er is nog een cabine bewaard gebleven van het materieel dat uiteindelijk toch voor een redelijk deel de recente geschiedenis van het Nederlandse spoorwegmaterieel bepaald heeftquote:
Fijne ruime cabine om in te werken. Alleen dat beeldschermpje he. DD-IRM had vroeger hetzelfde beeldscherm in koppakken, maar alleen niet in de cabine, maar ergens in een technische kastquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:37 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ooit de cabine van een DM'90 gezien?
Onze praktijkopleider noemt ze zelf liefkozend de 'moeder der alle VIRMen'
Oh, dacht dat er niks meer over was van SM90. Waar is die cabine nu?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
er is nog een cabine bewaard gebleven van het materieel dat uiteindelijk toch voor een redelijk deel de recente geschiedenis van het Nederlandse spoorwegmaterieel bepaald heeft
Geweldig iddquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:42 schreef Hr-Flip het volgende:
[..]
Fijne ruime cabine om in te werken. Alleen dat beeldschermpje he. DD-IRM had vroeger hetzelfde beeldscherm in koppakken, maar alleen niet in de cabine, maar ergens in een technische kast [ afbeelding ]
is van het spoorwegmuseum. Dacht dat deze in Blerick staat nu.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:48 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Oh, dacht dat er niks meer over was van SM90. Waar is die cabine nu?
ik meen dat het tegenwoordig 98 isquote:[..]
Geweldig iddnog maar 1 keer mee mogen rijden helaas. Draait Windows 95 op als ik het goed heb
Een DM90 die verdomd traag wordt?quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:03 schreef RichardHammond het volgende:
Vaak meegemaakt dat een dieselmotor van een DM'90 onder het rijden uitvalt. Heb mij altijd afgevraagd hoe dat komt? Soms proberen ze hem dan onder het rijden opnieuw te starten, maar lukt niet altijd. Trein wordt er wel verdomd traag van.
Naja, nog trager dan. Zeker als je de metro gewend bent en dan 's avonds in zo'n DM'90 stapt om naar huis te gaan. Verder is DM'90 wel chill, want rijdt meer dan prima.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:09 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Een DM90 die verdomd traag wordt?
ik weet het wel zeker, want eind 2012 is hun inzetgebied danig ingeperkt tot de 2 bovengenoemde trajecten. Eind vorig jaar kwam daar het schrappen van de pendel tussen Hengelo en Bad Bentheim bijquote:
Ja, en dan stoomtreinen naar Harlingen en Delfzijl. Helemaal retro jwzquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:42 schreef James1988 het volgende:
Ik zie ze nog wel terugkomen in IC-diensten in het noorden zodat het dan vrijkomende ICMm/VIRM weer ergens anders heen kan, als het meeste ICRm naar de HSL gaat.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en dan stoomtreinen naar Harlingen en Delfzijl. Helemaal retro jwz![]()
![]()
dat mag altijdquote:
Lap jij?quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en dan stoomtreinen naar Harlingen en Delfzijl. Helemaal retro jwz![]()
![]()
Krenterige kuthollander. Natuurlijk lappen jullie zelf.quote:
mij een Hollander noemen? Nu wordt ie helemaal mooi ...quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Krenterige kuthollander. Natuurlijk lappen jullie zelf.
Wie heeft er nu nog stoomtreinen nodig als je DM'90 hebt?quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en dan stoomtreinen naar Harlingen en Delfzijl. Helemaal retro jwz![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |