Iig lelijkerquote:Op zondag 12 januari 2014 00:06 schreef Sanshine het volgende:
Die Andrea, is die langer dan ik of kleiner???
Kom op, je kunt het! Echt!!!quote:Op zondag 12 januari 2014 00:06 schreef Armageddon het volgende:
Ik ging ff inloggen. Hoorde Billy. Ben weer uitgelogd.
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:05 schreef Sanshine het volgende:
[..]
Wij bellen altijd even, wanneer het kan beginnen.
quote:*** Dit topic kan een overvloed aan Billy bevatten. Misselijkheid, braakneigingen, moordneigingen en suïcidaleneigingen kunnen tot gevolg zijn. Kijken op eigen risico!***
Nou, hij heeft veel voor het programma betekend.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:05 schreef Tropanzia het volgende:
Als Huub van DGK de regie bepaalt... Waarom dan in godsnaam hij. Leek me toch een loser daar in DGK
Geen gesigneerde foto voor jouquote:Op zondag 12 januari 2014 00:05 schreef Tropanzia het volgende:
Als Huub van DGK de regie bepaalt... Waarom dan in godsnaam hij. Leek me toch een loser daar in DGK
Heel heel heel heeeeeel eerlijk...quote:Op zondag 12 januari 2014 00:07 schreef waxmask het volgende:
Isabel gaat echt heel eerlijk tegen Hakim zijn.
SUPERquote:Op zondag 12 januari 2014 00:06 schreef Armageddon het volgende:
Ik ging ff inloggen. Hoorde Billy. Ben weer uitgelogd.
Ze was eerst een lief en bescheiden meisje, en is ineens verandrd in en keiharde damequote:Op zondag 12 januari 2014 00:07 schreef waxmask het volgende:
Isabel gaat echt heel eerlijk tegen Hakim zijn.
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:07 schreef SecretStoryWous het volgende:
Heeft iemand een idee waarom ze nu boos zijn op Peter?
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:08 schreef Playin-g het volgende:
Ik kijk half. Mijn vriend kijkt wel helemaal. Dus ik hoor die boer.
'Gatverdamme, doe normaal!'
'Ehm, dat was de stream..'
Alles is mislukt in Peter's leven volgens Hakimquote:
3 is briljantquote:
Waarom kijk je anders live mee?quote:Op zondag 12 januari 2014 00:10 schreef asini het volgende:
Ik moet lachen om de comments hier.. zitten als een stelletje aasgieren te wachten op bonje.
Ja, erg hèquote:Op zondag 12 januari 2014 00:10 schreef asini het volgende:
Ik moet lachen om de comments hier.. zitten als een stelletje aasgieren te wachten op bonje.
Ja, die was onder de gordel. Die opmerking dat hij de loser is die alles kwijtraakt in zijn leven.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:10 schreef waxmask het volgende:
Peter wordt afgevoerd.... Jammer.... Hakim was aan het zuigen met het mislukte cafe van Peter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |