Waar ga je naartoe verhuizen?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wil ook wel op het lijstje![]()
F_R, als je wilt kan je meerijden, ik woon dan niet zo heel ver meer bij je vandaan
Ik heb gereageerd op een woning in de gemeente Bernheze. Maar ik moet maandag alle papieren inleveren, dus het is nog niet zeker.quote:
waar denk je dat Ito voor staat in mn naamquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:47 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Klopt, maar je hebt ook gorilla's in de dierentuin enzo
Heb je al een nieuw huis gevonden?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wil ook wel op het lijstje![]()
F_R, als je wilt kan je meerijden, ik woon dan niet zo heel ver meer bij je vandaan
Zit daar een dierentuinquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:47 schreef Laysa het volgende:
we gaan in eindhoven...moet wel weer vroeg op....dat is een beetje jammer
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zit je nou weer de organisatie in de waar te schoppen
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Boekito, Toekito. Ik snap hem iig
waar ga je heen?quote:
Oldtimer ferrariquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:48 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
waar ga je heen?
Ligt er ook aan of mijn zwager dan zijn verjaardag viert hij is de 14e jarig en ik de 15e dus dat moeten we altijd even afstemmen. En aangezien ik 30!!! word en op een zaterdag jarig ben vier ik het die dag.
Gemeente Bernheze, is maar 20-25 minuutjes bij elkaar vandaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:48 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
waar ga je heen?
Ligt er ook aan of mijn zwager dan zijn verjaardag viert hij is de 14e jarig en ik de 15e dus dat moeten we altijd even afstemmen. En aangezien ik 30!!! word en op een zaterdag jarig ben vier ik het die dag.
Das best dichtbijquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb gereageerd op een woning in de gemeente Bernheze. Maar ik moet maandag alle papieren inleveren, dus het is nog niet zeker.
Leuk!! Ik duim voor je!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb gereageerd op een woning in de gemeente Bernheze. Maar ik moet maandag alle papieren inleveren, dus het is nog niet zeker.
Waar ligt dat? Nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:47 schreef Puala het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
+2, zou je mooi snel een eigen plekkie hebben!
Al snel gevondenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Gemeente Bernheze, is maar 20-25 minuutjes bij elkaar vandaan.
Kloptquote:
Dankjequote:
Bij Veghel in de buurtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:50 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Waar ligt dat? Nog nooit van gehoord
Klopt, als je eisen zijn: 45 minuten vanaf Den Bosch, eigen keuken/badkamer, en +- 40 m2 heb je vrij snel ietsquote:
zwaai je even dan als je langs mijn huis rijdt?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik lepel ook alleen maar op wat door gesmst is
Dat had ik ook met Bleiswijk, ik dacht 'hell no, da's toch alleen maar kassen???'quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:52 schreef ferrari_rood het volgende:
puala ik ga voor je duimen.
Even opgezocht waar het Bernheze ligt ik ben er vast weleens langs gereden maar het heeft geen indruk gemaakt.
ja hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:53 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
zwaai je even dan als je langs mijn huis rijdt?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Brie afhappen is toch wel een beetje awkward hè
Plakken uit het vuistjequote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Brie afhappen is toch wel een beetje awkward hè
Ik woon ook in een gehucht hoor.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had ik ook met Bleiswijk, ik dacht 'hell no, da's toch alleen maar kassen???'![]()
Tot ik er doorheen liep![]()
(Niet door de kassen...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |