Oooooooeh. leuk. Die single was al vetquote:
quote:
quote:Door de zwaartekracht gaat de bloemtros naar beneden hangen. De vruchten willen naar boven blijven groeien (negatieve geotropie). Als de trossteel ondersteund wordt zodat de trossteel toch recht overeind blijft, blijven de vruchten gewoon recht. Er zijn diverse kleinere bananensoorten (waarvan de trossteel niet doorbuigt onder het gewicht van de vruchten) die zo van nature recht blijven. Het is dus niet genetisch bepaald en heeft ook niets met het 'groeien naar het licht' (positieve fototropie) te maken.
Mooi rijtje inderdaad. Al mis je dan supersong Razzmatazz, maar vooruit. Al zit die volgens mij nog wel in bepaalde uitvoeringen van His 'n' Hers als bonustrack.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:59 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Thanks! En Jarvis Cocker is een held ja. Dat wordt deze zondagmiddag spenderen aan Pulp te ontdekkenMet name het drieluik His 'n' Hers, Different Class en This is Hardcore
Had het met 'High' van AM precies andersomquote:Op maandag 13 januari 2014 15:48 schreef Felagund het volgende:
Leipzig (nieuwe single van Balthazar) doet me weer erg aan AM denken.
Ben heel benieuwd!quote:Omar Rodriguez-Lopez - guitar, synths, strings
Teri Gender Bender - vocals, guitar
John Frusciante - guitar
Nicole Turley - drum machine, bass, synths, trumpets, backing vocals
Dante White-Aliano - guitar, synths
Laena Geronimo - bass, violin, trumpets
Terecht.Ik denk dat ik het een 3 had gegeven. Misschien een 3.5. De recensie klopt ook gewoon als een bus. Het gitaarwerk komt af en toe inderdaad gewoon over als een 80s powerballad.quote:
quote:There is some industrial percussion that would have sounded dated in 2000, and there is Tom Morello’s guitar solo, which could have been cribbed from some third-tier 80s power ballad.
quote:On “Heaven’s Wall” the gospel choir overwhelms the song completely
quote:It’s a quietly powerful moment, but you just know he’s going to do something to ruin it. And sure enough the song builds to a manufactured climax full of corny drum loops and gloppy strings.
Het album is leuk bedoeld, en ik neem het Bruce niet kwalijk. Maar het is gewoon slecht. Hij probeert jong en vernieuwend over te komen, maar hij komt per ongeluk over als een soort bejaarde Bon Jovi met een gitarist die niet bij zijn muziek past.quote:Morello is simply the most obvious of many elements on High Hopes that just don’t work.
Rolling Stone geeft elke rock-dino minstens een 9, soms zelfs een 10. Wrecking Ball (hoewel dat best een prima album was) kreeg bv een 10quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef DO2 het volgende:
Nu ja, ik moest gewoon even aan jou denken.
Ja ik ook. Van zijn laatste albums kon ik Wrecking Ball nog wel een beetje waarderen, en daar was hij lekker weer de boze Bruce. Maar verder...Die akoestische albums zijn fantastisch, Nebraska, Tom Joad, Devils & Dust. Die komen lekker zwartgallig over (ik neem aan dat je dat bedoelt).quote:Op maandag 13 januari 2014 21:57 schreef DO2 het volgende:
Ik kan sowieso niet zoveel met Bruce. Hoewel ie wel briljante albums heeft gemaakt, natuurlijk.
Ik vind 'm toch op z'n best wanneer ie lekker zwartgallig is. En dat is ie al een tijdje niet meer, geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |