Heerlijk dat deskundige commentaar bij de BBC.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:21 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik snap er dus ook helemaal geen fuck van he, die Japanse was sneller en deed een moeilijker 1ste sprong (in mijn ogen van een leek) en scoort veel minder
Op welke BBC kan ik dit zien?quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Heerlijk dat deskundige commentaar bij de BBC.
BBC Sport via Holaquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op welke BBC kan ik dit zien?
Ja, ik vond dit een van de betere tot nu toe, ben benieuwd naar de scorequote:
Programma om te doen alsof je uit een ander land komt zodat je video die je normaal niet kunt streamen toch kunt streamen.quote:
En site waarmee je alle lokale player-blokkades mee omzeilt.quote:
Oh natuurlijk die plug in heb ik in chrome. Alleen heet het daar anders. Mediahint dacht ik.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Programma om te doen alsof je uit een ander land komt zodat je video die je normaal niet kunt streamen toch kunt streamen.
Ik heb ook Mediahint, boks!quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh natuurlijk die plug in heb ik in chrome. Alleen heet het daar anders. Mediahint dacht ik.
Dat is een ander onderdeel.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:33 schreef Nober het volgende:
Ik zie ze liever tegen elkaar mogulsen, komt dat na de kwalificatie?
Dual moguls is niet Olympisch, daar gaan ze wel tegen elkaar volgens mij aan de naam te lezen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is een ander onderdeel.
Maxime is sowieso minder dan Justine, Chloé is beter...quote:
Weet iemand of ze op de BBC (of elders) weer zo'n overzichtspagina hebben waar je alle streams kan (her)bekijken zoals bij London2012?quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:43 schreef vaarsuvius het volgende:
hm, krijg wel video's op de bbc, (dus mijn proxy werkt) maar nergens live stream te vinden
Moeten er nog 3 maar de NOS stopt ermee.quote:
Beetje raar eind ik dacht dat de stream uitviel.quote:
En toen las ik dit.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Moeten er nog 3 maar de NOS stopt ermee.
Joh.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Moeten er nog 3 maar de NOS stopt ermee.
Chloé naar plek 2.
Ik denk dat het gezonder is om van 5 verdiepingen de straat op te springen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:02 schreef Pino112 het volgende:
Hoe slecht is dit voor je benen/knieën?
Uemara is 34 jaar dus niet zo slecht? Jongste is Laffont, 15!!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:02 schreef Pino112 het volgende:
Hoe slecht is dit voor je benen/knieën?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |