Tja, het is maar net wat je belangrijker vindt als nepsupporterquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:09 schreef Artillerieschaap het volgende:
Tijdens Ajax - PSV zit ik in Spanje. Daar kon ik nog wel mee leven. Maar nu spreekt mijn vriendin een etentje met haar ouders af waardoor ik Ajax - Feyenoord óók ga missen.
Kolere.
Mijn huurauto stond 15/05/2011 langs een Italiaans weggetje met open portieren terwijl ik schreeuwend door een wijngaarde rende in tenue d'Ajax.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja, het is maar net wat je belangrijker vindt als nepsupporter
Tja dan zeg je die vakantie lekker af ik zou wel weten wat ik belangrijker vindquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:40 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Mijn huurauto stond 15/05/2011 langs een Italiaans weggetje met open portieren terwijl ik schreeuwend door een wijngaarde rende in tenue d'Ajax.
Ik zou mezelf geen nep-supporter willen noemen. Het is niet altijd even makkelijk om de rest van je leven met Ajax te combineren. En ik ben gewoon zéér slecht in het juiste moment kiezen om op vakantie te gaan.
Ja want zo werkt dat inderdaadquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja dan zeg je die vakantie lekker af ik zou wel weten wat ik belangrijker vind
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:40 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Mijn huurauto stond 15/05/2011 langs een Italiaans weggetje met open portieren terwijl ik schreeuwend door een wijngaarde rende in tenue d'Ajax.
Ik zou mezelf geen nep-supporter willen noemen. Het is niet altijd even makkelijk om de rest van je leven met Ajax te combineren. En ik ben gewoon zéér slecht in het juiste moment kiezen om op vakantie te gaan.
Het was inderdaad ook echt niet sarcastisch allemaalquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja want zo werkt dat inderdaad
En je bent niet mans genoeg om schijt te hebben aan wat je vriendin afspreekt buiten jouw medeweten om? Laat haar lekker alleen gaan en kijk de wedstrijd. Maar goed je zal wel onder de plak zitten en braaf met haar mee gaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:09 schreef Artillerieschaap het volgende:
Tijdens Ajax - PSV zit ik in Spanje. Daar kon ik nog wel mee leven. Maar nu spreekt mijn vriendin een etentje met haar ouders af waardoor ik Ajax - Feyenoord óók ga missen.
Kolere.
Pussy whipped.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:09 schreef Artillerieschaap het volgende:
Kolere.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:40 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
ooit krijg jij ook eens een vriendinnetjequote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En je bent niet mans genoeg om schijt te hebben aan wat je vriendin afspreekt buiten jouw medeweten om? Laat haar lekker alleen gaan en kijk de wedstrijd. Maar goed je zal wel onder de plak zitten en braaf met haar mee gaan.
Misschien lijkt het de hedendaagse filosofie te zijn dat alle vrouwen dominant zijn en alle mannen onder de plak zitten, maar laat ik je er op attent maken dat dat geenszins het geval hoeft te zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:06 schreef Adames het volgende:
[..]
ooit krijg jij ook eens een vriendinnetje
Dit dus, triest maar waar.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Misschien lijkt het de hedendaagse filosofie te zijn dat alle vrouwen dominant zijn en alle mannen onder de plak zitten, maar laat ik je er op attent maken dat dat geenszins het geval hoeft te zijn.
Een echte man houdt zijn vriendin gewoon onder de duim. Of in ieder geval, is vrij genoeg om een topwedstrijd als Ajax-Feyenoord te bekijken.
okquote:
Jawel. In een voetbaltopic uitleggen dat je geen Ajax-Feyenoord kan kijken vanwege je vriendin is nog triester.quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:01 schreef 16meter het volgende:
Niveautje.
In een voetbaltopic uitleggen hoe je als 'echte man' vrouwen hoort te behandelen. Veel triester kan 't ook niet meer worden.
Ah jij. Nou laten we het maar weer over Ajax hebben dan. Laat me raden, jij verwacht een makkelijke overwinning zondag?quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja, het is maar net wat je belangrijker vindt als nepsupporter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |