abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135462454
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 15:29 schreef Limone het volgende:

[..]

Het duurde heeel lang voordat ik 'm begreep.. ;(
Ik begrijp em nog niet :@
pi_135462597
LB ui bij dr bed en luuf onder dr voetjes smeren inderdaad. Dat schijnt beter te werken. (Gewoon proberen, baat het niet......)
  maandag 13 januari 2014 @ 23:29:12 #183
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135462814
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 23:21 schreef danic het volgende:

[..]

Ik begrijp em nog niet :@
Er staat ass... in dit geval bedoeld als afkorting van de username, maar t betekent ezel of kont :+
  maandag 13 januari 2014 @ 23:32:01 #184
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135462987
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 23:05 schreef Tally het volgende:

[..]

Waarom wakker maken? Kraan aanzetten en met dr in je armen er naast zitten?
Nou ze is nu al half oververhit in dr slaapzak op mijn arm... daar ga ik niet mee stomen :{

En luuf op de voetjes? Wat zou daar nou aan werken vraag ik me af. Maar idd, zo gedaan en wie weet :?
pi_135463626
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:18 schreef pessie het volgende:
:o shandaly! Oh wat naar zeg! Met billendoekjes nog schoon gekregen?
Nope... tafel is ook al een oudje, weinig lak/beschermlaag, en ik zag het veel te laat, dus het was er al goed ingetrokken. Denk dat de enige remedie volledig afschuren en schilderen is... Hmm... misschien eigenlijk nog niet eens zo'n slecht idee... :Y

Beterschap LB en Cwen, zo sneu als je zo weinig kan doen om ze te helpen he?

Welkom MvTeM!

Poeh, wat een beertje, Bloem! Die knalt gewoon van de grafiek af zo!
pi_135464510
Idd Bloem, wat is hij groot O+

Welkom MvTeM

Sterkte Cwen met de nacht!
En ook sterkte LB!
pi_135468289
Cwen hopelijk blijft ze slapen

Mvtem wat een schatje O+

Loj hopelijk komt de menstruatie gauw :*

LB zielig dat ze zo moeilijk kan ademen. Ben je al langs de ha geweest? :*

Suiker hoe gaat het met jou en F?

Shandaly jammer van de tafel :*
pi_135468394
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 23:29 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Er staat ass... in dit geval bedoeld als afkorting van de username, maar t betekent ezel of kont :+
:@ oh zo. Nja weet je, ik zag de grap niet zo omdat Omen altijd Ass schrijft. Maar schijnbaar viel het nu ineens op :D
pi_135468404
En korte update van hier.
Goed nieuws:

en minder goed nieuws:
Ze heeft waarschijnlijk de 6e ziekte. Eigen conclusie hoor. Maar 3 dagen koorts en nu volledig onder de uitslag....Kan bijna niet missen.
pi_135468706
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 06:50 schreef danic het volgende:

[..]

:@ oh zo. Nja weet je, ik zag de grap niet zo omdat Omen altijd Ass schrijft. Maar schijnbaar viel het nu ineens op :D
Ik zag de grap er ook niet in, het lag dus niet alleen aan mij :D
pi_135468991
Aww Danic met je zieke meisje. Maar kijk haar dan staan!

Oei Shandaly met de ondergesmotste tafel. Je ziet het wel positief in, dat schuren/opnieuw verven misschien zo'n gek idee nog niet is ;)

Suiker :D Ben je stiekem een roeping misgelopen? Haha

LB, hoe was de nacht, heeft E een beetje geslapen?

Verder was ik nog benieuwd naar de schoonmoederperikelen van GotC en hoe dat nu gaat?
pi_135468992
BILLEN!!11!! hihihihi :s)

Hoe was de nacht LB? Heeft de luuf geholpen? M is ook (weer) verkouden -O-

Oh Rosalie! Wat goed! en die kermit die er snel vandoor gaat op z'n paard... :D

Welkom MvTem!

M. had gister een broekje maat 62 aan.. Wel nog iets te groot (oh the horror!), maar het duurt niet lang meer. Vorige week was ze 58 cm en afgelopen zondag woog ze 6 kilo. Ze lag zondag naast een klein baby'tje van een maand oud van 2.5 kilo.. M. leek wel zo'n Mexicaanse zwangerschapssuikerbaby! :') O+
pi_135469010
Welkom MvTeM *O* , M is 5 dagen jonger dan us jonkje F. Maar wat een schatje.

Cwen en LB, is de nacht een beetje goed gegaan met de verkouden kindjes?

Loj, hopelijk komt de }) snel. of stiekem toch 2 streepjes.

Bloem wat een beer van een ventje!
Donderdag gaan we langs het weeguurtje. We zijn benieuwd hoeveel F gegroeid is. Op het zwemmen zeiden ze al dat hij hard gegroeid was in de kerstvakantie.

Shandaly, zonde van de tafel. Helpt mij wel eraan denken dat onze tafel ook nog in de was moet }:|
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_135469115
Limone met je kleine bonkje O+
pi_135469351
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 08:03 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik zag de grap er ook niet in, het lag dus niet alleen aan mij :D
Laat mijn humor met rust ja :{w Ik vond het grappig en het was me niet eerder opgevallen ;(

Wat rot, al die zieke kindjes. Isa is ook weer veranderd in een snotfontijn, man wat ben ik blij met die neusslurper van otrivin, zout water oplossing, neusdruppels, kleenex tissues en al wat nog meer onmisbaar is om die liters snot mee te bestrijden *)
Sarcasme. Herken het.
pi_135469364
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 08:50 schreef Juud-- het volgende:
Limone met je kleine bonkje O+
jaaaaaa! O+ En we zijn zo trots! Haha! Terwijl het niet echt een prestatie is van iemand.. ;)
pi_135469377
Koop je die neusslurper (wat een mooi Roald Dahl woord!) gewoon bij de drogist?
  dinsdag 14 januari 2014 @ 09:10:58 #198
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135469413
Rosalie! _O_ ziek zijn en dan toch staan! Met je lieve koppie O+

E heeft uiteindelijk best goed geslapen! Ik geloof dat ik haar uiteindelijk om 23:45 in bed heb gelegd met iets rustiger ademhaling, en om 6:00 werd ze weer wakker. Gerekend dat ze eigenlijk vanaf 19:00 sliep is dat heel mooi!

Huisarts twijfelen we steeds over, want ja... ze is verkouden, dus kan moeilijk door haar neus ademhalen, da's logisch. Maar soms hoor je het slijm gewoon in haar luchtwegen, en dat is misschien wel een aanleiding?
  dinsdag 14 januari 2014 @ 09:11:50 #199
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135469432
Ohja dat otrivin-ding moet ik misschien ook maar!
pi_135469523
Twijfel is bellen hoor LB! Dat heb ik wel geleerd! (Heb dit jaar al 6x bij de ha gezeten voor verkoudheid :') )

Danic :* voor je zieke meisje en mooie foto O+

En verder zijn mijn laatste 19 uur met een baby aangebroken!
  dinsdag 14 januari 2014 @ 09:22:10 #201
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135469592
Oeh Loj, da's echt bijijjjna! Heb je een leuk feestje gepland?

Ohja en mijn kleine baby is vandaag 9 maanden!!!! O+ :'( O+
Toch wel weer een bijzondere datum. Al is ze op 2 februari pas net zo lang in als uit de buik oO< mijn klein hardgekookt paaseitje O+
pi_135469606
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:08 schreef Limone het volgende:
Koop je die neusslurper (wat een mooi Roald Dahl woord!) gewoon bij de drogist?
ja ik zag ze laatst bij de DA liggen
pi_135469813
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:06 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Laat mijn humor met rust ja :{w Ik vond het grappig en het was me niet eerder opgevallen ;(

Wat rot, al die zieke kindjes. Isa is ook weer veranderd in een snotfontijn, man wat ben ik blij met die neusslurper van otrivin, zout water oplossing, neusdruppels, kleenex tissues en al wat nog meer onmisbaar is om die liters snot mee te bestrijden *)
:D :*

Vannacht maar twee nachtvoedingen hier! *O* Je wint er geen drol mee als hij nog steeds elke 3 uur wakker wordt, maar kumbayaaaaaaaa O+
pi_135469890
LB, ik zou de ha daar wel mee bellen. En ik ben heel erg een nietbeller (want vertrouw op je lichaam, en meer van dat zweverige kumbaya-geneuzel enzo :') ) maar ik zou wel even naar de longetjes laten luisteren als ze moeilijk ademt.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 09:37:48 #205
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135469916
Progress LE! *O*

Oh sorry voor de spam hoor, maar kiek nou O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135469992
Bij twijfel inderdaad even langs de HA, LB! T. heeft als baby een puffer gehad om hem meer lucht te geven op momenten dat hij het erg benauwd had, ook door verkoudheid...

En een :* voor alle andere zieke kindjes!

Loj, al bijna een dreumes! Gefeliciteerd alvast!

Hier ontdekte ik zaterdag 2 tandjes in het mondje van M. 2 ondertandjes, tegelijkertijd!! Ze lijkt er weinig last van te hebben. Ze heeft iets verhoging gehad en was onrustig met drinken, maar verder dus weinig last!
  dinsdag 14 januari 2014 @ 09:43:43 #207
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135470050
Wauw MvTeM, die is er vroeg bij he? Je hebt een dotje zag ik O+

Ik ga straks inderdaad maar even de huisarts bellen. Kan nooit kwaad en misschien wordt t dan iets makkelijker voor mn meiske.
pi_135470211
Dat is snel MvTeM

LB, ook een mijlpaal! Die foto en goed dat je gaat bellen!
Morgen moet ik gewoon werken :( onderwijs he, dus kan geen dagje vrij nemen. Gelukkig is vriendje morgen thuis, en heb ik een korte dag. Zaterdag vieren we het echt :)

(Daar kom ik weer) een jaar geleden kreeg ik nu te horen dat ze, over een dag of 5 zouden gaan inleiden. (het werd drie uur later ;) )
pi_135470275
Memories Loj! Heb je zin in zijn verjaardag?
pi_135470278
Lb, wat leuk, zo lekker in de ruimte (in je nieuwe huis, toch?)
Enneh, even bellen naar de ha kan altijd (alhoewel ze hier dan vrijwel altijd zeggen dat we even langs mogen komen)

MvTeM (nu ik hem typ snap ik hem: mamma van T en M, toch?) Welkom en wat een leukerd is M en ookal twee tandjes!

En ik las ergens zesde ziekte, gelukkig is de koorts over, nu maar wachten tot de vlekjes ook verdwijnen!

Ik zat net even naar de namenlijst van het svb te kijken. De namen van mijn jongens zijn niet echt uniek. Maar sommige namen hier wel! Er is maar 1 Nin geboren en die heb ik in het echt gezien O+
En drie Fosses, waarvan er twee mamma's hier posten. Dat vind ik bijzonder O+
R 09-10-2010
M 20-04-2013
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')