Billyquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:18 schreef itsme het volgende:
ik hoop dat iemand een verslag schrijft want ik snap er geen flikker van. Mijn geluid sucks dus aan de streams heb ik niets. ik hoor maar een persoon, die vrouw met witte haren. witte wanda.
Amstelquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:18 schreef Grunge. het volgende:
Wat voor merk bier is dat? Geen huismerk zo te zien?
Lief van Huub dat hij dit voor ons doet danquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:17 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dit hele Peter en Lotte gedoe komt geen seconde van op TV.
Ik snap er ook nog steeds geen hol van. En van die video werd ik ook niets wijzer.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:18 schreef itsme het volgende:
ik hoop dat iemand een verslag schrijft want ik snap er geen flikker van. Mijn geluid sucks dus aan de streams heb ik niets. ik hoor maar een persoon, die vrouw met witte haren. witte wanda.
Maar wat er nu aan de hand was met Peter, de febo (had hij honger dan) en VCharlotte? Ondaks het lezen van 2 topics met 9 pagina's commentaren ben ik er nog niet uit.
Zou vast op TV komen als het niet zo enorm hard zou falenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:20 schreef Mallika het volgende:
[..]
Lief van Huub dat hij dit voor ons doet dan
Ja ze heeft een grote bek (inmiddels) en is lekker op dreef.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:21 schreef yvonne het volgende:
Wat is die charlotte en ontieglijk vals kreng, wat een bitch, alle dagen zit ze nu al over andere te lullen.
Ze moest eens weten dat Peter haar de waarheid heeft verteld.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:21 schreef yvonne het volgende:
Wat is die charlotte en ontieglijk vals kreng, wat een bitch, alle dagen zit ze nu al over andere te lullen.
Ik dacht dat dat zweet was.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:22 schreef yvonne het volgende:
Zit die stoere worstelaar te janken, tering, doei carriere
Spannendquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:23 schreef spapaars het volgende:
Waarom zijn de streams zo donker?
360 camera
[ afbeelding ]
Peter verteld tegen Lotte dat hij gestuurd is om met haar aan te pappen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:20 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik snap er ook nog steeds geen hol van. En van die video werd ik ook niets wijzer.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:24 schreef yvonne het volgende:
Peter! Ik kan me niet voorstellen dat ik dit zou zeggen maar; held!
Aha. The plot thickens!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:24 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Peter verteld tegen Lotte dat hij gestuurd is om met haar aan te pappen.
Verder gaat hij erop in dat er veel gestuurd is, dat niemand zit te wachten op alleen timmerende mensen.
Charlotte vertrouwd hem niet en denkt dat hij dat allemaal verzint, waarschijnlijk om net te doen alsof zijn fouten kwamen omdat hij gestuurd zou zijn.
En nu zit Peter al een hele tijd in de zenderkamer.
Het is al half twaalfquote:
Servisch toch?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat is die Emil half qua nationaliteit?
Ha, ik smijt 'm zo tegen een boomquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:26 schreef Grunge. het volgende:
Aantekeningen maken jongens! Pedagogische tips van Paul!
"Flik jullie moeder nooit iets. Want dan trek ik je kop eraf."
Peter ziet er ook niet fris meer uit hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:27 schreef Chanel5 het volgende:
Peter luistert naar een, overduidelijk, dronken Paul.
[ link | afbeelding ]
Hoe dronken zou Peter zijn ...... ?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:27 schreef 5thencounter het volgende:
Eng istie Paul met een slok op hé Peet?
[ afbeelding ]
Ze heeft helaas gelijkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:28 schreef BB-King het volgende:
Emil is een intelligente jongen en Paul niet, zegt Andrea.
Zeer, die hebben ze lekker gevoerdquote:
Nou daar heeft hij, voor de schermen, ook al zijn best voor gedaan hoor hahahahaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Peter ziet er ook niet fris meer uit hoor
Daar hebben ze drank ingegoten achter de schermen.
Ze drinken al vanaf half 8quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeer, die hebben ze lekker gevoerd
Vergeleken met Grace Jones moet zij er toch uitgezien hebben als een gnoompje?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:29 schreef BB-King het volgende:
Heeft Andrea vroeger gedanst met Freddie Mercury en Grace Jones?
nee, frettie murkurry!!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:29 schreef BB-King het volgende:
Bij Penny de Jager.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:29 schreef BB-King het volgende:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:28 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Neen, alleen keihard schoppen.
Doe ik ook vaak, thuis muziekje op. Heb nog gezongen met Pink Floyd onlangs!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Andrea heeft veel gedanst bij Freddy Mercury en Grace Jones...JAAAAAAHOORRRRR
Ze drukte zich nogal ongelukkig uit, ze bedoelde vast 'op de muziek van'quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:29 schreef BB-King het volgende:
Ik weet 't niet, waarom zouden ze als ze willen dat ie z'n mond houdt. Ik vond het ook heel raar dat ie alle kans kreeg om zijn verhaal te doen ...... Normaal wordt ie direct weggeroepen of ze gooien er een streamlock in .... vreemd op z'n minst.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeer, die hebben ze lekker gevoerd
ja hèquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nuchter genoeg om een pislinke deelnemer te herkennen
Nee, ze zat in het ballet van Penny de Jager.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze drukte zich nogal ongelukkig uit, ze bedoelde vast 'op de muziek van'
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
overigens moeten ze pas volgende week spelen. Nep supporters
Maakt niet uit. Drank kan onmogelijk invloed op zijn geestelijke vermogens hebben.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Die Giorgio ziet er ook ladderzat uit...
Dat doen alle Paulen die ik kenquote:
ze deed koffie en theequote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, ze zat in het ballet van Penny de Jager.
"nu komt er echt iemand" zei Charlotte toen Peter voor de tweede keer weg was. John himself?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:28 schreef asini het volgende:
Ik zou zo graag willen weten wat ze tegen peter zeiden toen die op ze flikker kreeg
Pink Floydquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:30 schreef davidderotator het volgende:
[..]
Doe ik ook vaak, thuis muziekje op. Heb nog gezongen met Pink Floyd onlangs!
En waarschijnlijk kan ze daar nog om lachen ook hèquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:22 schreef Grunge. het volgende:
Isabella's vriendinnen noemen haar Isa Labiela.
Logischerwijs.
Ja, ze heeft gedanst in het Ballet van penny de Jager..zoek maar eens op op You tube TOP POP met Ad Visserquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Andrea heeft veel gedanst bij Freddy Mercury en Grace Jones...JAAAAAAHOORRRRR
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:30 schreef davidderotator het volgende:
[..]
Doe ik ook vaak, thuis muziekje op. Heb nog gezongen met Pink Floyd onlangs!
Daddy issuesquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:33 schreef Flow3r het volgende:
Mist de waardering vanzijn vader
[ afbeelding ]
Ze zat net ook heel opzichtig aan haar borsten.quote:
RCO camera's zijn van mindere kwaliteit.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:23 schreef spapaars het volgende:
Waarom zijn de streams zo donker?
360 camera
[ afbeelding ]
Snap totaal niet dat iedereen hem zo laat liggen enkel omdat Emile niet de mede-drang heeft om zich als een sociaal emotioneel wrak te profileren... Ik weet wel dat hij heeft gehuild maar dat was echtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:32 schreef Parlay het volgende:
Niemand heeft begrip voor Emil zijn oer-heid
Als studiodanseres van Penny de Jager denk ik dat ze dan vaker heeft gedanst bij Manke Nelis en Corrie Konings.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, ze heeft gedanst in het Ballet van penny de Jager..zoek maar eens op op You tube TOP POP met Ad Visser
Emil drinkt niet, alles voor zijn sportquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:34 schreef Sanshine het volgende:
Emil heeft het echt heel zwaar. Hij heeft toch nog steeds niets gedronken?
[Insert Probleemwijken-plaatje.]quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:28 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Neen, alleen keihard schoppen.
Of Peter is een realityfan?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het was toch al heel dubieus dat Peter er in zat.
Met op Facebook, Jaap, Huub, Dennis Baks, Thabita, Johan Vlemminx, die ex van Huub en haar broer.
dan zit je toch al tot je nek in de RLS?
Emil drinkt niet, Lindy drinkt niet en Harold kan niet drinken of hij slaapt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Emil drinkt niet, alles voor zijn sport
Moet van de regiequote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:36 schreef FAB010 het volgende:
Peter en Isabelle, gaan die van bil vanavond? Zou het? Echt?
Vergeet de kaas van Linda nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:36 schreef 5thencounter het volgende:
Dit waren dus de reële inkomsten voor deze week
Ik kijk met spanning uit naar de inkomsten van de Worsteltraining van Emile en de Hondenopvang van Peter...en of ze de kluisinhoud deze maand ook op minimaal ¤4500,- kunnen houden voor de reguliere dagelijkse boodschappen
Wie is de volgende die geld gaat generen om de Show op de rails te houden, en is het genoeg?
Diagnose, 6 maanden GGZ centrum utopia.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat een issues hebben al die lui. De casting is gedaan in de wachtkamer van de psychiater?
Ik ook hoor, je moet alleen wel zorgen dat je de volgende ochtend vroeg weer weg bent, ....... ver weg!quote:
Ze moet toch wat doen. Ze doet verder niets in Utopia dus dan kan ze net zo goed de groepshoer worden. Een soap is niet compleet zonder meid die iedereen afneuktquote:
Mijn exquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op opgeruimde karakters zitten ze niet te wachten daar kun je geen tv mee maken...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat een issues hebben al die lui. De casting is gedaan in de wachtkamer van de psychiater?
En achter zijn rug is het straks weer.....quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:34 schreef BB-King het volgende:
Isa vindt Peter wel eerlijk.
Vervolgens weer een knuffel.
Knettergekquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:37 schreef Blackprinces het volgende:
Ohhhhhhh ik kan het niet meer aanhoren dat gezemel van andrea over god
Peter en Charlotte moest van de regie, en het lijkt erop dat Paul en Isabelle ook instructies hebben gehad?quote:
Vlaggen op de afsluitdijkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:38 schreef Pearlbitch het volgende:
Peter doet een Harry Loco: "Love, Peace!"
[ afbeelding ]
Nou, ik zie Peter vannacht de slappe was niet buiten hangen hoor..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:34 schreef ZodiaX het volgende:
Isabella wilt echt genomen worden vannacht of niet? Eerst bij Paul aanpappen, nu bij Peter.
Ben wel benieuwd wan vdGijp hierover te zeggen heeft. Vermodelijk, al schaterlachend: Dat is toch niet normaal man!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:35 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Emil doet een hele lange Toine.
2 kratten bierquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:39 schreef asini het volgende:
Ze hebben toch maar een paar biertjes per persoon? Wtf...
echt dat kan niet lang meer duren.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:38 schreef davidderotator het volgende:
[..]
Knettergek![]()
Wanneer gaat zo vooraan staan en roept ze PRAAAAAIIISEE DA LOOOOORD
Nee maar dat komt er wel aan, en van 1,50 naar 25,00 per stuk is best winstgevendquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kaas? die ouwe Leidse die Boer Klaver steeds meeneemt? Er is nog steeds geen Utopia-kaas
Beidequote:
Nou maak je me aan het lachenquote:
Enige wat nog omhoog komt is zijn maaginhoudquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou, ik zie Peter vannacht de slappe was niet buiten hangen hoor..
Isabella-flipflip is morgen zó vies van zichzelf dat ze gillend de poort uit holt..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:39 schreef Jian het volgende:
Isabella gaat misbruik maken van Peter ...... arme Peter
Is gescriptquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:40 schreef Mallika het volgende:
Hebben ze het bij Peter door een trechter naar binnen gegoten?
Ze heeft je tekensjow stiekem bezochtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:39 schreef tonja het volgende:
Om aan te geven dat Isabella vindt dat Peter verstandige dingen zegt haalt ze het spreekwoord "Drank in de man, wijsheid in de kan" aan
Echt wel!!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:41 schreef asini het volgende:
[..]
Oke.
Maar hoe peter nu doet is gewoon fake man..
"Schizofreen? Leuk joh! Welkom in Utopia maar laat wel je medicijnen thuis anders hebben we niets aan je."quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:39 schreef Grunge. het volgende:
Deze mensen zijn door een psychologische screening gegaan. Waarschijnlijk om te kijken wie er labiel waren
.
quote:
Stream 3 en 4 is echt puur goud.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:41 schreef davidderotator het volgende:
Ik beklaag me dat ik enkel stream 1 kan zien nu denk ik
Dat.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:42 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Stream 3 en 4 is echt puur goud.
Jij hoorde 'm ook.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:39 schreef tonja het volgende:
Om aan te geven dat Isabella vindt dat Peter verstandige dingen zegt haalt ze het spreekwoord "Drank in de man, wijsheid in de kan" aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |