Treurig volk.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:11 schreef Confetti het volgende:
Of van die mongolen die Whatsapp 1 ster gaan geven op de Play Store omdat ze die 90 cent moeten dokken![]()
Wat een debielen.
Terwijl je als je alle berichten telt je 0.0000000000000000000001 cent per bericht betaaldquote:Op zondag 12 januari 2014 14:11 schreef Confetti het volgende:
Of van die mongolen die Whatsapp 1 ster gaan geven op de Play Store omdat ze die 90 cent moeten dokken![]()
Wat een debielen.
Nope. Het eerste jaar is for free. Daarna mag je voor een jaar lang 90 cent betalen. Sowieso zielig als je daar moeilijk over doetquote:
Ik heb het al jaren moest nog nooit betalenquote:Op zondag 12 januari 2014 14:12 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nope. Het eerste jaar is for free. Daarna mag je voor een jaar lang 90 cent betalen. Sowieso zielig als je daar moeilijk over doet
Niet bij iedereen. Het leuke is, hij kan Whatsapp niet meer gebruiken sinds vandaag omdat het dus afliep. Hij is nu iedereen aan het overhalen Viber te installeren. Silly boy.quote:
Komt door de updates waardoor je dus nieuwe versie hebt die je ook weer eerst een jaar mag proberenquote:Op zondag 12 januari 2014 14:13 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik heb het al jaren moest nog nooit betalen
Viber? Niet eens KIK? Maar sowieso betaal gewoon 90 cent hoe pauperquote:Op zondag 12 januari 2014 14:13 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Niet bij iedereen. Het leuke is, hij kan Whatsapp niet meer gebruiken sinds vandaag omdat het dus afliep. Hij is nu iedereen aan het overhalen Viber te installeren. Silly boy.
Klopt. Laat je de betaling schenken, kan ook in de App Store.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:13 schreef eend112 het volgende:
Volgens mij kan je met de iPhone alleen met creditcard betalen of zo'n kaart van 10 euro waar je voor de rest toch niks mee doet. Dat is wel klachtwaardig
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:14 schreef switchboy het volgende:
Je moet hem laten verlopen. Hij wordt steeds gratis met een jaar verlengd...
Je kan altijd nog sms'enquote:Op zondag 12 januari 2014 14:14 schreef Splutje het volgende:
Lekker overstappen naar een andere dienst
Heb je meteen niemand meer om berichten naar te sturen
nee hoor. je kan gewoon app verwijderen en opnieuw downloaden.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:12 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nope. Het eerste jaar is for free. Daarna mag je voor een jaar lang 90 cent betalen. Sowieso zielig als je daar moeilijk over doet
Hij liep vandaag af, en hij kan hem nu echt niet meer gebruiken...quote:Op zondag 12 januari 2014 14:14 schreef switchboy het volgende:
Je moet hem laten verlopen. Hij wordt steeds gratis met een jaar verlengd...
Nah dat werkt niet. Heb vaak genoeg whatsapp gewist voor reden en als ik 'm er dan weer op zet met 't zelfde nummer staat er precies hoelang je 't nog kunt gebruiken.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:15 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nee hoor. je kan gewoon app verwijderen en opnieuw downloaden.
Heeft hij allemaal gedaan, er staat nog steeds in Whatsapp betaling vereist. Ze zijn dus strenger aan het worden, en terecht.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:15 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nee hoor. je kan gewoon app verwijderen en opnieuw downloaden.
True that.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:15 schreef o.us2.0 het volgende:
Wat een sneue pauper. Een vaasje bier is 3x zo duur.
Hebben ze een iPhone gehad met Whatsapp. Die gaven onbeperkte toegang, nu ook niet meer.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:17 schreef Eenskijken het volgende:
ik weet niet hoor maar ik ken mensen die al 5 jaar lang WA gebruiken en nog nooit betaald hebben
Same here. Maar bij elke keer dat whatsapp een wat grotere update krijgt, wordt dat tijdslimiet gereset, waardoor je weer 12 maanden vooruit kunt.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:17 schreef Eenskijken het volgende:
ik weet niet hoor maar ik ken mensen die al 5 jaar lang WA gebruiken en nog nooit betaald hebben
Android is gratis geloof ik, voor iPhone nietquote:Op zondag 12 januari 2014 14:17 schreef Eenskijken het volgende:
Ik heb het ook. Van iOS naar Android gegaan. Dan heb je het ook gratis levenslang :p. Maar ik zou echt geen moeite hebben met betalen voor zo een dienst. Paupers allemaal.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:18 schreef fortunafan het volgende:
Voordeel als je whatsapp voor deathline hebt geinstalleerdlevenslang
Android? Neehoor, gewoon 12 maanden gratis, daarna betalen.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:19 schreef eend112 het volgende:
[..]
Android is gratis geloof ik, voor iPhone niet
nope, ik ga alleen met android gebruikers omquote:Op zondag 12 januari 2014 14:18 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Hebben ze een iPhone gehad met Whatsapp. Die gaven onbeperkte toegang, nu ook niet meer.
iPhone is nu ook gratis. Maar heeft nu ook abonnementen waar je voor moet betalen na een jaar. ( alleen voor nieuwe users) Is in zomer 2013 ingevoerd.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:19 schreef eend112 het volgende:
[..]
Android is gratis geloof ik, voor iPhone niet
Zelfde hier, maatquote:Op zondag 12 januari 2014 14:18 schreef fortunafan het volgende:
Voordeel als je whatsapp voor deathline hebt geinstalleerdlevenslang
Instellingen>>>account>>>betalingsinformatie als je Android hebt...zie je wanneer je wel moet betalen.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:21 schreef CherryOnTop het volgende:
Nog nooit een melding gekregen dat ik zou moeten betalen.
Ja. Helden zijn het. Eerst iedereen verslaafd laten maken, en dan cashen. Heerlijkquote:Op zondag 12 januari 2014 14:26 schreef CruisinDen het volgende:
Bazen bij Whatsapp daar, bikkelhard cashen omdat ze toch weten dat meer dan 400 miljoen gebruikers en +30 miljard berichten per dag niet zomaar over stappen naar een kutapp als Viber, helemaal niet voor 90 cent.
staat niks over wanneer het afloopt hier.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:23 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Instellingen>>>account>>>betalingsinformatie als je Android hebt...zie je wanneer je wel moet betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |