Nah, het is gewoon irritant.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:10 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Moet dan wel een heel erg sneue mod zijn
Wat nou als het 500 keer gebeurd is in 1 week?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Noten kan ik me iets bij voorstellen, maar om dan een ban-aanvraag te doen
Dan heb je een lamme vinger van het noten. Simpel.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:16 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wat nou als het 500 keer gebeurd is in 1 week?
Ik ben sowieso tegen ban-aanvragen, maar dan zou het wel rechtvaardig zijn ja.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:16 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wat nou als het 500 keer gebeurd is in 1 week?
Jupquote:
klawie hoii!!!quote:
Met antwoordenboek en Googlequote:
Thanksquote:Op zondag 12 januari 2014 23:17 schreef klawie het volgende:
[..]
Mooie cijfers
Ben jij ook zo vrolijk vandaag???
Mooizoquote:Op zondag 12 januari 2014 23:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Thanks
JazekerGoed weekend gehad
Jij ook?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:21 schreef klawie het volgende:
[..]
Mooizo
Wat heb je allemaal uitgespookt??
Jaquote:Op zondag 12 januari 2014 23:28 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik heb idd ook een heel tof weekend gehad maar morgen ben ik weer de lul
En ik weer naar schoolquote:
YOquote:
Ja hoorquote:
hoinquote:
xDquote:
Dag Ahmad1nejadquote:
xDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
hallonquote:
heya, hoe is die ding?quote:
Ach gewoon , beetje eten, beetje FOK!ken je kent het welquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 00:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
xDXDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
lkkr chillax aan de martini, beetje filmpje kijken enzo. Zo slapen denk ikquote:Op maandag 13 januari 2014 00:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ach gewoon , beetje eten, beetje FOK!ken je kent het wel
En met jou?
Hebben ze drank in Iranquote:Op maandag 13 januari 2014 00:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
lkkr chillax aan de martini, beetje filmpje kijken enzo. Zo slapen denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op maandag 13 januari 2014 00:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hebben ze drank in Iran
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ssst
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Sorryquote:
Tuurlijk, met een beetje geluk is dr ook nog een publieke executiequote:Op maandag 13 januari 2014 00:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Sorry
Mag ik een keer komen kijken bij de revolutionaire garde?
Ohquote:Op maandag 13 januari 2014 00:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Tuurlijk, met een beetje geluk is dr ook nog een publieke executieAleen geen varkensvlees sorryy.
quote:Op maandag 13 januari 2014 00:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh
Wel een beetje kut dat ik een varken ben dan
Dan zet ik die wel op oké?quote:Op maandag 13 januari 2014 00:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze zijn niet zo duur.
Deze leefquote:Op maandag 13 januari 2014 08:50 schreef FL_Freak het volgende:
Als het goed is de enige keer dat ik vroeg op moet komende maanden.
Jaquote:
quote:
quote:
Ouders.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom snappen ouders niet dat je als student tot 10 uur op bed wil liggen
Dit jaquote:
Nu al?quote:Op maandag 13 januari 2014 09:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dit ja
Ik heb echt zin om mij gewoon vol te stouwen met allerlei vet eten
quote:Op maandag 13 januari 2014 09:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom snappen ouders niet dat je als student tot 10 uur op bed wil liggen
Ah vandaarquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 09:54 schreef Roburtt het volgende:
Laat ik lekker aan het eind van m'n stage beginnen aan m'n project idee, het gene wat ik in feite als eerst had moeten maken.
Was het maar zo'n feestquote:
LBquote:
Porkbeansquote:
How's life?quote:
Primaquote:
Maringoquote:
Jij ook alquote:Op maandag 13 januari 2014 11:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
PrimaHeb een dagje vrij
Naja, ik ga gewoon niet voor 45 min naar school
Niet eens?quote:Op maandag 13 januari 2014 11:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
PrimaHeb een dagje vrij
Naja, ik ga gewoon niet voor 45 min naar school
quote:
Oei da tmoet pijn doenquote:
quote:
Ik moet een uur reizenquote:
Wel rond de lunch, dan is het op zn drukst.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Zo maar met kleingeld boodschappen halen.
Ghehe goedequote:Op maandag 13 januari 2014 11:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wel rond de lunch, dan is het op zn drukst.
Goedmeorgen.quote:
Je durft niet..quote:Op maandag 13 januari 2014 11:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Eigenlijk wel zielig, ik laat het wel omwisselen bij de balie
Ik zat er al op te wachten.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 11:16 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je durft niet..![]()
En ik had zo gehoopt dat je het ook zou filmen en pranken en opnemen en voor de gek houden en en en.. en dat dus.
Flauwquote:Op maandag 13 januari 2014 11:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wou het net omwisselen bij de balie, zegt ze nee!
Dan maar zelf in stapeltjes doen
Ja, kleingeld vinden ze inderdaad heel fijn maar blijkbaar wilden ze het niet omdat het dan lang duurt om te tellenquote:Op maandag 13 januari 2014 12:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Flauw
Ik heb volgens mij wel eens met heel veel kleingeld afgerekend, was de kassière juist blij mee.Is ook wel weer een hele poos geleden, dus zal misschien wel helemaal niet meer handig zijn.
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, kleingeld vinden ze inderdaad heel fijn maar blijkbaar wilden ze het niet omdat het dan lang duurt om te tellen
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Goed ideequote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:41 schreef Roburtt het volgende:
Huh ik heb me perongeluk ingeschreven bij de sportschool hier. Ik wilde even kijken hoe dat aanmeldformulier werkte, dus ik ingevuld en druk op volgende, met de hoop dat ik een abo kon kiezen. Is hij meteen verstuurd en heb ik niks kunnen kiezen__
xDquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:41 schreef Roburtt het volgende:
Huh ik heb me perongeluk ingeschreven bij de sportschool hier. Ik wilde even kijken hoe dat aanmeldformulier werkte, dus ik ingevuld en druk op volgende, met de hoop dat ik een abo kon kiezen. Is hij meteen verstuurd en heb ik niks kunnen kiezen__
Deze manquote:Op maandag 13 januari 2014 13:41 schreef Roburtt het volgende:
Ik heb het niet gekochtquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik verveelde me gisteren in de trein.
heb je deze al gehoordquote:
Jaquote:
Wat vind je er van?quote:
Ik vind de originele wel beter maar hij klinkt goedquote:
Hoiquote:
quote:
Originele blijft beter jaquote:Op maandag 13 januari 2014 13:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind de originele wel beter maar hij klinkt goed
sof, jij hierquote:Op maandag 13 januari 2014 13:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Originele blijft beter jaVind dit ook wel leuk, maar ik kijk de clip meer om Max
Maxquote:Op maandag 13 januari 2014 13:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Originele blijft beter jaVind dit ook wel leuk, maar ik kijk de clip meer om Max
Ik kom hier voor LBquote:
Sorryquote:Op maandag 13 januari 2014 13:55 schreef supersof het volgende:
En ook een beetje voor davidmaar die deed flauw de laatste keer dat ik hem zag
als we toch bezig zijn met coversquote:
Niet.quote:
zit eigenlijk wel een kern van waarheid in.quote:
Boyce Avenuequote:Op maandag 13 januari 2014 13:57 schreef supersof het volgende:
[..]
als we toch bezig zijn met covers
deze vind ik ook wel goed
sowieso boyce avenue
hoe gaat het?quote:
Sowieso imagine dragonsquote:Op maandag 13 januari 2014 13:57 schreef supersof het volgende:
[..]
als we toch bezig zijn met covers
deze vind ik ook wel goed
sowieso boyce avenue
nah niet altijd zin inquote:
wat is er?quote:
haiquote:
Primaquote:
Tijd om een leven te zoekenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:03 schreef supersof het volgende:
Weet je jongens
ik heb bijna 10.000 posts in grtd in een maand
Bijna tijd om daar te stoppen dus.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:03 schreef supersof het volgende:
Weet je jongens
Hoi Teauteauquote:
knap van jequote:Op maandag 13 januari 2014 14:03 schreef supersof het volgende:
Weet je jongens
quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
PrimaDagje vrij enzo
Met jou?
Lekkerquote:Op maandag 13 januari 2014 14:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
PrimaDagje vrij enzo
Met jou?
quote:
ID is juist muziek dat altijd kan.quote:
Ditquote:Op maandag 13 januari 2014 14:04 schreef Toto69 het volgende:
En moe, ik slaap elke nacht na 3 uur pas
je weetquote:
Vind je dit druk?quote:
Nee daarom zeg ik het ookquote:
Wat voor toets?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Lekkerik heb toetsweek, moet vijf uur wachten op een toets. nu nog maar 1 uur
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:06 schreef d4v1d het volgende:
is een irritante smiley als die teveel wordt gebruikt
Moet hij toch wetenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:06 schreef Toto69 het volgende:
SGT, in GRTD zit een kutkloon die jou continu frank noemt
Hoe komt het?quote:
Slapen dan.quote:
Het is vooral leuk als je iets serieus typt en danquote:Op maandag 13 januari 2014 14:06 schreef d4v1d het volgende:
is een irritante smiley als die teveel wordt gebruikt
Wotquote:Op maandag 13 januari 2014 14:07 schreef Toto69 het volgende:
Arachibutyrofobie - Als je lijdt aan arachibutyrofobie dan ben je bang voor pindakaas die aan je gehemelte blijft plakken.
Vanochtend wiskunde, straks Fransquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Het is vooral leuk als je iets serieus typt en danerachter doet waardoor het niet meer serieus is en dan ben je C O N F U S E D
Ik kan er niets tegen doen, behalve hem dan vermanend toesprekenquote:
Ging het goed?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Vanochtend wiskunde, straks Frans
Ik wist dat jij hier om moest lachenquote:
quote:
Fransquote:Op maandag 13 januari 2014 14:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Vanochtend wiskunde, straks Frans
Ja beetje. Ga volgende periode bijles nemen denk ikquote:
Je kent me zo goedquote:Op maandag 13 januari 2014 14:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wist dat jij hier om moest lachen
Ik noemde haar koe en toen zei ze dat ze meer een walrus wasquote:Op maandag 13 januari 2014 14:08 schreef Toto69 het volgende:
Sof heb ik nog veel gemist gisteravond met de dv rel?
Ja hequote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik noemde haar koe en toen zei ze dat ze meer een walrus was
We hadden het over haar kont.
Ohquote:Op maandag 13 januari 2014 14:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja beetje. Ga volgende periode bijles nemen denk ik
quote:
Niets bijzondersquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik noemde haar koe en toen zei ze dat ze meer een walrus was
We hadden het over haar kont.
Is leestoets dus kan ik niet voor lerenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
OhWel goed geleerd voor Frans?
Kloptquote:Op maandag 13 januari 2014 14:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij hebt Hey would you blow me in je sig
arachide. was er. Dat zegt genoeg.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Is leestoets dus kan ik niet voor lerenMaar met oefenen 1/14 fout
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]Ik bakte er altijd niks van
is leuk om te doenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]Ik bakte er altijd niks van
mij nietquote:Op maandag 13 januari 2014 14:11 schreef supersof het volgende:
[..]
arachide. was er. Dat zegt genoeg.
welke studie?quote:
Hoezo doe je dan vwo?quote:
omdat ik eerst uni wilde doen maar dat wil ik nu niet meer en het is te moeilijkquote:
Weet ik nog niet. Ga binnenkort kijken bij International Development Management in Wageningenquote:
Dat wordt een leuke stage.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Ga binnenkort kijken bij International Development Management in Wageningen
Oh, jammer welquote:Op maandag 13 januari 2014 14:15 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik eerst uni wilde doen maar dat wil ik nu niet meer en het is te moeilijkdus nu twee vakken laten vallen en haal ik voor de rest deelcertificaten
ja hequote:Op maandag 13 januari 2014 14:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat wordt een leuke stage.
[..]
Oh, jammer wel
Heb ik al gedaanquote:
De eckte bazenleefquote:
quote:
Hoezo niet? Wat deed je?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook.Had ik alleen niet moeten doen.
hahaahahahahahhahahahahahaquote:
Informatica, en ik dacht dat ik wel genoeg begreep, dus ben gewoon fulltime gaan werken. Maar ik baal er nu wel van, had veel meer kunnen / willen leren.quote:
Hoeveel jaar moest je nog?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Informatica, en ik dacht dat ik wel genoeg begreep, dus ben gewoon fulltime gaan werken. Maar ik baal er nu wel van, had veel meer kunnen / willen leren.
Oh, en nog iets met tentamens waar ik me niet op tijd voor had ingeschreven, omdat ik niet wist dat ik me daar voor in moest schrijven op dat moment.
Hoezo ben jij gestopt?
Journalistiek is toch zo'n studie waarbij je wordt opgeleid tot werklozequote:Op maandag 13 januari 2014 14:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoeveel jaar moest je nog?
Ik vond er niks aanjournalistiek in utrecht
jaquote:Op maandag 13 januari 2014 14:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Journalistiek is toch zo'n studie waarbij je wordt opgeleid tot werkloze
Ja ben niet voor niks gestopt hequote:
Zoveel geld?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ja he![]()
Ja wel jammer, vooral omdat ik er zoveel geld aan heb besteed. Maar ik hou er wel heel veel toffe vrienden aan over
Sja als je toch weet dat je later (bijna) geen baan kan krijgenquote:
Ik zat er net twee maanden, en kreeg allemaal vakken die ik al kende, die ik dus gewoon oversloeg. Tijdens één van die lessen werd bekend gemaakt dat ik me moest inschrijven voor tentamens, en dat had ik dus niet gedaan, dus kreeg ik de keuze om het volgende schooljaar weer opnieuw te beginnen, of om fulltime te gaan werken..quote:Op maandag 13 januari 2014 14:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoeveel jaar moest je nog?
Ik vond er niks aanjournalistiek in utrecht
ik denk ongeveer 1700quote:
neequote:Op maandag 13 januari 2014 14:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Gewoon Technische Natuurkunde doen. Ja toch.
Zo duur?quote:
Dat is wel kut. maar mis je nu echt zo veel danquote:Op maandag 13 januari 2014 14:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zat er net twee maanden, en kreeg allemaal vakken die ik al kende, die ik dus gewoon oversloeg. Tijdens één van die lessen werd bekend gemaakt dat ik me moest inschrijven voor tentamens, en dat had ik dus niet gedaan, dus kreeg ik de keuze om het volgende schooljaar weer opnieuw te beginnen, of om fulltime te gaan werken..
Dus heb ik dat laatste maar gekozen, omdat ik toch dacht dat ik die hele opleiding dan voor niks zou doen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mensen die niet Commerciële Economie
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |