Nipoog.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:16 schreef Oognip het volgende:
En je kunt een bon aan laten maken met een zelfgekozen naam
TOP!quote:
Mja...Al dusquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:16 schreef Oognip het volgende:
En je kunt een bon aan laten maken met een zelfgekozen naam
Ik denk dat ik er bij mij 'lelijkerd' van laat maken. Maar eigenlijk is dat wel vanzelfsprekend he, dat hoef ik Henk vast niet te vertellen? Als ik aan kom lopen weet hij al genoeg natuurlijkquote:
Zeg je een naam, zie je 'm verwoedt backspacen en nog net 'lelij' staanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er bij mij 'lelijkerd' van laat maken. Maar eigenlijk is dat wel vanzelfsprekend he, dat hoef ik Henk vast niet te vertellen? Als ik aan kom lopen weet hij al genoeg natuurlijk
Whehehequote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:18 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zeg je een naam, zie je 'm verwoedt backspacen en nog net 'lelij' staan
Ik zou gewoon Miss Nederland doenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er bij mij 'lelijkerd' van laat maken. Maar eigenlijk is dat wel vanzelfsprekend he, dat hoef ik Henk vast niet te vertellen? Als ik aan kom lopen weet hij al genoeg natuurlijk
Whahahaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:18 schreef Greys het volgende:
Wie had er nou ook alweer een bon als Chriet Titulaer?
En de volgende keer dat diegene er kwam, maanden later, riep de barman 'Ha, Chriet'?
Of gewoon Knoflookquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik zou gewoon Miss Nederland doen
jij welquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:16 schreef IrishBastard het volgende:
Toek, mag ik dit topic ook twee Toeks geven?
Thanksquote:
De OPquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waar zit je dat te wijzigen? Ik zit namelijk steeds het eerste lijstje te editten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |