SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Met meer dan 10 punten voorsprong.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:15 schreef Devv het volgende:
Het Ajax uit de eerste helft gaat met twee vingers in de neus landskampioen worden.![]()
Ben ik het totaal mee eens. En in de spits is Bojan weer niet goed genoeg ik heb zelden een speler van Ajax gezien die zo slecht positie kiest voor de goal als Bojanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op rechtsbuiten vind ik hem niet bijzonder. Daar kan je beter Schöne neerzetten zoals vanaf Ajax v Celtic werd gedaan. Ook gewoon de hele competitie daar houden en afwisselen met Kishna/Bojan/DeSa.![]()
quote:Veltman: 'Ik zou blind verlengen'
Davy Klaassen en Joël Veltman staan open voor verlenging van hun contracten die lopen tot medio 2016 en 2017.
"Na het trainingskamp in Turkije ga ik met Ajax om tafel. Marc Overmars (directeur voetbalzaken, red.) zei dat de club langer met me door wil. Ik heb het prima en hoef voorlopig niet weg”, aldus Klaassen. "Ik zou mijn contract tot 2017 na dit seizoen blind verlengen tot 2019”, meldt Veltman.
Ajax-trainer Frank de Boer: "We weten wat we met Davy willen en natuurlijk proberen we hem zo lang mogelijk aan ons te binden. Hij heeft de uitstraling hoe een Ajax-speler moet spelen en zich volgens ons moet gedragen.”
Oranje-international Veltman ziet zichzelf nog jaren in Amsterdam spelen. "Ik zou het liefst nog drie jaar of langer bij Ajax blijven. Ik heb het naar mijn zin en nog geen heel jaar eredivisie achter mijn naam. Dan vind ik het komende zomer of het jaar daarna veel te vroeg om weg te gaan.”![]()
![]()
Gewoon een mishuur zoals elke huur is gebleken bij Ajax.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben ik het totaal mee eens. En in de spits is Bojan weer niet goed genoeg ik heb zelden een speler van Ajax gezien die zo slecht positie kiest voor de goal als Bojan![]()
Liever mishuren dan miskopen maar het is zonde geld iig. Ajax moet dat toch ook gewoon niet willen dat hele huren van afgekeurde Barca spelersquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon een mishuur zoals elke huur is gebleken bij Ajax.![]()
![]()
Leuk dat je Litmanen allemaal voorzetjes geeft, kan hij de eeuwige frustratie voor de speler die Boerrigter heeft weggewerkt weer eventjes kwijt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon een mishuur zoals elke huur is gebleken bij Ajax.
Ajax licht de optie straks gewoon en dan is Bojan hier volgend seizoen weer.![]()
![]()
Ik heb maar een frustratie en dat is het gebrek aan fatsoenlijke buitenspelers bij Ajax. Maar goed blijf lekker hopen op een opleving van Bojan zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Leuk dat je Litmanen allemaal voorzetjes geeft, kan hij de eeuwige frustratie voor de speler die Boerrigter heeft weggewerkt weer eventjes kwijt.
Ajax licht de optie straks gewoon en dan is Bojan hier volgend seizoen weer.![]()
Wat een baasquote:
quote:Riechedly Bazoer (knie) en Kolbeinn Sigthorsson (lichte enkelklachten) trainden apart met fysio.![]()
![]()
Jij hoopt daar niet op?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb maar een frustratie en dat is het gebrek aan fatsoenlijke buitenspelers bij Ajax. Maar goed blijf lekker hopen op een opleving van Bojan zou ik zeggen.![]()
Wat versta jij onder fatsoenlijke buitenspelers?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb maar een frustratie en dat is het gebrek aan fatsoenlijke buitenspelers bij Ajax. Maar goed blijf lekker hopen op een opleving van Bojan zou ik zeggen.![]()
Gaat gewoon niet gebeuren dan kan je er wel op blijven hopen maar dan hou je alleen jezelf voor de gek. Bojan heeft al jaren niets laten zien en dat gaat nu ineens niet veranderen.quote:![]()
Iemand die wat extra's brengt ipv frustratiesquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat versta jij onder fatsoenlijke buitenspelers?![]()
Blind doen!quote:
Stel je voor, Klaassen en Veltman vastleggen tot 2019. Dan maak je toch serieuze stappen als Ajax!![]()
Je voorliefde voor Boerrigter is dan wel extra bijzonder.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Iemand die wat extra's brengt ipv frustraties![]()
Dat zal afhangen van de ontwikkeling van Kishna. Elke huur vond ik tot nu toe erg begrijpelijk en passend in het beleid.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Leuk dat je Litmanen allemaal voorzetjes geeft, kan hij de eeuwige frustratie voor de speler die Boerrigter heeft weggewerkt weer eventjes kwijt.
Het is nog erger bij je dan ik dachtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gaat gewoon niet gebeuren dan kan je er wel op blijven hopen maar dan hou je alleen jezelf voor de gek. Bojan heeft al jaren niets laten zien en dat gaat nu ineens niet veranderen.Dat blijkt nu wel heel erg ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Want dan heeft hij geen gelijk.![]()
Nee hoor, gewoon sympathieke kerel die werd afgezeikt door de supporters om niets. Net alsof hij het slechter had gedaan dan Bojan of Fischer dit seizoenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je voorliefde voor Boerrigter is dan wel extra bijzonder.![]()
Als hij nu fatsoenlijk gaat spelen dan geef ik heel graag mijn ongelijk toe maar er zijn toch echt weinig aanknopingspunten tot nu toe.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het is nog erger bij je dan ik dacht
[..]
Dat blijkt nu wel heel erg ja.![]()
Dus.. niemand mocht Derkie afzeiken? Wat doe jij bij Bojan dan? Opbouwende kritiek?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon sympathieke kerel die werd afgezeikt door de supporters om niets. Net alsof hij het slechter had gedaan dan Bojan of Fischer dit seizoen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon sympathieke kerel die werd afgezeikt door de supporters om niets. Net alsof hij het slechter had gedaan dan Bojan of Fischer dit seizoen![]()
![]()
Niet om niets hoor. Om het feit dat hij veel te weinig bracht en totaal geen zelfkritiek kende.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon sympathieke kerel die werd afgezeikt door de supporters om niets. Net alsof hij het slechter had gedaan dan Bojan of Fischer dit seizoen
Dat Bojan er ook niets van bakt doet daar niets aan af. Het zegt al genoeg dat hij bij Celtic ook geen potten kan breken. Op die speler kan je gewoon niet bouwen, altijd wel een pijntje hier en een zeurtje daar.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Iedereen mag zeiken wat hij wil maar ik vond het allemaal wel een beetje overdreven. Net zoals eerder dit seizoen het gezeik op Vermeerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dus.. niemand mocht Derkie afzeiken? Wat doe jij bij Bojan dan? Opbouwende kritiek?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Denk het niet, Bojan kan op de andere posities ook spelen en je wil toch alles dubbel bezet hebben. De Jong gaat weg, Sightorsson hopelijk ook en zo blijft er weinig over.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat zal afhangen van de ontwikkeling van Kishna. Elke huur vond ik tot nu toe erg begrijpelijk en passend in het beleid.![]()
Ik krijg bijna een hartaanval van het lachen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Iedereen mag zeiken wat hij wil maar ik vond het allemaal wel een beetje overdreven. Net zoals eerder dit seizoen het gezeik op Vermeer![]()
Dat is dan ook heel verstandig van jequote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik krijg bijna een hartaanval van het lachen.![]()
Vermeer heeft gewoon een groot aantal cruciale fouten gemaakt. Derk zag zichzelf als Johan Cruijff terwijl hij een speler is die alle zeilen bij moet zetten om uberhaupt een plek in de wedstrijdselectie te verdienen. Logisch dat je dan wieberen mag.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Iedereen mag zeiken wat hij wil maar ik vond het allemaal wel een beetje overdreven. Net zoals eerder dit seizoen het gezeik op Vermeer"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik vind Bojan en Fischer stukken sympathieker dan Derk. Zelden zo veel misplaatste arrogantie gezien als bij die gozer. En dat komt dan nog uit het oosten ookquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zal geen uitspraken doen of hij het beter of minder slecht zou hebben gedaan dan de door jou aangehaalde voorbeelden. Denk dat het sowieso lastig te zeggen is omdat hij sowieso wel zo goed als continue geblesseerd zou zijn. En als ik heel eerlijk ben denk ik dat hij weer vooral koning zou zijn in het tegen de verdediger aanlopen en de bal verliezen of de bal te verliezen door over zijn eigen benen of de bal te struikelen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
+ opgelegde kansen op een vrij debiele manier missen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind Bojan en Fischer stukken sympathieker dan Derk. Zelden zo veel misplaatste arrogantie gezien als bij die gozer. En dat komt dan nog uit het oosten ook
Ik zal geen uitspraken doen of hij het beter of minder slecht zou hebben gedaan dan de door jou aangehaalde voorbeelden. Denk dat het sowieso lastig te zeggen is omdat hij sowieso wel zo goed als continue geblesseerd zou zijn. En als ik heel eerlijk ben denk ik dat hij weer vooral koning zou zijn in het tegen de verdediger aanlopen en de bal verliezen of de bal te verliezen door over zijn eigen benen of de bal te struikelen.![]()
We zullen het nooit wetenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind Bojan en Fischer stukken sympathieker dan Derk. Zelden zo veel misplaatste arrogantie gezien als bij die gozer. En dat komt dan nog uit het oosten ook
Ik zal geen uitspraken doen of hij het beter of minder slecht zou hebben gedaan dan de door jou aangehaalde voorbeelden. Denk dat het sowieso lastig te zeggen is omdat hij sowieso wel zo goed als continue geblesseerd zou zijn. En als ik heel eerlijk ben denk ik dat hij weer vooral koning zou zijn in het tegen de verdediger aanlopen en de bal verliezen of de bal te verliezen door over zijn eigen benen of de bal te struikelen.![]()
En daar hebben Fischer en Bojan geen handje van?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
+ opgelegde kansen op een vrij debiele manier missen.![]()
![]()
Die compenseren dat met goede teamprestaties. Dat kan ik van Derk B. niet zeggen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En daar hebben Fischer en Bojan geen handje van?![]()
Goede teamprestaties? Dat je dat van Fischer zegt kan ik begrijpen maar Bojan speelt alleen voor zichzelf dat ziet iedereenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die compenseren dat met goede teamprestaties. Dat kan ik van Derk B. niet zeggen.![]()
Bojan vind ik toch wel vooral voor FC Bojan spelen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die compenseren dat met goede teamprestaties. Dat kan ik van Derk B. niet zeggen.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Wat je zegt slaat helemaal nergens op. Ik ben het met je eens dat de kritiek op Derk en Kenneth wat overdreven was, maar als jij dat zo zegt, en ik zie hoe jij over Bojan praat altijd..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Iedereen mag zeiken wat hij wil maar ik vond het allemaal wel een beetje overdreven. Net zoals eerder dit seizoen het gezeik op VermeerDaar klopt geen ene reet van.
![]()
Wat moet ik dan over Bojan zeggen? Dat hij een fantastische techniek heeft en hoop op verbetering zoals 90% van dit topic?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat je zegt slaat helemaal nergens op. Ik ben het met je eens dat de kritiek op Derk en Kenneth wat overdreven was, maar als jij dat zo zegt, en ik zie hoe jij over Bojan praat altijd..Daar klopt geen ene reet van.
![]()
Ik denk dat het wat dat betreft treffend is dat Fischer even veel goals en meer assists heeft gemaakt/gegeven in 41 competitiewedstrijden als 18/19 jarige jongen met een flinke jeugdige terugval, dan Derk in 47 wedstrijden heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En daar hebben Fischer en Bojan geen handje van?Pak je het absolute aantal wedstrijden dan scoort Fischer nog meer in minder wedstrijden dan Derk.
Let wel dat Derk ook nog eens op zo ongeveer het toppunt van zijn kunnen zou moeten zitten. In tegenstelling tot de jeugdige Fischer die enkel nog groeien zal.
Buiten dat klagen Bojan en Fischer op zichzelf. Boerrigter alleen maar op anderen. Matige voetballer, onsympathiek mens zonder enige realiteitsbesef."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Met het eerste benoem je de waarheid, met het tweede geef je aan dat je Ajax een warm hart toedraagt. Dus ik mis even wat er nu zo verkeerd aan is.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat moet ik dan over Bojan zeggen? Dat hij een fantastische techniek heeft en hoop op verbetering zoals 90% van dit topic?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jij mag van mij absoluut vinden/zeggen over Bojan wat je wil. Je slaat er alleen, naar mijn mening, volledig in door omdat je zo graag je gelijk wil krijgen. Dat je een speler zo afzeikt en vervolgens klaagt dat Derk en Kenneth zo zijn afgezeken is al helemaal bijzonder frappant te noemen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat moet ik dan over Bojan zeggen? Dat hij een fantastische techniek heeft en hoop op verbetering zoals 90% van dit topic?![]()
Dus jij vind dat Bojan veel indruk heeft gemaakt?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Iedereen mag zeiken wat hij wil maar ik vond het allemaal wel een beetje overdreven. Net zoals eerder dit seizoen het gezeik op Vermeer![]()
Ik hoef niet per se mijn gelijk te hebben. Veel liever heb ik nog gewoon een speler die wat toevoegt aan Ajaxquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jij mag van mij absoluut vinden/zeggen over Bojan wat je wil. Je slaat er alleen, naar mijn mening, volledig in door omdat je zo graag je gelijk wil krijgen. Dat je een speler zo afzeikt en vervolgens klaagt dat Derk en Kenneth zo zijn afgezeken is al helemaal bijzonder frappant te noemen.![]()
Ach man, als er iets negatiefs over Bojan wordt gezegd ben je er als de kippen bij om dat te beamen. Niks persoonlijks hoor, maar wat je zegt klopt geen reet vanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoef niet per se mijn gelijk te hebben. Veel liever heb ik nog gewoon een speler die wat toevoegt aan Ajax![]()
![]()
Toen Serero een opleving had heb ik ook gezegd dat ik wellicht toch ongelijk had over hem en dat hij in vorm wat toevoegt aan Ajax.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach man, als er iets negatiefs over Bojan wordt gezegd ben je er als de kippen bij om dat te beamen. Niks persoonlijks hoor, maar wat je zegt klopt geen reet van![]()
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 11-01-2014 om 10:28:16Een oude bekende langs het trainingsveld: Dmitry Bulykin, tegenwoordig spits van FK Volga. #trainingskamp http://t.co/jbh59HKMBS reageer retweet
![]()
![]()
Bulykinquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:00 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 11-01-2014 om 10:28:16Een oude bekende langs het trainingsveld: Dmitry Bulykin, tegenwoordig spits van FK Volga. #trainingskamp http://t.co/jbh59HKMBS reageer retweet
![]()
![]()
Betere spits dan Sigthorsson. Vond hem altijd zo grappig sprinten.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:00 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 11-01-2014 om 10:28:16Een oude bekende langs het trainingsveld: Dmitry Bulykin, tegenwoordig spits van FK Volga. #trainingskamp http://t.co/jbh59HKMBS reageer retweet
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Niet meer dan normaal lijkt me, als een speler zich zo ontwikkeltquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toen Serero een opleving had heb ik ook gezegd dat ik wellicht toch ongelijk had over hem en dat hij in vorm wat toevoegt aan Ajax.![]()
![]()
Derkiederk was ook zo lekker zelfkritischquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon sympathieke kerel die werd afgezeikt door de supporters om niets. Net alsof hij het slechter had gedaan dan Bojan of Fischer dit seizoenBlij toe dat die calimero opgedonderd is.
Dat gehuil van em altijd.
Tom de Mul 2.0Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Dus als Bojan dat doet zal ik ook heel graag mijn ongelijk gevenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Niet meer dan normaal lijkt me, als een speler zich zo ontwikkelt![]()
Aparte wedstrijd was dat ook. Heeft toch af en toe zijn waarde bewezen, echte afmaker.quote:![]()
Jammer dat ie niet kon blijven in 2010/2011quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:03 schreef Dven het volgende:
BulykinMaar beter Pantegod
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
Welke wedstrijd? Kan hem hier niet zienquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Aparte wedstrijd was dat ook. Heeft toch af en toe zijn waarde bewezen, echte afmaker."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Betere afmaker dan Siggy inderdaadquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Aparte wedstrijd was dat ook. Heeft toch af en toe zijn waarde bewezen, echte afmaker.![]()
Geen zorgen, iedereen is dan gelijk bij je om je dat te laten doenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus als Bojan dat doet zal ik ook heel graag mijn ongelijk geven. Maar zeggen dat Kenneth en Derk minder kritiek hadden moeten krijgen terwijl je zelf zo praat over Bojan slaat natuurlijk nergens op.
![]()
PSV v Ajaxquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Welke wedstrijd? Kan hem hier niet zien![]()
Ajax wilde hem geen contract voor 2 jaar aanbieden meen ik. Oerstomme zet. Wereldventquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat ie niet kon blijven in 2010/2011.
Kanjergoed elftal ook toen. Bizar dat die geen kampioen zijn geworden."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
PSV - Ajax in 2011/2012 was het dacht ik, die 2-2. Vroege 1-0, blessure Boilesen, Tyton afgevoerd, etc..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Welke wedstrijd? Kan hem hier niet zien![]()
Wereldseizoen was dat.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Ajax wilde hem geen contract voor 2 jaar aanbieden meen ik. Oerstomme zet. Wereldvent
Kanjergoed elftal ook toen. Bizar dat die geen kampioen zijn geworden.![]()
sowieso. Die liet de middenvelders echt veel scoren.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Ajax wilde hem geen contract voor 2 jaar aanbieden meen ik. Oerstomme zet. Wereldvent
Kanjergoed elftal ook toen. Bizar dat die geen kampioen zijn geworden.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Als Pantelic nog was gebleven had je Siem voor 36 miljoen euro verkocht.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:08 schreef Catch22- het volgende:
[..]
sowieso. Die liet de middenvelders echt veel scoren.![]()
Ben je er al klaar voor, Stijntje?quote:Stijn Schaars beleeft een moeilijk seizoen met PSV. Na twee seizoenen bij Sporting Portugal keerde de middenvelder terug naar Nederland en tekende hij voor drie jaar in Eindhoven, met een optie op een vierde seizoen. De start van de club was flitsend, met vijf overwinningen op rij. Daarna kwam de klad erin en op het dieptepunt verloor men als nummer tien twee keer op rij van Roda JC.
Toch blijft Schaars hoopvol dat het seizoen 2013/14 nog positief gaat eindigen. De 29-jarige Gendtenaar weet dat PSV nog veel te winnen heeft, zeker in de eerste wedstrijden na de winterstop. Op 19 januari neemt men het in Amsterdam op tegen Ajax en de week erna komt Schaars’ oude club AZ op visite in het Philips Stadion. Schaars zegt zaterdag in De Telegraaf dat Ajax te pakken is.
In september eindigde de kraker in Eindhoven in 4-0 voor PSV. Schaars waagt zich niet aan een voorspelling van de uitslag, maar zegt geloof te hebben in een overwinning. “Ajax wordt wel steeds beter, maar uiteindelijk hebben ze maar één fantastische wedstrijd gespeeld, tegen Barcelona. Daarna is het alleen maar hosanna geweest”, vindt de ervaren middenvelder. Hij stipt aan dat Ajax pas in de ultieme slotfase won van SC Cambuur en Roda JC>
Volgens Schaars speelt de koploper goed. “Maar ik heb helemaal niet het gevoel dat ze onverslaanbaar zijn. Als we daar kunnen winnen, laten we direct de intentie zien waarmee we de tweede seizoenshelft ingaan”, zegt Schaars hoopvol. Hij hoopt stiekem dat hij in de zomer met Oranje mee mag naar het WK 2014. Hij deed in november nog mee tegen Colombia, in een oefeninterland. “Eerst was ik een tijd uit beeld en dacht ik dat het klaar was, maar ik ben er toch weer bij gekomen door mijn goede spel bij PSV. Dan denk je wel even: misschien zit er nog een WK in. Dat wordt steeds reëler.”![]()
Vergeet niet dat toen Pantelic nog speelde Ajax met de punt naar voren speelde. Het seizoen was leuk maar het was vooral powerplay voetbal met veel ballen op Suarez. Pantelic was wel gewoon een harde eindbaas, dat wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Pantelic nog was gebleven had je Siem voor 36 miljoen euro verkocht.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Scholletje weet ook weer lekker mee te varen binnen de KNVB
Hoe die dat toch elke keer weer voor mekaar krijgt
hardcoholic![]()
Spits: de enige positie waarin Ajax eens echt in zou mogen investeren wat mij betreft. Maar de Marcel Brands in mij ziet er geen enkele rondlopen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Denk het niet, Bojan kan op de andere posities ook spelen en je wil toch alles dubbel bezet hebben. De Jong gaat weg, Sightorsson hopelijk ook en zo blijft er weinig over.![]()
De pasta van 19:00 op zondagavond is niet nodig.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Spits: de enige positie waarin Ajax eens echt in zou mogen investeren wat mij betreft. Maar de Marcel Brands in mij ziet er geen enkele rondlopen.![]()
Voetbalvisie heeft hij wel, geen idee of hij als coach veel heeft bijgeleerd, dat hij met Hiddink op kan schieten wisten we al, dat is de oorzaak van het kabelincident in 96quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:28 schreef Ferdii het volgende:
Scholletje weet ook weer lekker mee te varen binnen de KNVB
Hoe die dat toch elke keer weer voor mekaar krijgt![]()
Ik heb me even door een flinke brij posts moeten werken. Maar ik wil toch even aanstippen: Die Fischer ging gisteren eindelijk weer eens lekker. Moet gezegd worden.
En Veltman vs Serero in dat filmpje met Boilesen. Oh. Oh. Oh. Whore.![]()
Fischer moet alleen beter zijn momenten kiezen om te schieten imo. Vorig seizoen deed hij dit namelijk wel goedquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:08 schreef Itisbangin het volgende:
Ik heb me even door een flinke brij posts moeten werken. Maar ik wil toch even aanstippen: Die Fischer ging gisteren eindelijk weer eens lekker. Moet gezegd worden.
En Veltman vs Serero in dat filmpje met Boilesen. Oh. Oh. Oh. Whore.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: