SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Met meer dan 10 punten voorsprong.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:15 schreef Devv het volgende:
Het Ajax uit de eerste helft gaat met twee vingers in de neus landskampioen worden.![]()
Ben ik het totaal mee eens. En in de spits is Bojan weer niet goed genoeg ik heb zelden een speler van Ajax gezien die zo slecht positie kiest voor de goal als Bojanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op rechtsbuiten vind ik hem niet bijzonder. Daar kan je beter Schöne neerzetten zoals vanaf Ajax v Celtic werd gedaan. Ook gewoon de hele competitie daar houden en afwisselen met Kishna/Bojan/DeSa.![]()
quote:Veltman: 'Ik zou blind verlengen'
Davy Klaassen en Joël Veltman staan open voor verlenging van hun contracten die lopen tot medio 2016 en 2017.
"Na het trainingskamp in Turkije ga ik met Ajax om tafel. Marc Overmars (directeur voetbalzaken, red.) zei dat de club langer met me door wil. Ik heb het prima en hoef voorlopig niet weg”, aldus Klaassen. "Ik zou mijn contract tot 2017 na dit seizoen blind verlengen tot 2019”, meldt Veltman.
Ajax-trainer Frank de Boer: "We weten wat we met Davy willen en natuurlijk proberen we hem zo lang mogelijk aan ons te binden. Hij heeft de uitstraling hoe een Ajax-speler moet spelen en zich volgens ons moet gedragen.”
Oranje-international Veltman ziet zichzelf nog jaren in Amsterdam spelen. "Ik zou het liefst nog drie jaar of langer bij Ajax blijven. Ik heb het naar mijn zin en nog geen heel jaar eredivisie achter mijn naam. Dan vind ik het komende zomer of het jaar daarna veel te vroeg om weg te gaan.”![]()
![]()
Gewoon een mishuur zoals elke huur is gebleken bij Ajax.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben ik het totaal mee eens. En in de spits is Bojan weer niet goed genoeg ik heb zelden een speler van Ajax gezien die zo slecht positie kiest voor de goal als Bojan![]()
Liever mishuren dan miskopen maar het is zonde geld iig. Ajax moet dat toch ook gewoon niet willen dat hele huren van afgekeurde Barca spelersquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon een mishuur zoals elke huur is gebleken bij Ajax.![]()
![]()
Leuk dat je Litmanen allemaal voorzetjes geeft, kan hij de eeuwige frustratie voor de speler die Boerrigter heeft weggewerkt weer eventjes kwijt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon een mishuur zoals elke huur is gebleken bij Ajax.
Ajax licht de optie straks gewoon en dan is Bojan hier volgend seizoen weer.![]()
![]()
Ik heb maar een frustratie en dat is het gebrek aan fatsoenlijke buitenspelers bij Ajax. Maar goed blijf lekker hopen op een opleving van Bojan zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Leuk dat je Litmanen allemaal voorzetjes geeft, kan hij de eeuwige frustratie voor de speler die Boerrigter heeft weggewerkt weer eventjes kwijt.
Ajax licht de optie straks gewoon en dan is Bojan hier volgend seizoen weer.![]()
Wat een baasquote:
quote:Riechedly Bazoer (knie) en Kolbeinn Sigthorsson (lichte enkelklachten) trainden apart met fysio.![]()
![]()
Jij hoopt daar niet op?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb maar een frustratie en dat is het gebrek aan fatsoenlijke buitenspelers bij Ajax. Maar goed blijf lekker hopen op een opleving van Bojan zou ik zeggen.![]()
Wat versta jij onder fatsoenlijke buitenspelers?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb maar een frustratie en dat is het gebrek aan fatsoenlijke buitenspelers bij Ajax. Maar goed blijf lekker hopen op een opleving van Bojan zou ik zeggen.![]()
Gaat gewoon niet gebeuren dan kan je er wel op blijven hopen maar dan hou je alleen jezelf voor de gek. Bojan heeft al jaren niets laten zien en dat gaat nu ineens niet veranderen.quote:![]()
Iemand die wat extra's brengt ipv frustratiesquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat versta jij onder fatsoenlijke buitenspelers?![]()
Blind doen!quote:
Stel je voor, Klaassen en Veltman vastleggen tot 2019. Dan maak je toch serieuze stappen als Ajax!![]()
Je voorliefde voor Boerrigter is dan wel extra bijzonder.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Iemand die wat extra's brengt ipv frustraties![]()
Dat zal afhangen van de ontwikkeling van Kishna. Elke huur vond ik tot nu toe erg begrijpelijk en passend in het beleid.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Leuk dat je Litmanen allemaal voorzetjes geeft, kan hij de eeuwige frustratie voor de speler die Boerrigter heeft weggewerkt weer eventjes kwijt.
Het is nog erger bij je dan ik dachtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gaat gewoon niet gebeuren dan kan je er wel op blijven hopen maar dan hou je alleen jezelf voor de gek. Bojan heeft al jaren niets laten zien en dat gaat nu ineens niet veranderen.Dat blijkt nu wel heel erg ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Want dan heeft hij geen gelijk.![]()
Nee hoor, gewoon sympathieke kerel die werd afgezeikt door de supporters om niets. Net alsof hij het slechter had gedaan dan Bojan of Fischer dit seizoenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je voorliefde voor Boerrigter is dan wel extra bijzonder.![]()
Als hij nu fatsoenlijk gaat spelen dan geef ik heel graag mijn ongelijk toe maar er zijn toch echt weinig aanknopingspunten tot nu toe.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het is nog erger bij je dan ik dacht
[..]
Dat blijkt nu wel heel erg ja.![]()
Dus.. niemand mocht Derkie afzeiken? Wat doe jij bij Bojan dan? Opbouwende kritiek?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon sympathieke kerel die werd afgezeikt door de supporters om niets. Net alsof hij het slechter had gedaan dan Bojan of Fischer dit seizoen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon sympathieke kerel die werd afgezeikt door de supporters om niets. Net alsof hij het slechter had gedaan dan Bojan of Fischer dit seizoen![]()
![]()
Niet om niets hoor. Om het feit dat hij veel te weinig bracht en totaal geen zelfkritiek kende.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon sympathieke kerel die werd afgezeikt door de supporters om niets. Net alsof hij het slechter had gedaan dan Bojan of Fischer dit seizoen
Dat Bojan er ook niets van bakt doet daar niets aan af. Het zegt al genoeg dat hij bij Celtic ook geen potten kan breken. Op die speler kan je gewoon niet bouwen, altijd wel een pijntje hier en een zeurtje daar.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Iedereen mag zeiken wat hij wil maar ik vond het allemaal wel een beetje overdreven. Net zoals eerder dit seizoen het gezeik op Vermeerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dus.. niemand mocht Derkie afzeiken? Wat doe jij bij Bojan dan? Opbouwende kritiek?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: