Henken op 8 februari, wie?quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
*Tromgeroffel*quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:58 schreef Greys het volgende:
Nip, doe even elegant de aankondiging van de datum.
Jij hebt er 't rokje voor aan.
Wat weet jij van het knopje op mijn kut?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:00 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Jij hebt 'n knopje op je kut, da's anders
Dat wil ik ook wel eens weten jaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat weet jij van het knopje op mijn kut?
Daar stond toch net een 7???????quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
*Tromgeroffel*
Henk ontvangt een ieder van jullie graag op zaterdag 8 februari!
Staat genoteerdquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
*Tromgeroffel*
Henk ontvangt een ieder van jullie graag op zaterdag 8 februari!
Nee joh! Denk je nu echt dat ik het geedit heb? Ik ben knoflook nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Daar stond toch net een 7???????
Kleiwegquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:01 schreef Greys het volgende:
Kleiweg 325
Rotterdam
Makkelijk aan te rijden en graties parkeren.
Dawast!
dan zou je het eerst 3 keer quoten.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee joh! Denk je nu echt dat ik het geedit heb? Ik ben knoflook niet
THUIS kleien!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:02 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Kleiweg![]()
Hebben ze veel toiletten daar?![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
dan zou je het eerst 3 keer quoten.
[..]
[..]
[..]
Hier ook. Wel een kans dat mijn oom dan zijn verjaardag viert maar goed dat is dan maar een jaartje niet. (die mist mijn verjaardag ook wel eens dus)quote:
Ik heb een emmer achterin dus ga je gangquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:03 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik bepaal godverdomme zelf wel of ik thuis, daar, of bij Laysa in de auto klei ja
Ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb een emmer achterin dus ga je gang
De kwaliteit in dit topic wordt echt niet bepaald door dat vinkje hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Kijk:
[ link | afbeelding ]
Als je een vinkje zet bij 'TVP blabla' heb jij ook kuttopic
Waarom kun je uberhaupt uit die opties kiezen. Wat is daar het nut vanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Kijk:
[ link | afbeelding ]
Ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:02 schreef IrishBastard het volgende:
Vroeger kon je ook een standaard PI instellen, kan dat nu nog
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Kijk:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Neem een loperamideDE truc van Greys
Q had ook nog tips toch?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Neem een loperamideDE truc van Greys
Geen nut, het geeft alleen aan of je beschaafd bent of nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Waarom kun je uberhaupt uit die opties kiezen. Wat is daar het nut van
Je ziet ze vliegen!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ik zweer nog steeds dat er eerst 7 februari stond
Op de WC, na 5 minuten zekerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:05 schreef Toekito het volgende:
Zag ik nou dat Laysa komt? Dan kom ik zeker!
TMIquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:05 schreef Toekito het volgende:
Zag ik nou dat Laysa komt? Dan kom ik zeker!
Zeg je nu dat ik gek ben? Dan geef ik jou hetzelfde antwoord altijd als dat ik IB geef:quote:
quote:
Jullie wonen zeker samen?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:06 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Op de WC, na 5 minuten zeker
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
[..]
Jullie wonen zeker samen?
pffff bedoel ik het eens gewoon normaal.....ransbalquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:06 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Op de WC, na 5 minuten zeker
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:05 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Vertel het me, grote PI godin
Is dat gezelliger dan Songfestibal?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
pffff bedoel ik het eens gewoon normaal.....ransbal
Deze snap ik niet!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik gek ben? Dan geef ik jou hetzelfde antwoord altijd als dat ik IB geef:
Ik ben niet gek, ik ben een zeehond
Het was de enige datum waarop Henk nog geen feest of barbattle had.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:07 schreef Rewimo het volgende:
Ik kan niet op 8 februari
Dan heb ik eerst een geocachingmeet en daarna moeten we heel rap door naar Marc van de Veerdonk - dus helaas...
Als we nou fatsoenlijk gaan rellen wordt het vanzelf een barbattlequote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was de enige datum waarop Henk nog geen feest of barbattle had.
En met een barbattle is het daar veel drukker en kunnen we niet normaal lullen.
Sorry
Mee pakte ik deze bonbon uit het doosje:quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:02 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Kleiweg![]()
Hebben ze veel toiletten daar?![]()
Ja, jij probeerde er zeker weer 38 te pakken hèquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Mee pakte ik deze bonbon uit het doosje:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:10 schreef Oognip het volgende:
Henken op 8 februari, wie?
- Greys
- Laysa
- Oognip
- IB
- Yashaaaaa
- Toekito
Zoiets?
Tja, het is toch altijd lastig om een datum te vinden waarop iedereen kanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:09 schreef Greys het volgende:
Het was de enige datum waarop Henk nog geen feest of barbattle had.
En met een barbattle is het daar veel drukker en kunnen we niet normaal lullen.
Sorry
Ja heb je het nou gevonden of wat!?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, jij probeerde er zeker weer 38 te pakken hè
Zo rol ik..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, jij probeerde er zeker weer 38 te pakken hè
Weer wat geleerdquote:
En maar niet naar mij alleen luisteren, maar ook wikipedia nog moeten raadplegenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Weer wat geleerdik dacht is gewoon een random antwoord wat je geeft maar wikipedia (en IB) vertellen mij anders
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Weer wat geleerdik dacht is gewoon een random antwoord wat je geeft maar wikipedia (en IB) vertellen mij anders
Ja. Eeuwige dankbaarheid dit dat alles.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja heb je het nou gevonden of wat!?
Zaterdag 1 barbattlequote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tja, het is toch altijd lastig om een datum te vinden waarop iedereen kanDus geen
maar lekker meeten!
Ik zet mezelf even onder Ovb.. geen idee of F mee komtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Roos en Frank, kunnen jullie dan ook?
Oh nou, ik heb het nogmaals gecheckt en het klopt nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:13 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja. Eeuwige dankbaarheid dit dat alles.
Ik edit wel evenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik zet mezelf even onder Ovb.. geen idee of F mee komt
Nipoog.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:16 schreef Oognip het volgende:
En je kunt een bon aan laten maken met een zelfgekozen naam
TOP!quote:
Mja...Al dusquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:16 schreef Oognip het volgende:
En je kunt een bon aan laten maken met een zelfgekozen naam
Ik denk dat ik er bij mij 'lelijkerd' van laat maken. Maar eigenlijk is dat wel vanzelfsprekend he, dat hoef ik Henk vast niet te vertellen? Als ik aan kom lopen weet hij al genoeg natuurlijkquote:
Zeg je een naam, zie je 'm verwoedt backspacen en nog net 'lelij' staanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er bij mij 'lelijkerd' van laat maken. Maar eigenlijk is dat wel vanzelfsprekend he, dat hoef ik Henk vast niet te vertellen? Als ik aan kom lopen weet hij al genoeg natuurlijk
Whehehequote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:18 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zeg je een naam, zie je 'm verwoedt backspacen en nog net 'lelij' staan
Ik zou gewoon Miss Nederland doenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er bij mij 'lelijkerd' van laat maken. Maar eigenlijk is dat wel vanzelfsprekend he, dat hoef ik Henk vast niet te vertellen? Als ik aan kom lopen weet hij al genoeg natuurlijk
Whahahaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:18 schreef Greys het volgende:
Wie had er nou ook alweer een bon als Chriet Titulaer?
En de volgende keer dat diegene er kwam, maanden later, riep de barman 'Ha, Chriet'?
Of gewoon Knoflookquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik zou gewoon Miss Nederland doen
jij welquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:16 schreef IrishBastard het volgende:
Toek, mag ik dit topic ook twee Toeks geven?
Thanksquote:
De OPquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waar zit je dat te wijzigen? Ik zit namelijk steeds het eerste lijstje te editten.
quote:
toch vind ik jullie liefquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:23 schreef Toekito het volgende:
En bedankt. Nu ligt McQueen in de vangrail.....stom volk hier
Neequote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:23 schreef knoblaucha69 het volgende:
[..]
Haha, je kunt de edit knop niet vinden
Ik krijg geen lucht meerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:23 schreef knoblaucha69 het volgende:
[..]
Haha, je kunt de edit knop niet vinden
Zie je wel, geen Mister Universequote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:25 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Twee Toeks voor deze post.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waaraan?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:25 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
*zuurstofapparatuur aan laat rukken*
Jouw kop is vast kermisquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:25 schreef knoblaucha69 het volgende:
[..]
Zie je wel, geen Mister Universe
Tjemig Knof, het is écht niet leuk..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:25 schreef knoblaucha69 het volgende:
[..]
Zie je wel, geen Mister Universe
Wat? Ik zie niet wat ik verkeerd deed?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:26 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Tjemig Knof, het is écht niet leuk..
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:27 schreef knoblaucha69 het volgende:
[..]
Wát? Ik zie nìet wat ik verkeerd deed?
ja hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Gaat het verder goed met je twee persoonlijkheden?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:29 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ach, je kunt altijd nog op dat kuttopic knopje likken
Niet op mijn eigen kutknopje?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:29 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ach, je kunt altijd nog op dat kuttopic knopje klikken
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:25 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Twee Toeks voor deze post.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht eigenlijk dat het gisteren duidelijk genoeg wasquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom zei je dat gisteren niet? Ik weet zeker dat ze dat gesnapt zou hebben.
Binkyquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Hij ligt te snurken in de stoel met 1 kat op schootdus ik heb nog niets gezegd of gevraagd.
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Hij ligt te snurken in de stoel met 1 kat op schootdus ik heb nog niets gezegd of gevraagd.
[ link | afbeelding ]
Getuige mijn DM mooi nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het gisteren duidelijk genoeg was
Hoe groot zijn jullie katten wel nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:30 schreef indaha het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:30 schreef indaha het volgende:
[ link | afbeelding ]
In mijn omgeving krijg ik dat anders nergens terug. Ik heb wel de indruk dat iedereen hier altijd bij mij extra zout op de slakken legtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het gisteren duidelijk genoeg was
Dus ik zat net wel goed te denken toen ik aan Cars dachtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja hoorde ene is hier en de ander speelt disney infinity.
Dit is de grootstequote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hoe groot zijn jullie katten wel niet
Nondejuquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:32 schreef indaha het volgende:
[..]
Dit is de grootstehij is al afgevallen hoor eerst was hij 8 kilo, nu nog maar 7,5
ja zit met McQueen te racenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dus ik zat net wel goed te denken toen ik aan Cars dacht
Ik had het niet door neequote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh dat had je niet doorik dacht dat je gewoon grapjes maakte
Ik bedoelde mijn groot ook niet qua dikkigheid oid, maar het is echt gewoon een grote katquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:32 schreef indaha het volgende:
[..]
Dit is de grootstehij is al afgevallen hoor eerst was hij 8 kilo, nu nog maar 7,5
Nou, jij post de laatste tijd ook alleen maar zinnen in de trant van dat we normaal moeten doen en dan ben je weer weg. Is ook niet echt leuk of zo.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:33 schreef Queller het volgende:
Sorry hoor, wie het ook maar is, vind je jezelf nou echt heel erg grappig?
Mijn Pol is twee keer zo groot en zo zwaar. Die heeft het formaat van een flinke kater.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik bedoelde mijn groot ook niet qua dikkigheid oid, maar het is echt gewoon een grote katSophie is echt een mupske van hoogstens 20-25 cm hoog en denk 30-35 lang en 3.5 kilo zwaar
Kom je ook Henken?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:33 schreef Queller het volgende:
Sorry hoor, wie het ook maar is, vind je jezelf nou echt heel erg grappig?
And then it serious'dquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou, jij post de laatste tijd ook alleen maar zinnen in de trant van dat we normaal moeten doen en dan ben je weer weg. Is ook niet echt leuk of zo.
Da's ook een best beest danquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Mijn Pol is twee keer zo groot en zo zwaar. Die heeft het formaat van een flinke kater.
Misschien heeft dat een reden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze moet. Heb dr te lang niet gezien.
Hehehequote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze nemen pieter derks in de zeik op 4
Altijd mooiquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze nemen pieter derks in de zeik op 4
Onze andere katten zijn ook kleiner hoor, zo'n 4 kiloquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik bedoelde mijn groot ook niet qua dikkigheid oid, maar het is echt gewoon een grote katSophie is echt een mupske van hoogstens 20-25 cm hoog en denk 30-35 lang en 3.5 kilo zwaar
wat lach je nou? Ze wilde me eerst adopteren.quote:
je stem lijkt op hem vind ik.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:37 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ga je mij nou Pieter Derks noemen?![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:39 schreef Oognip het volgende:
Je moet toch wat verzinnen als je grapje niet aanslaat
Erg Slank verantwoordquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
Anyhow ik ga ff brocolli eten met een bal gehakt en aardappelblokjes
Hoe krijg je het opquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
Anyhow ik ga ff brocolli eten met een bal gehakt en aardappelblokjes
Had je beter een rondje Shabu extra kunnen pakkenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:42 schreef Greys het volgende:
Ik heb een halve zak M&M's op als avondeten.
Die ga ik straks op eten en net andijviestampot met een worstquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:42 schreef Greys het volgende:
Ik heb een halve zak M&M's op als avondeten.
De rest skip ik maar even ik ben te moe om alles te snappen volgens mij 05:00 is way too earlyquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:10 schreef Oognip het volgende:
- Greys
- Laysa
- Oognip
- IB
- Yashaaaaa
- Toekito
Ovb:
- Roos
- Indaha
- MissBliss
-f_r groot voorbehoud
Leuk!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:43 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
De rest skip ik maar even ik ben te moe om alles te snappen volgens mij 05:00 is way too early
Ik kon écht niet meerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Had je beter een rondje Shabu extra kunnen pakken
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:43 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
De rest skip ik maar even ik ben te moe om alles te snappen volgens mij 05:00 is way too early
Zal ik tegen jou nooit zeggen...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:34 schreef Oognip het volgende:
Nou, jij post de laatste tijd ook alleen maar zinnen in de trant van dat we normaal moeten doen en dan ben je weer weg. Is ook niet echt leuk of zo.
heb geen stokjesquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:44 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Gewoon met stokjes was niet haalbaar?
Gazallagquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:45 schreef Laysa het volgende:
Morgen naar de dierentuin met moeders , schoonzus en nichtjes en neefje
Ik wil ook wel op het lijstjequote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:10 schreef Oognip het volgende:
- Greys
- Laysa
- Oognip
- IB
- Yashaaaaa
- Toekito
Ovb:
- Roos
- Indaha
- MissBliss
Wat leuk dat je misschien komtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:43 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ooh, leukquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:45 schreef Laysa het volgende:
Je bent vandaag toch al geweest.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ooh, leukAapies kijken is leuk
Wij moeten ook nog een keer
Komers of OVB?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wil ook wel op het lijstje![]()
F_R, als je wilt kan je meerijden, ik woon dan niet zo heel ver meer bij je vandaan
Dierentuinquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:45 schreef Laysa het volgende:
Zet jezelf er bij danquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:45 schreef Puala het volgende:
[..]
F_R, als je wilt kan je meerijden, ik woon dan niet zo heel ver meer bij je vandaan
je hebt mij toch gezien?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ooh, leukAapies kijken is leuk
Wij moeten ook nog een keer
Waar ga je naartoe verhuizen?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb gereageerd op een woning in de gemeente Bernheze. Maar ik moet maandag alle papieren inleveren, dus het is nog niet zeker.quote:
waar denk je dat Ito voor staat in mn naamquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:47 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Klopt, maar je hebt ook gorilla's in de dierentuin enzo
Heb je al een nieuw huis gevonden?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Zit daar een dierentuinquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:47 schreef Laysa het volgende:
we gaan in eindhoven...moet wel weer vroeg op....dat is een beetje jammer
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zit je nou weer de organisatie in de waar te schoppen
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Boekito, Toekito. Ik snap hem iig
waar ga je heen?quote:
Oldtimer ferrariquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:48 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
waar ga je heen?
Ligt er ook aan of mijn zwager dan zijn verjaardag viert hij is de 14e jarig en ik de 15e dus dat moeten we altijd even afstemmen. En aangezien ik 30!!! word en op een zaterdag jarig ben vier ik het die dag.
Gemeente Bernheze, is maar 20-25 minuutjes bij elkaar vandaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:48 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
waar ga je heen?
Ligt er ook aan of mijn zwager dan zijn verjaardag viert hij is de 14e jarig en ik de 15e dus dat moeten we altijd even afstemmen. En aangezien ik 30!!! word en op een zaterdag jarig ben vier ik het die dag.
Das best dichtbijquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb gereageerd op een woning in de gemeente Bernheze. Maar ik moet maandag alle papieren inleveren, dus het is nog niet zeker.
Leuk!! Ik duim voor je!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb gereageerd op een woning in de gemeente Bernheze. Maar ik moet maandag alle papieren inleveren, dus het is nog niet zeker.
Waar ligt dat? Nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:47 schreef Puala het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
+2, zou je mooi snel een eigen plekkie hebben!
Al snel gevondenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Gemeente Bernheze, is maar 20-25 minuutjes bij elkaar vandaan.
Kloptquote:
Dankjequote:
Bij Veghel in de buurtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:50 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Waar ligt dat? Nog nooit van gehoord
Klopt, als je eisen zijn: 45 minuten vanaf Den Bosch, eigen keuken/badkamer, en +- 40 m2 heb je vrij snel ietsquote:
zwaai je even dan als je langs mijn huis rijdt?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik lepel ook alleen maar op wat door gesmst is
Dat had ik ook met Bleiswijk, ik dacht 'hell no, da's toch alleen maar kassen???'quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:52 schreef ferrari_rood het volgende:
puala ik ga voor je duimen.
Even opgezocht waar het Bernheze ligt ik ben er vast weleens langs gereden maar het heeft geen indruk gemaakt.
ja hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:53 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
zwaai je even dan als je langs mijn huis rijdt?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Brie afhappen is toch wel een beetje awkward hè
Plakken uit het vuistjequote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Brie afhappen is toch wel een beetje awkward hè
Ik woon ook in een gehucht hoor.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had ik ook met Bleiswijk, ik dacht 'hell no, da's toch alleen maar kassen???'![]()
Tot ik er doorheen liep![]()
(Niet door de kassen...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |