Half 5 wedstrijd?quote:

13:30 hier, prima tijdquote:

Tweet het naar ajax.nlquote:

Half 5 kan ik persoonlijk nog wel mee leven, maar dat heeft voor mij ook met reistijd te maken. Het liefst nog steeds zaterdagavond, maar tochquote:

Niets mis meequote:

Omdat je dan zeker net je bed uit bentquote:

Misschien moet jij helemaal maar niets meer zeggen, aangezien je schaamteloos toegeeft dat je nog nooit in de ArenA bent geweest kan ik je als ''Ajax-fan'' niet eens meer serieus nemen. Elke keer probeer je bijdehand te doen, maar je bent gewoon een teletekstsupporterquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Omdat je dan zeker net je bed uit bent

Fixedquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Shreyas. Ik neem alles aan wat op internet staat. Ik ben een complete mongool.

Comeback: 2/10quote:

Wanneer je uren moet reizen kan ik me voorstellen dat het fijn is als je een keertje niet al in de vroege ochtend op moet staan inderdaadquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Half 5 kan ik persoonlijk nog wel mee leven, maar dat heeft voor mij ook met reistijd te maken. Het liefst nog steeds zaterdagavond, maar toch

Wat een hoop blabla van je zeg. Doe je dat nu altijd joh? Beetje niveau groep 8. Misschien eerste klas middelbare school.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Comeback: 2/10
Probeer je er nou maar niet uit te lullen, je bent ook qua gedrag een typische teletekstsupporter.
Maar interesseert me verder weinig alleen het zou je sieren als je wat minder bijdehand doet, aangezien je zelf nou niet het type supporter bent om over naar huis te schrijven.

Helaas wel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat een hoop blabla van je zeg. Doe je dat nu altijd joh?

Ja, daar is een forum voor.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat een hoop blabla van je zeg. Doe je dat nu altijd joh?

Spreek niet zo over niveau wanneer je het zelf niet hebt. Komt nogal knullig overquote:

quote:

Sorry heintjequote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:44 schreef Heeinz het volgende:
Ik wist niet dat dit topic ineens voor dames was

Oja, jij gebruikt het forum natuurlijk om Ajax te supporten, aangezien je nooit in de ArenA komt. Nou succes er meequote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Spreek niet zo over niveau wanneer je het zelf niet hebt. Komt nogal knullig over

Eerbetoon aan Anouk Hoogendijkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:44 schreef Heeinz het volgende:
Ik wist niet dat dit topic ineens voor dames was

We gaan toch drie uur voor het begin van de pot weg, dus dat is wel prettigquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Wanneer je uren moet reizen kan ik me voorstellen dat het fijn is als je een keertje niet al in de vroege ochtend op moet staan inderdaad
 Zeker aangezien ik op zaterdagavond nog wel ga stappen
 Zeker aangezien ik op zaterdagavond nog wel ga stappen

JA MAN! HUP AJAX HUP!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oja, jij gebruikt het forum natuurlijk om Ajax te supporten, aangezien je nooit in de ArenA komt. Nou succes er mee

quote:17.12 uur: Ajax en PSV zouden hetzelfde doelwit voor ogen hebben. Namelijk Sergej Milinkovic-Savic, de 18-jarige middenvelder van het Servische FK Vojvodina. Ook Benfica schijnt interesse te hebben in het talent. (Novosti)

Veltman is een baasquote:

Als we scoren tegen PSV hoef ik niet een knuffel van m'n semi-enthousiast klappende vriendin te krijgen, dan spring ik 3 meter de lucht inquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:17 schreef Leonos het volgende:
Half 5 wedstrijden
Waar ik me altijd zo aan erger, zijn die gasten altijd met hun vriendinnetje elke pot zit te kijken.
1 wedstrijdje een keer mee, oké. Dat kan ik snappen, maar je gaat toch niet een heel seizoen met je chick zitten

Mwa, PSV winnen is een zekerheidje. De 1-0 tegen Milan had geen vriendin bij moeten zijn nee.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als we scoren tegen PSV hoef ik niet een knuffel van m'n semi-enthousiast klappende vriendin te krijgen, dan spring ik 3 meter de lucht in

Nee bij de 1-1 ook niet. Waarom herinner je me hieraan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:23 schreef Leonos het volgende:
[..]
Mwa, PSV winnen is een zekerheidje. De 1-0 tegen Milan had geen vriendin bij moeten zijn nee.

wehe ja. Ben met mn vriendin maar Ajax - az gegaan in de beker (die 0-3) en ze was mn gescheld zo zat dat ze 3 rijen lager was gaan zittenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:17 schreef Leonos het volgende:
Half 5 wedstrijden
Waar ik me altijd zo aan erger, zijn die gasten altijd met hun vriendinnetje elke pot zit te kijken.
1 wedstrijdje een keer mee, oké. Dat kan ik snappen, maar je gaat toch niet een heel seizoen met je chick zitten

Ja maar dat was me dan ook een kutwedstrijdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
wehe ja. Ben met mn vriendin maar Ajax - az gegaan in de beker (die 0-3) en ze was mn gescheld zo zat dat ze 3 rijen lager was gaan zitten

Hoef het niet terug te zien hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:28 schreef Heeinz het volgende:
http://nos.nl/video/557620-cl-ajax--ac-milan.html
Vanaf 5:20

No way hoesseeeequote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Interesseert me geen reet. Jij liet mij er weer aan denken. Kijken dus.

Meld je ziek.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:09 schreef Artillerieschaap het volgende:
Tijdens Ajax - PSV zit ik in Spanje. Daar kon ik nog wel mee leven. Maar nu spreekt mijn vriendin een etentje met haar ouders af waardoor ik Ajax - Feyenoord óók ga missen.
Kolere.

Tja, het is maar net wat je belangrijker vindt als nepsupporterquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:09 schreef Artillerieschaap het volgende:
Tijdens Ajax - PSV zit ik in Spanje. Daar kon ik nog wel mee leven. Maar nu spreekt mijn vriendin een etentje met haar ouders af waardoor ik Ajax - Feyenoord óók ga missen.
Kolere.

Mijn huurauto stond 15/05/2011 langs een Italiaans weggetje met open portieren terwijl ik schreeuwend door een wijngaarde rende in tenue d'Ajax.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja, het is maar net wat je belangrijker vindt als nepsupporter

Tja dan zeg je die vakantie lekker af ik zou wel weten wat ik belangrijker vindquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:40 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Mijn huurauto stond 15/05/2011 langs een Italiaans weggetje met open portieren terwijl ik schreeuwend door een wijngaarde rende in tenue d'Ajax.
Ik zou mezelf geen nep-supporter willen noemen. Het is niet altijd even makkelijk om de rest van je leven met Ajax te combineren. En ik ben gewoon zéér slecht in het juiste moment kiezen om op vakantie te gaan.

Ja want zo werkt dat inderdaadquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja dan zeg je die vakantie lekker af ik zou wel weten wat ik belangrijker vind

quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:40 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Mijn huurauto stond 15/05/2011 langs een Italiaans weggetje met open portieren terwijl ik schreeuwend door een wijngaarde rende in tenue d'Ajax.
Ik zou mezelf geen nep-supporter willen noemen. Het is niet altijd even makkelijk om de rest van je leven met Ajax te combineren. En ik ben gewoon zéér slecht in het juiste moment kiezen om op vakantie te gaan.

Het was inderdaad ook echt niet sarcastisch allemaalquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja want zo werkt dat inderdaad

En je bent niet mans genoeg om schijt te hebben aan wat je vriendin afspreekt buiten jouw medeweten om? Laat haar lekker alleen gaan en kijk de wedstrijd. Maar goed je zal wel onder de plak zitten en braaf met haar mee gaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:09 schreef Artillerieschaap het volgende:
Kolere.

Pussy whipped.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:09 schreef Artillerieschaap het volgende:
Kolere.

quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:40 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]

ooit krijg jij ook eens een vriendinnetjequote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En je bent niet mans genoeg om schijt te hebben aan wat je vriendin afspreekt buiten jouw medeweten om? Laat haar lekker alleen gaan en kijk de wedstrijd. Maar goed je zal wel onder de plak zitten en braaf met haar mee gaan.

Misschien lijkt het de hedendaagse filosofie te zijn dat alle vrouwen dominant zijn en alle mannen onder de plak zitten, maar laat ik je er op attent maken dat dat geenszins het geval hoeft te zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:06 schreef Adames het volgende:
[..]
ooit krijg jij ook eens een vriendinnetje

Dit dus, triest maar waar.quote:

quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Misschien lijkt het de hedendaagse filosofie te zijn dat alle vrouwen dominant zijn en alle mannen onder de plak zitten, maar laat ik je er op attent maken dat dat geenszins het geval hoeft te zijn.
Een echte man houdt zijn vriendin gewoon onder de duim. Of in ieder geval, is vrij genoeg om een topwedstrijd als Ajax-Feyenoord te bekijken.

okquote:

Jawel. In een voetbaltopic uitleggen dat je geen Ajax-Feyenoord kan kijken vanwege je vriendin is nog triester.quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:01 schreef 16meter het volgende:
Niveautje.
In een voetbaltopic uitleggen hoe je als 'echte man' vrouwen hoort te behandelen. Veel triester kan 't ook niet meer worden.

Ah jij. Nou laten we het maar weer over Ajax hebben dan. Laat me raden, jij verwacht een makkelijke overwinning zondag?quote:

quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja, het is maar net wat je belangrijker vindt als nepsupporter

Ik denk dat ze het ook wel willen voor 2 miljoenquote:Op woensdag 15 januari 2014 08:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb gehoord dat Ajax Ronaldo en Messi wil kopen voor 500m

Denk wel dat we dan kampioen worden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 08:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het ook wel willen voor 2 miljoen

Sorry. Ik heb een ochtendhumeurtjequote:Op woensdag 15 januari 2014 08:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat je mij zo moet kwetsen in de vroege morgen

Attention, attention this thread has reached critical level 0, please consider leaving this thread.quote:Op woensdag 15 januari 2014 08:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb gehoord dat Ajax Ronaldo en Messi wil kopen voor 500m

Sorry ik hou al opquote:Op woensdag 15 januari 2014 08:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Attention, attention this thread has reached critical level 0, please consider leaving this thread.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)ner.nl#ixzz2qS6tqqeRquote:NEC hoopt zich in de winterse transferperiode op huurbasis te kunnen gaan versterken en is daarbij uitgekomen bij Ajax, zo meldt het Algemeen Dagblad. De Nijmegenaren hopen op de tijdelijke komst van Danzell Gravenberch.
De negentienjarige mandekker liet eerder al doorschemeren dat hij de tweede seizoenshelft verhuurd hoopte te worden. Zijn wens lijkt nu uit te komen met NEC als club die concreet is om de mandekker tot het eind van het seizoen te huren.
De afgelopen seizoenshelft speelde Gravenberch, die nog een contract heeft tot medio 2015, zijn wedstrijden bij Jong Ajax. Zijn debuut voor de hoofdmacht van de Amsterdammers heeft hij tot nu toe nog niet gemaakt. Wel verscheen hij de afgelopen jaren al in verschillende jeugdelftallen van het Nederlands elftal.

Zou goed voor hem zijn. Evengoed bijzonder, toen hij nog spits was stond hij in de belangstelling van ManU.quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:07 schreef handboek het volgende:
ontopic:
[..]
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)ner.nl#ixzz2qS6tqqeR

http://www.sport1.nl/nieu(...)rect-naar-milan.htmlquote:Seedorf haalt Siem de Jong direct naar Milan
Woensdag 15 januari 2014, 10:34
Siem de Jong moet de eerste aankoop van Clarence Seedorf worden. De kersverse trainer van AC Milan wil zijn zwalkende ploeg zo snel mogelijk op de rails krijgen en de Ajax-captain moet voor 10 miljoen euro per direct de overstap naar Italië maken.
Milan staat op de elfde plek in de Serie A en Seedorf denkt dat De Jong de ideale multifunctionele speler is, die het losse zand van De Rossoneri wat meer met elkaar kan verbinden. De 24-jarige Oranje-international is al jarenlang een van de steunpilaren bij Ajax, waar hij de afgelopen drie jaar het kampioenschap kon vieren.

10 miljoen? doenquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:18 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
http://www.sport1.nl/nieu(...)rect-naar-milan.html

Wandelgangen van vzquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sport1 is nog erger dan de wandelgangen van voetbalzone.

Dat krijg je dan. Bij iedere club waar hij ooit gespeeld heeft krijg je dit soort geruchten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:18 schreef stoeltafel het volgende:
[..]

Oké robdegekste: http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum11/3817-4.phpquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:19 schreef stoeltafel het volgende:
Alleen de bron is Sport1 dus niet waar. Als het echt zo, maak ff een hattrick tegen PSV en dan doei

Hahahaha. Jezelf copy+pastenquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:44 schreef Syntix het volgende:
[..]
Oké robdegekste: http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum11/3817-4.php

Maar even een masker van Siem de Jong zijn hoofd maken en op Sigthorsson's hoofd zetten? Dan zijn we die iig kwijt. Siem hoeft van mij niet weg deze winter.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:18 schreef stoeltafel het volgende:
[..]

Als Siem de Jong vertrekt sta je al 1-0 achter voor het begint.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:04 schreef HeatWave het volgende:
Sja, ik zou er toch niet blij van worden als je de hele tijd leest dat de concurrenten wel spelers halen en Ajax ze alleen kwijtraakt.
Siem is gewoon waardevol gebleken en je wordt er niet sterker van als hij wegvalt.

quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als Siem de Jong vertrekt sta je al 1-0 achter voor het begint.

Ajax heeft de laatste jaren behoorlijk wat jeugdspelers aangekocht.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:04 schreef HeatWave het volgende:
Sja, ik zou er toch niet blij van worden als je de hele tijd leest dat de concurrenten wel spelers halen en Ajax ze alleen kwijtraakt.
Siem is gewoon waardevol gebleken en je wordt er niet sterker van als hij wegvalt.

quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als Siem de Jong vertrekt sta je al 1-0 achter voor het begint.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |