Als we nou fatsoenlijk gaan rellen wordt het vanzelf een barbattlequote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was de enige datum waarop Henk nog geen feest of barbattle had.
En met een barbattle is het daar veel drukker en kunnen we niet normaal lullen.
Sorry
Mee pakte ik deze bonbon uit het doosje:quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:02 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Kleiweg![]()
Hebben ze veel toiletten daar?![]()
Ja, jij probeerde er zeker weer 38 te pakken hèquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Mee pakte ik deze bonbon uit het doosje:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:10 schreef Oognip het volgende:
Henken op 8 februari, wie?
- Greys
- Laysa
- Oognip
- IB
- Yashaaaaa
- Toekito
Zoiets?
Tja, het is toch altijd lastig om een datum te vinden waarop iedereen kanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:09 schreef Greys het volgende:
Het was de enige datum waarop Henk nog geen feest of barbattle had.
En met een barbattle is het daar veel drukker en kunnen we niet normaal lullen.
Sorry
Ja heb je het nou gevonden of wat!?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, jij probeerde er zeker weer 38 te pakken hè
Zo rol ik..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, jij probeerde er zeker weer 38 te pakken hè
Weer wat geleerdquote:
En maar niet naar mij alleen luisteren, maar ook wikipedia nog moeten raadplegenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Weer wat geleerdik dacht is gewoon een random antwoord wat je geeft maar wikipedia (en IB) vertellen mij anders
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Weer wat geleerdik dacht is gewoon een random antwoord wat je geeft maar wikipedia (en IB) vertellen mij anders
Ja. Eeuwige dankbaarheid dit dat alles.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja heb je het nou gevonden of wat!?
Zaterdag 1 barbattlequote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tja, het is toch altijd lastig om een datum te vinden waarop iedereen kanDus geen
maar lekker meeten!
Ik zet mezelf even onder Ovb.. geen idee of F mee komtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Roos en Frank, kunnen jullie dan ook?
Oh nou, ik heb het nogmaals gecheckt en het klopt nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:13 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja. Eeuwige dankbaarheid dit dat alles.
Ik edit wel evenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik zet mezelf even onder Ovb.. geen idee of F mee komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |