Dus ze maken onderscheid in verlengen, bij sommige niet en bij sommige wel.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:28 schreef Splutje het volgende:
Zie net dat mijne ook alweer stilzwijgend tot februari 2015 is verlengt
Denk dat het meer te maken heeft met wanneer je bent begonnen met het gebruiken van Whatsappquote:Op zondag 12 januari 2014 16:30 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Dus ze maken onderscheid in verlengen, bij sommige niet en bij sommige wel.
Zouden ze kijken naar het aantal berichten wat iemand verstuurd? Ik weet dat die maat van me 4000 Whatsappjes per maand verstuurd. Groot gebruiker dus.
Die maat van me 2 jaar geleden op Android.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:31 schreef Splutje het volgende:
[..]
Denk dat het meer te maken heeft met wanneer je bent begonnen met het gebruiken van Whatsapp
Bij iOS met een iTunes kaartje en bij Android met Paypal accountje. Easy dus.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:49 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik heb geen creditcard dus zou niet weten hoe ik het moet betalen.
Nah, ik reset gewoon elk jaar m'n Whatsapp en daarna laad ik m'n oude berichten er weer in vanuit de back-up. Gebruik al jaren Whatsapp vanaf het zelfde nummerquote:Op zondag 12 januari 2014 16:51 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Bij iOS met een iTunes kaartje en bij Android met Paypal accountje. Easy dus.
Ik ook dus maar eentje. Maar wel goed dat ze het doenquote:Op zondag 12 januari 2014 16:52 schreef Splutje het volgende:
Ik ken eerlijk gezegd ook niemand die daadwerkelijk ooit een jaarlijkse betaling heeft gedaan
Met Android? Je bedoelt je doet hem verwijderen en weer er op zetten. Dat heeft die maat van me gedaan, en er staat nog steeds betaling vereist om verder te gaan.....quote:Op zondag 12 januari 2014 16:53 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nah, ik reset gewoon elk jaar m'n Whatsapp en daarna laad ik m'n oude berichten er weer in vanuit de back-up. Gebruik al jaren Whatsapp vanaf het zelfde nummer.
Iedereen kent wel een familie-lid met een CC voor een eenmalige betaling. Ben het wel met je eens dat de Google Play tegoed kaarten snel naar NL moeten komen. In Duitsland kan je daar al mee betalen.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:54 schreef GhpH het volgende:
Mensen het gaat niet er om dat het 90 cent kost. Het gaat erom dat niet iedereen de mogelijkheid heeft om via google te betalen. Betaalopties zijn abnormaal beperkt. (Prepaid services zoals paysafecard niet eens gebruiken! )
Daarbij zijn er veel tieners die het uit principe van hun ouders niet mogen of wiens ouders Google niet vertrouwen en denken dat hun credit card dan leeggezogen wordt. Dat je net zoals die kut Jamba ringtones van de tv vroeger direct abonnementen kreeg die je moeilijk kon af zeggen.
90 cent heeft iedere smartphone gebruiker. Alleen laat Google het niet toe gewoon te betalen Hoe jij het wilt.
paupervrienden dus. was eigenlijk al duidelijkquote:Op zondag 12 januari 2014 16:47 schreef alwaysonhold het volgende:
Topic update: sommige vrienden gaan mee met pauper vriend en installeren WeChat. Wtf.
Nee, ik vraag whatsapp aan op een andere telefoon, met het zelfde nummer en daarna zet ik 'm weer terug.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:55 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Met Android? Je bedoelt je doet hem verwijderen en weer er op zetten. Dat heeft die maat van me gedaan, en er staat nog steeds betaling vereist om verder te gaan.....
En dat dus ook weer om niet die 90 cent te betalen. Als alleen Nederlanders apps mochten downloaden zouden niet veel app makers wat verdienen. Dat is duidelijk.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:57 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, ik vraag whatsapp aan op een andere telefoon, met het zelfde nummer en daarna zet ik 'm weer terug.
Nee, omdat ik het te veel gedoe vind om een google wallet account te regelen en me daar verder in te verdiepen, daarnaast staat bij mij in de playstore dat je alleen kan betalen met een credit card.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:00 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
En dat dus ook weer om niet die 90 cent te betalen. Als alleen Nederlanders apps mochten downloaden zouden niet veel app makers wat verdienen. Dat is duidelijk.
Slim bedacht trucje dus.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:01 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, omdat ik het te veel gedoe vind om een google wallet account te regelen en me daar verder in te verdiepen, daarnaast staat bij mij in de playstore dat je alleen kan betalen met een credit card.
Wat een paupervrienden heb je.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:47 schreef alwaysonhold het volgende:
Topic update: sommige vrienden gaan mee met pauper vriend en installeren WeChat. Wtf.
Ik heb een Nexus 4.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:25 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Heb met je te doen als iPhone user
Dan ligt het aan hem. Dat moet gewoon lukken of heeft hij een ziekte dat hij dat geen eens kan doen?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:16 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Heeft hij allemaal gedaan, er staat nog steeds in Whatsapp betaling vereist. Ze zijn dus strenger aan het worden, en terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |