Ze heeft helaas gelijkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:28 schreef BB-King het volgende:
Emil is een intelligente jongen en Paul niet, zegt Andrea.
Zeer, die hebben ze lekker gevoerdquote:
Nou daar heeft hij, voor de schermen, ook al zijn best voor gedaan hoor hahahahaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Peter ziet er ook niet fris meer uit hoor
Daar hebben ze drank ingegoten achter de schermen.
Ze drinken al vanaf half 8quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeer, die hebben ze lekker gevoerd
Vergeleken met Grace Jones moet zij er toch uitgezien hebben als een gnoompje?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:29 schreef BB-King het volgende:
Heeft Andrea vroeger gedanst met Freddie Mercury en Grace Jones?
nee, frettie murkurry!!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:29 schreef BB-King het volgende:
Bij Penny de Jager.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:29 schreef BB-King het volgende:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:28 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Neen, alleen keihard schoppen.
Doe ik ook vaak, thuis muziekje op. Heb nog gezongen met Pink Floyd onlangs!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Andrea heeft veel gedanst bij Freddy Mercury en Grace Jones...JAAAAAAHOORRRRR
Ze drukte zich nogal ongelukkig uit, ze bedoelde vast 'op de muziek van'quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:29 schreef BB-King het volgende:
Ik weet 't niet, waarom zouden ze als ze willen dat ie z'n mond houdt. Ik vond het ook heel raar dat ie alle kans kreeg om zijn verhaal te doen ...... Normaal wordt ie direct weggeroepen of ze gooien er een streamlock in .... vreemd op z'n minst.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeer, die hebben ze lekker gevoerd
ja hèquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nuchter genoeg om een pislinke deelnemer te herkennen
Nee, ze zat in het ballet van Penny de Jager.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze drukte zich nogal ongelukkig uit, ze bedoelde vast 'op de muziek van'
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
overigens moeten ze pas volgende week spelen. Nep supporters
Maakt niet uit. Drank kan onmogelijk invloed op zijn geestelijke vermogens hebben.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Die Giorgio ziet er ook ladderzat uit...
Dat doen alle Paulen die ik kenquote:
ze deed koffie en theequote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, ze zat in het ballet van Penny de Jager.
"nu komt er echt iemand" zei Charlotte toen Peter voor de tweede keer weg was. John himself?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:28 schreef asini het volgende:
Ik zou zo graag willen weten wat ze tegen peter zeiden toen die op ze flikker kreeg
Pink Floydquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:30 schreef davidderotator het volgende:
[..]
Doe ik ook vaak, thuis muziekje op. Heb nog gezongen met Pink Floyd onlangs!
En waarschijnlijk kan ze daar nog om lachen ook hèquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:22 schreef Grunge. het volgende:
Isabella's vriendinnen noemen haar Isa Labiela.
Logischerwijs.
Ja, ze heeft gedanst in het Ballet van penny de Jager..zoek maar eens op op You tube TOP POP met Ad Visserquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Andrea heeft veel gedanst bij Freddy Mercury en Grace Jones...JAAAAAAHOORRRRR
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:30 schreef davidderotator het volgende:
[..]
Doe ik ook vaak, thuis muziekje op. Heb nog gezongen met Pink Floyd onlangs!
Daddy issuesquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:33 schreef Flow3r het volgende:
Mist de waardering vanzijn vader
[ afbeelding ]
Ze zat net ook heel opzichtig aan haar borsten.quote:
RCO camera's zijn van mindere kwaliteit.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:23 schreef spapaars het volgende:
Waarom zijn de streams zo donker?
360 camera
[ afbeelding ]
Snap totaal niet dat iedereen hem zo laat liggen enkel omdat Emile niet de mede-drang heeft om zich als een sociaal emotioneel wrak te profileren... Ik weet wel dat hij heeft gehuild maar dat was echtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:32 schreef Parlay het volgende:
Niemand heeft begrip voor Emil zijn oer-heid
Als studiodanseres van Penny de Jager denk ik dat ze dan vaker heeft gedanst bij Manke Nelis en Corrie Konings.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, ze heeft gedanst in het Ballet van penny de Jager..zoek maar eens op op You tube TOP POP met Ad Visser
Emil drinkt niet, alles voor zijn sportquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:34 schreef Sanshine het volgende:
Emil heeft het echt heel zwaar. Hij heeft toch nog steeds niets gedronken?
[Insert Probleemwijken-plaatje.]quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:28 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Neen, alleen keihard schoppen.
Of Peter is een realityfan?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het was toch al heel dubieus dat Peter er in zat.
Met op Facebook, Jaap, Huub, Dennis Baks, Thabita, Johan Vlemminx, die ex van Huub en haar broer.
dan zit je toch al tot je nek in de RLS?
Emil drinkt niet, Lindy drinkt niet en Harold kan niet drinken of hij slaapt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Emil drinkt niet, alles voor zijn sport
Moet van de regiequote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:36 schreef FAB010 het volgende:
Peter en Isabelle, gaan die van bil vanavond? Zou het? Echt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |