SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En dit...quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:10 schreef Class het volgende:
Lampjes zijn het mooist als ze in de boom hangen en branden?
![]()
Bijnaquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:14 schreef Smoofie het volgende:
Zou wel eens leuk zijn om te lezen "Ajax haalt speler x voor 20 miljoen "
http://www.parool.nl/paro(...)van-Heerenveen.dhtml![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Bijna
http://www.parool.nl/paro(...)van-Heerenveen.dhtml
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Duurste en slechste speler aller tijdenquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Bijna
http://www.parool.nl/paro(...)van-Heerenveen.dhtml![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:14 schreef Smoofie het volgende:
Zou wel eens leuk zijn om te lezen "Ajax haalt speler x voor 20 miljoen "![]()
![]()
slechtste nog niet eensquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Duurste en slechste speler aller tijden![]()
1997....quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Donny van de Beek (1997, rechtshalf / verdedigende middenvelder) vandaag getekend tot 2017.ik voel mij oud
![]()
![]()
quote:Ajax contracteert jeugdspeler
Ajax heeft jeugdspeler Donny van de Beek gecontracteerd. De verdedigende middenvelder werd op 18 april 1997 geboren in Amersfoort. Het contract van de B-junior kent een looptijd van drie jaar, tot en met 30 juni 2017.
Het betreft het eerste contract voor deze jeugdinternational. Van de Beek voetbalt al sinds de D-jeugd bij Ajax. ,,Ik denk dat ik een speler ben met een goed overzicht", zegt de 16-jarige B-junior, die de laatste weken al regelmatig met de A1 meespeelde. ,,Eerst speelde ik écht op nummer tien, met de punt naar voren, maar ik ben steeds meer een verdedigende middenvelder geworden. Mijn doel is om binnen een paar jaar mijn debuut in Ajax 1 te maken.”
Directeur voetbalzaken Marc Overmars is blij dat Ajax Van de Beek heeft vastgelegd: ,,Voetballend en mentaal zit het goed bij Donny. Zo zien we het graag bij Ajax. Met de hoofdtrainer en de staf die we nu hebben, weten de jongens ook echt dat ze de kans krijgen om zich een keer in het eerste elftal te voetballen.”![]()
Lijkt qua uiterlijk wel een beetje op Boilesen. Hopelijk niet qua blessuregevoeligheid.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:14 schreef Smoofie het volgende:
![]()
Ajax verkoopt speler voor 20 miljoen zal je bedoelen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:14 schreef Smoofie het volgende:
Uh, nee.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:14 schreef Smoofie het volgende:
Zou wel eens leuk zijn om te lezen "Ajax haalt speler x voor 20 miljoen "
Jij snapt er echt helemaal niks van.![]()
Smoofie heeft koopzucht en is verwend met het treurige kutbeleid door het halen van spelers zoals sulejmaniquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, nee.
Jij snapt er echt helemaal niks van.![]()
Oh ja, toen werden we nooit kampioenquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Smoofie heeft koopzucht en is verwend met het treurige kutbeleid door het halen van spelers zoals sulejmani![]()
![]()
x is Ted vd Pavertquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:14 schreef Smoofie het volgende:
Zou wel eens leuk zijn om te lezen "Ajax haalt speler x voor 20 miljoen "RED ONS HENNIEGOD![]()
Doen het nu met minder en dan word je wel kampioenquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, toen werden we nooit kampioen![]()
![]()
Mogen er eigenlijk uitsupporters naar Ajax-PSV komen? Aangezien wij geen uitsupporters in Eindhoven hadden kan ik het me voorstellen dat Ajax nu weigert![]()
Niet iedereen is zo kinderachtig dus ik ga er vanuit dat ze gewoon aanwezig zijn. Fysiek dan hé. Je merkt alleen dat ze er zijn als het wonder zich voordoet dat ze scoren.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:37 schreef Vermecelli het volgende:
Mogen er eigenlijk uitsupporters naar Ajax-PSV komen? Aangezien wij geen uitsupporters in Eindhoven hadden kan ik het me voorstellen dat Ajax nu weigert![]()
Mannetje of 20 waarschijnlijk, ze houden niet zo van reizen hequote:Op vrijdag 27 december 2013 21:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo kinderachtig dus ik ga er vanuit dat ze gewoon aanwezig zijn. Fysiek dan hé. Je merkt alleen dat ze er zijn als het wonder zich voordoet dat ze scoren.Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.![]()
PSV supporters misdragen zich niet. Echter vraag ik me soms wel eens af of ze wel supporters hebben want het is altijd zo stil. Tenminste, bij een voorsprong hoor ik soms wel eens wat.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:37 schreef Vermecelli het volgende:
Dit is de harde kern:quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:28 schreef davyleiden het volgende:
[..]
PSV supporters misdragen zich niet. Echter vraag ik me soms wel eens af of ze wel supporters hebben want het is altijd zo stil. Tenminste, bij een voorsprong hoor ik soms wel eens wat.
http://www.dumpert.nl/med(...)_psv_harde_kern.html
![]()
![]()
Ben je serieus?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:37 schreef Vermecelli het volgende:
![]()
Jij hoopt ook op een suikeroompje. Ik vind dat moeilijk te rijmen met de Ajax-filosofie.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:14 schreef Smoofie het volgende:
Zou wel eens leuk zijn om te lezen "Ajax haalt speler x voor 20 miljoen "Life is what you make it.![]()
Ik mis gewoon de tijden dat we wat voor stelde. Is alweer lang geleden dat we echt goed in de subtop waren genesteld.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:52 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Jij hoopt ook op een suikeroompje. Ik vind dat moeilijk te rijmen met de Ajax-filosofie.AFCA
http://vk.com/video_ext.p(...)1951c0e49cdb28c&hd=3
Zit er lekker hard in, is toch wel een wapen van die jongen![]()
![]()
dan moet t salarisplafond er ook af. Want er is geen speler die twintig miljoen moet kosten en maar een miljoen hoeft te verdienenquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:52 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Jij hoopt ook op een suikeroompje. Ik vind dat moeilijk te rijmen met de Ajax-filosofie.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Dat moeten we dus sowieso niet doen. Het staat al vast dat we financieel niet mee gaan komen. Dan moet je je dus onderscheiden op historie en karakter. Qua historie hoeven we maar weinig clubs voor ons te dulden. Nu moeten we het karakter stevig gaan uitstralen. Graag of niet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:36 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dan moet t salarisplafond er ook af. Want er is geen speler die twintig miljoen moet kosten en maar een miljoen hoeft te verdienenLife is what you make it.![]()
het is dortmund ook gelukt. Zonder geld of historie, wel een goede coach en veel talent.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:10 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat moeten we dus sowieso niet doen. Het staat al vast dat we financieel niet mee gaan komen. Dan moet je je dus onderscheiden op historie en karakter. Qua historie hoeven we maar weinig clubs voor ons te dulden. Nu moeten we het karakter stevig gaan uitstralen. Graag of niet.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Ze zoeken nog een talentvolle linksback voor de toekomst, uiteraard kijken ze dan even rond in Denemarken. Die Silvio Anocic van laatst is als het goed is ook een linksback.quote:Kristian Larsen turned up in Ajax
18 December 2013 - 05:00
Last week we reported that Nikolai Laursen had been visiting Ajax in Amsterdam, Laursen is not the only Phillies talent who has visited the Dutch big club here in December.
In the days from Monday 9 December to Friday 13, Brondby talent Kristian Larsen has been at an Ajax training camp for the second time this year. 90minutter.dk have spoken to the almost 18-year-old - next month - defensive player.
You have recently been on a trip to Amsterdam and Ajax. What was the trip out on?
- I was away back in the spring, and as the trip went well, I was invited again this winter. You could say that the trip in the first place was about to "show off", but also to test myself at a higher level.
Participated in teaching
Can you briefly describe how the days progress?
- I stayed with Markus (Bay, former Brøndby player / Ed.) and his foster family, which meant that I got a more realistic impression of what life is like for the young foreigners in the Netherlands.
- Each day Markus had lessons in Dutch, which I attended to see how it works. After learning that took place until approximately at 14:00, I worked from 15:00 to 16:30 o'clock.
- I obviously had talked a great deal with Markus, which include could tell how long he had to learn the language, what life is like in a foreign country and his experiences in Ajax.
Satisfied with the stay
What can you take home from a trip?
- I feel like I've got a good impression of what it would be like as a young player to move abroad. I've tried myself on a higher level and proved to myself that I can be with. I think even the stay went well, the coaches confirmed me in.
Kristian Larsen has a contract with Brondby forward to next summer, which means that the talent of 1 January is bargain to someone else, if not before agreed on a bug. contract extension in Copenhagen West.
Kristian Larsen has been a regular on both U/17- and U/19-Ligaholdet in Brondby, where he was even more matches acted as captain.
Prefer left-back
You have mostly played left back, but also in central defense and midfield. Where do you think you do best?
- In the second half of the autumn I have played in the middle, which I have enjoyed. It's nice to try something new as a way to develop his game. It's not a completely unknown place for me as I also played centrally in U/15. My favorite place is still left-back, and it is the place that I see myself in the future.
What are your strengths on the football field?
- It is difficult even to assess its strengths, so I will let others. I rather mention some of the things that I work with. In particular, I am working to improve my one-on-one duels defensively and my toughness and aggressiveness in dueling.
In addition to the fighting in Brøndby, it has so far been to 19 D matches with two scores as a result. The game is divided in three U/16- and 16 on U/17-landsholdet. A large part of them Brøndbys current head coach Thomas Frank as responsible on the sidelines.
http://www.90minutter.dk/(...)ste-sig-frem-i-ajax/![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2013 09:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
Yessss, tickets voor Mn eerste klassieker zijn binnen![]()
![]()
Ik ook, zou het tof vinden als ze gewoon er bij zijn. Vind dat er bij wedstrijden zonderquote:
uitpubliek altijd iets mist![]()
quote:Overmars bevestigt contact Ajax over vleugelaanvaller: ‘Dat klopt’
Marc Overmars is aan het proberen Ola John naar Ajax te halen in de winterstop. Vrijdag schreef het Portugese A Bola dat Ajax en Benfica contact hebben gelegd en die lezing wordt een dag later door de directeur voetbalzaken bevestigd. “Dat klopt”, zegt Overmars in De Telegraaf.
De bedoeling van Ajax is dat de 21-jarige John op huurbasis kan overnemen van Benfica. Eventueel willen de Amsterdammers daarbij een optie tot koop bedingen. Overmars richt zich op de zaak en hoopt dat een oplossing als John na dit seizoen niet meer nodig zal zijn. Dan mikt de club op de doorstroom van talenten als Ricardo Kishna, Anwar El-Ghazi, Elton Acolatse, Queensy Menig en Sheraldo Becker.
A Bola schreef vrijdag dat Ajax bereid zou zijn Benfica 400.000 euro te betalen voor de tweede seizoenshelft, als het John dan afstaat. De aanvaller mocht dit seizoen pas vijf keer invallen in de Liga Sagres en staat daardoor open voor een (tijdelijk) vertrek bij Benfica. Datzelfde geldt voor de investeerders van Doyen Sports Group, die vorig jaar een deel van de transfersom betaalden en nu vrezen dat de investering verloren zal gaan.![]()
Volgens mij tot 2017. Er staat ook huren.quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hoe lang heeft hij nog een contract?![]()
Zou mooi zijn als we die volgend seizoenshelft erbij hebben. Bojan is dramatisch slecht en Fischer is al geruime tijd uit vorm. In aanvallend opzicht vind ik ons sowieso iets te zwak, dus de komst van Ola John juich ik toe.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
ja huur wist ik. Maar dan gaat hij wel erg duur worden als hij het zo goed doet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij tot 2017. Er staat ook huren.![]()
Ik denk dat een optie tot koop niet aan de orde is. Gewoon een overbrugging voor de talenten die hopelijk volgend jaar de stap kunnen maken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:46 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ja huur wist ik. Maar dan gaat hij wel erg duur worden als hij het zo goed doet.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Vraag alleen of John nou gaat brengen wat ze zoeken. Was een leuk spelertje bij Twente, maar zit toch voornamelijk op de bank in Portugal.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Gaat Bojan dan gewoon terug naar Barca?quote:
Of blijft die maar dan bijvoorbeeld in de spits.blablablabla![]()
Bojan is helemaal geen buitenspelerquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat Bojan dan gewoon terug naar Barca?
Of blijft die maar dan bijvoorbeeld in de spits.![]()
Hopelijk blijft hij nog een half jaartje als spits van Jong Ajax.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat Bojan dan gewoon terug naar Barca?
Of blijft die maar dan bijvoorbeeld in de spits.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Klopt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:09 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Bojan is helemaal geen buitenspeler
Maar voor die positie is hij wel gehaald.
De Jong/Sig in de spits en spits en Bojan vanaf rechts.blablablabla![]()
Erg matige speler idd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hopelijk blijft hij nog een half jaartje als spits van Jong Ajax.blablablabla![]()
Goed genoeg voor Ajax als het goed is, maar ik moet toegeven dat ik er wel wat meer van verwacht had inmiddelsquote:![]()
John willen ze halen voor op rechts.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
Maar voor die positie is hij wel gehaald.
De Jong/Sig in de spits en spits en Bojan vanaf rechts.![]()
Als centrumspits nog altijd aanzienlijk beter dan Hoesen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goed genoeg voor Ajax als het goed is, maar ik moet toegeven dat ik er wel wat meer van verwacht had inmiddelsblablablabla![]()
Zou je wel verwachten maar hij heeft zijn draai nog niet echt gevonden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Als centrumspits nog altijd aanzienlijk beter dan Hoesen.
Tot nu toe is Ajax nog niet echt gelukkig met de huurlingen van Barcelona, ook Cuenca heeft zijn belofte nooit ingelost al dan niet door blessures, ik hoop dat Bojan nog van waarde kan zijn.![]()
Nee, Bojan heeft helemaal niets laten zien bij Ajax. Waardeloze speler gebleken. Doet me een beetje denken aan Dani da Cruz Carvalho, die een seizoen redelijk speelde en er daarna geen reet meer van kon.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Als centrumspits nog altijd aanzienlijk beter dan Hoesen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:35 schreef MolFan het volgende:
Wees blij dat we Bartra nooit gekregen hebben van Barca![]()
Ze zitten zo dik in de verdedigers he bij Barcaquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Top argument![]()
Hij krijgt een contractverlenging omdat hij er niks van kan uiteraard![]()
Armoe troef daarquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:46 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ze zitten zo dik in de verdedigers he bij Barca![]()
quote:Litmanen: "Bergkamp ook als trainer opvolgen zou prachtig zijn"
Ondanks dat Jari Litmanen inmiddels 42 jaar is, voetbalt hij in Finland nog altijd op het hoogste niveau. De voormalig Ajacied denkt echter wel al vooruit en hoopt in de toekomst op een loopbaan als trainer, daarbij heeft hij een speciale klus in gedachten.
"Ik brak bij Ajax door als de opvolger van Bergkamp", zegt de middenvelder van FC Lahti in zijn aanstaande op film vastgelegde biografie The King. "Dus mocht hij op een dag ergens anders trainer worden, dan kan ik hem opnieuw opvolgen. Dat zou natuurlijk een prachtig verhaal zijn. Ajax blijft voor mij altijd speciaal, ook op deze manier. Als het zover komt, moet ik er klaar voor zijn."
Litmanen blikt ook terug op zijn periode als voetballer in Amsterdam. "Toen ik bij Ajax speelde moest ik vaak na de training met baby's op de foto die Jari bleken te heten. Er kwamen ook veel geboortekaartjes binnen. Dat vond ik toen wel grappig. Pas nu zie ik in dat het eigenlijk bijzonder is.""Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Nog 0x gescoord in 21 wedstrijdjes, ik zou het niet doen die Ola Jon.Even a broken clock is right twice a day.![]()
Ja, die zijn een stuk beterquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:04 schreef MolFan het volgende:
Als het kan Aissaidi oppikken of Kostic ipv die Cola John
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Assaidi is al verhuurd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:04 schreef MolFan het volgende:
Als het kan Aissaidi oppikken of Kostic ipv die Cola JohnWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Die Suarez, 19 goals in 12 wedstrijden.... Die gaat records breken dit seizoen
Hij heeft er zin an
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Liverpool wordt niet voor niets ook al FC Suarez genoemd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:21 schreef Stiggie het volgende:
Die Suarez, 19 goals in 12 wedstrijden.... Die gaat records breken dit seizoen
Hij heeft er zin anVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik kijk bijna nooit PL maar als ik de statistieken zo zie lijkt het nog erger dan bij onsquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Liverpool wordt niet voor niets ook al FC Suarez genoemd.![]()
![]()
cola john, man man manquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:04 schreef MolFan het volgende:
Als het kan Aissaidi oppikken of Kostic ipv die Cola JohnHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ola John gaat dezelfde kant op als zijn oudere broer. Was ooit een (groot) talent maar al vroeg naar het buitenland gegaan, mislukt en uiteindelijk niet eens meer kunnen meekomen bij een amateur eersteklasser.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
koop lijkt me sowieso moeilijk want hij moet nogal wat opleverenquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk bedingt Ajax een optie tot koop.![]()
Maar ik zie het niet zo zitten in een halfjaar huren. Dan is hij net een beetje gewend aan het spel en de club en mag hij al weer weg.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
koop lijkt me sowieso moeilijk want hij moet nogal wat opleverenOh.![]()
Met je eens, huren heb je te weinig aanquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ik zie het niet zo zitten in een halfjaar huren. Dan is hij net een beetje gewend aan het spel en de club en mag hij al weer weg.![]()
Voor een jaar of twee jaar kan nog wel. Maar een halfjaar is zo zinloos. Ook zonder John worden we wel kampioen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met je eens, huren heb je te weinig aanOh.![]()
Aan huren heb je nog wat, aan kopen helemaal niets. Zoals ik al voorspelde wacht Ajax gewoon op de talenten uit de jeugd.![]()
ok louisquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:24 schreef davyleiden het volgende:
Aan huren heb je nog wat, aan kopen helemaal niets. Zoals ik al voorspelde wacht Ajax gewoon op de talenten uit de jeugd.![]()
zulke voorspellingen doen getuigt van een hoop inzicht en lefquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:24 schreef davyleiden het volgende:
Aldus de schipper naast God.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:24 schreef davyleiden het volgende:
Aan huren heb je nog wat, aan kopen helemaal niets. Zoals ik al voorspelde wacht Ajax gewoon op de talenten uit de jeugd.AJ![]()
Geen Marokkanen, zekerheid voor irritant gedrag of moeilijk doen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:04 schreef MolFan het volgende:
Als het kan Aissaidi oppikken of Kostic ipv die Cola John![]()
Geen top hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Top argument![]()
Hij krijgt een contractverlenging omdat hij er niks van kan uiteraard![]()
Voor degene die weinig beelden van hem kennen. Hier kan je zien hoe goed hij was
[ Bericht 5% gewijzigd door Stiggie op 28-12-2013 18:44:05 ]"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Beetje zo goed als Thulani dus.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:37 schreef Stiggie het volgende:
Voor degene die weinig beelden van hem kennen. Hier kan je zien hoe goed hij was![]()
Optie tot koop bij Ola John zal niet gebeuren, de investeerders onder Doyen Group zullen dat tegenhouden![]()
Kaartjes besteld voor ajax-fey precies in het midden 1e ring![]()
Hopelijk komen hun fans ook mee zodat het een beetje vol zithhhhh![]()
Oké.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:47 schreef DaveDave09 het volgende:
Hopelijk komen hun fans ook mee zodat het een beetje vol zit![]()
Nicequote:Op zaterdag 28 december 2013 23:47 schreef DaveDave09 het volgende:
Hopelijk komen hun fans ook mee zodat het een beetje vol zitWaar gekocht? En wat kosten ze?
![]()
Huh? Als Feyenoord-fans niet meemogen gaat het uitvak gewoon in de verkoop voor Ajax-fans.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:47 schreef DaveDave09 het volgende:
Hopelijk komen hun fans ook mee zodat het een beetje vol zitGourmetten of steengrillen?![]()
http://www.ajax.nl/Ticket(...)noord-KNVB-Beker.htmquote:Op zondag 29 december 2013 12:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
NiceWaar gekocht? En wat kosten ze?
![]()
Dit ja, vol zit het sowieso. Ik hoop alleen wel op een uitvak met uitfans. Is toch een stuk mooier voor de sfeer.quote:Op zondag 29 december 2013 13:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Huh? Als Feyenoord-fans niet meemogen gaat het uitvak gewoon in de verkoop voor Ajax-fans.![]()
Zeker op een avondwedstrijd. 12.30u blijft altijd redelijk suf natuurlijk. Maar die play-offs toen tegen Feyenoord waren geniaal. Eerst twee keer verloren in de competitie en toen tikkie takkie bam 3-0 naar huis gestuurd.quote:Op zondag 29 december 2013 14:05 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dit ja, vol zit het sowieso. Ik hoop alleen wel op een uitvak met uitfans. Is toch een stuk mooier voor de sfeer.
Stonden ze dan met hun dvd met die nutteloze overwinningen.![]()
Mooie avond. Al was het toen overigens aan beide kanten niet uitverkocht, voor zover ik me kan herinneren.
Gourmetten of steengrillen?![]()
Dat komt ook door die debiele play offs. Ben blij dat we daar vanaf zijn. Nu alleen nog die van de EL afschaffen, maar gelukkig hebben wij daar niet zo'n last van.quote:Op zondag 29 december 2013 14:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zeker op een avondwedstrijd. 12.30u blijft altijd redelijk suf natuurlijk. Maar die play-offs toen tegen Feyenoord waren geniaal. Eerst twee keer verloren in de competitie en toen tikkie takkie bam 3-0 naar huis gestuurd.
Mooie avond. Al was het toen overigens aan beide kanten niet uitverkocht, voor zover ik me kan herinneren.
![]()
Wat was dat goud inderdaad! Dat was echt KJH. Ook tegen Nac toen met die omhaal. Geweldig!quote:Op zondag 29 december 2013 14:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zeker op een avondwedstrijd. 12.30u blijft altijd redelijk suf natuurlijk. Maar die play-offs toen tegen Feyenoord waren geniaal. Eerst twee keer verloren in de competitie en toen tikkie takkie bam 3-0 naar huis gestuurd.
Life is what you make it.![]()
Deze dan.quote:Op zondag 29 december 2013 16:19 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wat was dat goud inderdaad! Dat was echt KJH. Ook tegen Nac toen met die omhaal. Geweldig!
![]()
Ik zat toen in de Arena. Iedereen werd helemaal gekquote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik ook, mooi was datquote:Op zondag 29 december 2013 16:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zat toen in de Arena. Iedereen werd helemaal gek
.![]()
Paar keer meegemaakt dat de Arena compleet ontplofte.quote:
Ook zo'n mooie![]()
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Die bedoelde ik. Was dus geen Nac...quote:Life is what you make it.![]()
Al die mensen die toen al naar huis waren.quote:![]()
![]()
Ik vind dat altijd zo heerlijk. Net als Denswil tegen Milan, Vertonghen tegen Feyenoord (1-1), maar ook Janssen tegen AZ.quote:Op zondag 29 december 2013 16:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Paar keer meegemaakt dat de Arena compleet ontplofte.
Ook zo'n mooie![]()
![]()
Hupperts opent deur naar Ajax
Guus Hupperts is voorlopig niet van plan om bij te tekenen bij Roda JC. De vleugelaanvaller, die dit seizoen indruk maakt bij de wisselvallige Limburgers, heeft de onderhandelingen met Roda stopgezet. Frank de Boer die Hupperts 'een van de beste rechtsbuitens van Nederland' genoemd noemde, gaf vorige week toe dat hij in beeld is bij Ajax. 'Er is al enige tijd interesse voor Guus', zegt technisch directeur Leon Vlemmings van Roda in Dagblad de Limburger. 'Die is gegroeid nadat De Boer onlangs verklaarde dat ook Ajax Guus op zijn lijstje heeft staan. Als een club als Ajax zo'n uitspraak doet, zie je dat andere clubs zich meteen roeren.'
Ajax strijdt met Chelsea om Zuid-Afrikaan
Volgens The Mirror heeft Ajax een oogje op de Zuid-Afrikaan Ayanda Patosi. De 21-jarige vleugelspits van het Belgische Lokeren, die zowel links als rechts uit de voeten kan, zou twee miljoen euro moeten kosten. Ook Chelsea zou voor Patosi in de markt zijn. Ajax zoekt de komende transferperiode nog een vleugelspits. Aanvaller Ola John (Benfica) staat overigens bovenaan het lijstje van Frank de Boer.
Drie miljoen voor vleugelspeler
Jean Kouassi, een aanvaller van Hajduk Split, staat nadrukkelijk in de belangstelling van Ajax. De Kroatische krant Slobodna Dalmacija meldt dat de Ivoriaanse vleugelspits ongeveer drie miljoen euro moet kosten. In Kroatië zijn al verschillende scouts van Ajax op bezoek geweest om de Afrikaan te beoordelen.![]()
quote:
Ajax contracteert jeugdspeler Walian
Ajax heeft jeugdspeler Ezra Walian gecontracteerd. De spits werd op 22 oktober 1997 geboren in Amsterdam. Walian speelt sinds vorig seizoen in de jeugdopleiding van Ajax, daarvoor kwam hij uit voor AZ. Het contract van de B-junior kent een looptijd van drie jaar, tot en met 30 juni 2017.
Het betreft het eerste contract voor deze jeugdinternational.![]()
Sinds Kluivert is er geen enkele spits doorgebroken uit de jeugdopleiding. Of mis ik iemand?quote:Op maandag 30 december 2013 13:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mooi! kan er over een paar jaar misschien eindelijk weer eens een spits doorbreken.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Siem de Jong?quote:Op maandag 30 december 2013 13:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sinds Kluivert is er geen enkele spits doorgebroken uit de jeugdopleiding. Of mis ik iemand?![]()
quote:
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?![]()
Is geen pure spits.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Laten we voor het gemak vergeten dat hij een linksbackje isquote:
WhateverWhatever heeft er kijk op.quote:Op maandag 30 december 2013 13:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Laten we voor het gemak vergeten dat hij een linksbackje isEvolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 13:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Laten we voor het gemak vergeten dat hij een linksbackje isvooral gelijk happen jongens...quote:Op maandag 30 december 2013 13:25 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
WhateverWhatever heeft er kijk op.![]()
![]()
geen Afrikanen meerquote:Op maandag 30 december 2013 02:42 schreef Adames het volgende:
Guus Hupperts is voorlopig niet van plan om bij te tekenen bij Roda JC. De vleugelaanvaller, die dit seizoen indruk maakt bij de wisselvallige Limburgers, heeft de onderhandelingen met Roda stopgezet. Frank de Boer die Hupperts 'een van de beste rechtsbuitens van Nederland' genoemd noemde, gaf vorige week toe dat hij in beeld is bij Ajax. 'Er is al enige tijd interesse voor Guus', zegt technisch directeur Leon Vlemmings van Roda in Dagblad de Limburger. 'Die is gegroeid nadat De Boer onlangs verklaarde dat ook Ajax Guus op zijn lijstje heeft staan. Als een club als Ajax zo'n uitspraak doet, zie je dat andere clubs zich meteen roeren.'
Volgens The Mirror heeft Ajax een oogje op de Zuid-Afrikaan Ayanda Patosi. De 21-jarige vleugelspits van het Belgische Lokeren, die zowel links als rechts uit de voeten kan, zou twee miljoen euro moeten kosten. Ook Chelsea zou voor Patosi in de markt zijn. Ajax zoekt de komende transferperiode nog een vleugelspits. Aanvaller Ola John (Benfica) staat overigens bovenaan het lijstje van Frank de Boer.
Jean Kouassi, een aanvaller van Hajduk Split, staat nadrukkelijk in de belangstelling van Ajax. De Kroatische krant Slobodna Dalmacija meldt dat de Ivoriaanse vleugelspits ongeveer drie miljoen euro moet kosten. In Kroatië zijn al verschillende scouts van Ajax op bezoek geweest om de Afrikaan te beoordelen.
NoracismI just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Als het een speler van het niveau Finidi George, Nwankwo Kanu of Hatem Trabelsi is mag hij gewoon komen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Serero, Benni McCarthyquote:Op maandag 30 december 2013 13:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als het een speler van het niveau Finidi George, Nwankwo Kanu of Hatem Trabelsi is mag hij gewoon komen.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Zolang ze het niveau van Thuli hebben moeten ze zo snel mogelijk worden aangetrokken.quote:Op maandag 30 december 2013 13:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als het een speler van het niveau Finidi George, Nwankwo Kanu of Hatem Trabelsi is mag hij gewoon komen.![]()
Contract voor het leven allesquote:Op maandag 30 december 2013 14:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zolang ze het niveau van Thuli hebben moeten ze zo snel mogelijk worden aangetrokken.![]()
Minimale afkoopsom van 250 miljoen euroquote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Als hij echt een Ajax hart zou hebben dan zou dat natuurlijk prachtig zijn. Die vent kan binnen de kortste keren tientallen miljoenen in het buitenland verdienen.quote:![]()
Bij sommige posts zijn jullie gewoon te dom om het te begrijpen, bij andere kan het idd een troll zijn.quote:Op maandag 30 december 2013 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat vragen wij ons ook wel eens af bij jouw posts.AFCA
Het ligt dus aan ons?quote:Op maandag 30 december 2013 16:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij sommige posts zijn jullie gewoon te dom om het te begrijpen, bij andere kan het idd een troll zijn.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Je bent gewoon een debiel.quote:Op maandag 30 december 2013 16:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Altijd dat gehaat op mij van jou.
![]()
Ook jij verraad mij dus..quote:Op maandag 30 december 2013 17:30 schreef Adames het volgende:
Smoofie heeft een napoleoncomplex, wees dus niet al te hard voor hemAFCA
Ruim 30.000 kaarten verkocht voor Ajax - Feyenoord.Gaat hard zo.
http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)Ajax-Feyenoord-3.htmLearn how to eat in the jungle full of hyenas![]()
Vind t wel meevallen eigenlijkquote:Op maandag 30 december 2013 18:46 schreef Spinosaurus het volgende:
Ruim 30.000 kaarten verkocht voor Ajax - Feyenoord.Gaat hard zo.
http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)Ajax-Feyenoord-3.htm![]()
![]()
Nu je het zegt, de prijzen vallen mee, Klassieker met een ''alles of niets'' labeltje eraan. Had eigenlijk al uitverkocht moeten zijn, hoeveel leden heeft de SVA? 90.000?quote:Op maandag 30 december 2013 19:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Vind t wel meevallen eigenlijk
Learn how to eat in the jungle full of hyenas![]()
Zou ik niet durven zeggen, maar iedereen met ook een CC kan nu kopen, dat zijn er nog een stuk meer.quote:Op maandag 30 december 2013 19:55 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
Nu je het zegt, de prijzen vallen mee, Klassieker met een ''alles of niets'' labeltje eraan. Had eigenlijk al uitverkocht moeten zijn, hoeveel leden heeft de SVA? 90.000?
Aan de andere kant, alleen vak 403 t/m 408 zijn nog te koop. De rest is uitverkocht. Neem hierbij nog de beperkt zich plaatsen die nog niet verkocht worden.
En vak 416 en 417 (1600 plaatsen, uitvak) zijn natuurlijk nog niet in de verkoop.![]()
Een journalist van Het Belang van Limburg is op bezoek geweest in Jamaica en afgelopen weekend stond deel 2 van dit verhaal in hun krant;quote:“Genk hield zijn woord niet”
Treasure Beach/Kingston - Leon Bailey is amper 16 en heeft nog geen bal geraakt in de Jupiler League, maar toch heeft het Jamaicaanse supertalent zijn sporen nagelaten in het Belgische voetbal. KRC Genk stuurde zware verwijten naar Standard, Roland Duchâtelet noemde Dirk Degraen een leugenaar, de G5 is opgeblazen, Genk stuurde onlangs zijn kat naar het officiële diner op Sclessin. De vete draait al lang niet meer om Bailey, maar wij gingen op Jamaica zijn versie van het verhaal optekenen. "Politiek, politiek, voetbal is alleen maar politiek", heeft hij inmiddels begrepen.
Het is een mistig verhaal dat aan elkaar hangt met halve waarheden en hele leugens, ongeacht aan welke kant je gaat luisteren. Als je vader/voogd Craig Butler moet geloven, is hij een wilde weldoener die een goed betaalde job liet vallen om straatjongens via het voetbal uit de gevangenis te houden. Als je KRC Genk moet geloven, is hij een trainer die met Leon Bailey het grote lot getrokken heeft en daar nu zoveel mogelijk geld uit wil persen. Zoals gewoonlijk zal de waarheid ergens tussenin liggen.
We ontmoeten Leon Bailey voor het eerst op het winterkamp in Treasure Beach. Een vriendelijke, welopgevoede jongen, behoorlijk volwassen voor zijn zestien jaar. Maar als ik word voorgesteld als een journalist "van die krant", schieten Baileys ogen plots vuur. Die krant, dat is Het Belang van Limburg, het dagblad waarin Gunter Jacob van KRC Genk in oktober vertelde hoe de club in de illegaliteit was verzeild door Bailey binnen te nemen. Dat vuur in Baileys ogen zien we later nog één keer terug, wanneer de naam Gunter Jacob (de sportief directeur van Genk) valt.
Bailey is voor de feestdagen terug in eigen land en traint weer met de Phoenix All Stars Academy. In Treasure Beach, een verborgen schat aan de minder ontgonnen zuidkust van Jamaica, heeft de voetbalschool van Craig Butler hoog bezoek. De trainingen worden geleid door de Nederlander Andries Ulderink, een coach en scout van Ajax. Twee weken eerder was ex-international Bryan Roy hier om dezelfde reden. Welke reden? Om de Academy te steunen en de Phoenixspelers beter te maken, zegt Butler. Om Bailey te trainen, zegt Ulderink.
De nieuwe Messi
In heel het schimmige verhaal staat één ding als een paal boven water: Leon Bailey is goed, heel erg goed. Of hij echt de nieuwe Messi is, moet nog blijken, maar 2 miljoen euro blijkt niet te gek voor zo'n belofte. Vriend en vijand moeten het Butler nageven: als coach van Bailey heeft hij goed werk afgeleverd. Bailey toont me een filmpje van toen hij acht was. "Kijk, ik kon de bal geen vier keer omhooghouden. Nu hou ik pas op als je me vraagt te stoppen. Dat heb ik bij Phoenix geleerd."
Na het avondeten kruipen de jongste voetballers hun bed in. Op de achtergrond slaan de golven op de rotsen, op het terras speelt Leon Bailey domino met Kyle Butler. Het was Kyle die aan de wieg van de Phoenix Academy stond, vertelt vader Craig Butler het begin van Phoenix.
Craig Butler: "Kyle zei me op een dag dat hij de nieuwe Ronaldinho wou worden en ik besloot hem te helpen. De jeugdopleiding in Jamaica is niet goed genoeg om zo'n droom waar te maken, want ze trainen eigenlijk maar drie maanden per jaar. Dat is te weinig om gelijke tred te houden met de Europeanen, die elf maanden trainen. Ik ben profvoetballer geweest in Jamaica en Florida en besloot Kyle en Leon zelf te gaan trainen. Eerst kwamen hun klasgenootjes aansluiten, later ook de kinderen van de naburige getto's. Zo is de groep altijd maar groter geworden. Op een gegeven moment woonden veertien kinderen in mijn huis. Kinderen uit de getto's die geen andere thuis hadden. Hun vader zat in de gevangenis of was doodgeschoten, hun moeder weg of gestorven. Ik wist niet hoe ik ervoor moest zorgen, maar ik kon ze ook niet aan hun lot overlaten. Ik ben voogd van acht jongens, waarvan er enkele intussen meerderjarig zijn."
Miss Jamaica
Phoenix werd zo een beetje een sociaal project met naast de thuisbasis in Kingston twee satellieten in Montego Bay en Treasure Beach. In dertien jaar hebben zo'n 500 jongens tussen 6 en 25 jaar meegetraind.
Butler: "Ze komen van overal en iedereen is welkom. Maar ze moeten het hart hebben. Ik moet leerzucht en passie zien en ze moeten altijd 75 procent halen op hun rapport. Uiteraard zullen ze niet allemaal profvoetballer worden en daarom hameren we ook op de rest van hun opvoeding. Mijn zus Laura, die de Miss Jamaica-verkiezing organiseert, leert ze spreken in het openbaar en een goeie eerste indruk na te laten. Wie geen profvoetballer wordt, kan dan bijvoorbeeld college lopen in Amerika. Maar niemand blijft achter. Phoenix is een manier om de kinderen van de straat en uit de problemen te houden, om ze een positief doel in hun leven te geven. In Jamaica is dat niet gemakkelijk, want er zijn heel veel kinderen zonder vader. Phoenix biedt ze een avenue om iets van zichzelf te maken. Neem Travis. Nu is hij een grote jongen. Hij heeft een goede school afgemaakt en hij is mijn rechterhand: hij leidt af en toe een training en haalt de jongens thuis op met onze bus. Zonder Phoenix was hij zoals zijn kameraden geëindigd: in een cel of dood."
Travis Blagrove bevestigt: "Deze kinderen hangen voor een stuk van mij af. Phoenix leert ze niet alleen voetballen. Het zorgt er ook voor dat ze geen overvaller worden. Zonder Phoenix was dat misschien mijn lot geweest."
Het meest sprekend is de dwerg die tussen de bende meeloopt. Butler: "Hij komt altijd terug en de jongens hebben hem graag. Hij hoort erbij. Hij kan iets met een voetbal, maar hij zal nooit prof worden. Maar we kunnen er misschien wel een goede jeugdcoach van maken."
Drie dagen later zoeken we Phoenix opnieuw op, nu in de thuisbasis in de hoofdstad Kingston. De gewone spelertjes hebben tijdens de kerstvakantie vrijaf, maar de betere elementen trainen op een droog veld dat ter beschikking wordt gesteld door de nationale watermaatschappij. Op één helft staat het gras te lang en grazen drie koeien. In vogelvlucht is het maar een kilometer naar de Usain Bolt track, waar 's werelds snelste man zijn spurtjes trekt.
Op het voetbalveld moeten de aanvallers tegen de verdedigers spelen, maar gekleurde hesjes zijn er niet. Het ene team trekt gewoon zijn shirt uit en speelt in ontbloot bovenlijf. Naakte, bezwete, gespierde, gitzwarte mannenlijven, in België zou er (vrouw)volk langs de lijnen staan, maar hier staat niemand te kijken.
Op andere voetbalveldjes zie je jongens blootsvoets voetballen, of met gewone sportschoenen, maar bij Phoenix loopt iedereen op noppen. De groteren hebben hun eigen shoes, de kleineren nemen elke training een paar uit een grote zak, en geven ze achteraf door aan de volgende.
Butler: "Op de een of de andere manier slagen we er altijd in ballen, schoenen en shirts te vinden. Daar vecht ik voor. Niemand moet betalen voor zijn opleiding. Maar als het achteraf tot een transfer komt, gaat de transfersom wel naar mij. Dat is de deal. Ze komen hier als ze pakweg tien zijn, hun ouders gaan akkoord en wij zorgen voor hun ontwikkeling. Tien jaar later hopen we op een return voor de investering. We zien het op lange termijn."
200 keer pompen
De training is behoorlijk zwaar. "Veel zwaarder dan in Genk", bevestigt Leon Bailey. "Maar het was daar leuker, omdat de tegenstand van een hoger niveau was."
"Een training met Ajax of Genk is voor onze jongens stuff for sissies", grijnst Butler. "Als ze hier naast het doel schieten, moeten ze tien keer pompen. Als het schot echt hoog over gaat, wordt het twintig. Dikwijls discussiëren we al lachend of een misser tien of twintig waard is. Maar je mist al gauw twintig keer op een training. Spelenderwijze zijn ze dus 200 keer aan het pompen, zonder het te beseffen. Hun spieren komen er niet vanzelf. Maar ze pompen zonder mopperen, omdat ze opgegroeid zijn met mij. Van al deze jongens ga ik naar het oudercontact, naar hun verjaardagen, naar begrafenissen in hun familie. Ik ben hun vriend, hun vader. We vormen één familie. En al hun ouders horen bij Phoenix. Dat is de enige manier om te overleven in Jamaica."
Leon Bailey: "De mentaliteit van de Jamaicanen is niet altijd zo fraai, maar het Phoenix-project is helemaal anders. Wij zijn vastberaden om beter te worden. Niet alleen als voetballer, maar ook als mens."
Ajax Amsterdam
Na Nieuwjaar keert Bailey terug naar Ajax. De Amsterdamse club is bereid om een samenwerking op te zetten met de Phoenix Academy. Genk deed dat niet, en daar liep de samenwerking spaak. Bailey: "Ons doel was altijd om deuren te openen voor de Phoenix Academy. De betere spelers moeten een kans krijgen. Genk beloofde Phoenix te helpen, maar kwam die belofte niet na. Het wou mij in een gastgezin plaatsen en ons gezin uiteen trekken, maar dat wil ik niet. We zijn al zo lang samen. Waarom dan splitsen? Ooit moeten we uiteen, dat besef ik wel. Maar nu niet. Ik ben nog maar zestien."
De bruggen zijn helemaal opgeblazen sinds het interview met Gunter Jacob in onze krant. Bailey: "Twee dagen voor het verhaal in de krant verscheen stuurde hij me een sms. Ik heb dat bericht nog altijd. Toen ik daarna het artikel zag, kon ik het niet geloven. Ik wou hem gaan vragen waarom hij zoveel leugens vertelde. Ik ben niet geweest en nu hoeft het ook niet meer. Genk zei dat Craig ons alleen had achtergelaten en dat de club voor ons moest zorgen, ons eten moest kopen en zo. Dat was niet waar. Travis was bij ons, hij was toen 19 jaar oud. We waren nooit alleen, er was altijd een meerderjarige bij. Weet je, Craig had zijn eigen business en een goed leven. Hij heeft dat allemaal opgegeven om te investeren in de toekomst en in ons. Hij heeft deze kritiek niet verdiend."quote:Ajax komt Bailey trainen in Jamaica
Ajax stuurde in de maand december twee keer een coach naar Jamaica om de Phoenix groep te trainen. Andries Ulderink, gewezen trainer van De Graafschap en Go Ahead Eagles: "Denkt Ajax hier tien nieuwe Messi’s te ontdekken? Nee, dat is te veel gevraagd in een land met amper 3 miljoen inwoners. Maar Leon Bailey is wel héél belangrijk voor ons. Drie weken geleden was Bryan Roy hier, net als ik om Leon te trainen. Leon is écht heel goed, en hij is écht heel snel. Maar dat zijn ze hier allemaal. In België of Nederland kom je af en toe eens een echte snelle speler tegen. Hier hebben ze dat allemaal. Volgens mij komt dat door hun achtergrond. Ze gaan allemaal te voet naar school en de opleiding speelt een grote rol. Waarom zijn de Jamaicanen dominant in het spurten, en waarom levert Rusland zo’n goeie tennissers af? Omdat ze trainingsintensiteit opgelegd krijgen die bij ons niet meer aanvaard wordt."
De manier van werken van Craig Butler is al eens als mensenhandel omschreven. Ulderink is het daar niet mee eens: "Als je hier de sloppenwijken ziet en als je weet dat in Kingston elke dag twee moorden gebeuren, dan besef je dat die mensen geen vooruitzichten hebben in het leven. Als je dan kinderen aan een toekomst wil helpen via het voetbal, is dat dan verkeerd? Dat vind ik geen mensenhandel."quote:Genk ontkent elke belofte aan steun voor de Phoenix All Stars Academy
KRC Genk blijft bij zijn versie over de scheiding met de Jamaicaanse testspelers. Algemeen directeur Dirk Degraen en sportief directeur Gunter Jacob: "Wij hebben op een gegeven moment die hele familie hier gekregen met een geloofwaardige en juiste uitleg. Craig Butler had een legale verblijfsvergunning in Oostenrijk. Naarmate de tijd vorderde, stelden wij vast dat daar talentvolle jongeren bij zaten, maar ook dat het legaal-zijn in het gedrang kwam omdat zijn verblijfsvergunning kwam te vervallen. Nadat hij vier maanden wegbleef, waren ook de visa van zijn spelers verlopen. We hebben geprobeerd die situatie te regelen, maar dat is niet gelukt. Op het einde mochten de jongens hier zelfs geen wedstrijden meer spelen."
Ook over de rol van Standard blijft Genk bij zijn eerdere verklaring: "Roland Duchâtelet heeft Leon Bailey hier weggelokt met de belofte een miljoen euro in de Academy te pompen, terwijl het eigenlijk ook alleen maar in Bailey geïnteresseerd was. Wij hebben dat altijd rechtuit gezegd. We hebben alleen ooit laten vallen dat we als alles in orde was wel eens in Jamaica wilden gaan kijken. Wij hebben meer dan onze beloftes nagekomen."quote:Craig Butler zat vijf weken vast
Terwijl de Jamaicaanse voetballers bij KRC Genk vertoefden, zat Craig Butler vorig jaar vijf weken opgesloten in de Verenigde Staten. Dat bevestigde de Amerikaanse immigratiedienst gisteren aan onze redactie.
KRC Genk hekelde in oktober in onze krant al dat Craig Butler zich in de zomer van 2012 vier maanden niet liet zien, terwijl zijn voetballers in Genk vertoefden. Butler verklaarde nadat hij tijdens een zakenreis in Mexico overvallen, ontvoerd en beroofd was.
Uit een verklaring van het Bureau of Immigration and Custom Enforcement (ICE) blijkt nu dat hij vijf weken vast zat in San Diego. De grenscontrole pakte hem op nabij het Californische Tecate. Van 14 juli tot 23 augustus werd hij in de Otay Detention Facility gehouden, om dan naar Jamaica gedeporteerd te worden op 31 augustus 2012.
De dienst preciseert dat de instelling geen gevangenis of strafinstelling is, maar een gesloten asielcentrum met op de site zelf een immigratierechtbank. Mensen zitten er niet wegens criminele feiten, maar om administratie redenen, in afwachting van een uitspraak. Ze zitten ook niet achter tralies, wel achter gesloten deuren.
Butler houdt vol dat hij in Mexico overvallen is, dat hij zonder papieren de grens kon bereiken en dat hij daar vastgehouden werd tot zijn identiteit geverifieerd was.![]()
Ah oké, wist niet dat 403 t/m 408 nog niet in de verkoop zijn. Hopelijk een vol uitvak met feyenoordsupporters.quote:Op maandag 30 december 2013 19:59 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Zou ik niet durven zeggen, maar iedereen met ook een CC kan nu kopen, dat zijn er nog een stuk meer.
Aan de andere kant, alleen vak 403 t/m 408 zijn nog te koop. De rest is uitverkocht. Neem hierbij nog de beperkt zich plaatsen die nog niet verkocht worden.
En vak 416 en 417 (1600 plaatsen, uitvak) zijn natuurlijk nog niet in de verkoop.Learn how to eat in the jungle full of hyenas![]()
Die zijn pas kort in de verkoop geloof ik.quote:Op maandag 30 december 2013 20:03 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
Ah oké, wist niet dat 403 t/m 408 nog niet in de verkoop zijn. Hopelijk een vol uitvak met feyenoordsupporters.
en dat laatste hoop ik met je mee![]()
![]()
Het is toch te hopen dat Hupperts niet echt naar Ajax komt. Vroeger bleven dit soort techniekloze dravertjes tot hun 27e bij een middenmotor om vervolgens eventueel een klein stapje omhoog te doen. Nou worden ze meteen weer met Ajax in verband gebracht.quote:Op maandag 30 december 2013 02:42 schreef Adames het volgende:
Jean Kouassi, een aanvaller van Hajduk Split, staat nadrukkelijk in de belangstelling van Ajax. De Kroatische krant Slobodna Dalmacija meldt dat de Ivoriaanse vleugelspits ongeveer drie miljoen euro moet kosten. In Kroatië zijn al verschillende scouts van Ajax op bezoek geweest om de Afrikaan te beoordelen.
:')![]()
Ajax kan er ook niets aan doen dat spelers als Bojan het nog slechter doen.quote:Op maandag 30 december 2013 23:00 schreef Zanger_Rinus het volgende:
[..]
Het is toch te hopen dat Hupperts niet echt naar Ajax komt. Vroeger bleven dit soort techniekloze dravertjes tot hun 27e bij een middenmotor om vervolgens eventueel een klein stapje omhoog te doen. Nou worden ze meteen weer met Ajax in verband gebracht.
En te veel geld uitgeven aan een rechtsbuiten kan ook niet.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar Bojan is dan ook geen rechtsbuiten, die moet eens een paar wedstrijden lang spits spelen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax kan er ook niets aan doen dat spelers als Bojan het nog slechter doen.
En te veel geld uitgeven aan een rechtsbuiten kan ook niet.
Ik zou toch eens proberen die Cuenca te kopen(!). Barcelona wilt wss van hem af, en z'n contract loopt niet lang meer door, dus hij hoeft misschien niet meer dan 4 miljoen te kosten. Hij was de hele tijd geblesseerd vorig jaar, waardoor ie niet veel kon laten zien, maar hij liet af en toe echt goeie dingen zien.:')![]()
Bojan is gehaald als rechtsbuiten destijds, maar ook als spits presteert hij niet. Bojan kan zelfs niet eens een bal aannemen of een pass over 20 meter geven. Hij kiest altijd voor de meest ingewikkelde oplossing, alsof hij denkt dat hij Messi is, terwijl hij technisch niet veel meer is dan een Jupiler League speler.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:14 schreef Zanger_Rinus het volgende:
[..]
Maar Bojan is dan ook geen rechtsbuiten, die moet eens een paar wedstrijden lang spits spelen.
Ik zou toch eens proberen die Cuenca te kopen(!). Hij was de hele tijd geblesseerd vorig jaar, waardoor ie niet veel kon laten zien, maar hij liet af en toe echt goeie dingen zien.
Cuenca is ook niet zoveel, vorig seizoen viel hij ook dramatisch door de mand.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar Bojan heeft nog nooit als rechtsbuiten gespeeld buiten dit seizoen Ajax. Bojan verdedigt niet mee omdat het een luie valse spits is, á la Messi. Voorzetten kan hij niet en op de rechterkant heeft ie geen passeeracties, waardoor het telkens tikkie breed is. Hij kan fantastisch meevoetballen voor een spits, is technisch potentiële wereldtop en kan doelpunten maken. Het zou een perfecte valse spits zijn voor Ajax en Sigi en Hoesen komen gewoon veel tekort als Ajax spits.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bojan is gehaald als rechtsbuiten destijds, maar ook als spits presteert hij niet. Bojan kan zelfs niet eens een bal aannemen of een pass over 20 meter geven. Hij kiest altijd voor de meest ingewikkelde oplossing, alsof hij denkt dat hij Messi is, terwijl hij technisch niet veel meer is dan een Jupiler League speler.
Cuenca is ook niet zoveel, vorig seizoen viel hij ook dramatisch door de mand.
Cuenca viel vorig seizoen door de mand omdat hij net terugkwam van een maandenlange blessure en hij 0,0 wedstrijdritme had. Hij heeft op 70% fitheid 4 wedstrijdjes kunnen spelen, maar je zag af en toe geweldige passeeracties van hem. Ik zie het wel zitten in hem als 'ie fit is en hij vertrouwen krijgt.:')![]()
Bojan heeft bij minimale vlagen laten zien dat hij er heel wat van kan.
Cuenca is alleen maar geblesseerd geweest, voor, tijdens en na zijn tijd bij Ajax. Veel te groot risico die jongen.
Hupperts heeft bij lange na niet het niveau van Ajax.
Gewoon Schone op rechts laten staan. De Jong en Hoesen is genoeg voor de spitspositie. Sigthorsson ben ik klaar mee.![]()
Siem de Jong zie ik ook het liefst in de spits. Dat bullshit argument dat Sigi niet genoeg voorzetten krijgt ben ik ook klaar mee. Hij mist 100% kansen en voegt geen moer toe aan het Ajax spel. En Hoesen moet de bal minstens 4 keer controleren voor hij er iets mee kan.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:28 schreef Artillerieschaap het volgende:
Bojan heeft bij minimale vlagen laten zien dat hij er heel wat van kan.
Cuenca is alleen maar geblesseerd geweest, voor, tijdens en na zijn tijd bij Ajax. Veel te groot risico die jongen.
Hupperts heeft bij lange na niet het niveau van Ajax.
Gewoon Schone op rechts laten staan. De Jong en Hoesen is genoeg voor de spitspositie. Sigthorsson ben ik klaar mee.:')![]()
Middenveld met Blind, Serero en Klaassen stáát. Moet je afblijven. Voor de Jong gaat een plekje gezocht worden. Hij heeft in het verleden aangetoond in de punt te kunnen spelen. Naar mening van velen hier - ik deel die - beter dan op het middenveld zelfs. 1 + 1 = 2 wat mij betreft. Met Fischer en Schone en de zijkanten heb je je aanvallende deel rond.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:31 schreef Zanger_Rinus het volgende:
[..]
Siem de Jong zie ik ook het liefst in de spits. Dat bullshit argument dat Sigi niet genoeg voorzetten krijgt ben ik ook klaar mee. Hij mist 100% kansen en voegt geen moer toe aan het Ajax spel. En Hoesen moet de bal minstens 4 keer controleren voor hij er iets mee kan.
Meest zorgwekkende positie is linksback.![]()
Riedewald ziet er prima uit so far.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:36 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Middenveld met Blind, Serero en Klaassen stáát. Moet je afblijven. Voor de Jong gaat een plekje gezocht worden. Hij heeft in het verleden aangetoond in de punt te kunnen spelen. Naar mening van velen hier - ik deel die - beter dan op het middenveld zelfs. 1 + 1 = 2 wat mij betreft. Met Fischer en Schone en de zijkanten heb je je aanvallende deel rond.
Meest zorgwekkende positie is linksback.
Boilesen is toch rond februari weer fit? Speel je nog 2 wedstrijden met Riedewald en daarna weer Je BoilesenSo confused when you're lost in the groove![]()
Frank gebruikte Blind, Boilesen, Duarte, Ligeon en Riedewald als linksback.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:57 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Riedewald ziet er prima uit so far.
Boilesen is toch rond februari weer fit? Speel je nog 2 wedstrijden met Riedewald en daarna weer Je Boilesen
Ligeon komt daarvan niet meer in aanmerking bij de Boer gezien zijn uitspraken voor Roda - Ajax: "'Het stokte toch met Ligeon als rechtspoot op links. Dus ik heb gekozen voor Blind als linkspoot daar', legde De Boer uit aan FOX Sports. De coach speelde niet echt met de gedachte om Jaïro Riedewald al op te stellen. 'Hij is nog heel jong dus hem wilde ik nog niet voor de leeuwen gooien."
Van Blind hopen we allemaal dat Frank hem gewoon niet meer van dat middenveld haalt. Rest nog (blessuregevoelige) Boilesen, (eigenlijk geen linksback) Duarte en (piepjonge) Riedewald.
Die twee wedstrijden die jij met Riedewald wil spelen zijn wel tegen PSV en Feyenoord.
Ik hoop dat Boilesen fit is.![]()
Cil
v Rhijn Veltman Moisander Boilesen
Duarte Blind Klaassen
Schone de Jong Bojan.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Dan zou ik Duarte en Klaassen zeker omdraaien van positie. Ik vind trouwens dat Serero het goed genoeg doet op dit moment om basisspeler te blijven.quote:Op dinsdag 31 december 2013 02:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Cil
Duarte Blind Klaassen
Schone de Jong Bojan.![]()
Wat een gelul over bojan. De laatste wedstrijden voor z'n blessure in de spits speelde die goed en nu na z'n blessure was z'n rentree met goals en assists. Het is fijn om hem er bij te hebben.
Zeggen dat hij Jupiler niveau is zegt meer wat over jouw kennis dan over hem"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Derksen had wel een punt toen hij zei dat Huperts Sikora is. Niet doen dus.Evolution is from the Devil
Waarvan Boilesen 1,5 wedstrijd speelt en weer geblesseerd raakt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:57 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Riedewald ziet er prima uit so far.
Boilesen is toch rond februari weer fit? Speel je nog 2 wedstrijden met Riedewald en daarna weer Je Boilesen![]()
Dit keer werd hij er gewoon uitgeschopt, is toch wat anders dan de vorige blessurequote:Op dinsdag 31 december 2013 09:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waarvan Boilesen 1,5 wedstrijd speelt en weer geblesseerd raakt.![]()
! hoe ziet riedewald er goed uit !
Laat hem eerst zien dat hij goed kan verdedigen tegen een normale club......Kennedy![]()
Die heeft zich wat mij betreft ook prima herpakt. Begon leuk, had toen even een wat mindere fase met een beetje frivool spel waarbij hij continu dom balverlies leed, maar speelt inmiddels echt weer solide.quote:Op dinsdag 31 december 2013 05:50 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dan zou ik Duarte en Klaassen zeker omdraaien van positie. Ik vind trouwens dat Serero het goed genoeg doet op dit moment om basisspeler te blijven.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hoe kan je überhaupt vinden dat Riedewald het goed doet als we hem alleen in de aanval hebben gezien tegen die enge Roda JC-kneusjes en even hebben zien verdedigen tegen FC Bal op het dak?![]()
Hij deed het niet slechtquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe kan je überhaupt vinden dat Riedewald het goed doet als we hem alleen in de aanval hebben gezien tegen die enge Roda JC-kneusjes en even hebben zien verdedigen tegen FC Bal op het dak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar zn debuut was magisch.![]()
Zegt wel wat maar tegelijkertijd ook niets"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Z'n debuut was fantastisch!quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:02 schreef Stiggie het volgende:
Maar zn debuut was magisch.![]()
Zegt wel wat maar tegelijkertijd ook niets![]()
![]()
Niks mis mee, er moeten imo alleen spelers gehaald worden die beter zijn op een positie dan eenvan deze 11. Voorin hebben we eigenlijk genoeg spelers die uit de jeugd komen als alternatief, dus als je dan iemand haalt moet die wel wat toevoegen, en dat is een hupperts dus niet. En als die niet te vinden zijn, gewoon niks halen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 02:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Cil
Duarte Blind Klaassen
Schone de Jong Bojan.Even a broken clock is right twice a day.![]()
Wie uit de jeugd zijn er dan al klaar voor?quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:29 schreef danos het volgende:
[..]
Niks mis mee, er moeten imo alleen spelers gehaald worden die beter zijn op een positie dan eenvan deze 11. Voorin hebben we eigenlijk genoeg spelers die uit de jeugd komen als alternatief, dus als je dan iemand haalt moet die wel wat toevoegen, en dat is een hupperts dus niet. En als die niet te vinden zijn, gewoon niks halen.![]()
Mhaw.. beetje ervaring is ook niet verkeerd.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:29 schreef danos het volgende:
[..]
Niks mis mee, er moeten imo alleen spelers gehaald worden die beter zijn op een positie dan eenvan deze 11. Voorin hebben we eigenlijk genoeg spelers die uit de jeugd komen als alternatief, dus als je dan iemand haalt moet die wel wat toevoegen, en dat is een hupperts dus niet. En als die niet te vinden zijn, gewoon niks halen.![]()
Dat saaie ervaringsgelulquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:36 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Mhaw.. beetje ervaring is ook niet verkeerd..
1) Op wat voor positie zou die moeten komen?
2) Voegt hij voetballend wat toe?
3) Is ie betaalbaar?![]()
Dat zegt hij toch niet, ervaring is ok maar als die speler alleen dat heeft schiet je er weinig mee opquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:42 schreef w00h00 het volgende:
Ja gewoon alleen maar jochies van 19 jaar dan kom 't vast goed. In Italië lachen ze je uit.![]()
Lezen is een vaardigheid.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:42 schreef w00h00 het volgende:
Ja gewoon alleen maar jochies van 19 jaar dan kom 't vast goed. In Italië lachen ze je uit.![]()
Ja joh dacht je dat ik alleen ervaring bedoelde en dat ie verder niets zou kunnen?quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch niet, ervaring is ok maar als die speler alleen dat heeft schiet je er weinig mee op![]()
Probleem is dat je in NL wel vaak in die categorie uitkomtquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:48 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ja joh dacht je dat ik alleen ervaring bedoelde en dat ie verder niets zou kunnen?![]()
Ja helaas wel. Loopt er niet nog zo'n gek als Babel rond die z'n contract wil afkopen om bij Ajax te voetballen?![]()
![]()
Je moet echt een speler hebben die denkt via Ajax het WK te kunnen halen, ook al speelt hij dan voor zichzelf.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:52 schreef w00h00 het volgende:
Ja helaas wel. Loopt er niet nog zo'n gek als Babel rond die z'n contract wil afkopen om bij Ajax te voetballen?![]()
Nouja met jongens als Sana, Fischer, de Sa, Castillion. Heb je al aardig wat in de pijplijn zitten, ze zijn er nog niet klaar voor, maar een aankoop gaat de ontwikkeling van deze jongens dus ook in de weg zitten. Dus daarom moet een eventuele aankoop dan wel stukken beter zijn en ervaring mee brengen om enig nut te hebben.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie uit de jeugd zijn er dan al klaar voor?
Ervaring alleen heb ik overigens liever op het middenveld of verdediging.Even a broken clock is right twice a day.![]()
Fischer speelt er al en de rest is niet goed genoegquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:18 schreef danos het volgende:
[..]
Nouja met jongens als Sana, Fischer, de Sa, Castillion. Heb je al aardig wat in de pijplijn zitten, ze zijn er nog niet klaar voor, maar een aankoop gaat de ontwikkeling van deze jongens dus ook in de weg zitten. Dus daarom moet een eventuele aankoop dan wel stukken beter zijn en ervaring mee brengen om enig nut te hebben.
Ervaring alleen heb ik overigens liever op het middenveld of verdediging.![]()
Wat een verhaal.quote:Op maandag 30 december 2013 20:01 schreef j0rdiiii het volgende:
Een journalist van Het Belang van Limburg is op bezoek geweest in Jamaica en afgelopen weekend stond deel 2 van dit verhaal in hun krant;
[..]
[..]
[..]
[..]Uitvinder van de biersmiley.![]()
gelukkig is Fischer wel zo lekker bezig iddquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:25 schreef Adames het volgende:
[..]
Fischer speelt er al en de rest is niet goed genoegHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
ja ook datquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:14 schreef Catch22- het volgende:
[..]
gelukkig is Fischer wel zo lekker bezig idd![]()
Kan me er niet zoveel meer van herinneren behalve dat Eriksen die dramatische fout had en het goed herstelde uiteindelijkquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die ontlading na dat doelpunt.. Ging helemaal los in de snikhete woonkamer![]()
Dramatische fout inderdaad. Als ik aan dat soort dingen denk, die nonchalance van een Eriksen en Jan ben ik erg blij met gemotiveerde jongeren.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan me er niet zoveel meer van herinneren behalve dat Eriksen die dramatische fout had en het goed herstelde uiteindelijkCharlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Assist op Boerrigter was ook niet verkeerd.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan me er niet zoveel meer van herinneren behalve dat Eriksen die dramatische fout had en het goed herstelde uiteindelijk![]()
![]()
twitter:AElGhazi7 twitterde op dinsdag 31-12-2013 om 13:44:18I.p.v geld verspillen dit jaar aan vuurwerk, ben ik van gedachte veranderd. Geld doneren aan SOSKinderdorpen/SYRIË
reageer retweet
![]()
wat een held!!!!!! voorbeeld voor de jeugd!!!!quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:53 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:AElGhazi7 twitterde op dinsdag 31-12-2013 om 13:44:18I.p.v geld verspillen dit jaar aan vuurwerk, ben ik van gedachte veranderd. Geld doneren aan SOSKinderdorpen/SYRIË http://t.co/XIf7DpxRpB reageer retweet
enzo![]()
Klopt, maar ik vind dat iemand het best naar buiten mag brengen als hij zoiets goeds doet. Punt is alleen dat het altijd een beetje overkomt zoals jij het zegt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:59 schreef Afhaalchinees het volgende:
Netjes hoor, maar ik vind het altijd een beetje 'kijk mij eens goed zijn'![]()
Een fraai stukje fictie.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat vind jij er van dat Eriksen door de mand zakt bij de Spurs?![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat vind jij er van dat Eriksen door de mand zakt bij de Spurs?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
[..]
Wat vind jij er van dat Eriksen door de mand zakt bij de Spurs?___!!!!!!!
quote:![]()
![]()
![]()
[..]
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Sja mooie vrije trap maar er komt wel wat meer bij kijken en dat doet hij nietquote:![]()
Onzin, want dat is niet zo.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat loop jij nou allemaal te lullen johquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja mooie vrije trap maar er komt wel wat meer bij kijken en dat doet hij niet![]()
![]()
Dat lees je tochquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wat loop jij nou allemaal te lullen joh![]()
Dat zegt niet zoveel natuurlijk. Meeste hier hadden ook een harde plasser toen de almachtige Bojan Krkic bij ons kwam spelen en we hebben er tot nu toe niets aan gehadquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
De supporters van Tottenham zijn wel blij met hem.![]()
Net als Eriksen pech met een blessure, die komt nog wel terug na de winterstop.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel natuurlijk. Meeste hier hadden ook een harde plasser toen de almachtige Bojan Krkic bij ons kwam spelen en we hebben er tot nu toe niets aan gehad
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
In tegenstelling tot jou hebben hun een goede reden om dat te vinden.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel natuurlijk. Meeste hier hadden ook een harde plasser toen de almachtige Bojan Krkic bij ons kwam spelen en we hebben er tot nu toe niets aan gehad![]()
Litmanen was toch ook de kerel die zei: "Zo die Eriksen zit lekker op de tribune" terwijl hij een blessure had?![]()
![]()
Je valt door de mand of zakt door het ijsquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat vind jij er van dat Eriksen door de mand zakt bij de Spurs?
Evolution is from the Devil
quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:05 schreef Tyron het volgende:
Litmanen was toch ook de kerel die zei: "Zo die Eriksen zit lekker op de tribune" terwijl hij een blessure had?![]()
Dan ben je echt dom.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Hmm ik lees dat Ajax ook voor Cuenca gaat en dat hij pas laat mag komen.
Schiet niet echt op zo met dat gehuur.Oh.![]()
Tussendoor even wezen poepen.quote:'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Die wedstrijd was wel het voetbalhoogtepunt van het jaar.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:38 schreef Heeinz het volgende:
Ik kom nog steeds bijna klaar als ik iets zie van Ajax - BarcaOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Zonder enige twijfel. Toch was het nog veel beter geweest als die supporter niet gevallen was.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die wedstrijd was wel het voetbalhoogtepunt van het jaar.![]()
De vorige keer ging hij ook al de Tottenham kenner uithangen en dat verliep ook bijzonder pijnlijk af ja.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:05 schreef Tyron het volgende:
Dat over Dembele? Ik vond de wedstrijden dat ik hem zag spelen verdedigend niet bijzonder sterk ik zou hem dan ook gewoon hoger op het veld spelenquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De vorige keer ging hij ook al de Tottenham kenner uithangen en dat verliep ook bijzonder pijnlijk af ja.![]()
Van Rhijnquote:Ricardo van Rhijn lijkt de WK-selectie van het Nederlands elftal niet te gaan halen. De rechtsback van Ajax heeft zeven interlands achter zijn naam staan, maar kwam in een mindere periode terecht en is voorbijgestreefd door onder meer Daryl Janmaat, Gregory van der Wiel en Paul Verhaegh. Van Rhijn is bij Ajax nog wel zeker van een basisplaats, maar krijgt toch te maken met de nodige kritiek.
De 22-jarige vleugelverdediger merkt dat alles snel kan veranderen in de voetballerij: "Ineens ben je niet goed genoeg meer. Zo snel kun je rijzen, zo snel kun je vallen", zegt hij in De Stentor. "Ik ben mentaal al wat rustiger geworden. Ik probeer me ervan af te sluiten, ik moet niet teveel nadenken over wat anderen vinden. En misschien eis ik wel heel erg veel van mezelf."
Van Rhijn noemt de thuiswedstrijd tegen NAC Breda als voorbeeld: Ajax won dit duel met 4-0 en Van Rhijn leverde een assist af, maar na afloop was hij vooral bezig met een verkeerde voorzet die hij had gegeven. "Als je daarin doordraaft, wordt het negatief", weet Van Rhijn, die tot dusver 62 competitiewedstrijden speelde voor Ajax. Het contract van de Leidenaar loopt nog anderhalf jaar door.
Wat is er toch van die jongen gekomen. Begon toch redelijk.![]()
Janmaat is niet goed genoeg. Verhaegh is echt niet beter dan van Rhijn en is 30, daar zit geen rek meer in. Van Rhijn moet gewoon mee naar het WK als back-up van Greg.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Van Rhijn
Wat is er toch van die jongen gekomen. Begon toch redelijk.![]()
tof filmpje, bedanktquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:35 schreef Tyron het volgende:
Hebben jullie trouwens dit filmpje van Suarez al gezien?![]()
Je dacht ik post m nog een keer.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:35 schreef Tyron het volgende:
Hebben jullie trouwens dit filmpje van Suarez al gezien?'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Fijn nieuwjaar alvast iedereen! 2013 bijna voorbij, 2014 komt er aan! De champions league overwinning steeds dichterbij![]()
![]()
Van rhijn boven Janmaatquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:26 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Janmaat is niet goed genoeg. Verhaegh is echt niet beter dan van Rhijn en is 30, daar zit geen rek meer in. Van Rhijn moet gewoon mee naar het WK als back-up van Greg.
Klaassen moet zeker ook mee naar het wk?![]()
![]()
We spelen geen CL meer hoor...quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:18 schreef davyleiden het volgende:
Fijn nieuwjaar alvast iedereen! 2013 bijna voorbij, 2014 komt er aan! De champions league overwinning steeds dichterbij
Learn how to eat in the jungle full of hyenas![]()
dat is niet relevantquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:28 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
We spelen geen CL meer hoor...![]()
ik heb het over De Toekomstquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:28 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
We spelen geen CL meer hoor...![]()
Trollquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:40 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Van rhijn boven Janmaat
Klaassen moet zeker ook mee naar het wk?Uitvinder van de biersmiley.![]()
quote:twitter:simonzwartkruis twitterde op woensdag 01-01-2014 om 12:37:01Transfermarkt is net open en 1e gerucht rond #Ajax kan prullenbak al in: bericht in Turkse pers over akkoord met Amrabat is onzin reageer retweet
![]()
Gelukkig.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:26 schreef FredVleespet het volgende:
[..]twitter:simonzwartkruis twitterde op woensdag 01-01-2014 om 12:37:01Transfermarkt is net open en 1e gerucht rond #Ajax kan prullenbak al in: bericht in Turkse pers over akkoord met Amrabat is onzin reageer retweet
![]()
is ook 8 miljoen voor betaald oid door galataserayquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:19 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Gelukkig idd, liever iemand die niet voor het grote geld gaat![]()
Middenveld van Oranje is wel wat meer concurrentie dan de achterhoede. Klaassen is er mogelijk wel eentje voor de toekomst.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:40 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Van rhijn boven Janmaat
Klaassen moet zeker ook mee naar het wk?
En Janmaat is absoluut waardeloos. Dan zeker liever van Rhijn mee ja.![]()
simon zwartkruis
Transfermarkt is net open en 1e gerucht rond #Ajax kan prullenbak al in: bericht in Turkse pers over akkoord met Amrabat is onzin![]()
Ik heb trouwens afgelopen jaar helemaal gemist dat Spartak Moskou 10 miljoen heeft neergelegd voor Özbiliz. Te snel afgeschreven?
Zal in ieder geval nog een leuke opleidingsvergoeding hebben opgeleverd...![]()
Of men schat het hier toch verkeerd in (dat hij per se op het middenveld moet spelen).quote:Op donderdag 2 januari 2014 08:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Al gebruikt deze trainer hem vreemd, des te knapper dat hij opviel![]()
Heb je gekeken?quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Of men schat het hier toch verkeerd in (dat hij per se op het middenveld moet spelen).![]()
Hij speelde als buitenste linker middenvelder bij een 4-4-2 opstelling.
Bij de assist stond hij echter aan de rechterkantdus denk dat hij een vrije rol krijgt.
![]()
Nee. Maar gaat toch over dat hij als linksbuiten wordt opgesteld? Volgens mij zou hij dat wel moeten kunnen, een beetje in een rol als Özil bij Real.quote:![]()
Ozil stond gewoon op ''10'' hoor bij Real.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee. Maar gaat toch over dat hij als linksbuiten wordt opgesteld? Volgens mij zou hij dat wel moeten kunnen, een beetje in een rol als Özil bij Real.190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: