Iig lelijkerquote:Op zondag 12 januari 2014 00:06 schreef Sanshine het volgende:
Die Andrea, is die langer dan ik of kleiner???
Kom op, je kunt het! Echt!!!quote:Op zondag 12 januari 2014 00:06 schreef Armageddon het volgende:
Ik ging ff inloggen. Hoorde Billy. Ben weer uitgelogd.
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:05 schreef Sanshine het volgende:
[..]
Wij bellen altijd even, wanneer het kan beginnen.
quote:*** Dit topic kan een overvloed aan Billy bevatten. Misselijkheid, braakneigingen, moordneigingen en suïcidaleneigingen kunnen tot gevolg zijn. Kijken op eigen risico!***
Nou, hij heeft veel voor het programma betekend.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:05 schreef Tropanzia het volgende:
Als Huub van DGK de regie bepaalt... Waarom dan in godsnaam hij. Leek me toch een loser daar in DGK
Geen gesigneerde foto voor jouquote:Op zondag 12 januari 2014 00:05 schreef Tropanzia het volgende:
Als Huub van DGK de regie bepaalt... Waarom dan in godsnaam hij. Leek me toch een loser daar in DGK
Heel heel heel heeeeeel eerlijk...quote:Op zondag 12 januari 2014 00:07 schreef waxmask het volgende:
Isabel gaat echt heel eerlijk tegen Hakim zijn.
SUPERquote:Op zondag 12 januari 2014 00:06 schreef Armageddon het volgende:
Ik ging ff inloggen. Hoorde Billy. Ben weer uitgelogd.
Ze was eerst een lief en bescheiden meisje, en is ineens verandrd in en keiharde damequote:Op zondag 12 januari 2014 00:07 schreef waxmask het volgende:
Isabel gaat echt heel eerlijk tegen Hakim zijn.
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:07 schreef SecretStoryWous het volgende:
Heeft iemand een idee waarom ze nu boos zijn op Peter?
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:08 schreef Playin-g het volgende:
Ik kijk half. Mijn vriend kijkt wel helemaal. Dus ik hoor die boer.
'Gatverdamme, doe normaal!'
'Ehm, dat was de stream..'
Alles is mislukt in Peter's leven volgens Hakimquote:
3 is briljantquote:
Waarom kijk je anders live mee?quote:Op zondag 12 januari 2014 00:10 schreef asini het volgende:
Ik moet lachen om de comments hier.. zitten als een stelletje aasgieren te wachten op bonje.
Ja, erg hèquote:Op zondag 12 januari 2014 00:10 schreef asini het volgende:
Ik moet lachen om de comments hier.. zitten als een stelletje aasgieren te wachten op bonje.
Ja, die was onder de gordel. Die opmerking dat hij de loser is die alles kwijtraakt in zijn leven.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:10 schreef waxmask het volgende:
Peter wordt afgevoerd.... Jammer.... Hakim was aan het zuigen met het mislukte cafe van Peter.
Teveel naar Andrea geluisterdquote:
Dat heeft nog een vervolg.. alleen later...quote:Op zondag 12 januari 2014 00:10 schreef waxmask het volgende:
Peter wordt afgevoerd.... Jammer.... Hakim was aan het zuigen met het mislukte cafe van Peter.
Haha en toen hij als een kat zat te blazen aflevering 1, was dat voor jou nog niet duidelijk?quote:Op zondag 12 januari 2014 00:10 schreef STAP01 het volgende:
Zo die vuile Hakim! Zn ware ik komt nu eruit!
Huub heeft alvast contact met de Witte Bergenquote:Op zondag 12 januari 2014 00:10 schreef Pearlbitch het volgende:
DIT IS DE GOUDEN KOOI, DIE FOKKING PARAZOOI![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:08 schreef Playin-g het volgende:
Ik kijk half. Mijn vriend kijkt wel helemaal. Dus ik hoor die boer.
'Gatverdamme, doe normaal!'
'Ehm, dat was de stream..'
Peter = 35quote:
Ja.. Pak hem Peet!quote:Op zondag 12 januari 2014 00:12 schreef Armageddon het volgende:
Ram die Hakim op z'n bakkus! Snap je!?
Peter is dronken en ging Hakim (die volledig nuchter in bed ligt) lopen irriteren. Die wordt vervolgens boosquote:Op zondag 12 januari 2014 00:12 schreef -Datdus- het volgende:
Kan iemand even een TL;DR maken van de situatie? Geen touw aan vast te knopen.
kloptquote:Op zondag 12 januari 2014 00:12 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Peter = 35
Lot = 21
Te groot verschil volgens Isa.
Leeftijd van Charlotte vs leeftijd van Peter.quote:
Peter heeft net te weinig inhoud om een nieuwe huub te worden. Eerder Emil of Rienk.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:12 schreef Jian het volgende:
Huub was underdog in het begin van DGK , Wordt Peter nu ook underdog? Is hier een overeenkomst?
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hakim heeft zich zojuist in één klap zo populair gemaakt als mogelijk was...nou knap hoor, dat is ook een talent!
Wat een BAAS
Peter is.een acteur binnen het programma. Zelf toegegeven.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:13 schreef asini het volgende:
Nu is peter ineens weer een stukje nuchterder..Net kon die niet normaal praten, en nu lukt het weer wel. Selectieve dronkenschap ofzo?
Yep, een aantal DGK rollen zijn al verdeeld.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:12 schreef Jian het volgende:
Huub was underdog in het begin van DGK , Wordt Peter nu ook underdog? Is hier een overeenkomst?
Ja, oliebollenbakkerquote:Op zondag 12 januari 2014 00:14 schreef R0T29 het volgende:
Hakim "ik heb een succesvol leven, jij niet"...
Emile vind ik zo'n ongelofelijk slappe lul. En Rienk is teveel "Peace man".quote:Op zondag 12 januari 2014 00:13 schreef Sanshine het volgende:
[..]
Peter heeft net te weinig inhoud om een nieuwe huub te worden. Eerder Emil of Rienk.
maar die hekken met prikkeldraad maken het een beetje moeilijk voor de familie ;-)quote:Op zondag 12 januari 2014 00:14 schreef Armageddon het volgende:
Typische Marokkaan die Hakim. Als het niet volgens z'n boekje gaat dan gaan ze aggie doen. Ik neuk je de moeder!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Ik hoorde alleen dat charlotte dat zei ja..quote:Op zondag 12 januari 2014 00:14 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Peter is.een acteur binnen het programma. Zelf toegegeven.
Bizar hoe het heen en weer gaat steeds. Stom, nee toch leuk, oh diegene is toch echt niet leuk, oh die is toch wel leuk.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:15 schreef Tayu het volgende:
Die Hakim is wel één van mijn minst favoriete deelnemers daar.
Zeg dat tegen hem en hij slaat m zo recht op zn neus!quote:Op zondag 12 januari 2014 00:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
De oliebollenbakker die zijn pasgeboren kind en vriendin voor een jaar wil verlaten is geen loser?
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:15 schreef Razor21 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat niveau ja...
Die moet blijvenquote:Op zondag 12 januari 2014 00:15 schreef Tayu het volgende:
Die Hakim is wel één van mijn minst favoriete deelnemers daar.
Dat dacht ik ook in het begin. Ik haatte Rienk.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:14 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Emile vind ik zo'n ongelofelijk slappe lul. En Rienk is teveel "Peace man".
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:15 schreef Gert het volgende:
Emil: "Ik ben aan het uitvinden waar me leven naar toe gaat. Wat het me brengt."
Billy: "Ik ga met je mee. Ik voel het."
De regie swapt
Hakim: "Wat een kut programma. Echt, als ik dit had geweten..."
SWAP
Terug naar Emil. Diep aan het snotteren.
"Als je als 3 jarig jongetje je moeder....."
Billy: "Waarom wilde je hier zijn, weet je dat?.... Je wil dit eigenlijk gewoon aan je vriendin vertellen he.. maar waarom doen we dit onszelf aan?"
Emil: "...... ik moet altijd bloeden voor mijn voldoening."
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:15 schreef Razor21 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wie zegt dat ie een kopie van Huub moet worden ...?quote:Op zondag 12 januari 2014 00:13 schreef Sanshine het volgende:
[..]
Peter heeft net te weinig inhoud om een nieuwe huub te worden. Eerder Emil of Rienk.
Dat dus, maar zo is hij niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:14 schreef waxmask het volgende:
Zuig zuig zuig... Peter pak hem op zijn kind!!!!
Als je die oliebollenbakker vereerd prima maar blijf met je gore poten van mijn tekst af GRIEZELquote:
Die kopieer je zelf even naar de streamverslagen he?quote:Op zondag 12 januari 2014 00:15 schreef Gert het volgende:
Emil: "Ik ben aan het uitvinden waar mijn leven naar toe gaat. Wat het me brengt."
Billy: "Ik ga met je mee. Ik voel het."
De regie swapt
Hakim: "Wat een kut programma. Echt, als ik dit had geweten..."
SWAP
Terug naar Emil. Diep aan het snotteren.
"Als je als 3 jarig jongetje je moeder....."
Billy: "Waarom wilde je hier zijn, weet je dat?.... Je wil dit eigenlijk gewoon aan je vriendin vertellen he.. maar waarom doen we dit onszelf aan?"
Emil: "...... ik moet altijd bloeden voor mijn voldoening."
Zit er een actrice in? Dat heb ik gemist.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:18 schreef yvonne het volgende:
Isabelle is de actrice, kan niet anders.
Die verhangt zich dusquote:Op zondag 12 januari 2014 00:17 schreef Gert het volgende:
Billy tegen Emil: "Als je morgen door het bos loopt, probeer dan alleen Emil te zijn. En verder ga ik niet meer met je praten. Probeer Emil te zijn. Laat God het doen. En verder ga ik niet meer met je praten."
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:17 schreef Blackprinces het volgende:
Ga ik verdomme even douchen breekt de pleuris uit daar!
Andrea bedoel jequote:Op zondag 12 januari 2014 00:17 schreef Gert het volgende:
Billy tegen Emil: "Als je morgen door het bos loopt, probeer dan alleen Emil te zijn. En verder ga ik niet meer met je praten. Probeer Emil te zijn. Laat God het doen. En verder ga ik niet meer met je praten."
Ze is zoiezo een Flippo, dat ze er ook nog geld mee verdiend is alleen maar een pré voor haarquote:Op zondag 12 januari 2014 00:18 schreef yvonne het volgende:
Isabelle is de actrice, kan niet anders.
Je moet er toch niet aan denkenquote:Op zondag 12 januari 2014 00:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Iedereen hangt maar met hun armen over elkaar heen.
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:19 schreef Urb het volgende:
Die lallende Adrea ertussendoor "Gif me joy in mij laaand!"
Hahaha.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:19 schreef Urb het volgende:
Die lallende Andrea ertussendoor "Gif me joy in mij laaand!"
Hij heeft tegen Charlotte gezegd dat hij opdracht van de regie heeft gehad om iets met haar te beginnen, en dat hij ervan uitgaat dat Charlotte diezelfde opdracht heeft gekregen. Charlotte ontkent dat en beweert dat ze verliefd is op Peter en voelt zich door hem afgewezen.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:18 schreef SecretStoryWous het volgende:
Weet iemand wat Peter gedaan heeft nu iedereen boos is?
Dat alcohol een heel... HEEL slecht idee was. Redelijke common knowledge bij mij, maar goed.quote:
Oh, ik dacht Give me joy in my lamp.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:19 schreef Urb het volgende:
Die lallende Andrea ertussendoor "Gif me joy in mij laaand!"
Het is zo nep.quote:
het is / was een zwerver ............ in het park op de bank is het ook niet rustigquote:Op zondag 12 januari 2014 00:21 schreef FAB010 het volgende:
[..]
Slapen, best knap eigenlijk met dit gedonder.
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:21 schreef Sunshine1977 het volgende:
Zat nog alleen in een andere COS... Mezelf te posten!
22706 Puntenquote:Op zondag 12 januari 2014 00:21 schreef STAP01 het volgende:
Die Hakim moest eens weten hoe hij gehaat wordt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |