Dat hebben we bij DGK ook gehad toch, lekker ff achter zuipen en blowenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:42 schreef BB-King het volgende:
Een uur geleden deed hij nog niet zo.
WTF is hier gaande!
ff lijntjequote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat hebben we bij DGK ook gehad toch, lekker ff achter zuipen en blowen
Ik had in eerste instantie niet door dat ik de LAPO had.quote:
Huub zet de traditie voort!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
En vooral een paar borderliners erin natuurlijk. Wat dat betreft duurt het nog lang tot er seks is, maar ik heb goede hoop op Billy en het kan iedereen zijnquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Schizofreen? Leuk joh! Welkom in Utopia maar laat wel je medicijnen thuis anders hebben we niets aan je."
Precies en daarom verstopt hij zich.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Waar is gio eigenlijk?
Isa wilde hem toch vannacht?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:45 schreef yvonne het volgende:
Peter, Peter, Peter
Die Isabella is ook eng, een soort Andrea, maar dan anders.
Nou ja, gewoon een zeikwijf.
Begrijpelijkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:46 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Een kennis zei net via skype: "Door Billy kan ik mijn eigen relatie ineens erg waarderen"
Je hebt soms momenten *hiccup* dat je mensen opeens mist *hiccup* !quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:45 schreef fries1984 het volgende:
Is er ook ondertiteling beschikbaar voor Peter ?
Witte Reus neusquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]![]()
Huub kwam soms terug met ogen zo groot als schoteltjes en een neus alsof-ie 'm in de Omo Power had gehangen.
Maar verder gaat alles goed?quote:
ja die moeten morgen de koeien melkenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:46 schreef tompsv18 het volgende:
Liggen Lindy, Charlotte enzo al te slapen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |