Iig lelijkerquote:Op zondag 12 januari 2014 00:06 schreef Sanshine het volgende:
Die Andrea, is die langer dan ik of kleiner???
Kom op, je kunt het! Echt!!!quote:Op zondag 12 januari 2014 00:06 schreef Armageddon het volgende:
Ik ging ff inloggen. Hoorde Billy. Ben weer uitgelogd.
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:05 schreef Sanshine het volgende:
[..]
Wij bellen altijd even, wanneer het kan beginnen.
quote:*** Dit topic kan een overvloed aan Billy bevatten. Misselijkheid, braakneigingen, moordneigingen en suïcidaleneigingen kunnen tot gevolg zijn. Kijken op eigen risico!***
Nou, hij heeft veel voor het programma betekend.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:05 schreef Tropanzia het volgende:
Als Huub van DGK de regie bepaalt... Waarom dan in godsnaam hij. Leek me toch een loser daar in DGK
Geen gesigneerde foto voor jouquote:Op zondag 12 januari 2014 00:05 schreef Tropanzia het volgende:
Als Huub van DGK de regie bepaalt... Waarom dan in godsnaam hij. Leek me toch een loser daar in DGK
Heel heel heel heeeeeel eerlijk...quote:Op zondag 12 januari 2014 00:07 schreef waxmask het volgende:
Isabel gaat echt heel eerlijk tegen Hakim zijn.
SUPERquote:Op zondag 12 januari 2014 00:06 schreef Armageddon het volgende:
Ik ging ff inloggen. Hoorde Billy. Ben weer uitgelogd.
Ze was eerst een lief en bescheiden meisje, en is ineens verandrd in en keiharde damequote:Op zondag 12 januari 2014 00:07 schreef waxmask het volgende:
Isabel gaat echt heel eerlijk tegen Hakim zijn.
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:07 schreef SecretStoryWous het volgende:
Heeft iemand een idee waarom ze nu boos zijn op Peter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |