Ik hoop stiekem dat er ooit nog een themafuctie voor WA gaat komen zoals je die op LINE hebt. WhatsApp ziet er zo saai uit, met name op iOS.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:13 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Line heeft trouwens 4,2 sterretjes in de Play Store als waardering...Viber 4,4. Wansmaak heerst![]()
Hoe moet ik het dan betalen?quote:
In mijn vriendengroep hebben echt maar een paar mensen onbeperkt sms...quote:Op zondag 12 januari 2014 15:16 schreef Piye het volgende:
Hij kan ook voortaan weer gaan sms'en, best veel mensen hebben standaard onbeperkt sms'en in hun abo en dan weet je tenminste zeker dat iedereen de functie heeft itt bijvoorbeeld viber.
Binnen een half jaar komt Hemlis Messenger uit ( van die makers van PirateBay). Ziet er erg goed uitquote:Op zondag 12 januari 2014 15:17 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat er ooit nog een themafuctie voor WA gaat komen zoals je die op LINE hebt. WhatsApp ziet er zo saai uit, met name op iOS.
Ik verwachtte dit van de iOS 7-upgrade van WhatsApp
[ afbeelding ]
Wat we kregen:
[ afbeelding ]
Wat een josti.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:13 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Niet bij iedereen. Het leuke is, hij kan Whatsapp niet meer gebruiken sinds vandaag omdat het dus afliep. Hij is nu iedereen aan het overhalen Viber te installeren. Silly boy.
De iOS7 update van WhatsApp duurde heel lang. Natuurlijk had het al een kleine update voor ondersteuning gehad, maar geen thema update.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:17 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat er ooit nog een themafuctie voor WA gaat komen zoals je die op LINE hebt. WhatsApp ziet er zo saai uit, met name op iOS.
Ik verwachtte dit van de iOS 7-upgrade van WhatsApp
[ afbeelding ]
Wat we kregen:
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:16 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Gaat nu iedereen melden wat hij op zijn Whatsapp heeft![]()
![]()
![]()
Even googlen levert op dat beide uit 2011 komen, WA is 2 jaar ouder. Goede kans dat zij ook eerst een klantenbestand opbouwen en dan hetzelfde doen.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:17 schreef alwaysonhold het volgende:
Wat ik me wel afvraag is wat het addertje onder het gras is bij diensten als Line en WeChat dat het gratis blijft. Dat ze zich dood lachen om de foto's die via hun server worden verstuurd zeker![]()
Slimquote:Op zondag 12 januari 2014 15:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Even googlen levert op dat beide uit 2011 komen, WA is 2 jaar ouder. Goede kans dat zij ook eerst een klantenbestand opbouwen en dan hetzelfde doen.
Ach met duizend kom je ook ver en dat hebben er nog meer.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:18 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
In mijn vriendengroep hebben echt maar een paar mensen onbeperkt sms...
Grote gros dus nietquote:Op zondag 12 januari 2014 15:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Ach met duizend kom je ook ver en dat hebben er nog meer.
O ik dacht dat dat zo een beetje de standaard was bij een abo met een hoog datalimiet.quote:
Is pas iets van het laatste jaar.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:25 schreef Piye het volgende:
[..]
O ik dacht dat dat zo een beetje de standaard was bij een abo met een hoog datalimiet.
Boeit verder ook niet, als die vriend het maar heeft. Ze sms'en toch wel terug.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:25 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Is pas iets van het laatste jaar.
Mwah. Dus niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Boeit verder ook niet, als die vriend het maar heeft. Ze sms'en toch wel terug.
Dat is handig idd.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:40 schreef amaranta het volgende:
En Line geeft geeft niet aan wanneer de gebruiker voor het laatst online was.
En ja ik weet dat je het op de iPhone uit kunt zetten. Maar hier is het standaard voor alle gebruikers uit.
Ja, het kost natuurlijk ook niets om de app en de servers te onderhouden en al die miljarden berichten te verwerken.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:27 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ja. Helden zijn het. Eerst iedereen verslaafd laten maken, en dan cashen. Heerlijk
quote:Op zondag 12 januari 2014 15:40 schreef amaranta het volgende:
En Line geeft geeft niet aan wanneer de gebruiker voor het laatst online was.
En ja ik weet dat je het op de iPhone uit kunt zetten. Maar hier is het standaard voor alle gebruikers uit.
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:41 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Je hoeft niet perse je nummer te geven als iemand jou wilt contacteren via LINE maar ook jouw LINE-ID(waar je bij WhatsApp echt jouw telefoonnummer moet geven). LINE heeft extreem weinig storingen vergeleken met WA. Je kan het uiterlijk van de app naar eigen wens aanpassen en hoeft dus niet afhankelijk van de appmaker te zijn. Je kan foto's dieper bewerken voordat je het verstuurt. En zat meer dingen maar ik weet niet wat jij wilt horen.
Eigenlijk weet ik niet waar WA beter in is dan LINE.
Natuurlijk begrijp ik dat. Daarom zijn het helden.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, het kost natuurlijk ook niets om de app en de servers te onderhouden en al die miljarden berichten te verwerken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |