Dat hebben we bij DGK ook gehad toch, lekker ff achter zuipen en blowenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:42 schreef BB-King het volgende:
Een uur geleden deed hij nog niet zo.
WTF is hier gaande!
ff lijntjequote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat hebben we bij DGK ook gehad toch, lekker ff achter zuipen en blowen
Ik had in eerste instantie niet door dat ik de LAPO had.quote:
Huub zet de traditie voort!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
En vooral een paar borderliners erin natuurlijk. Wat dat betreft duurt het nog lang tot er seks is, maar ik heb goede hoop op Billy en het kan iedereen zijnquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Schizofreen? Leuk joh! Welkom in Utopia maar laat wel je medicijnen thuis anders hebben we niets aan je."
Precies en daarom verstopt hij zich.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Waar is gio eigenlijk?
Isa wilde hem toch vannacht?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:45 schreef yvonne het volgende:
Peter, Peter, Peter
Die Isabella is ook eng, een soort Andrea, maar dan anders.
Nou ja, gewoon een zeikwijf.
Begrijpelijkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:46 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Een kennis zei net via skype: "Door Billy kan ik mijn eigen relatie ineens erg waarderen"
Je hebt soms momenten *hiccup* dat je mensen opeens mist *hiccup* !quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:45 schreef fries1984 het volgende:
Is er ook ondertiteling beschikbaar voor Peter ?
Witte Reus neusquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]![]()
Huub kwam soms terug met ogen zo groot als schoteltjes en een neus alsof-ie 'm in de Omo Power had gehangen.
Maar verder gaat alles goed?quote:
ja die moeten morgen de koeien melkenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:46 schreef tompsv18 het volgende:
Liggen Lindy, Charlotte enzo al te slapen ofzo?
Het leukste aan Emil is dat hij achteraf steeds beseft hoe belachelijk de voorbije 5 minuten net zijn geweestquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:45 schreef waxmask het volgende:
Ik ging even naar stream1 maar lijkt of Emil net aan zijn 2e liter traanvocht is begonnen.
Preciesquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]![]()
Huub kwam soms terug met ogen zo groot als schoteltjes en een neus alsof-ie 'm in de Omo Power had gehangen.
ojaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja die moeten morgen de koeien melken
Hij heeft wat puntjes verdiendquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]Wat doe jij nou, niet te blij worden he van Peter
Die ligt nu boven scheidsrechter Blomquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:45 schreef Razor21 het volgende:
Al moet ik straks 10 euro p/m betalen voor die streams. IK DOE HET GEWOON!
Nu al legendarisch.
Moet terug denken aan die Monique Pisters met dat gejankt uit Secret Story.
Ze voert hem dronken en neemt hem tegen zijn wil ..... Peter: help, help, helpquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:46 schreef TigerXtrm het volgende:
Isabel blijft Peter vol gieten. Die wil neuken vanavond.
quote:
Nog wat bier en ze heeft meer aan die melk koe.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze voert hem dronken en neemt hem tegen zijn wil ..... Peter: help, help, help
Help! Koekoek! Help! Koekoek!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze voert hem dronken en neemt hem tegen zijn wil ..... Peter: help, help, help
hij moet zeker wel blijvenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:48 schreef NoNickOne het volgende:
Absoluut, ik heb mij zo vergist in Peter, beste RLS kandidaat by far!
We hebben Isabella toch? Een rasechte IMO..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:45 schreef Grunge. het volgende:
[..]
En vooral een paar borderliners erin natuurlijk.
Ja, die 'verdenk' is er ook van.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We hebben Isabella toch? Een rasechte IMO..
Een gemiddeld persoon heeft zat problemen lijkt me zo.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:49 schreef rokkutsaains het volgende:
Als je al die levensgeschiedenissen hoort, dan kan het niet anders of dat behoort ook tot het script. Of zijn ze bij SBS gewoon bij een gesloten inrichting wezen shoppen?
O en op zie gaat ze zich storten?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:46 schreef TigerXtrm het volgende:
Isabel blijft Peter vol gieten. Die wil neuken vanavond.
ja dit is niet alleen de amstel hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:50 schreef RVer het volgende:
wtf heeft die in die zenderkamer gehad? Hij spaced echt hard
Pieternellaatje Baan tiepjequote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:45 schreef yvonne het volgende:
Peter, Peter, Peter
Die Isabella is ook eng, een soort Andrea, maar dan anders.
Nou ja, gewoon een zeikwijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |