Dat hebben we bij DGK ook gehad toch, lekker ff achter zuipen en blowenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:42 schreef BB-King het volgende:
Een uur geleden deed hij nog niet zo.
WTF is hier gaande!
ff lijntjequote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat hebben we bij DGK ook gehad toch, lekker ff achter zuipen en blowen
Ik had in eerste instantie niet door dat ik de LAPO had.quote:
Huub zet de traditie voort!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
En vooral een paar borderliners erin natuurlijk. Wat dat betreft duurt het nog lang tot er seks is, maar ik heb goede hoop op Billy en het kan iedereen zijnquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Schizofreen? Leuk joh! Welkom in Utopia maar laat wel je medicijnen thuis anders hebben we niets aan je."
Precies en daarom verstopt hij zich.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Waar is gio eigenlijk?
Isa wilde hem toch vannacht?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:45 schreef yvonne het volgende:
Peter, Peter, Peter
Die Isabella is ook eng, een soort Andrea, maar dan anders.
Nou ja, gewoon een zeikwijf.
Begrijpelijkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:46 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Een kennis zei net via skype: "Door Billy kan ik mijn eigen relatie ineens erg waarderen"
Je hebt soms momenten *hiccup* dat je mensen opeens mist *hiccup* !quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:45 schreef fries1984 het volgende:
Is er ook ondertiteling beschikbaar voor Peter ?
Witte Reus neusquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]![]()
Huub kwam soms terug met ogen zo groot als schoteltjes en een neus alsof-ie 'm in de Omo Power had gehangen.
Maar verder gaat alles goed?quote:
ja die moeten morgen de koeien melkenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:46 schreef tompsv18 het volgende:
Liggen Lindy, Charlotte enzo al te slapen ofzo?
Het leukste aan Emil is dat hij achteraf steeds beseft hoe belachelijk de voorbije 5 minuten net zijn geweestquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:45 schreef waxmask het volgende:
Ik ging even naar stream1 maar lijkt of Emil net aan zijn 2e liter traanvocht is begonnen.
Preciesquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]![]()
Huub kwam soms terug met ogen zo groot als schoteltjes en een neus alsof-ie 'm in de Omo Power had gehangen.
ojaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja die moeten morgen de koeien melken
Hij heeft wat puntjes verdiendquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]Wat doe jij nou, niet te blij worden he van Peter
Die ligt nu boven scheidsrechter Blomquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:45 schreef Razor21 het volgende:
Al moet ik straks 10 euro p/m betalen voor die streams. IK DOE HET GEWOON!
Nu al legendarisch.
Moet terug denken aan die Monique Pisters met dat gejankt uit Secret Story.
Ze voert hem dronken en neemt hem tegen zijn wil ..... Peter: help, help, helpquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:46 schreef TigerXtrm het volgende:
Isabel blijft Peter vol gieten. Die wil neuken vanavond.
quote:
Nog wat bier en ze heeft meer aan die melk koe.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze voert hem dronken en neemt hem tegen zijn wil ..... Peter: help, help, help
Help! Koekoek! Help! Koekoek!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze voert hem dronken en neemt hem tegen zijn wil ..... Peter: help, help, help
hij moet zeker wel blijvenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:48 schreef NoNickOne het volgende:
Absoluut, ik heb mij zo vergist in Peter, beste RLS kandidaat by far!
We hebben Isabella toch? Een rasechte IMO..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:45 schreef Grunge. het volgende:
[..]
En vooral een paar borderliners erin natuurlijk.
Ja, die 'verdenk' is er ook van.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We hebben Isabella toch? Een rasechte IMO..
Een gemiddeld persoon heeft zat problemen lijkt me zo.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:49 schreef rokkutsaains het volgende:
Als je al die levensgeschiedenissen hoort, dan kan het niet anders of dat behoort ook tot het script. Of zijn ze bij SBS gewoon bij een gesloten inrichting wezen shoppen?
O en op zie gaat ze zich storten?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:46 schreef TigerXtrm het volgende:
Isabel blijft Peter vol gieten. Die wil neuken vanavond.
ja dit is niet alleen de amstel hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:50 schreef RVer het volgende:
wtf heeft die in die zenderkamer gehad? Hij spaced echt hard
Pieternellaatje Baan tiepjequote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:45 schreef yvonne het volgende:
Peter, Peter, Peter
Die Isabella is ook eng, een soort Andrea, maar dan anders.
Nou ja, gewoon een zeikwijf.
Op Peter, duh.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:50 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
O en op zie gaat ze zich storten?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:50 schreef TigerXtrm het volgende:
Geen wonder dat Peter zijn tent niet liep als hij alles zelf opzoop
Peet speelt het mooi vind je niet?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:50 schreef Toverheks het volgende:
IsaBella komt al klaar bij het idee dat peter haar een veeg geeft
Ketamine lijkt het welquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:50 schreef RVer het volgende:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Isa is de reden dat je in clubs rond 04:00 oogcontact moet vermijden met de overgebleven vrouwen.
Het is zijn dagquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:50 schreef fries1984 het volgende:
Zou me niks verbazen als hij alles er straks onderkotst
Ben supertrots op hemquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Peet speelt het mooi vind je niet?
Wij, de DGK-ers weten er alles vanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:50 schreef RVer het volgende:
RTFM. Ze hebben geen invloed op de exit.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:46 schreef 37metrijst het volgende:
Sjeeeees wat een jankende mannen....![]()
Maar goed, Peter gaat eruit. Charlotte heeft een aantal streng aangeraden om hem 3 stemmen te geven.
Nou ik zou dr wel doen eigenlijkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Isa is de reden dat je in clubs rond 04:00 oogcontact moet vermijden met de overgebleven vrouwen.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:51 schreef Burner82 het volgende:
Peter lijkt me nuchterder dan hij doet voordoen
Ik weet 't niet, echt niet, .... hij kan deze rol ook spelen ik heb het hem zien doen ....quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Peet speelt het mooi vind je niet?
Die brede grijns van Eric ook als hij terug kwam.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wij, de DGK-ers weten er alles van
* tikt tegen neus
Ik vind 'm mooiquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:51 schreef charmed_angel het volgende:
Isa: Hoe ziet ze eruit??
Peter: Niet
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:52 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
vandaar de uitdrukking "Een lijntje met de regie"
Ik vind Isabella in ieder geval wel mooier.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
Peter omschrijft Ginneke. Isabella "hoort zichzelf" in die omschrijving.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kan stream 1 niet over naar peter en isa?
Slaaptquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:53 schreef Peunage het volgende:
Waar is Rienk eigenlijk? Hij had zo gelijk over dat alcohol.
Er zijn ook mensen die leuker worden van alcohol. En niet boos of emotioneel.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:53 schreef Peunage het volgende:
haha dat heb ik ook gevolgd hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wij, de DGK-ers weten er alles van
* tikt tegen neus
Goh. En iedereen hem maar dom noemen toen hij dat zeiquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:53 schreef Peunage het volgende:
Vast iets sterkers dan Amstel.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:53 schreef Titi90 het volgende:
Wat heeft peter gehad in de zenderkamer, mijn god...
Over wie ging dat?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:51 schreef charmed_angel het volgende:
Hij herkent Isabella-flipflip als flippo en dan moet je je act aanpassen, voor je 't weet heeft 'ie twee tanden in zijn nekquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet 't niet, echt niet, .... hij kan deze rol ook spelen ik heb het hem zien doen ....
Opdracht...Doe alsof je dronken bent....quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:53 schreef Titi90 het volgende:
Wat heeft peter gehad in de zenderkamer, mijn god...
Dank!!!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:51 schreef charmed_angel het volgende:
Die heb ik nog niet gezien.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:53 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die leuker worden van alcohol. En niet boos of emotioneel.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:54 schreef TigerXtrm het volgende:
Accu wissel. Helaas is de helft te dronken om nog te weten hoe dat moet
6 dubbelquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:55 schreef renevanlaaren het volgende:
peter plaat een pleetje met dubble tongggggggg
Meh, ik heb Peter veel zien doen maar volgens mij acteert hij dit niet hoor.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:54 schreef mangalie het volgende:
[..]
Opdracht...Doe alsof je dronken bent....
effe een lijntjequote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:56 schreef fries1984 het volgende:
Iedereen zender (zuipen) checken in de regiekamer?
Inderdaad jaquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:56 schreef waxmask het volgende:
Debriefing. Tijd is vol, U wordt bedankt. Applaus voor jezelf en welterusten. Inc Huub post binnen het uur.
Ogen staan nog erg nuchterquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Meh, ik heb Peter veel zien doen maar volgens mij acteert hij dit niet hoor.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:51 schreef waxmask het volgende:
Ginneke zal wel op Aruba liggen afterpartyen met Brian....
De zenders trillen als ze bijna leeg zijn, de dames willen ze niet wissellen vlak voor slapen denk ik..quote:
Ik ben ook voor jan lul bezopenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:57 schreef renevanlaaren het volgende:
die gaat morgen een koppijn hebben
Volgens mij ook niet, maar gaat later wel weer doen alsof, de lutser.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Meh, ik heb Peter veel zien doen maar volgens mij acteert hij dit niet hoor.
Staan zeker op vibrate nuquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Steeds minder lang, soms maar 10 minuten..... Action batterijen...
Een hele vooruitgang. Hij heeft een tijdje op Dennix Bax gelekenquote:
Volgens mij liggen koeien niet zo, toch? Ziet er idd raar uit.quote:
Koe ligt lekkerquote:Op zondag 12 januari 2014 00:00 schreef Parlay het volgende:
[..]
Volgens mij liggen koeien niet zo, toch? Ziet er idd raar uit.
Niks mis meequote:Op zondag 12 januari 2014 00:00 schreef Parlay het volgende:
[..]
Oeps, Isabella wou zoenen maar het werd toch maar een hug.quote:
Ja andersquote:Op zondag 12 januari 2014 00:00 schreef Parlay het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:00 schreef renevanlaaren het volgende:
[ link | afbeelding ]
wie heeft zich opgehangen in zijn slaapzak
Nee zware uiers, dan gaan de dames graag liggen en soms lurken ze aan de tepel om de druk er af te halen.quote:
Gelukkig hebben de reclames hetzelfde geluidsniveau van de streams...quote:Op zondag 12 januari 2014 00:00 schreef -Datdus- het volgende:
Ik kan trouwens Cor en Don wel afschieten onderhand.
Dacht dat die beesten altijd stonden eigenlijkquote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:02 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Die koe schaamt zich. Heeft ook de streams gevolgd.
Nee, beslist niet! Naar mijn weten liggen ze ook regelmatig zoals katten dat doen.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:02 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dacht dat die beesten altijd stonden eigenlijk
Die wil niet langer met deze mensen geassocieerd worden maar wil niet opstappen anders is ze haar borg kwijt.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:02 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Die koe schaamt zich. Heeft ook de streams gevolgd.
Doen!! joh voor die paar centen...quote:Op zondag 12 januari 2014 00:03 schreef -Datdus- het volgende:
Zucht, ik geef in. Ik ga een paspoort aanschaffen.
Onbetrouwbaar vooral.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:04 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Hakim is een ongelofelijke valse nicht maar wel gezellig volgens mij.
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:04 schreef waxmask het volgende:
Ah dus toch nog een stukje script over...leuk...Bekstekker Isa nu met Hakim...
Wij bellen altijd even, wanneer het kan beginnen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze hebben echt op je gewacht, er was eerst geen klap aan.
Opzichtige rat, als je dat niet herkent ben je echt een braindead en sommigen daar herkennen het gewoon niet.quote:
Nee, we kunnen snellerquote:Op zondag 12 januari 2014 00:05 schreef FAB010 het volgende:
Ik had vanavond voor 't feesten in Utopia een accountje aangemaakt hier, en volgens mij is deze COS van 130 naar 160 gevlogen in paar uurtjes tijd.. is dat normaal? Goede grutjes.
hij was de BAAS.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:05 schreef Tropanzia het volgende:
Als Huub van DGK de regie bepaalt... Waarom dan in godsnaam hij. Leek me toch een loser daar in DGK
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:03 schreef Tourniquet het volgende:
OMG * Video(link) verwijderd op last van Talpa
Hier ook nietquote:Op zondag 12 januari 2014 00:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Opzichtige rat, als je dat niet herkent ben je echt een braindead en sommigen daar herkennen het gewoon niet.
Huub was eerder de held in DGK.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:05 schreef Tropanzia het volgende:
Als Huub van DGK de regie bepaalt... Waarom dan in godsnaam hij. Leek me toch een loser daar in DGK
volgens mij is amstel de sponsorquote:Op zondag 12 januari 2014 00:05 schreef asini het volgende:
Groen feest? Wordt daar alleen Heineken gedronken ofzo?
Waarom zou een RLS kandidaat ineens regisseur bij een enorm dure productie zijn? Die heeft daar helemaal geen verstand vanquote:Op zondag 12 januari 2014 00:05 schreef Tropanzia het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |