abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135491744
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 20:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ze hebben/hadden beide een ander.
ja, en? Dat sluit niks uit.

Ik bedoel dus dat je vanalles kan verzinnen, het hoeft niet aan een feeks van een ex te liggen.
compact en kleverig.
pi_135491748
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

weet niet, mensen kunnen ook ondanks een normale scheiding, zonder al teveel gedoe met hun gevoelens worstelen. Dan kan een druppel genoeg zijn kennelijk.
Of er speelde meer dan familieleden wisten natuurlijk...
I´m back.
pi_135491854
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 20:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

ik moet altijd aan mijn ex denken, was zo bang voor hem dat ik sliep met een klauwhamer onder mijn kussen.
En ik was áltijd netjes tov hem nadat we uit elkaar waren. Ik sta er dus wat anders in dan sommige anderen :+
compact en kleverig.
pi_135491902
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

vind het eigenlijk ook best 'not done' om dit als nieuwe geliefde zo snel in de media te gooien... Dat doe je gewoon niet, uit respect.
Hoewel wachten tot na de uitvaart netter was geweest is het moment in principe toch nooit goed. Bij de zaak van ruben en julian wachtte de vriendin van jeroen heel lang voordat ze haar verhaal naar buiten bracht maar daar kwam ook een beetje kritiek op.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_135491921
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik moet altijd aan mijn ex denken, was zo bang voor hem dat ik sliep met een klauwhamer onder mijn kussen.
En ik was áltijd netjes tov hem nadat we uit elkaar waren. Ik sta er dus wat anders in dan sommige anderen :+
Dan speelde er bij jullie dus ook meer, dan wrs familieleden vermoedden?
I´m back.
pi_135492148
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 20:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dan speelde er bij jullie dus ook meer, dan wrs familieleden vermoedden?
nee, dat wisten ze wel. Er speelde gewoon niet zo heel veel, al het gezeik kwam voort uit het feit dat ík had besloten bij hém weg te gaan... Tja, dat kon natuurlijk niet.

Er hoeft gewoon helemaal niet zoveel te spelen, gevoelens kunnen lang sluimeren en dan hoeft er maar iets kleins te gebeuren en iemand draait door.
compact en kleverig.
pi_135492172
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 20:07 schreef eight het volgende:

[..]

Hoewel wachten tot na de uitvaart netter was geweest is het moment in principe toch nooit goed. Bij de zaak van ruben en julian wachtte de vriendin van jeroen heel lang voordat ze haar verhaal naar buiten bracht maar daar kwam ook een beetje kritiek op.
niet van mij.
En ik gaf die kritiek.
compact en kleverig.
pi_135492175
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat ze een ander heeft dan.
Ik geef enkel aan dat het niet altijd zo is dat 'de vrouw' wel een feeks zal zijn.
Ik stoor me daar aan.
Dat is ook zo. De omgangsregeling was goed en het lijkt erop dat de kinderen niet de inzet waren in hun onenigheid.

Het beeld van een geldwolf (terecht of
niet) blijft wel nog steeds.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_135492217
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nee, dat wisten ze wel. Er speelde gewoon niet zo heel veel, al het gezeik kwam voort uit het feit dat ík had besloten bij hém weg te gaan... Tja, dat kon natuurlijk niet.

Er hoeft gewoon helemaal niet zoveel te spelen, gevoelens kunnen lang sluimeren en dan hoeft er maar iets kleins te gebeuren en iemand draait door.
Nee, okee, maar dat kan hier dan ook gespeeld hebben. Meneer toch misschien ietwat narcistisch ingesteld, ruzie om zijn nieuwe vriendin en de kalmeringsmiddelen, en toch eigenlijk liever je oude vriendin willen?
I´m back.
pi_135492572
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 20:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, okee, maar dat kan hier dan ook gespeeld hebben. Meneer toch misschien ietwat narcistisch ingesteld, ruzie om zijn nieuwe vriendin en de kalmeringsmiddelen, en toch eigenlijk liever je oude vriendin willen?
zelfs als je op een normale manier zegt dat je moeite hebt met de nieuwe partner van je ex, vanwege die kalmeringsmiddelen.
'joh William, ik vind het hel vervelend, maar ik heb moeite met Katja. Ik vind het best vervelend dat zij zoveel bij de kinderen is na die keer dat ze ze kalmeringsmiddelen heeft gegeven :@ '

Kan er nog een knop omgaan. 'Wtf! Nee, jij met je Flip, gaat daar samenwonen en het interesseert jou geen hol wat ik van hém vind, maar wel durven oordelen over míjn relatie?!'

Natuurlijk kan zoiets ook anders gaan.
'Je moet echt dat kutwijf dumpen, zij drogeert de kinderen omdat ze te lam is om moeite voor ze te doen, dus kap met haar, of ze blijven niet meer bij je slapen!'

We weten dat gewoon niet, ik vind het naar dat altijd van het laatste uit wordt gegaan.
compact en kleverig.
pi_135492730
Meestal gaat het helemaal niet om de frustraties omtrent de financiën of de nieuwe partner van, maar sluimeren toch nog steeds bepaalde gevoelens, die de onderlinge verstandshouding danig kunnen verstoren. Dat zou ook hier heel goed gespeeld kunnen hebben, ook al gingen beiden ogenschijnlijk verder met hun leven.
pi_135492841
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 20:22 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

zelfs als je op een normale manier zegt dat je moeite hebt met de nieuwe partner van je ex, vanwege die kalmeringsmiddelen.
'joh William, ik vind het hel vervelend, maar ik heb moeite met Katja. Ik vind het best vervelend dat zij zoveel bij de kinderen is na die keer dat ze ze kalmeringsmiddelen heeft gegeven :@ '

Kan er nog een knop omgaan. 'Wtf! Nee, jij met je Flip, gaat daar samenwonen en het interesseert jou geen hol wat ik van hém vind, maar wel durven oordelen over míjn relatie?!'

Natuurlijk kan zoiets ook anders gaan.
'Je moet echt dat kutwijf dumpen, zij drogeert de kinderen omdat ze te lam is om moeite voor ze te doen, dus kap met haar, of ze blijven niet meer bij je slapen!'

We weten dat gewoon niet, ik vind het naar dat altijd van het laatste uit wordt gegaan.
Ik geloof ook niet in 2de manier idd. Lijkt me geheel het type niet voor, alhoewel je het niet zeker weet uiteraard.
Toch denk ik dat er dus meer of iig een combinatie speelde. Meer dan alleen die nieuwe vriendin.
En met name bij hem. Uiteraard.
Ik zag een fotootje, kwam toch wel over als een beetje een narcistisch kereltje zoals hij poseerde tegen zijn muur en op het parket... maar goed gut feeling.
I´m back.
pi_135493168
Natuurlijk speelt er meer, zoiets gebeurt niet spontaan zonder dat er iets sluimert.
compact en kleverig.
pi_135493730
quote:

[..]

Of niet iedereen kent het hele verhaal.

Waar het begon met "alles pais en vree" lees je nu her en der toch dat er meer aan de hand was (frictie tussen de bitch van William en de familie van zijn ex, financieel gedoe...)
pi_135493783
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 08:20 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

iemand vermoorden is natuurlijk ook gewoon fout.
Hoe je het ook bekijkt en hoe de ander zich ook gedraagt.

Dat ís heel erg simpel.
Het is niet gezegd dat het moord is. Het kan even goed doodslag zijn geweest. De precieze omstandigheden kennen we niet, dus nogal makkelijk om er even over te oordelen.
pi_135493895
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 20:44 schreef Halcon het volgende:

[..]

Of niet iedereen kent het hele verhaal.

Waar het begon met "alles pais en vree" lees je nu her en der toch dat er meer aan de hand was (frictie tussen de bitch van William en de familie van zijn ex, financieel gedoe...)
Ja, en toch zo'n zeg even for lack of a better word black-out hebben en je vrouw vermoorden, dat zit toch in een persoon zelf, dat heeft niet iedereen, en dat is ergens ooit ook wel zichtbaar geweest voor getuigen zoals misschien zijn vrouw.
Iemand heeft het in zich heel boos te worden in een relatie, maar dat?

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 14-01-2014 20:53:17 ]
I´m back.
pi_135494127
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 20:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, en toch zo'n zeg even zo'n for lack of a better word black-out hebben en je vrouw vermoorden, dat zit toch in een persoon zelf, dat heeft niet iedereen, en dat is ergens ooit ook wel zichtbaar geweest voor getuigen zoals misschien zijn vrouw.
Iemand heeft het in zich heel boos te worden in een relatie, maar dat?
Klopt wat je zegt, maar het is niet gezegd dat het moord is en dan heb je bij moord ook nog wel verschillende gradaties.

Hij kan dit weken vooraf gepland hebben, hij kan tijdens een ruzie rustig naar de keuken gelopen zijn en een mes gepakt hebben, hij kan het eerste de beste wat binnen handbereik lag gepakt hebben om haar te verwonden, etc...

Heel veel mensen hebben een moment dat het knapt als ze maar lang genoeg het bloed onder je nagels vandaan halen.

Ik heb zelf heel veel geduld, maar een ex heeft het na stelselmatig treiteren en irriteren voor elkaar gekregen dat ik het gevoel kreeg dat ik ging ontploffen. Dan moet je echt denken aan nachten achter elkaar voorkomen dat ik rustig kon slapen, huisraad vernielen, me aanvallen met steekvoorwerpen, etc... Ik heb toen de telefoon gepakt en een kameraad gebeld en hem gevraagd of 'ie ff wilde komen omdat ik d'r anders helemaal de kanker zou slaan. Die is ook gekomen en toen is het ff wat bekoeld.

Slaan kan natuurlijk ook verkeerd aflopen, net zoals zelfverdediging. Stel dat ze me aan zou vallen met een mes o.i.d. en je geeft d'r een peer of een duw, ze kan verkeerd vallen en je zit met een lijk in de huiskamer. :{
pi_135494146
quote:
Inderdaad. Er waren maar 2, en nu maar 1 iemand die het hele verhaal 100% kent.
Suggereren heeft geen nut.
Misschien hadden William en Claudia nog wel eens af en toe seks en kapte Claudia er nu mee.
Gezien het feit dat haar man van een belangrijke afspraak als deze niks af wist.
We weten het niet, we zullen het nooit weten. Dat zullen we moeten accepteren
pi_135494319
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 20:52 schreef Halcon het volgende:

[..]

Klopt wat je zegt, maar het is niet gezegd dat het moord is en dan heb je bij moord ook nog wel verschillende gradaties.

Hij kan dit weken vooraf gepland hebben, hij kan tijdens een ruzie rustig naar de keuken gelopen zijn en een mes gepakt hebben, hij kan het eerste de beste wat binnen handbereik lag gepakt hebben om haar te verwonden, etc...

Heel veel mensen hebben een moment dat het knapt als ze maar lang genoeg het bloed onder je nagels vandaan halen.

Ik heb zelf heel veel geduld, maar een ex heeft het na stelselmatig treiteren en irriteren voor elkaar gekregen dat ik het gevoel kreeg dat ik ging ontploffen. Dan moet je echt denken aan nachten achter elkaar voorkomen dat ik rustig kon slapen, huisraad vernielen, me aanvallen met steekvoorwerpen, etc... Ik heb toen de telefoon gepakt en een kameraad gebeld en hem gevraagd of 'ie ff wilde komen omdat ik d'r anders helemaal de kanker zou slaan. Die is ook gekomen en toen is het ff wat bekoeld.

Slaan kan natuurlijk ook verkeerd aflopen, net zoals zelfverdediging. Stel dat ze me aan zou vallen met een mes o.i.d. en je geeft d'r een peer of een duw, ze kan verkeerd vallen en je zit met een lijk in de huiskamer. :{
Nou wij hadden deze oudjaar visite, dus ik liep even met de visite mee om een goede parkeerplaats te wijzen ivm met vuurwerkpaupers, gooit er één een cobraatje op 5 meter achter onze rug... ze hebben me moeten tegenhouden anders had ik hem het ziekenhuis in gemept... dat daar gelaten, krijg ik wel het idee dat dit doodslag is geweest... maar zat het in hem of niet?
Overigens volgend oudjaar zijn we hier niet, en de oudjaren voor iig t/m 2017 staan ook al vast... niet meer in Nederland.
I´m back.
pi_135494470
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 20:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou wij hadden deze oudjaar visite, dus ik liep even met de visiste mee om hem een goede pakeerplaats te wijzen ivm met vuurwerkpaupers, gooit er één een cobraatje op 5 meter achter onze rug... ze hebben me moeten tegen houden anders had ik hem het ziekenhuis in gemept... dat daargelaten, krijg ik wel het idee dat dit doodslag is geweest... maar zat het in hem of niet?
Overigens volgend oudjaar zijn we hier niet, en de oudjaren voor iig t/m 2017 staan ook al vast... niet meer in Nederland.
Het zit volgens mij in ieder mens wel. Iedereen is onder bepaalde omstandigheden in staat om iemand (met dodelijke afloop) aan te pakken. Bij de een is die grens echter sneller bereikt dan bij de ander.

Geen enkel idee wat er in dat huis is gebeurd en welke voorgeschiedenis er precies aan vooraf is gegaan. Lijkt me zo op het eerste zicht echt van een heel andere orde dan bv. Richard Harteveld en Jeroen Denis. Dat was echt planmatig. Indruk is hier toch een beetje dat er niets aan gepland is.

Mja ,voor hetzelfde geld mep je een van die koters op zijn neus en komt 'ie de dag erop te overlijden. Slachtoffer van zinloos geweld noemt men dat dan en de dader moet aan de hoogste boom.
pi_135494685
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 20:59 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het zit volgens mij in ieder mens wel. Iedereen is onder bepaalde omstandigheden in staat om iemand (met dodelijke afloop) aan te pakken. Bij de een is die grens echter sneller bereikt dan bij de ander.

Geen enkel idee wat er in dat huis is gebeurd en welke voorgeschiedenis er precies aan vooraf is gegaan. Lijkt me zo op het eerste zicht echt van een heel andere orde dan bv. Richard Harteveld en Jeroen Denis. Dat was echt planmatig. Indruk is hier toch een beetje dat er niets aan gepland is.

Mja ,voor hetzelfde geld mep je een van die koters op zijn neus en komt 'ie de dag erop te overlijden. Slachtoffer van zinloos geweld noemt men dat dan en de dader moet aan de hoogste boom.
Nah, ik denk niet dat dat in iedereen zit toch...
Meppen ook niet, maar in relaties kan het voorkomen dat wel, tegen kinderen? Denk het niet.
I´m back.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 21:03:15 #247
92279 N.icka
Windforce 11
pi_135494694
Wat een agressieve mannetjes hier zeg.... Pffff
pi_135494781
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nah, ik denk niet dat dat in iedereen zit toch...
Meppen ook niet, maar in relaties kan het voorkomen dat wel, tegen kinderen? Denk het niet.
Ik denk wel dat ieder mens z'n limiet heeft. Bij mensen die nog nooit een tik hebben uitgedeeld, heeft niemand die limiet ooit weten te bereiken.
pi_135494791
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:03 schreef N.icka het volgende:
Wat een agressieve mannetjes hier zeg.... Pffff
Waar?
I´m back.
pi_135494834
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 20:59 schreef Halcon het volgende:
Klopt.
Daarbij toevoegend of iemand middelen heeft gebruikt die je versterken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')