Oh, dat vind ik ook nog wel een optie ja. Ze draaide net toen ik haar neerlegde zelf al half op haar zij, misschien dat ik straks even haar buik probeer als ik haar er nog eens uithaal.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:57 schreef Troeta het volgende:
Op haar buik laten slapen? Loopt het allemaal er wat makkelijker uit. Sterkte!
Waarom wakker maken? Kraan aanzetten en met dr in je armen er naast zitten?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:53 schreef LadyBlack het volgende:
Douchen kan wel ja, maar dan moet ik dr weer echt wakker maken... tot nu toe is ze alles in halfslapende staat ondergaan.
Ze ligt alweer te snikken
Ik begrijp em nog nietquote:Op maandag 13 januari 2014 15:29 schreef Limone het volgende:
[..]
Het duurde heeel lang voordat ik 'm begreep..
Er staat ass... in dit geval bedoeld als afkorting van de username, maar t betekent ezel of kontquote:
Nou ze is nu al half oververhit in dr slaapzak op mijn arm... daar ga ik niet mee stomenquote:Op maandag 13 januari 2014 23:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Waarom wakker maken? Kraan aanzetten en met dr in je armen er naast zitten?
Nope... tafel is ook al een oudje, weinig lak/beschermlaag, en ik zag het veel te laat, dus het was er al goed ingetrokken. Denk dat de enige remedie volledig afschuren en schilderen is... Hmm... misschien eigenlijk nog niet eens zo'n slecht idee...quote:Op maandag 13 januari 2014 20:18 schreef pessie het volgende:
shandaly! Oh wat naar zeg! Met billendoekjes nog schoon gekregen?
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Er staat ass... in dit geval bedoeld als afkorting van de username, maar t betekent ezel of kont
Ik zag de grap er ook niet in, het lag dus niet alleen aan mijquote:Op dinsdag 14 januari 2014 06:50 schreef danic het volgende:
[..]oh zo. Nja weet je, ik zag de grap niet zo omdat Omen altijd Ass schrijft. Maar schijnbaar viel het nu ineens op
Laat mijn humor met rust jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zag de grap er ook niet in, het lag dus niet alleen aan mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |