat trotse snoetje er ook bij O+

LB O+ Je keuken, en je kuiken op de achtergrond O+

En later als ik groot ben, dan ga ik met L-E trouwen ^) *;

Welkom Flowerbox, met je prachtige dame O+ 3 in totaal! Wat leuk O+ Dat wil ik ook wel!
pi_135479320
Ohja Omen, je vroeg hoe het met F ging! Lief van je :)
Het gaat heel goed :D Zijn nieuwste skill is heel rustig gaan zitten, dus zachtjes door zijn knieën zakken in plaats van plof op z'n kont vallen. Nu ging hij net een soort van twerken... O+

Vanavond gaan mijn broertje en z'n vriendin oppassen, tot F was mijn broertje een beetje bang voor baby's dus ik vind het superleuk :)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 14:47:28 #274
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_135479532
Hoi FB! Wat een lekkerding heb je gebakken.

Oh en nog een welkom voor MvTenM. :W

--

Wij gaan zo voor het eerst naar het CB. Ik ben daar de hele dag al een beetje zenuwachtig voor :').
pi_135479645
Suiker, wat kan F. al veel! O+
  dinsdag 14 januari 2014 @ 17:01:18 #276
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_135484222
Net terug van het CB. Van 47 cm naar 51 cm en van 2800 gram naar 3890 gram. Goede slagroom, I haz it geloof ik.
pi_135484417
Netjes skips!
  dinsdag 14 januari 2014 @ 17:23:52 #278
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_135484991
Wow, mooi Skip!

En Noor heeft idd slecht gedronken op het kdv. Twee keer 150... Dus krap aan 500 gehaald vandaag. Bied na de groente nog wel een flesje aan.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 14 januari 2014 @ 17:31:03 #279
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_135485277
Skips ze is goed gegroeid.

Voorlopig resultaat van de heupjesecho was dat er niks gezien is. *O* donderdag even bellen voor de definitieve uitslag.

FB wat een mooie mini O+
pi_135485384
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:30 schreef L-E het volgende:

[..]

Een meisje lijkt me ook geweldig. Sowieso, nog een kind van ons, hoe tof O+

Gisteren zaten we aan tafel, en NietKleuter vertelde een mop over 'Een Belgier die naar de dierentuin gaat en bij het hok van de chimpansees komt waar een bordje aan het hek hangt: 'HEK NAT' en dan zegt de Belgier: Jawohl, die heknatten lijken verdacht veel op chimpansees zeg!' :') en terwijl hij dat zit te vertellen zit Sticker gierend van het lachen naar hem te stralen terwijl hij met zijn vlakke hand van enthousiasme bijna door zijn eetstoelblad mept en hij met zijn andere hand broccoli in zijn oor propt, en daar zitten wij dan intens gelukkig tussen, zo leuk O+
Ja, op zo'n manier wil ik ook een 2e! O+

Mijn zoontje moet ook iemands grote broer worden. Mijn man vraagt inmiddels al zo vaak wanneer ik een 2e wil.
Ik denk er ook bijna dagelijks aan maar de echte behoefte is er nog niet hoor.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 17:46:33 #281
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_135485782
XM, ik bedoel het echt niet vervelend, maar waarom blijf je je hier zo druk om maken? Ik geloof dat er hier een hoop mensen al tegen je hebben gezegd dat dit prima is.

Ter vergelijk, J. drinkt zo'n 400ml max op een dag, en doet t daar al maanden prima op.

Er komt ook energie uit bijvoeding hè! Jijzelf zit toch ook voller na een bord avondeten dan na een glas melk?

quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wow, mooi Skip!

En Noor heeft idd slecht gedronken op het kdv. Twee keer 150... Dus krap aan 500 gehaald vandaag. Bied na de groente nog wel een flesje aan.
pi_135485902
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wow, mooi Skip!

150 is niet slecht, en dat weet jij ook.

Skips met je vette tetten! O+ Heeft ze de harten gestolen daar?
  dinsdag 14 januari 2014 @ 17:52:25 #283
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_135485970
Ik weet het niet.. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat dit genoeg is. Wel genoeg om niet uit te drogen. Daar maak ik me geen zorgen om. Maar ook hiervan groeien? Terwijl ze eerst rond de 800 dronk.. Ik ga het nog maar eens bij het cb navragen denk ik volgende week.
pi_135485973
Doe je goed Skips!

Wat een schatje Flobo O+

Goed nieuws Bubs! *O*
  dinsdag 14 januari 2014 @ 17:53:09 #285
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_135485987
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
Skips ze is goed gegroeid.

Voorlopig resultaat van de heupjesecho was dat er niks gezien is. *O* donderdag even bellen voor de definitieve uitslag.

FB wat een mooie mini O+
Fijn bubs! Hele opluchting lijkt me!
pi_135486631
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet het niet.. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat dit genoeg is. Wel genoeg om niet uit te drogen. Daar maak ik me geen zorgen om. Maar ook hiervan groeien? Terwijl ze eerst rond de 800 dronk.. Ik ga het nog maar eens bij het cb navragen denk ik volgende week.
Ik heb een vermoeden van wat ze zullen zeggen.
quote:
1s.gif In januari 2014 17:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, terug van het cb. Uitgebreid over de voeding gehad. Dat ze veel liet staan was niet zo'n probleem. Ze zou nu minimaal 350cc aan melkproducten binnen moeten krijgen, maar het liefst wel die halve liter.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 18:18:42 #287
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_135486811
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:53 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Fijn bubs! Hele opluchting lijkt me!
Zeker, door de opmerking bij het cb vorige week en met mijn geschiedenis was ik toch wel bang dat er iets aan de hand was :@. Ik heb er zelf nog best veel last van dus ik ben blij dat, dat haar bespaard blijft.

Xm ze krijgt wel genoeg binnen maar ik snap dat het erg moeilijk is :*
pi_135487998
XM, wat moet er gedaan worden voor jij gelooft dat Noor voldoende binnen krijgt? Vorige week op het CB hebben ze gezegd dat ze 350 moet binnen krijgen aan melkproducten, dat haalt ze ruim en nog maak je je zorgen. Nu wil je naar het cb om te overleggen maar eigenlijk weet je het antwoord al. Wat verwacht je van ze, wanneer zou jij gerust gesteld zijn? Dit is geen aanval hoor, oprechte interesse :*
Ik begrijp dat het heel moeilijk is maar objectief gezien doet jullie meisje het echt hartstikke goed en ze drinkt ook echt niet slecht. 150 is geen slechte fles!
Nu is mijn kijk op voeding natuurlijk helemaal anders door de voedingsproblemen van E. maar als zij groeit op amper 300/400 cc melk en de helft aan bijvoeding van wat Noor krijgt dan lijkt het me dat Noor hier het hier prima op doet. Natuurlijk is ieder kind anders maar er begint een tijd aan te komen dat de melk minder belangrijk gaat worden en ze de meeste dingen uit de bijvoeding halen.
E.
pi_135488002
Ik hou niet eens zo exact bij wat A allemaal drinkt. Ik denk...zo'n 400 ml aan melk in 24 uur. Verder nog 120 ml thee, 90 water.
Genoeg plasluiers, energie, blij, groeit goed.
Dus zal wel goed zijn.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 19:05:43 #290
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_135488448
Lieve XM,
Er komt zelfs een tijd dat je kindje leeft van de lucht en de liefde en rustig een poosje niks aan komt. En hoe harder jij wilt hoe leuker het spelletje en de realisatie dat ze hier invloed op uit kunnen oefenen en dat mondje stijver dicht blijft ;)
Het lijkt me echt heel belangrijk om één of andere manier te vinden om het wat los te laten want het ze gaat naar alle waarschijnlijkheid in haar dreumestijd nog wel minder eten en de zorgen overschaduwen soms de leuke dingen kan ik me zo indenken.

Weet dat kinderen tussen de 1 en 7 jaar kunnen leven op een glas melk en een krentenbol per dag. Als ze dan 2x per week nog wat eetlepels groente en fruit binnenkrijgen komen ze qua vitamines ook niks te kort.
Om maar even aan te geven dat wij ons veel meer druk maken dan nodig is.

Nou heb ik me ook wel druk gemaakt zo af en toe hoor, bij het helemaal niet eten in de dreumestijd en dat mag ook best want leuk is het niet maar Noor haar huidige eetpratoon is niks mis mee dus je maakt je op dit moment onnodig zorgen en dat is zo zonde, die stress. Ze doet het geweldig *O*
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_135490189
En nu grouphug *;
  dinsdag 14 januari 2014 @ 19:38:33 #292
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135490302
Ik sluit me volkomen bij Laziness aan XM.

Hoe gaat het eigenlijk met jou en eventuele hulp?
  dinsdag 14 januari 2014 @ 19:40:27 #293
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_135490416
XM, ik vind het oprecht naar dat jij je zorgen maakt over Noor's eten. Hoe komt dat toch? Weet je dat? Zodat je er misschien wat mee kunt, voor jezelf. Want Noor doet t goed, en vindt jou vast de allerliefste mama van de hele wereld!
  dinsdag 14 januari 2014 @ 19:42:20 #294
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135490535
Ik ook, en ik wil er nog iets aan toevoegen. Misschien is het niet leuk om te lezen maar ik ga het toch heel bot zeggen: als je zo blijft focussen op eten en groei gaat dat later echt problemen met voeding opleveren.

Je moet Noor de kans geven om zelf haar honger en voldoening aan te geven, zonder dat daarbij een teleurgestelde of opgeluchte reactie van jou volgt.

Schrap de eetlijstjes!!

Ik wéét hoe naar het is als je pasgeboren baby niet goed groeit en niet wakker wordt voor voeding, maar net als E doet Noor het inmiddels meer dan prima! Ik weeg/meet echt niks af, dat is zoveel fijner!!
pi_135490645
XM
Heb de posts over voeding ook gevolgd maar jou meisje drinkt en eet meer dan mijn dreumes met 18/19/20mnd doet op sommige dagen. Ik maak me ook zorgen, vooral om het drinken. Volgens de arts is er niets aan de hand zolang er plasluiers zijn en je kindje alert/vrolijk/zichzelf is.
Ik hoop dat je gerust gesteld kunt worden! Je ongerust maken is niet fijn :*

En wat ze zeggen.. Je focussen op voeding krijgt je kindje ook door. Het kan een machtsmiddel worden net als bijv slapen, dat kun je ook niet 'dwingen'. Kindjes eten op sommige dagen soms gewoon weinig. Het los laten helpt echt! En ik weet hoe-niet-leuk het is.. Maar loslaten is prettiger voor iedereen
pi_135490768
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 19:42 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ook, en ik wil er nog iets aan toevoegen. Misschien is het niet leuk om te lezen maar ik ga het toch heel bot zeggen: als je zo blijft focussen op eten en groei gaat dat later echt problemen met voeding opleveren.

Je moet Noor de kans geven om zelf haar honger en voldoening aan te geven, zonder dat daarbij een teleurgestelde of opgeluchte reactie van jou volgt.

Schrap de eetlijstjes!!

Ik wéét hoe naar het is als je pasgeboren baby niet goed groeit en niet wakker wordt voor voeding, maar net als E doet Noor het inmiddels meer dan prima! Ik weeg/meet echt niks af, dat is zoveel fijner!!
Dit. Echt. Doe dat alsjeblieft voor Noor om latere problemen te voorkomen.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 19:45:43 #297
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_135490776
Iets te heftig nu. Kom er nog wel op terug...
  dinsdag 14 januari 2014 @ 19:48:16 #298
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135490910
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 19:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Iets te heftig nu. Kom er nog wel op terug...
Het is ook niet tof als jouw gevoel iets anders schreeuwt dan wij allemaal, dat snap ik :*

Maar hopelijk kun je dit meenemen!
pi_135491566
Xm, je hebt het afgelopen half jaar je meisje het beste meegegeven wat ze kon krijgen. Daar had jij een zee belangrijke en tijdrovende rol in. Dat ze nu wat anders krijgt en misschien wat minder, wil niet zeggen dat het niet goed genoeg is. Het is anders.

Als ik jou was, zou ik contact opnemen met een (kinder)diëtist. Daar kun je rustig alles door nemen en zij kan ook je onzekerheid wegnemen. En misschien ook kijken naar de vorm en volgorde van aanbieden. Voor nu, sterkte :*
pi_135492714
XM :*
Ik sluit me aan bij de rest...
R 09-10-2010
M 20-04-2013
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')