Nee. Maar volgens mij ben ik helemaal niet zo naar tegen je. Soms ben ik wat onaardig misschien, maar het is lang niet continue.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Afgelopen dagen bewees je toch wat anders. Of was dat stoerdoenerij?
quote:
quote:
He geilerdsquote:
Hmmm. Ik denk er anders over, maar goed.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee. Maar volgens mij ben ik helemaal niet zo naar tegen je. Soms ben ik wat onaardig misschien, maar het is lang niet continue.
Wanneer? Vandaag? Deze avond?quote:
Neequote:Op zondag 12 januari 2014 01:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tussen nu en 1 uur geleden. Verder hoef ik niet te weten.
Gaan we daten?quote:Op zondag 12 januari 2014 01:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmmm. Ik denk er anders over, maar goed.
Bij deze zijn we dus vriendjes voor het leven?
Ja, wel okay thanks. Niet zoveel zin meer in het forumquote:Op zondag 12 januari 2014 01:04 schreef Fok-it het volgende:
Stuart ouwe reusalles goed? Waar hang je de laatste tijd uit?
Niet? How come?quote:Op zondag 12 januari 2014 01:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, wel okay thanks. Niet zoveel zin meer in het forum
How are you sir?
quote:Op zondag 12 januari 2014 01:03 schreef Muto het volgende:
http://fok.nl/sherlock/?by=muto&about=etsu¬intopic=0
Lees dit maar etsu. Dit valt toch mee?!
[..]
Gaan we daten?
indirect alsof ik een slet benquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:32 schreef Muto het volgende:
Etsu heeft weer een jongen aan de haak geslagen
Elke week hetzelfde verhaal.
indirecte haatquote:Op zondag 5 januari 2014 18:00 schreef Muto het volgende:
ik word een beetje moe van tot69, rezania en etsu in één topic. Hebben meer mensen hier last van?
indirecte haatquote:
niet bepaald positiefquote:
Beetje meer van hetzelfde zeg maar. De lol is er een beetje vanafquote:
Begrijpelijkquote:Op zondag 12 januari 2014 01:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beetje meer van hetzelfde zeg maar. De lol is er een beetje vanaf
Hoe bevalt je studie eigenlijk
quote:Op zondag 12 januari 2014 01:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
indirect alsof ik een slet ben
[..]
indirecte haat
[..]
indirecte haat
niet bepaald positief
Jammer dat de medicijnen zo'n invloed hebbenquote:Op zondag 12 januari 2014 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
BegrijpelijkKomt vast wel weer
Niet zoveel meer aan gedaanmedicijnen maken me behoorlijk lusteloos.
Niet bepaald positief.quote:Op zondag 12 januari 2014 01:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga terug naar SC WO Rechten en laat mij met rust.
Dus je wilt nu eigenlijk zeggen dat de onderste drie geen grap waren?quote:Op zondag 12 januari 2014 01:11 schreef Muto het volgende:
[..]. Daarvan was van die slet een grap overigens. De andere 30 posts waren vrij normaal toch?
Jup. En ik moet me eigenlijk binnen nu en een week of iets inschrijven voor 21+ toetsen en ik heb gewoon nog 0 idee wat ik wil. Dus dat schiet ook niet echt opquote:Op zondag 12 januari 2014 01:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jammer dat de medicijnen zo'n invloed hebben
Feel the lovequote:Op zondag 12 januari 2014 01:12 schreef Muto het volgende:
Het is dat etsu een dm-ban heeft. Im heb hem de afgelopen dagen lieve dms gestuurd.
Nee, dat schiet niet op inderdaad. Als je zo'n toets doet voor een hogeschool of universiteit, is dat dan geldig voor allemaal? Of hebben ze allemaal hun eigen toetsquote:Op zondag 12 januari 2014 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jup. En ik moet me eigenlijk binnen nu en een week of iets inschrijven voor 21+ toetsen en ik heb gewoon nog 0 idee wat ik wil. Dus dat schiet ook niet echt op
Niets gekregen.quote:Op zondag 12 januari 2014 01:12 schreef Muto het volgende:
Het is dat etsu een dm-ban heeft. Im heb hem de afgelopen dagen lieve dms gestuurd.
Nee, want ik zal je in bepaalde discussies met andere users irritant blijven vinden. Maar dat kan ik ook van iemand vinden. Ik heb je nooit gehaat.quote:Op zondag 12 januari 2014 01:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus je wilt nu eigenlijk zeggen dat de onderste drie geen grap waren?
Het gaat er niet om dat de andere 30 posts vrij normaal waren, het gaat specifiek om die drie.
En laten we jouw gedrag jegens mij in TC niet vergeten.
Dus er zijn 2 conclusies:
1) Je hebt wel op me gehaat en nu heb je ingezien dat ik een fantastische, lieve, aardige, goede jongen ben en wil je BFF's met mij zijn.
2) Je ziet nu in dat je fout was en je probeert goed te maken.
4 dagen terug?quote:
Oke, dan zijn we nu BFF's bij deze.quote:Op zondag 12 januari 2014 01:14 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, want ik zal je in bepaalde discussies met andere users irritant blijven vinden. Maar dat kan ik ook van iemand vinden. Ik heb je nooit gehaat.
Allemaal een eigen. Dus mocht ik voor studeren kiezen wil ik er 2 tegelijk doen op 2 scholen. Maar dan ben je dus wel 300 euro kwijt alleen voor de toetsen. Moet je nog boeken kopen. En daarna hopen dat je het haalt. en dat je door loting heen komtquote:Op zondag 12 januari 2014 01:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat schiet niet op inderdaad. Als je zo'n toets doet voor een hogeschool of universiteit, is dat dan geldig voor allemaal? Of hebben ze allemaal hun eigen toets
neuken?quote:
Je moet betalen voor die toetsen?quote:Op zondag 12 januari 2014 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Allemaal een eigen. Dus mocht ik voor studeren kiezen wil ik er 2 tegelijk doen op 2 scholen. Maar dan ben je dus wel 300 euro kwijt alleen voor de toetsen. Moet je nog boeken kopen. En daarna hopen dat je het haalt. en dat je door loting heen komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |