SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Met meer dan 10 punten voorsprong.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:15 schreef Devv het volgende:
Het Ajax uit de eerste helft gaat met twee vingers in de neus landskampioen worden.![]()
Ben ik het totaal mee eens. En in de spits is Bojan weer niet goed genoeg ik heb zelden een speler van Ajax gezien die zo slecht positie kiest voor de goal als Bojanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op rechtsbuiten vind ik hem niet bijzonder. Daar kan je beter Schöne neerzetten zoals vanaf Ajax v Celtic werd gedaan. Ook gewoon de hele competitie daar houden en afwisselen met Kishna/Bojan/DeSa.![]()
quote:Veltman: 'Ik zou blind verlengen'
Davy Klaassen en Joël Veltman staan open voor verlenging van hun contracten die lopen tot medio 2016 en 2017.
"Na het trainingskamp in Turkije ga ik met Ajax om tafel. Marc Overmars (directeur voetbalzaken, red.) zei dat de club langer met me door wil. Ik heb het prima en hoef voorlopig niet weg”, aldus Klaassen. "Ik zou mijn contract tot 2017 na dit seizoen blind verlengen tot 2019”, meldt Veltman.
Ajax-trainer Frank de Boer: "We weten wat we met Davy willen en natuurlijk proberen we hem zo lang mogelijk aan ons te binden. Hij heeft de uitstraling hoe een Ajax-speler moet spelen en zich volgens ons moet gedragen.”
Oranje-international Veltman ziet zichzelf nog jaren in Amsterdam spelen. "Ik zou het liefst nog drie jaar of langer bij Ajax blijven. Ik heb het naar mijn zin en nog geen heel jaar eredivisie achter mijn naam. Dan vind ik het komende zomer of het jaar daarna veel te vroeg om weg te gaan.”![]()
![]()
Gewoon een mishuur zoals elke huur is gebleken bij Ajax.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben ik het totaal mee eens. En in de spits is Bojan weer niet goed genoeg ik heb zelden een speler van Ajax gezien die zo slecht positie kiest voor de goal als Bojan![]()
Liever mishuren dan miskopen maar het is zonde geld iig. Ajax moet dat toch ook gewoon niet willen dat hele huren van afgekeurde Barca spelersquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon een mishuur zoals elke huur is gebleken bij Ajax.![]()
![]()
Leuk dat je Litmanen allemaal voorzetjes geeft, kan hij de eeuwige frustratie voor de speler die Boerrigter heeft weggewerkt weer eventjes kwijt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon een mishuur zoals elke huur is gebleken bij Ajax.
Ajax licht de optie straks gewoon en dan is Bojan hier volgend seizoen weer.![]()
![]()
Ik heb maar een frustratie en dat is het gebrek aan fatsoenlijke buitenspelers bij Ajax. Maar goed blijf lekker hopen op een opleving van Bojan zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Leuk dat je Litmanen allemaal voorzetjes geeft, kan hij de eeuwige frustratie voor de speler die Boerrigter heeft weggewerkt weer eventjes kwijt.
Ajax licht de optie straks gewoon en dan is Bojan hier volgend seizoen weer.![]()
Wat een baasquote:
quote:Riechedly Bazoer (knie) en Kolbeinn Sigthorsson (lichte enkelklachten) trainden apart met fysio.![]()
![]()
Jij hoopt daar niet op?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb maar een frustratie en dat is het gebrek aan fatsoenlijke buitenspelers bij Ajax. Maar goed blijf lekker hopen op een opleving van Bojan zou ik zeggen.![]()
Wat versta jij onder fatsoenlijke buitenspelers?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb maar een frustratie en dat is het gebrek aan fatsoenlijke buitenspelers bij Ajax. Maar goed blijf lekker hopen op een opleving van Bojan zou ik zeggen.![]()
Gaat gewoon niet gebeuren dan kan je er wel op blijven hopen maar dan hou je alleen jezelf voor de gek. Bojan heeft al jaren niets laten zien en dat gaat nu ineens niet veranderen.quote:![]()
Iemand die wat extra's brengt ipv frustratiesquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat versta jij onder fatsoenlijke buitenspelers?![]()
Blind doen!quote:
Stel je voor, Klaassen en Veltman vastleggen tot 2019. Dan maak je toch serieuze stappen als Ajax!![]()
Je voorliefde voor Boerrigter is dan wel extra bijzonder.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Iemand die wat extra's brengt ipv frustraties![]()
Dat zal afhangen van de ontwikkeling van Kishna. Elke huur vond ik tot nu toe erg begrijpelijk en passend in het beleid.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Leuk dat je Litmanen allemaal voorzetjes geeft, kan hij de eeuwige frustratie voor de speler die Boerrigter heeft weggewerkt weer eventjes kwijt.
Het is nog erger bij je dan ik dachtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gaat gewoon niet gebeuren dan kan je er wel op blijven hopen maar dan hou je alleen jezelf voor de gek. Bojan heeft al jaren niets laten zien en dat gaat nu ineens niet veranderen.Dat blijkt nu wel heel erg ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Want dan heeft hij geen gelijk.![]()
Nee hoor, gewoon sympathieke kerel die werd afgezeikt door de supporters om niets. Net alsof hij het slechter had gedaan dan Bojan of Fischer dit seizoenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je voorliefde voor Boerrigter is dan wel extra bijzonder.![]()
Als hij nu fatsoenlijk gaat spelen dan geef ik heel graag mijn ongelijk toe maar er zijn toch echt weinig aanknopingspunten tot nu toe.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het is nog erger bij je dan ik dacht
[..]
Dat blijkt nu wel heel erg ja.![]()
Dus.. niemand mocht Derkie afzeiken? Wat doe jij bij Bojan dan? Opbouwende kritiek?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon sympathieke kerel die werd afgezeikt door de supporters om niets. Net alsof hij het slechter had gedaan dan Bojan of Fischer dit seizoen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon sympathieke kerel die werd afgezeikt door de supporters om niets. Net alsof hij het slechter had gedaan dan Bojan of Fischer dit seizoen![]()
![]()
Niet om niets hoor. Om het feit dat hij veel te weinig bracht en totaal geen zelfkritiek kende.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon sympathieke kerel die werd afgezeikt door de supporters om niets. Net alsof hij het slechter had gedaan dan Bojan of Fischer dit seizoen
Dat Bojan er ook niets van bakt doet daar niets aan af. Het zegt al genoeg dat hij bij Celtic ook geen potten kan breken. Op die speler kan je gewoon niet bouwen, altijd wel een pijntje hier en een zeurtje daar.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Iedereen mag zeiken wat hij wil maar ik vond het allemaal wel een beetje overdreven. Net zoals eerder dit seizoen het gezeik op Vermeerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dus.. niemand mocht Derkie afzeiken? Wat doe jij bij Bojan dan? Opbouwende kritiek?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Denk het niet, Bojan kan op de andere posities ook spelen en je wil toch alles dubbel bezet hebben. De Jong gaat weg, Sightorsson hopelijk ook en zo blijft er weinig over.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat zal afhangen van de ontwikkeling van Kishna. Elke huur vond ik tot nu toe erg begrijpelijk en passend in het beleid.![]()
Ik krijg bijna een hartaanval van het lachen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Iedereen mag zeiken wat hij wil maar ik vond het allemaal wel een beetje overdreven. Net zoals eerder dit seizoen het gezeik op Vermeer![]()
Dat is dan ook heel verstandig van jequote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik krijg bijna een hartaanval van het lachen.![]()
Vermeer heeft gewoon een groot aantal cruciale fouten gemaakt. Derk zag zichzelf als Johan Cruijff terwijl hij een speler is die alle zeilen bij moet zetten om uberhaupt een plek in de wedstrijdselectie te verdienen. Logisch dat je dan wieberen mag.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Iedereen mag zeiken wat hij wil maar ik vond het allemaal wel een beetje overdreven. Net zoals eerder dit seizoen het gezeik op Vermeer"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik vind Bojan en Fischer stukken sympathieker dan Derk. Zelden zo veel misplaatste arrogantie gezien als bij die gozer. En dat komt dan nog uit het oosten ookquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zal geen uitspraken doen of hij het beter of minder slecht zou hebben gedaan dan de door jou aangehaalde voorbeelden. Denk dat het sowieso lastig te zeggen is omdat hij sowieso wel zo goed als continue geblesseerd zou zijn. En als ik heel eerlijk ben denk ik dat hij weer vooral koning zou zijn in het tegen de verdediger aanlopen en de bal verliezen of de bal te verliezen door over zijn eigen benen of de bal te struikelen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
+ opgelegde kansen op een vrij debiele manier missen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind Bojan en Fischer stukken sympathieker dan Derk. Zelden zo veel misplaatste arrogantie gezien als bij die gozer. En dat komt dan nog uit het oosten ook
Ik zal geen uitspraken doen of hij het beter of minder slecht zou hebben gedaan dan de door jou aangehaalde voorbeelden. Denk dat het sowieso lastig te zeggen is omdat hij sowieso wel zo goed als continue geblesseerd zou zijn. En als ik heel eerlijk ben denk ik dat hij weer vooral koning zou zijn in het tegen de verdediger aanlopen en de bal verliezen of de bal te verliezen door over zijn eigen benen of de bal te struikelen.![]()
We zullen het nooit wetenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind Bojan en Fischer stukken sympathieker dan Derk. Zelden zo veel misplaatste arrogantie gezien als bij die gozer. En dat komt dan nog uit het oosten ook
Ik zal geen uitspraken doen of hij het beter of minder slecht zou hebben gedaan dan de door jou aangehaalde voorbeelden. Denk dat het sowieso lastig te zeggen is omdat hij sowieso wel zo goed als continue geblesseerd zou zijn. En als ik heel eerlijk ben denk ik dat hij weer vooral koning zou zijn in het tegen de verdediger aanlopen en de bal verliezen of de bal te verliezen door over zijn eigen benen of de bal te struikelen.![]()
En daar hebben Fischer en Bojan geen handje van?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
+ opgelegde kansen op een vrij debiele manier missen.![]()
![]()
Die compenseren dat met goede teamprestaties. Dat kan ik van Derk B. niet zeggen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En daar hebben Fischer en Bojan geen handje van?![]()
Goede teamprestaties? Dat je dat van Fischer zegt kan ik begrijpen maar Bojan speelt alleen voor zichzelf dat ziet iedereenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die compenseren dat met goede teamprestaties. Dat kan ik van Derk B. niet zeggen.![]()
Bojan vind ik toch wel vooral voor FC Bojan spelen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die compenseren dat met goede teamprestaties. Dat kan ik van Derk B. niet zeggen.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Wat je zegt slaat helemaal nergens op. Ik ben het met je eens dat de kritiek op Derk en Kenneth wat overdreven was, maar als jij dat zo zegt, en ik zie hoe jij over Bojan praat altijd..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Iedereen mag zeiken wat hij wil maar ik vond het allemaal wel een beetje overdreven. Net zoals eerder dit seizoen het gezeik op VermeerDaar klopt geen ene reet van.
![]()
Wat moet ik dan over Bojan zeggen? Dat hij een fantastische techniek heeft en hoop op verbetering zoals 90% van dit topic?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat je zegt slaat helemaal nergens op. Ik ben het met je eens dat de kritiek op Derk en Kenneth wat overdreven was, maar als jij dat zo zegt, en ik zie hoe jij over Bojan praat altijd..Daar klopt geen ene reet van.
![]()
Ik denk dat het wat dat betreft treffend is dat Fischer even veel goals en meer assists heeft gemaakt/gegeven in 41 competitiewedstrijden als 18/19 jarige jongen met een flinke jeugdige terugval, dan Derk in 47 wedstrijden heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En daar hebben Fischer en Bojan geen handje van?Pak je het absolute aantal wedstrijden dan scoort Fischer nog meer in minder wedstrijden dan Derk.
Let wel dat Derk ook nog eens op zo ongeveer het toppunt van zijn kunnen zou moeten zitten. In tegenstelling tot de jeugdige Fischer die enkel nog groeien zal.
Buiten dat klagen Bojan en Fischer op zichzelf. Boerrigter alleen maar op anderen. Matige voetballer, onsympathiek mens zonder enige realiteitsbesef."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Met het eerste benoem je de waarheid, met het tweede geef je aan dat je Ajax een warm hart toedraagt. Dus ik mis even wat er nu zo verkeerd aan is.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat moet ik dan over Bojan zeggen? Dat hij een fantastische techniek heeft en hoop op verbetering zoals 90% van dit topic?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jij mag van mij absoluut vinden/zeggen over Bojan wat je wil. Je slaat er alleen, naar mijn mening, volledig in door omdat je zo graag je gelijk wil krijgen. Dat je een speler zo afzeikt en vervolgens klaagt dat Derk en Kenneth zo zijn afgezeken is al helemaal bijzonder frappant te noemen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat moet ik dan over Bojan zeggen? Dat hij een fantastische techniek heeft en hoop op verbetering zoals 90% van dit topic?![]()
Dus jij vind dat Bojan veel indruk heeft gemaakt?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Iedereen mag zeiken wat hij wil maar ik vond het allemaal wel een beetje overdreven. Net zoals eerder dit seizoen het gezeik op Vermeer![]()
Ik hoef niet per se mijn gelijk te hebben. Veel liever heb ik nog gewoon een speler die wat toevoegt aan Ajaxquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jij mag van mij absoluut vinden/zeggen over Bojan wat je wil. Je slaat er alleen, naar mijn mening, volledig in door omdat je zo graag je gelijk wil krijgen. Dat je een speler zo afzeikt en vervolgens klaagt dat Derk en Kenneth zo zijn afgezeken is al helemaal bijzonder frappant te noemen.![]()
Ach man, als er iets negatiefs over Bojan wordt gezegd ben je er als de kippen bij om dat te beamen. Niks persoonlijks hoor, maar wat je zegt klopt geen reet vanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoef niet per se mijn gelijk te hebben. Veel liever heb ik nog gewoon een speler die wat toevoegt aan Ajax![]()
![]()
Toen Serero een opleving had heb ik ook gezegd dat ik wellicht toch ongelijk had over hem en dat hij in vorm wat toevoegt aan Ajax.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach man, als er iets negatiefs over Bojan wordt gezegd ben je er als de kippen bij om dat te beamen. Niks persoonlijks hoor, maar wat je zegt klopt geen reet van![]()
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 11-01-2014 om 10:28:16Een oude bekende langs het trainingsveld: Dmitry Bulykin, tegenwoordig spits van FK Volga. #trainingskamp http://t.co/jbh59HKMBS reageer retweet
![]()
![]()
Bulykinquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:00 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 11-01-2014 om 10:28:16Een oude bekende langs het trainingsveld: Dmitry Bulykin, tegenwoordig spits van FK Volga. #trainingskamp http://t.co/jbh59HKMBS reageer retweet
![]()
![]()
Betere spits dan Sigthorsson. Vond hem altijd zo grappig sprinten.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:00 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 11-01-2014 om 10:28:16Een oude bekende langs het trainingsveld: Dmitry Bulykin, tegenwoordig spits van FK Volga. #trainingskamp http://t.co/jbh59HKMBS reageer retweet
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Niet meer dan normaal lijkt me, als een speler zich zo ontwikkeltquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toen Serero een opleving had heb ik ook gezegd dat ik wellicht toch ongelijk had over hem en dat hij in vorm wat toevoegt aan Ajax.![]()
![]()
Derkiederk was ook zo lekker zelfkritischquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon sympathieke kerel die werd afgezeikt door de supporters om niets. Net alsof hij het slechter had gedaan dan Bojan of Fischer dit seizoenBlij toe dat die calimero opgedonderd is.
Dat gehuil van em altijd.
Tom de Mul 2.0Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Dus als Bojan dat doet zal ik ook heel graag mijn ongelijk gevenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Niet meer dan normaal lijkt me, als een speler zich zo ontwikkelt![]()
Aparte wedstrijd was dat ook. Heeft toch af en toe zijn waarde bewezen, echte afmaker.quote:![]()
Jammer dat ie niet kon blijven in 2010/2011quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:03 schreef Dven het volgende:
BulykinMaar beter Pantegod
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
Welke wedstrijd? Kan hem hier niet zienquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Aparte wedstrijd was dat ook. Heeft toch af en toe zijn waarde bewezen, echte afmaker."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Betere afmaker dan Siggy inderdaadquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Aparte wedstrijd was dat ook. Heeft toch af en toe zijn waarde bewezen, echte afmaker.![]()
Geen zorgen, iedereen is dan gelijk bij je om je dat te laten doenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus als Bojan dat doet zal ik ook heel graag mijn ongelijk geven. Maar zeggen dat Kenneth en Derk minder kritiek hadden moeten krijgen terwijl je zelf zo praat over Bojan slaat natuurlijk nergens op.
![]()
PSV v Ajaxquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Welke wedstrijd? Kan hem hier niet zien![]()
Ajax wilde hem geen contract voor 2 jaar aanbieden meen ik. Oerstomme zet. Wereldventquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat ie niet kon blijven in 2010/2011.
Kanjergoed elftal ook toen. Bizar dat die geen kampioen zijn geworden."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
PSV - Ajax in 2011/2012 was het dacht ik, die 2-2. Vroege 1-0, blessure Boilesen, Tyton afgevoerd, etc..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Welke wedstrijd? Kan hem hier niet zien![]()
Wereldseizoen was dat.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Ajax wilde hem geen contract voor 2 jaar aanbieden meen ik. Oerstomme zet. Wereldvent
Kanjergoed elftal ook toen. Bizar dat die geen kampioen zijn geworden.![]()
sowieso. Die liet de middenvelders echt veel scoren.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Ajax wilde hem geen contract voor 2 jaar aanbieden meen ik. Oerstomme zet. Wereldvent
Kanjergoed elftal ook toen. Bizar dat die geen kampioen zijn geworden.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Als Pantelic nog was gebleven had je Siem voor 36 miljoen euro verkocht.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:08 schreef Catch22- het volgende:
[..]
sowieso. Die liet de middenvelders echt veel scoren.![]()
Ben je er al klaar voor, Stijntje?quote:Stijn Schaars beleeft een moeilijk seizoen met PSV. Na twee seizoenen bij Sporting Portugal keerde de middenvelder terug naar Nederland en tekende hij voor drie jaar in Eindhoven, met een optie op een vierde seizoen. De start van de club was flitsend, met vijf overwinningen op rij. Daarna kwam de klad erin en op het dieptepunt verloor men als nummer tien twee keer op rij van Roda JC.
Toch blijft Schaars hoopvol dat het seizoen 2013/14 nog positief gaat eindigen. De 29-jarige Gendtenaar weet dat PSV nog veel te winnen heeft, zeker in de eerste wedstrijden na de winterstop. Op 19 januari neemt men het in Amsterdam op tegen Ajax en de week erna komt Schaars’ oude club AZ op visite in het Philips Stadion. Schaars zegt zaterdag in De Telegraaf dat Ajax te pakken is.
In september eindigde de kraker in Eindhoven in 4-0 voor PSV. Schaars waagt zich niet aan een voorspelling van de uitslag, maar zegt geloof te hebben in een overwinning. “Ajax wordt wel steeds beter, maar uiteindelijk hebben ze maar één fantastische wedstrijd gespeeld, tegen Barcelona. Daarna is het alleen maar hosanna geweest”, vindt de ervaren middenvelder. Hij stipt aan dat Ajax pas in de ultieme slotfase won van SC Cambuur en Roda JC>
Volgens Schaars speelt de koploper goed. “Maar ik heb helemaal niet het gevoel dat ze onverslaanbaar zijn. Als we daar kunnen winnen, laten we direct de intentie zien waarmee we de tweede seizoenshelft ingaan”, zegt Schaars hoopvol. Hij hoopt stiekem dat hij in de zomer met Oranje mee mag naar het WK 2014. Hij deed in november nog mee tegen Colombia, in een oefeninterland. “Eerst was ik een tijd uit beeld en dacht ik dat het klaar was, maar ik ben er toch weer bij gekomen door mijn goede spel bij PSV. Dan denk je wel even: misschien zit er nog een WK in. Dat wordt steeds reëler.”![]()
Vergeet niet dat toen Pantelic nog speelde Ajax met de punt naar voren speelde. Het seizoen was leuk maar het was vooral powerplay voetbal met veel ballen op Suarez. Pantelic was wel gewoon een harde eindbaas, dat wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Pantelic nog was gebleven had je Siem voor 36 miljoen euro verkocht.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Scholletje weet ook weer lekker mee te varen binnen de KNVB
Hoe die dat toch elke keer weer voor mekaar krijgt
hardcoholic![]()
Spits: de enige positie waarin Ajax eens echt in zou mogen investeren wat mij betreft. Maar de Marcel Brands in mij ziet er geen enkele rondlopen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Denk het niet, Bojan kan op de andere posities ook spelen en je wil toch alles dubbel bezet hebben. De Jong gaat weg, Sightorsson hopelijk ook en zo blijft er weinig over.![]()
De pasta van 19:00 op zondagavond is niet nodig.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Spits: de enige positie waarin Ajax eens echt in zou mogen investeren wat mij betreft. Maar de Marcel Brands in mij ziet er geen enkele rondlopen.![]()
Voetbalvisie heeft hij wel, geen idee of hij als coach veel heeft bijgeleerd, dat hij met Hiddink op kan schieten wisten we al, dat is de oorzaak van het kabelincident in 96quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:28 schreef Ferdii het volgende:
Scholletje weet ook weer lekker mee te varen binnen de KNVB
Hoe die dat toch elke keer weer voor mekaar krijgt![]()
Ik heb me even door een flinke brij posts moeten werken. Maar ik wil toch even aanstippen: Die Fischer ging gisteren eindelijk weer eens lekker. Moet gezegd worden.
En Veltman vs Serero in dat filmpje met Boilesen. Oh. Oh. Oh. Whore.![]()
Fischer moet alleen beter zijn momenten kiezen om te schieten imo. Vorig seizoen deed hij dit namelijk wel goedquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:08 schreef Itisbangin het volgende:
Ik heb me even door een flinke brij posts moeten werken. Maar ik wil toch even aanstippen: Die Fischer ging gisteren eindelijk weer eens lekker. Moet gezegd worden.
En Veltman vs Serero in dat filmpje met Boilesen. Oh. Oh. Oh. Whore.![]()
Dat is waar. Maar je kon gisteren echt aan hem zien dat hij vrij was in zijn koppie. En dat is winst.![]()
pantelic kwam ook uit het niksquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Spits: de enige positie waarin Ajax eens echt in zou mogen investeren wat mij betreft. Maar de Marcel Brands in mij ziet er geen enkele rondlopen.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
twitter:simonzwartkruis twitterde op zaterdag 11-01-2014 om 14:23:29Geoffrey Castillion vertrekt transfervrij van #Ajax naar Bulgaarse Botev Plovdiv, details straks op vi.nl reageer retweet
![]()
Ben ik gek of is dat Ronald?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:58 schreef j0rdiiii het volgende:
Hier ook maar dan, Bailey is er nog niet maar is er wel klaar voor;
[ afbeelding ]
Briljant dit overigens;
[ afbeelding ]![]()
![]()
Farmer ja?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:58 schreef j0rdiiii het volgende:
Hier ook maar dan, Bailey is er nog niet maar is er wel klaar voor;
[ afbeelding ]
Briljant dit overigens;
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die gaat zich daar wel vermaken. Leuke stad, goed zwart geld, veel Nederlanders rondom zich, mooie vrouwen. Zal hem dan nog wel eens tegen het lijf aan lopenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:37 schreef Heeinz het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op zaterdag 11-01-2014 om 14:23:29Geoffrey Castillion vertrekt transfervrij van #Ajax naar Bulgaarse Botev Plovdiv, details straks op vi.nl reageer retweet
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Cillessen; van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Klaassen, Blind, Serero; Bojan, de Jong en Fischer.twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 11-01-2014 om 15:00:59Sigthorsson (lichte enkelklachten) en Bazoer (knie) blijven in het hotel om te trainen. Boilesen gaat vanavond spelen tegen Trabzonspor. reageer retweet
Van der Hart; Ligeon, van der Hoorn, Denswil, Duarte; Schone, Poulsen, Andersen; Kishna, Hoesen en de Sa.
Gok ik.![]()
Na vorige zomer ben ik ook wel bekend met Bulgarijequote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Die gaat zich daar wel vermaken. Leuke stad, goed zwart geld, veel Nederlanders rondom zich, mooie vrouwen. Zal hem dan nog wel eens tegen het lijf aan lopen![]()
![]()
Omdat hij op de bank zat.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:37 schreef Gruisman het volgende:
Waarom maakte Kishna gister trouwens geen minuten?![]()
Omdat hij 22 man 45 minuten wou laten spelen en dan hou je dus 2 spelers over.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:37 schreef Gruisman het volgende:
Waarom maakte Kishna gister trouwens geen minuten?![]()
Spurs is echt heel slecht tot nu toe al was die gemiste penal ook welquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:05 schreef Heeinz het volgende:
Maar weer kijken hoe Eriksen het doet. Staat toch weer in de basiswaardig
![]()
Die penalty was dequote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Spurs is echt heel slecht tot nu toe al was die gemiste penal ook welwaardig
nog niet eens waard
.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die penalty was denog niet eens waard
.
Die mag ze vaker nemen![]()
Sunny Beach?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Na vorige zomer ben ik ook wel bekend met Bulgarije![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jaap Stam zou jaloers zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die mag ze vaker nemen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hoe krijgt men het toch voor elkaar om altijd naar de meest waardeloze plekken van een land op vakantie te gaan. Een grote pauperbende vol zigeuners en kifli manquote:
Haha ik vond het echt fantastisch daar.. Aantrekkelijke dames, goeie discotheken, goed en goedkoop eten, niks te klagenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe krijgt men het toch voor elkaar om altijd naar de meest waardeloze plekken van een land op vakantie te gaan. Een grote pauperbende vol zigeuners en kifli man![]()
![]()
Doei Bojan..twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 11-01-2014 om 16:26:36Opstelling Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Klaassen, Blind, Serero; Schöne, De Jong, Fischer. #traaja reageer retweet
![]()
Meer heb je ook niet nodig als je rond de 20 bentquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Haha ik vond het echt fantastisch daar.. Aantrekkelijke dames, goeie discotheken, goed en goedkoop eten, niks te klagen![]()
Meer geld misschienquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Meer heb je ook niet nodig als je rond de 20 bent![]()
![]()
Hou oud ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Meer heb je ook niet nodig als je rond de 20 bentOh.![]()
En dat terwijl mijn vader me als klein kereltje meenam naar het Amsterdam Tournament, oa in 2004quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oud genoeg om bewust de gloriejaren van Ajax te hebben mee gemaakt mid jaren 90.
![]()
Vreselijke plek, doe mij maar Sofia.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Haha ik vond het echt fantastisch daar.. Aantrekkelijke dames, goeie discotheken, goed en goedkoop eten, niks te klagenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Daar heb ik Ajax volgens mij nog tegen River Plate zien spelen geloof ikquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En dat terwijl mijn vader me als klein kereltje meenam naar het Amsterdam Tournament, oa in 2004.
![]()
Jij komt ook uit de beginjaren 80?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oud genoeg om bewust de gloriejaren van Ajax te hebben mee gemaakt mid jaren 90Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Zo ongeveer jaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jij komt ook uit de beginjaren 80?![]()
Ik was er toen tegen Panathinaikos. M'n vader wou toch nog voor het einde van de wedstrijd weg ivm drukte, dat is nu wel andersquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar heb ik Ajax volgens mij nog tegen River Plate zien spelen geloof ik![]()
![]()
Was vroeger best een leuk toernooitje vooral voor familiesquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik was er toen tegen Panathinaikos. M'n vader wou toch nog voor het einde van de wedstrijd weg ivm drukte, dat is nu wel anders![]()
Ik vond dat SiX toernooi (Of hoe dat ook heette wel tof). Is er ook maar 1 jaar geweest. Met Ajax, Rangers, AC Milan en Liverpool.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was vroeger best een leuk toernooitje vooral voor familiesWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Debuut Kishna na rust dus. Van der Hart, de Sa, Bazoer en Sigthorsson komen niet in actie.twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 11-01-2014 om 16:30:43Subs: Vermeer; Ligeon, Van der Hoorn, Denswil, Riedewald; Andersen, Poulsen, Duarte; Bojan, Hoesen, Kishna, Van der Hart, De Sa. #traaja reageer retweet
![]()
Ooh je wilt niet je echte leeftijd zeggenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oud genoeg om bewust de gloriejaren van Ajax te hebben mee gemaakt mid jaren 90
Oh.![]()
Nee, kwam van NOB af. Ging na Ajax naar River Plate.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Speelde Rosales toen niet bij River Plate in 2004?Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Golzalo zat toen wel bij River toch?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, kwam van NOB af. Ging na Ajax naar River Plate.![]()
Jammer dat het nu niet meer gehouden wordt i.v.m. die vroege Europese voorrondes.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was vroeger best een leuk toernooitje vooral voor familiesOh.![]()
Ja, maar had volgens mij zijn debuut nog niet gemaakt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Golzalo zat toen wel bij River toch?Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Falcao ook niet geloof ik maar dat was sowieso een laatbloeierquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, maar had volgens mij zijn debuut nog niet gemaakt.![]()
Lijkt mij dat Van der Hart de 2e helft gaat spelen ipv Vermeer.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Debuut Kishna na rust dus. Van der Hart, de Sa, Bazoer en Sigthorsson komen niet in actie.twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 11-01-2014 om 16:30:43Subs: Vermeer; Ligeon, Van der Hoorn, Denswil, Riedewald; Andersen, Poulsen, Duarte; Bojan, Hoesen, Kishna, Van der Hart, De Sa. #traaja reageer retweet
Falcao ook pas rond 2005 dacht ik.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Falcao ook niet geloof ik maar dat was sowieso een laatbloeierWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Volgens wikipedia kwam hij er in 2004 bijquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Falcao ook pas rond 2005 dacht ik.![]()
http://www.lanacion.com.ar/708546-piensa-en-otra-cosaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgens wikipedia kwam hij er in 2004 bij
Dit was de wedstrijd van zijn debuut in 2005.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Zou goed kunnen, ik spreek geen Spaans dus heb geen idee wat er staatquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
http://www.lanacion.com.ar/708546-piensa-en-otra-cosa
Dit was de wedstrijd van zijn debuut in 2005.![]()
LAS CARAS NUEVAS DE RIVER = De nieuwe gezichten van River.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, ik spreek geen Spaans dus heb geen idee wat er staatWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ah ha nou goed om te wetenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
LAS CARAS NUEVAS DE RIVER = De nieuwe gezichten van River.![]()
Jij spoort ook nog steeds nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vreselijke plek, doe mij maar Sofia.Mensen die naar Bulgarije gaan en dan naar Sofia of Sunny Beach gaan
quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat vind jij er van dat Eriksen door de mand zakt bij de Spurs?![]()
Tegen Arsenal was hij ook de enige die een acceptabel niveau haalde. Zelfs vanuit zijn positie.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Speelt vandaag als enige goedWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Kwam er vroeger vaak voor werk en heb me daar toch prima vermaakt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij spoort ook nog steeds nietMensen die naar Bulgarije gaan en dan naar Sofia of Sunny Beach gaan
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik blijf erbij dat LitmanenAFCA het broertje is van Chelseaman van ajax.netwerk.to"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wat heb je van de rest van het land gezien?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kwam er vroeger vaak voor werk en heb me daar toch prima vermaakt.
Ajax netwerkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:21 schreef Dven het volgende:
Ik blijf erbij dat LitmanenAFCA het broertje is van Chelseaman van ajax.netwerk.to
Dat is pas sneu![]()
Niveau ligt er vele malen hoger dan hier.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax netwerk
Dat is pas sneu"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Weinig behalve dan er een keer doorheen gereden van Sofia naar Sunny Beach bij een werk / vakantie combi. Dat was alleen geen aanrader.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat heb je van de rest van het land gezien?
Hoe dan? ChelseaMan vindt Boerrigter één van de vreselijkste voetballers die hij ooit heeft gezien.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:21 schreef Dven het volgende:
Ik blijf erbij dat LitmanenAFCA het broertje is van Chelseaman van ajax.netwerk.to![]()
quote:Antalyaspor betaalt Ajax zes ton voor overbodige Enoh
Eyong Enoh tekent zaterdag een contract bij het Turkse Antalyaspor. De Kameroener was bij Ajax op een zijspoor beland en mocht daarom vertrekken.
Ajax ontvangt zes ton voor de verdedigende middenvelder. Daar kunnen bij goede prestaties nog bonussen bovenop komen. De 27-jarige Enoh werd medio 2008 door Ajax weggehaald bij satellietclub Ajax Cape Town. Onder Martin Jol en Marco van Basten maakte hij veel speelminuten, maar onder Frank de Boer belandde Enoh op het tweede plan.
Vorig seizoen werd Enoh op huurbasis herenigd met Jol bij Fulham, maar tot een definitieve transfer leidde dat niet. Daardoor speelde de international dit seizoen slechts mee bij Jong Ajax in de Jupiler League. Enoh tekent een contract van 2,5 jaar bij de club uit de Turkse badplaats.
Zaakwaarnemer Stephan Braendli schermde de afgelopen weken ook met de interesse van Eintracht Frankfurt en PAOK Saloniki, maar uiteindelijk werd slechts Antalyaspor, dat veertiende staat in de Turkse Süper Lig, concreet. Enoh kwam bij Ajax in totaal tot 98 competitieduels. In Amsterdam had hij nog een contract tot 2015.![]()
Zonde dat je zo vaak in zo'n mooi land bent geweest en enkel Sofia en Sunny Beach hebt gezienquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Weinig behalve dan er een keer doorheen gereden van Sofia naar Sunny Beach bij een werk / vakantie combi. Dat was alleen geen aanrader.
Dat is dan ook het probleemquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Niveau ligt er vele malen hoger dan hier.![]()
Is dan ook geen Marokkaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe dan? ChelseaMan vindt Boerrigter één van de vreselijkste voetballers die hij ooit heeft gezien.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
ChelseaManquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe dan? ChelseaMan vindt Boerrigter één van de vreselijkste voetballers die hij ooit heeft gezien.Assaidi
ChelseaManSuarez
LitmanenAFCABoerrigter
LitmanenAFCAEriksen
Die gozer vind Suarez niks en volgens mij is LitmanenAFCA daar wel fan van.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:21 schreef Dven het volgende:
Ik blijf erbij dat LitmanenAFCA het broertje is van Chelseaman van ajax.netwerk.toOh.![]()
Inderdaad. Als Suarez maar Belhaj had gehetenquote:
Zeker en vast. Maar volgens mij was hij volgens hem één van de grootste voetballers op aarde en is Suarez een momentenvoetballer die leuk is voor de subtop maar het nooit echt zal gaan maken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Assaidi was ook echt een aanwinst geweest voor ons jammer dat die transfer niet door ging"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 11-01-2014 om 16:52:41Het lijkt er op dat Mickey van der Hart de tweede helft keept. Staat samen met Cillessen op het inmiddels verlichte veld. #traaja reageer retweet
![]()
Dan snap je het niet helemaalquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Zeker en vast. Maar volgens mij was hij volgens hem één van de grootste voetballers op aarde en is Suarez een momentenvoetballer die leuk is voor de subtop maar het nooit echt zal gaan maken.![]()
Eens.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Assaidi was ook echt een aanwinst geweest voor ons jammer dat die transfer niet door gingOh.![]()
Ik wil godverdomme Kishna zien!
Als die niet start aan de tweede helft dan ga ik Frons een boze brief sturen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ach hij maakt de fout, omdat hij er voetballend uit wil komen. Liever nu dan tegen psv of feyenoord.![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe dan? ChelseaMan vindt Boerrigter één van de vreselijkste voetballers die hij ooit heeft gezien.Ik troll hem altijd in het Suarez topic
![]()
Schraal dat er geen goedestream is"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Die turk vloog wel"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dit, lekker boeien verder.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:40 schreef Syntix het volgende:
Ach hij maakt de fout, omdat hij er voetballend uit wil komen. Liever nu dan tegen psv of feyenoord.![]()
Thanks man. Dit versta ik tenminstequote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://dazsports.org/index.php/stream-1
We doen dit gewoon om de tegenstander valse hoop te geven in de competitie, beker en EL.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:48 schreef kurk_droog het volgende:
De enige 2x dat Ajax in 2014 gaat verliezen dit seizoen nog![]()
Gaat AFCA de Europa league winnen dit seizoen?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:48 schreef kurk_droog het volgende:
De enige 2x dat Ajax in 2014 gaat verliezen dit seizoen nog![]()
![]()
Die is al binnen toch?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:51 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Gaat AFCA de Europa league winnen dit seizoen?![]()
![]()
Het zit diep he?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:04 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ajax weer aan het domineren aan de stand te zien.![]()
Spelen best lekker.
Fischer moet alleen is zijn vizier op scherp hebben.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:07 schreef Tassendief het volgende:
Desnoods nog een spits er bij kopen.
Oh.![]()
Ik zoek nog een werkgever dus ze mogen altijd even bellenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:07 schreef Tassendief het volgende:
Desnoods nog een spits er bij kopen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Bij Veldman ben ik wel vaker bang dat ie balverlies lijdt en er een gevaarlijke situatie ontstaat. Eigenlijk wel mooi dat het nu ook gebeurd in een oefenwedstrijd, leermomentje.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die Fischer haha. Wat een kansen vernaait hij.
Spelen wel weer behoorlijk. Denk dat het goed komt de tweede seizoenshelft.![]()
Hij is wat wild. Hoe meer die speelt hoe rustiger hij wordt. Tenzij het een gevalletje Babel is.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:06 schreef Pedroso het volgende:
Spelen best lekker.
Fischer moet alleen is zijn vizier op scherp hebben.![]()
Misschien kan je San Marino proberen om bij het nationale elftal te komenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zoek nog een werkgever dus ze mogen altijd even bellen![]()
![]()
*Heb bedoel je. Je zou trouwens maar fan zijn van trabzonsporquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:09 schreef Afhaalchinees het volgende:
Bij Veltman had ik dat gevoel juist nooit.de fuck zeg. Totaal geen voetbalidentiteit daar in Turkije lijkt het wel.
![]()
Ga even naar Turkije en kijk hoe gek men daar is op voetbal voor je dit soort uitspraken doet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:11 schreef Syntix het volgende:
[..]
*Heb bedoel je. Je zou trouwens maar fan zijn van trabzonsporde fuck zeg. Totaal geen voetbalidentiteit daar in Turkije lijkt het wel.
Die zijn een beetje te gek op voetbalquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga even naar Turkije en kijk hoe gek men daar is op voetbal voor je dit soort uitspraken doet.![]()
![]()
En een beetje te gek op hun eigen stadion te vernielen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die zijn een beetje te gek op voetbalOh.![]()
Kunt zeggen van De Boer wat je wilt, maar het team speelt wel met een duidelijke visie. En de speelwijze staat mij enorm aan. Maar met deze manier van spelen, dat wil zeggen, altijd door de as met korte combinaties, dan moet er wel een keer afgedrukt worden. Nu blijven ze soms maar tikken en tikken worden de ruimtes steeds kleiner.
De kansen die je krijgt mogen er wel in. Niet allemaal maar 1 op de 3 zou al een beter rendement zijn dan thans gehaald wordt.![]()
Met iets meer durf, iets betere passing en natuurlijk een betere afronding maak je iedereen af. Dit Ajax speelt idd echt met een idee. Iedereen snapt het en weet wat er te doen staat.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:19 schreef Sandersson het volgende:
Kunt zeggen van De Boer wat je wilt, maar het team speelt wel met een duidelijke visie. En de speelwijze staat mij enorm aan. Maar met deze manier van spelen, dat wil zeggen, altijd door de as met korte combinaties, dan moet er wel een keer afgedrukt worden. Nu blijven ze soms maar tikken en tikken worden de ruimtes steeds kleiner.
De kansen die je krijgt mogen er wel in. Niet allemaal maar 1 op de 3 zou al een beter rendement zijn dan thans gehaald wordt.![]()
Opstelling Ajax na rust: Vermeer; Ligeon, Van der Hoorn, Denswil, Riedewald; Andersen, Poulsen, Duarte; Bojan, Hoesen, Kishna.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Prima reserveteam.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:22 schreef Chase_Utley het volgende:
Opstelling Ajax na rust: Vermeer; Ligeon, Van der Hoorn, Denswil, Riedewald; Andersen, Poulsen, Duarte; Bojan, Hoesen, Kishna.
We hebben wel een behoorlijk brede selectie zo
Oh.![]()
Hoe kun je allah vergeten?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:16 schreef Smoofie het volgende:
Paupers als turken hebben ook niets anders dan hun voetbalclub.![]()
En dan missen we Baasoer nogquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prima reserveteam.
We hebben wel een behoorlijk brede selectie zo![]()
Die commentator is wel lekker positief. Schiet de bal de tweede ring in. WAUW DAT WAS BIJNA HET MOOISTE DEBUUT !!!!!!![]()
Cruijff, Pele, Maradona, Messi, Kishna.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kishna meteen mooie actie. Nieuwe Messi denk ik.![]()
Messi mocht willen dat hij de helft van Kishna's talent had.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kishna meteen mooie actie. Nieuwe Messi denk ik.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Voetbal draait om als. Als ik scoorde dan. Als ik die 3e man uitspeelde dan. Als...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
Die commentator is wel lekker positief. Schiet de bal de tweede ring in. WAUW DAT WAS BIJNA HET MOOISTE DEBUUT !!!!!!![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Cruijff, Pele, Maradona, Messi, Kishna.![]()
![]()
Dit slaat natuurlijk op het hebben van geen voetbalidentiteit qua filosofie van spelen. Galatasaray en nu ook Trazbanspor doen maar watquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga even naar Turkije en kijk hoe gek men daar is op voetbal voor je dit soort uitspraken doet.wat een kutclubs
![]()
![]()
Zo waarquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:19 schreef Sandersson het volgende:
![]()
Gras is groenquote:
Gemiddelde rechtsbuiten van de Jupiler league > BojanOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Volg de competitie aldaar even voor je op basis van 1 oefenwedstrijd van Ajax tegen hen, waarbij zij niet in de bekendste of sterkste opstelling spelen, zo'n zware mening vormt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:39 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dit slaat natuurlijk op het hebben van geen voetbalidentiteit qua filosofie van spelen. Galatasaray en nu ook Trazbanspor doen maar watwat een kutclubs
Want Galatasaray - Juventus en Galatasaray - Fenerbache heb ik niet gezienquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Volg de competitie aldaar even voor je op basis van 1 oefenwedstrijd van Ajax tegen hen, waarbij zij niet in de bekendste of sterkste opstelling spelen, zo'n zware mening vormt.Beter accepteer je ff wat Syntix zegt en houd je anders ff je bek, ventje.
![]()
Commentator denkt dat die zich op dat geweldige niveau gaat bewijzenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gras is groen
Gemiddelde rechtsbuiten van de Jupiler league > BojanRED ONS HENNIEGOD![]()
Hij heeft wel gelijk dat het kut clubs zijn daar hoef je geen wedstrijden voor te kijkenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Volg de competitie aldaar even voor je op basis van 1 oefenwedstrijd van Ajax tegen hen, waarbij zij niet in de bekendste of sterkste opstelling spelen, zo'n zware mening vormt.![]()
![]()
Ze staan voor en doen maar watquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:39 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dit slaat natuurlijk op het hebben van geen voetbalidentiteit qua filosofie van spelen. Galatasaray en nu ook Trazbanspor doen maar watwat een kutclubs
![]()
![]()
Beetje zoals PSV de laatste 2 competitie wedstrijdenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze staan voor en doen maar wat![]()
Nee dat was geluk, dit is gewoon afdwingen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beetje zoals PSV de laatste 2 competitie wedstrijden![]()
Oh. Je hebt drie wedstrijden gezien. Je moeder zal trots op je zijn knul !quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:42 schreef Syntix het volgende:
[..]
Want Galatasaray - Juventus en Galatasaray - Fenerbache heb ik niet gezienBeter accepteer je ff wat Syntix zegt en houd je anders ff je bek, ventje.
Die Kishna is wel leuk spelertje maar die commentator doet bij elk balcontact alsof hij een wereldactie maakt![]()
![]()
Hij zou met de nodige moeite dat niveau net aankunnen denk ikquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:42 schreef Syntix het volgende:
[..]
Want Galatasaray - Juventus en Galatasaray - Fenerbache heb ik niet gezienBeter accepteer je ff wat Syntix zegt en houd je anders ff je bek, ventje.
Hou eens op met dat gewijf.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Oh. Je hebt drie wedstrijden gezien. Je moeder zal trots op je zijn knul !Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb ook lichtelijk het idee dat hij Bojan niet zo goed vindt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:46 schreef Afhaalchinees het volgende:
Die Kishna is wel leuk spelertje maar die commentator doet bij elk balcontact alsof hij een wereldactie maakt![]()
Beter houd je je bek en luister je naar de grote syndingesquote:![]()
Terecht, Bojan kan er niets vanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb ook lichtelijk het idee dat hij Bojan niet zo goed vindt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Bojan baar de Jupiler League zei hijquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb ook lichtelijk het idee dat hij Bojan niet zo goed vindt..
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Godallemachtig wat een gezapige vent die commentator
Zo'n vaart zal het niet lopen maar als hij zo blijft spelen dan mag hij blij zijn als ze hem nog willen in de BBVAquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bojan baar de Jupiler League zei hij.
![]()
Van den Hoorngod
Zijn profeetquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:51 schreef kurk_droog het volgende:
Speelt god himself op rechts? Wie is Messi dan?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat gaat ons in de competitie veel punten kosten ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:52 schreef Smoofie het volgende:
Al die kansen die niet worden gemaakt.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Van vandaag en gisteren wel bizar veel jaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:52 schreef Smoofie het volgende:
Al die kansen die niet worden gemaakt.
Oh.![]()
Waarom begint de commentator halverwege de wedstrijd Bojan opeens bij zijn achternaam te noemen?
Duartgodquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hé Duarte zijn naam verkeerd gespeld op zijn rug![]()
serieus?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hé Duarte zijn naam verkeerd gespeld op zijn rug![]()
![]()
Zou toch zonde zijn als hij toch niet bijtekentquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kishna heeft overigens nog een halfjaar contract...
Oh.![]()
Neequote:Wijnaldem dacht die letterlijk hoe je het uitspreekt zo schrijf je het..Duatre is gewoon een foutje.
![]()
Peter Boeve?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dit keer mocht de dyslectische materiaalman ook meedoen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Geef Denswill maar weer de schuld. Was duidelijk Riedewald, commentator bakt er niet veel van vandaag.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
No shitquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:56 schreef Pedroso het volgende:
Geef Denswill maar weer de schuld. Was duidelijk Riedewald, commentator bakt er niet veel van vandaag.![]()
quote:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Alle stagiaires krijgen de oefenwedstrijden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:56 schreef Pedroso het volgende:
Geef Denswill maar weer de schuld. Was duidelijk Riedewald, commentator bakt er niet veel van vandaag.Oh.![]()
Wat op zich begrijpelijk isquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alle stagiaires krijgen de oefenwedstrijden.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Goeien garp mangquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toch leuk dat pappa Kishna commentator isOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het die Pizzabakker niet ?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toch leuk dat pappa Kishna commentator isAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Voortaan ff niet meer bord op schoot scoutingquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik heb hem nog 0 goed zien doen, ja die goal gisterenRED ONS HENNIEGOD
Forum Opties Forumhop: Hop naar: