Ik moet heel erg aan Bo denkenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:36 schreef Karina het volgende:
Ik vind het nu al niks. Teveel gekreun.
nu je het zegtquote:
Past goed bij haar achternaam.quote:
Dat was ook al bij Bo zo. Geweldige auditie. En een enkele keer een nummer horen was mooi, maar al gauw krijg je de neiging uit het raam te springen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben hier altijd wel gevoelig voor. Alleen gaat zoiets vervelen na een nummer. Of tijdens een nummer al.
Ja precies.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was ook al bij Bo zo. Geweldige auditie. En een enkele keer een nummer horen was mooi, maar al gauw krijg je de neiging uit het raam te springen.
Volgens mij bestaan er geen Engelse meisjes die niet rokenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:38 schreef Peter het volgende:
Ze zal vast roken, ze heeft geen adem voor lange uithalen
Ja, soms zie je gewoon het publiek in de achtergrond niet eens klappenquote:
veel beter dan die friezinquote:
doe hij bijna altijdquote:
vorig seizoen maakte de regie een kapitale fout door een dood publiek in beeld te brengen terwijl het geluid helemaal los gingquote:
Zeker omdat dat Engelse publiek zo suf is als de pest.quote:
Was dat niet gewoon een shot van de winnares bij haar optredensquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:39 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
vorig seizoen maakte de regie een kapitale fout door een dood publiek in beeld te brengen terwijl het geluid helemaal los ging
17quote:
die kan uitquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:41 schreef Karina het volgende:
Waarom heeft ze zo een lelijke overgooier aan?
Omdat ze one of the guys is?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:41 schreef Karina het volgende:
Lekker gek, lekker alternatief. Is vintage.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:41 schreef Karina het volgende:
ik zag haar eerderquote:
quote:
Dat heb jij altijdquote:
Ja! Vierde auditie net voorbij.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:42 schreef Stickertje het volgende:
Shit, zag net pas bij het rond zappen dat The Voice UK weer begonnen was.. eerste aflevering?
Yep 8 uur begonnen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:42 schreef Stickertje het volgende:
Shit, zag net pas bij het rond zappen dat The Voice UK weer begonnen was.. eerste aflevering?
Jawel. Op foto's uit 1932.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb jij weleens een gozer met een overgooier gezien
De battle overleeft ze niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |