Ik mis echt goede audities.quote:
Kylie past wel in haarquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:50 schreef BabeWatcher het volgende:
Niemand anders dan Tom had moeten draaien, zij past bij geen van de anderen
Dan heb je de eerste twee audities zeker niet gekeken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik niet, zat net te denken hoe onopvallend Kylie is. Geen aandachtshoer
Net wel in het begin, overdreven doen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Eerste kandidaat (met dat rare covertje van Can't get you out of my head) was ook een jonge(man).quote:
Nee..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan heb je de eerste twee audities zeker niet gekeken.
Ow ja die was ik alweer vergeten. Geen indruk gemaakt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eerste kandidaat (met dat rare covertje van Can't get you out of my head) was ook een jonge(man).
Dat verklaard een hoopquote:
Oh, jammer. Het is dus weer de grote jury showquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Net wel in het begin, overdreven doen.
Grotendeels wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:52 schreef Peter het volgende:
De regie mixt toch alles door elkaar zodat de eerst opgenomen auditie niet de eerst uitgezonden auditie is..
Ze is net zo'n aandachtshoer.. erger misschien wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
allemaal zeg ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |