Als studiodanseres van Penny de Jager denk ik dat ze dan vaker heeft gedanst bij Manke Nelis en Corrie Konings.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, ze heeft gedanst in het Ballet van penny de Jager..zoek maar eens op op You tube TOP POP met Ad Visser
Emil drinkt niet, alles voor zijn sportquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:34 schreef Sanshine het volgende:
Emil heeft het echt heel zwaar. Hij heeft toch nog steeds niets gedronken?
[Insert Probleemwijken-plaatje.]quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:28 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Neen, alleen keihard schoppen.
Of Peter is een realityfan?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het was toch al heel dubieus dat Peter er in zat.
Met op Facebook, Jaap, Huub, Dennis Baks, Thabita, Johan Vlemminx, die ex van Huub en haar broer.
dan zit je toch al tot je nek in de RLS?
Emil drinkt niet, Lindy drinkt niet en Harold kan niet drinken of hij slaapt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Emil drinkt niet, alles voor zijn sport
Moet van de regiequote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:36 schreef FAB010 het volgende:
Peter en Isabelle, gaan die van bil vanavond? Zou het? Echt?
Vergeet de kaas van Linda nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:36 schreef 5thencounter het volgende:
Dit waren dus de reële inkomsten voor deze week
Ik kijk met spanning uit naar de inkomsten van de Worsteltraining van Emile en de Hondenopvang van Peter...en of ze de kluisinhoud deze maand ook op minimaal ¤4500,- kunnen houden voor de reguliere dagelijkse boodschappen
Wie is de volgende die geld gaat generen om de Show op de rails te houden, en is het genoeg?
Diagnose, 6 maanden GGZ centrum utopia.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat een issues hebben al die lui. De casting is gedaan in de wachtkamer van de psychiater?
Ik ook hoor, je moet alleen wel zorgen dat je de volgende ochtend vroeg weer weg bent, ....... ver weg!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |