Die kans is groot ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:11 schreef BabeWatcher het volgende:
deze vliegt er als eerste uit bij de battles
Ja, iets van Muse ofzo.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:12 schreef Karina het volgende:
Mweh ik vond het niet zo geweldig. Hij had beter een nummer kunnen zingen dat 'echt' zo gaat. Dus niet dit nummer 'ombouwen'.
weinig origineel, dit is al zo vaak gedaanquote:
Met Jessie J was het ook al zo.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:14 schreef Karina het volgende:
Ik vind Kylie nog niet zo leuk. Beetje zoals met Ilse: die vond ik eerst heel sympathiek maar bij de Voice ging ik me aan haar ergeren.
Gewoon op de knop drukken...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:16 schreef BabeWatcher het volgende:
netjes hoor, nieuw in de jury, meteen een kandidaat
Dat is waar. Maar ik bedoel dat ze in het begin leuk was, maar al snel heel vervelend werd.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Die 'kende'; ik daarvoor niet zo dus bij haar had ik het minder.
Ah op die manier. Ja ook een beetje van die maniertjes...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik bedoel dat ze in het begin leuk was, maar al snel heel vervelend werd.
Als een little britain personage.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:17 schreef BabeWatcher het volgende:
je weet dus nu al hoe dochter er over een paar jaar uitziet
Ze doet me in de verte denken aan Breda uit BH 90210quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:17 schreef Redefine het volgende:
Ze is een kruising tussen Joan Jett en Katy Perry.
Met de hoeveelheid make up die de Britse meisjes gebruiken, zien ze er allemaal uit als een graftak na een aantal jaar.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:17 schreef BabeWatcher het volgende:
je weet dus nu al hoe dochter er over een paar jaar uitziet
Ogen van Katy Perry.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:17 schreef Redefine het volgende:
Ze is een kruising tussen Joan Jett en Katy Perry.
ditquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met de hoeveelheid make up die de Britse meisjes gebruiken, zien ze er allemaal uit als een graftak na een aantal jaar.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze doet me in de verte denken aan Breda uit BH 90210
Zanger van Kaisef Chiefs.quote:
Ik heb ook geen ideequote:
Ricky Wilson, van Kaiser Chiefsquote:
Ricky Wilson van de Kaiser Chiefs.quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:19 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ricky Wilson, van Kaiser Chiefs
Ik kan me niet herinneren dat de Kaiser Chiefs zulke geweldige vocalen ten toon spreidenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ricky Wilson van de Kaiser Chiefs.
jessie 2.0quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:20 schreef Redefine het volgende:
Kylie is inderdaad wel erg aanwezig.
Yep.quote:
Jessie is leukerquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:20 schreef Peter het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik kan me niet herinneren dat de Kaiser Chiefs zulke geweldige vocalen ten toon spreiden. Weet die kerel van zingen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |