quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze deelde ook pamflets uit, GEEN VIRM DOOR GRONINGEN
gelukkig verdwijnt die overweg over enkele jarenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:31 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Had je ooit verwacht dat het daar druk zou zijn?
Morgen in de avondspits, als alles goed gaat, station Europapark en de overweg Esperantostraat.
twitter:NS_online twitterde op dinsdag 14-01-2014 om 15:02:36Preview #ReisplannerXtra V3.0 app met tablet interface http://t.co/Wt1JJBSp0M en http://t.co/h1yTfDJJJH #Iphone #Android reageer retweet
Hoe Alfa of Beta is dit? i.e. hoe groot is het risico dat mijn tablet morgen "enkele uren buiten dienst is wegens dringende herstelwerkzaamheden"?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:14 schreef James1988 het volgende:
Voor de liefhebbers:twitter:NS_online twitterde op dinsdag 14-01-2014 om 15:02:36Preview #ReisplannerXtra V3.0 app met tablet interface http://t.co/Wt1JJBSp0M en http://t.co/h1yTfDJJJH #Iphone #Android reageer retweet
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe Alfa of Beta is dit? i.e. hoe groot is het risico dat mijn tablet morgen "enkele uren buiten dienst is wegens dringende herstelwerkzaamheden"?
netjesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:44 schreef Peter het volgende:
De Arriva klantenservice meldt dat de dagkaart HEMA op het hele traject groningen - Leer v.v. geldig is.
ja. Op drie verschillende dagen natuurlijk want jah, al die systemen zijn natuurlijk niet gekoppeldquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:17 schreef James1988 het volgende:
Ik heb 4 OV-chipkaarten waarvan 3 uitgegeven door NS. Zou ik er nou drie krijgen?
Ach allemaal op dezelfde dag maar dan in drie verschillende enveloppen, zo zijn ze ook wel weer bij NS (en alle andere organisaties..)quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja. Op drie verschillende dagen natuurlijk want jah, al die systemen zijn natuurlijk niet gekoppeld
oh ja kut die wil ik ook nog hebben.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:12 schreef James1988 het volgende:
Ik heb vandaag één van m'n Idix-poppetjes aan een Franse collega laten zien, hij herkende 'm
"Deze trein is erg laat, daarom vaak omgedoopt in "Late Train", voor het ongemak bieden wij u een kopje koffie aan."quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:32 schreef greavy het volgende:
Preview-update voor de Reisplanner Extra die op komst is, versie 3.0: Klikje
Grote, erg grote wijzigingen.
Ik zit nog 3 pagina's terug te kijken of het al voorbij was gekomen, heb ik het nog gemistquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:34 schreef b2py het volgende:
[..]
"Deze trein is erg laat, daarom vaak omgedoopt in "Late Train", voor het ongemak bieden wij u een kopje koffie aan."
PTA / Treinentopic #682: Volgende halte: Hoofdstation
Ooit de cabine van een DM'90 gezien?quote:
Ohja idd.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:35 schreef Hr-Flip het volgende:
[..]
Nee, Nee SM'90 was een electrisch treinstel
[ afbeelding ]
DM'90 Zul je wel bedoelen
[ afbeelding ]
1 overeenkomst, Virm DM90 en SM90 hebben/hadden dezelfde stuurtafel
mja, dat was SM'90, het materieel waar zowel IRM als DM'90 op gebaseerd isquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:37 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ooit de cabine van een DM'90 gezien?
Onze praktijkopleider noemt ze zelf liefkozend de 'moeder der alle VIRMen'
Maar die is niet meerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, dat was SM'90, het materieel waar zowel IRM als DM'90 op gebaseerd is
er is nog een cabine bewaard gebleven van het materieel dat uiteindelijk toch voor een redelijk deel de recente geschiedenis van het Nederlandse spoorwegmaterieel bepaald heeftquote:
Fijne ruime cabine om in te werken. Alleen dat beeldschermpje he. DD-IRM had vroeger hetzelfde beeldscherm in koppakken, maar alleen niet in de cabine, maar ergens in een technische kastquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:37 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ooit de cabine van een DM'90 gezien?
Onze praktijkopleider noemt ze zelf liefkozend de 'moeder der alle VIRMen'
Oh, dacht dat er niks meer over was van SM90. Waar is die cabine nu?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
er is nog een cabine bewaard gebleven van het materieel dat uiteindelijk toch voor een redelijk deel de recente geschiedenis van het Nederlandse spoorwegmaterieel bepaald heeft
Geweldig iddquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:42 schreef Hr-Flip het volgende:
[..]
Fijne ruime cabine om in te werken. Alleen dat beeldschermpje he. DD-IRM had vroeger hetzelfde beeldscherm in koppakken, maar alleen niet in de cabine, maar ergens in een technische kast [ afbeelding ]
is van het spoorwegmuseum. Dacht dat deze in Blerick staat nu.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:48 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Oh, dacht dat er niks meer over was van SM90. Waar is die cabine nu?
ik meen dat het tegenwoordig 98 isquote:[..]
Geweldig iddnog maar 1 keer mee mogen rijden helaas. Draait Windows 95 op als ik het goed heb
Een DM90 die verdomd traag wordt?quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:03 schreef RichardHammond het volgende:
Vaak meegemaakt dat een dieselmotor van een DM'90 onder het rijden uitvalt. Heb mij altijd afgevraagd hoe dat komt? Soms proberen ze hem dan onder het rijden opnieuw te starten, maar lukt niet altijd. Trein wordt er wel verdomd traag van.
Naja, nog trager dan. Zeker als je de metro gewend bent en dan 's avonds in zo'n DM'90 stapt om naar huis te gaan. Verder is DM'90 wel chill, want rijdt meer dan prima.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:09 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Een DM90 die verdomd traag wordt?
ik weet het wel zeker, want eind 2012 is hun inzetgebied danig ingeperkt tot de 2 bovengenoemde trajecten. Eind vorig jaar kwam daar het schrappen van de pendel tussen Hengelo en Bad Bentheim bijquote:
Ja, en dan stoomtreinen naar Harlingen en Delfzijl. Helemaal retro jwzquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:42 schreef James1988 het volgende:
Ik zie ze nog wel terugkomen in IC-diensten in het noorden zodat het dan vrijkomende ICMm/VIRM weer ergens anders heen kan, als het meeste ICRm naar de HSL gaat.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en dan stoomtreinen naar Harlingen en Delfzijl. Helemaal retro jwz![]()
![]()
dat mag altijdquote:
Lap jij?quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en dan stoomtreinen naar Harlingen en Delfzijl. Helemaal retro jwz![]()
![]()
Krenterige kuthollander. Natuurlijk lappen jullie zelf.quote:
mij een Hollander noemen? Nu wordt ie helemaal mooi ...quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Krenterige kuthollander. Natuurlijk lappen jullie zelf.
Wie heeft er nu nog stoomtreinen nodig als je DM'90 hebt?quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en dan stoomtreinen naar Harlingen en Delfzijl. Helemaal retro jwz![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |