Ik denk dat die in het nieuwe topic staat, ik ga hem wel even hierin plakken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:59 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik dacht dat er een nieuwe OP was.
TAL / The Voice UK 2014quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat die in het nieuwe topic staat, ik ga hem wel even hierin plakken.
jij ook bedanktquote:
Ja ik ben ook nog in de warquote:
Die houdt ik open in een ander vensterquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:04 schreef Karina het volgende:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice UK 2014
quote:
Ik zet m'n leven juist op pauze voor the voice met FOK!quote:
Ik heb geen leven.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zet m'n leven juist op pauze voor the voice met FOK!.
Zeker. Al was die van vorig jaar vrij matig uitgevoerd, omdat ze bijna allemaal vals zongen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen leven.
Leuke opening trouwens weer, echt zo een verschil met NL. Dit en die van US ook trouwens.
Ook Holly is wegquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Geen Jessie J en kerel van The Script meer? Jammer.
hoiquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Geen Jessie J en kerel van The Script meer? Jammer.
dat is jammerquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:08 schreef BabeWatcher het volgende:
Gecaste kandidaat, dus door, tevens eerste, eerste gaat ook altijd door
waarom ben je boosquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:09 schreef BabeWatcher het volgende:
B&H / [UK 1981] Holly Willoughby
dat is Holly
Dat zegt waarschijnlijk genoeg.quote:» Er is al 614 dagen niet in dit topic gepost.
Ik vind het ook maar niks. Eigenlijk kun je niet eens echt horen of hij kan zingen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word hier heel nerveus van en niet op een goede manier.
Die kans is groot ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:11 schreef BabeWatcher het volgende:
deze vliegt er als eerste uit bij de battles
Ja, iets van Muse ofzo.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:12 schreef Karina het volgende:
Mweh ik vond het niet zo geweldig. Hij had beter een nummer kunnen zingen dat 'echt' zo gaat. Dus niet dit nummer 'ombouwen'.
weinig origineel, dit is al zo vaak gedaanquote:
Met Jessie J was het ook al zo.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:14 schreef Karina het volgende:
Ik vind Kylie nog niet zo leuk. Beetje zoals met Ilse: die vond ik eerst heel sympathiek maar bij de Voice ging ik me aan haar ergeren.
Gewoon op de knop drukken...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:16 schreef BabeWatcher het volgende:
netjes hoor, nieuw in de jury, meteen een kandidaat
Dat is waar. Maar ik bedoel dat ze in het begin leuk was, maar al snel heel vervelend werd.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Die 'kende'; ik daarvoor niet zo dus bij haar had ik het minder.
Ah op die manier. Ja ook een beetje van die maniertjes...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik bedoel dat ze in het begin leuk was, maar al snel heel vervelend werd.
Als een little britain personage.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:17 schreef BabeWatcher het volgende:
je weet dus nu al hoe dochter er over een paar jaar uitziet
Ze doet me in de verte denken aan Breda uit BH 90210quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:17 schreef Redefine het volgende:
Ze is een kruising tussen Joan Jett en Katy Perry.
Met de hoeveelheid make up die de Britse meisjes gebruiken, zien ze er allemaal uit als een graftak na een aantal jaar.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:17 schreef BabeWatcher het volgende:
je weet dus nu al hoe dochter er over een paar jaar uitziet
Ogen van Katy Perry.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:17 schreef Redefine het volgende:
Ze is een kruising tussen Joan Jett en Katy Perry.
ditquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met de hoeveelheid make up die de Britse meisjes gebruiken, zien ze er allemaal uit als een graftak na een aantal jaar.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze doet me in de verte denken aan Breda uit BH 90210
Zanger van Kaisef Chiefs.quote:
Ik heb ook geen ideequote:
Ricky Wilson, van Kaiser Chiefsquote:
Ricky Wilson van de Kaiser Chiefs.quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:19 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ricky Wilson, van Kaiser Chiefs
Ik kan me niet herinneren dat de Kaiser Chiefs zulke geweldige vocalen ten toon spreidenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ricky Wilson van de Kaiser Chiefs.
jessie 2.0quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:20 schreef Redefine het volgende:
Kylie is inderdaad wel erg aanwezig.
Yep.quote:
Jessie is leukerquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:20 schreef Peter het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik kan me niet herinneren dat de Kaiser Chiefs zulke geweldige vocalen ten toon spreiden. Weet die kerel van zingen dan?
Oh ja dat zingen ze ... dat is echt zo een band waarvan ik de naam ken maar niet welke nummers ze zingen.quote:
Het zijn niet per definitie de beste zangers die het beste een goede stem kunnen herkennen en/of diegene goed kunnen coachen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:20 schreef Peter het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik kan me niet herinneren dat de Kaiser Chiefs zulke geweldige vocalen ten toon spreiden. Weet die kerel van zingen dan?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:16 schreef Redefine het volgende:
De volgende kandidaat zal wel naar Ricky gaan.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:16 schreef Redefine het volgende:
De volgende kandidaat zal wel naar Ricky gaan.
Er zaten dus doodleuk acht minuten tussen het afronden van de de eerste auditie en het kiezen van de tweede kandidaat....quote:
Dat zie ik ook wel gebeuren ja.quote:
Ja, als ik twee seconden gewacht had dan had ik een andere voorspelling gedaanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm als ik haar zo zie denk ik van wel eigenlijk.
Tom draait voor allerlei types.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:25 schreef Peter het volgende:
Tom draait voor alle vrouwen met een krachtige stem en hoog bereik... toch?
Nevermindquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, als ik twee seconden gewacht had dan had ik een andere voorspelling gedaan.
ze ziet er toch geweldig uit voor iemand die geworpen heeft?quote:
En een rotstem.quote:
Je zag net haar knieen in close-up en die zagen eruit alsof ze de hele dag op haar knieen zatquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:28 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ze ziet er toch geweldig uit voor iemand die geworpen heeft?
Talentloos.quote:
quote:
artiest = coachquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:30 schreef Redefine het volgende:
De volgende wordt een kandidaat artiest, waarvoor slechts één coach drukt![]()
Is er dit jaar eigenlijk weer een taboe op het woord kandidaat?
Staat het weer in het TVUK handboek?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:31 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
artiest = coach
kandidaat = artiest
Hij heeft heel jaren 90 een overhemd rond z'n middel geknoopt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:32 schreef Karina het volgende:
heeft Will nou een rok aan? Had ik net niet gezien.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:32 schreef Karina het volgende:
heeft Will nou een rok aan? Had ik net niet gezien.
britse irisquote:
ow zag er niet uit in ieder geval.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij heeft heel jaren 90 een overhemd rond z'n middel geknoopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |