Ja, op zo'n manier wil ik ook een 2e!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Een meisje lijkt me ook geweldig. Sowieso, nog een kind van ons, hoe tof
Gisteren zaten we aan tafel, en NietKleuter vertelde een mop over 'Een Belgier die naar de dierentuin gaat en bij het hok van de chimpansees komt waar een bordje aan het hek hangt: 'HEK NAT' en dan zegt de Belgier: Jawohl, die heknatten lijken verdacht veel op chimpansees zeg!'en terwijl hij dat zit te vertellen zit Sticker gierend van het lachen naar hem te stralen terwijl hij met zijn vlakke hand van enthousiasme bijna door zijn eetstoelblad mept en hij met zijn andere hand broccoli in zijn oor propt, en daar zitten wij dan intens gelukkig tussen, zo leuk
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wow, mooi Skip!
En Noor heeft idd slecht gedronken op het kdv. Twee keer 150... Dus krap aan 500 gehaald vandaag. Bied na de groente nog wel een flesje aan.
150 is niet slecht, en dat weet jij ook.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wow, mooi Skip!
En Noor heeft idd slecht gedronken op het kdv. Twee keer 150... Dus krap aan 500 gehaald vandaag. Bied na de groente nog wel een flesje aan.
Fijn bubs! Hele opluchting lijkt me!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
Skips ze is goed gegroeid.
Voorlopig resultaat van de heupjesecho was dat er niks gezien is.donderdag even bellen voor de definitieve uitslag.
FB wat een mooie mini
Ik heb een vermoeden van wat ze zullen zeggen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet het niet.. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat dit genoeg is. Wel genoeg om niet uit te drogen. Daar maak ik me geen zorgen om. Maar ook hiervan groeien? Terwijl ze eerst rond de 800 dronk.. Ik ga het nog maar eens bij het cb navragen denk ik volgende week.
quote:In januari 2014 17:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, terug van het cb. Uitgebreid over de voeding gehad. Dat ze veel liet staan was niet zo'n probleem. Ze zou nu minimaal 350cc aan melkproducten binnen moeten krijgen, maar het liefst wel die halve liter.
Zeker, door de opmerking bij het cb vorige week en met mijn geschiedenis was ik toch wel bang dat er iets aan de hand wasquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Fijn bubs! Hele opluchting lijkt me!
Dit. Echt. Doe dat alsjeblieft voor Noor om latere problemen te voorkomen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:42 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ook, en ik wil er nog iets aan toevoegen. Misschien is het niet leuk om te lezen maar ik ga het toch heel bot zeggen: als je zo blijft focussen op eten en groei gaat dat later echt problemen met voeding opleveren.
Je moet Noor de kans geven om zelf haar honger en voldoening aan te geven, zonder dat daarbij een teleurgestelde of opgeluchte reactie van jou volgt.
Schrap de eetlijstjes!!
Ik wéét hoe naar het is als je pasgeboren baby niet goed groeit en niet wakker wordt voor voeding, maar net als E doet Noor het inmiddels meer dan prima! Ik weeg/meet echt niks af, dat is zoveel fijner!!
Het is ook niet tof als jouw gevoel iets anders schreeuwt dan wij allemaal, dat snap ikquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Iets te heftig nu. Kom er nog wel op terug...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |