SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En dit...quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:10 schreef Class het volgende:
Lampjes zijn het mooist als ze in de boom hangen en branden?
![]()
Bijnaquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:14 schreef Smoofie het volgende:
Zou wel eens leuk zijn om te lezen "Ajax haalt speler x voor 20 miljoen "
http://www.parool.nl/paro(...)van-Heerenveen.dhtml![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Bijna
http://www.parool.nl/paro(...)van-Heerenveen.dhtml
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Duurste en slechste speler aller tijdenquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Bijna
http://www.parool.nl/paro(...)van-Heerenveen.dhtml![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:14 schreef Smoofie het volgende:
Zou wel eens leuk zijn om te lezen "Ajax haalt speler x voor 20 miljoen "![]()
![]()
slechtste nog niet eensquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Duurste en slechste speler aller tijden![]()
1997....quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Donny van de Beek (1997, rechtshalf / verdedigende middenvelder) vandaag getekend tot 2017.ik voel mij oud
![]()
![]()
quote:Ajax contracteert jeugdspeler
Ajax heeft jeugdspeler Donny van de Beek gecontracteerd. De verdedigende middenvelder werd op 18 april 1997 geboren in Amersfoort. Het contract van de B-junior kent een looptijd van drie jaar, tot en met 30 juni 2017.
Het betreft het eerste contract voor deze jeugdinternational. Van de Beek voetbalt al sinds de D-jeugd bij Ajax. ,,Ik denk dat ik een speler ben met een goed overzicht", zegt de 16-jarige B-junior, die de laatste weken al regelmatig met de A1 meespeelde. ,,Eerst speelde ik écht op nummer tien, met de punt naar voren, maar ik ben steeds meer een verdedigende middenvelder geworden. Mijn doel is om binnen een paar jaar mijn debuut in Ajax 1 te maken.”
Directeur voetbalzaken Marc Overmars is blij dat Ajax Van de Beek heeft vastgelegd: ,,Voetballend en mentaal zit het goed bij Donny. Zo zien we het graag bij Ajax. Met de hoofdtrainer en de staf die we nu hebben, weten de jongens ook echt dat ze de kans krijgen om zich een keer in het eerste elftal te voetballen.”![]()
Lijkt qua uiterlijk wel een beetje op Boilesen. Hopelijk niet qua blessuregevoeligheid.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:14 schreef Smoofie het volgende:
![]()
Ajax verkoopt speler voor 20 miljoen zal je bedoelen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:14 schreef Smoofie het volgende:
Uh, nee.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:14 schreef Smoofie het volgende:
Zou wel eens leuk zijn om te lezen "Ajax haalt speler x voor 20 miljoen "
Jij snapt er echt helemaal niks van.![]()
Smoofie heeft koopzucht en is verwend met het treurige kutbeleid door het halen van spelers zoals sulejmaniquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, nee.
Jij snapt er echt helemaal niks van.![]()
Oh ja, toen werden we nooit kampioenquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Smoofie heeft koopzucht en is verwend met het treurige kutbeleid door het halen van spelers zoals sulejmani![]()
![]()
x is Ted vd Pavertquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:14 schreef Smoofie het volgende:
Zou wel eens leuk zijn om te lezen "Ajax haalt speler x voor 20 miljoen "RED ONS HENNIEGOD![]()
Doen het nu met minder en dan word je wel kampioenquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, toen werden we nooit kampioen![]()
![]()
Mogen er eigenlijk uitsupporters naar Ajax-PSV komen? Aangezien wij geen uitsupporters in Eindhoven hadden kan ik het me voorstellen dat Ajax nu weigert![]()
Niet iedereen is zo kinderachtig dus ik ga er vanuit dat ze gewoon aanwezig zijn. Fysiek dan hé. Je merkt alleen dat ze er zijn als het wonder zich voordoet dat ze scoren.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:37 schreef Vermecelli het volgende:
Mogen er eigenlijk uitsupporters naar Ajax-PSV komen? Aangezien wij geen uitsupporters in Eindhoven hadden kan ik het me voorstellen dat Ajax nu weigert![]()
Mannetje of 20 waarschijnlijk, ze houden niet zo van reizen hequote:Op vrijdag 27 december 2013 21:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo kinderachtig dus ik ga er vanuit dat ze gewoon aanwezig zijn. Fysiek dan hé. Je merkt alleen dat ze er zijn als het wonder zich voordoet dat ze scoren.Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.![]()
PSV supporters misdragen zich niet. Echter vraag ik me soms wel eens af of ze wel supporters hebben want het is altijd zo stil. Tenminste, bij een voorsprong hoor ik soms wel eens wat.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:37 schreef Vermecelli het volgende:
Dit is de harde kern:quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:28 schreef davyleiden het volgende:
[..]
PSV supporters misdragen zich niet. Echter vraag ik me soms wel eens af of ze wel supporters hebben want het is altijd zo stil. Tenminste, bij een voorsprong hoor ik soms wel eens wat.
http://www.dumpert.nl/med(...)_psv_harde_kern.html
![]()
![]()
Ben je serieus?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:37 schreef Vermecelli het volgende:
![]()
Jij hoopt ook op een suikeroompje. Ik vind dat moeilijk te rijmen met de Ajax-filosofie.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:14 schreef Smoofie het volgende:
Zou wel eens leuk zijn om te lezen "Ajax haalt speler x voor 20 miljoen "Life is what you make it.![]()
Ik mis gewoon de tijden dat we wat voor stelde. Is alweer lang geleden dat we echt goed in de subtop waren genesteld.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:52 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Jij hoopt ook op een suikeroompje. Ik vind dat moeilijk te rijmen met de Ajax-filosofie.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
http://vk.com/video_ext.p(...)1951c0e49cdb28c&hd=3
Zit er lekker hard in, is toch wel een wapen van die jongen![]()
![]()
dan moet t salarisplafond er ook af. Want er is geen speler die twintig miljoen moet kosten en maar een miljoen hoeft te verdienenquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:52 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Jij hoopt ook op een suikeroompje. Ik vind dat moeilijk te rijmen met de Ajax-filosofie.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Dat moeten we dus sowieso niet doen. Het staat al vast dat we financieel niet mee gaan komen. Dan moet je je dus onderscheiden op historie en karakter. Qua historie hoeven we maar weinig clubs voor ons te dulden. Nu moeten we het karakter stevig gaan uitstralen. Graag of niet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:36 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dan moet t salarisplafond er ook af. Want er is geen speler die twintig miljoen moet kosten en maar een miljoen hoeft te verdienenLife is what you make it.![]()
het is dortmund ook gelukt. Zonder geld of historie, wel een goede coach en veel talent.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:10 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat moeten we dus sowieso niet doen. Het staat al vast dat we financieel niet mee gaan komen. Dan moet je je dus onderscheiden op historie en karakter. Qua historie hoeven we maar weinig clubs voor ons te dulden. Nu moeten we het karakter stevig gaan uitstralen. Graag of niet.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ze zoeken nog een talentvolle linksback voor de toekomst, uiteraard kijken ze dan even rond in Denemarken. Die Silvio Anocic van laatst is als het goed is ook een linksback.quote:Kristian Larsen turned up in Ajax
18 December 2013 - 05:00
Last week we reported that Nikolai Laursen had been visiting Ajax in Amsterdam, Laursen is not the only Phillies talent who has visited the Dutch big club here in December.
In the days from Monday 9 December to Friday 13, Brondby talent Kristian Larsen has been at an Ajax training camp for the second time this year. 90minutter.dk have spoken to the almost 18-year-old - next month - defensive player.
You have recently been on a trip to Amsterdam and Ajax. What was the trip out on?
- I was away back in the spring, and as the trip went well, I was invited again this winter. You could say that the trip in the first place was about to "show off", but also to test myself at a higher level.
Participated in teaching
Can you briefly describe how the days progress?
- I stayed with Markus (Bay, former Brøndby player / Ed.) and his foster family, which meant that I got a more realistic impression of what life is like for the young foreigners in the Netherlands.
- Each day Markus had lessons in Dutch, which I attended to see how it works. After learning that took place until approximately at 14:00, I worked from 15:00 to 16:30 o'clock.
- I obviously had talked a great deal with Markus, which include could tell how long he had to learn the language, what life is like in a foreign country and his experiences in Ajax.
Satisfied with the stay
What can you take home from a trip?
- I feel like I've got a good impression of what it would be like as a young player to move abroad. I've tried myself on a higher level and proved to myself that I can be with. I think even the stay went well, the coaches confirmed me in.
Kristian Larsen has a contract with Brondby forward to next summer, which means that the talent of 1 January is bargain to someone else, if not before agreed on a bug. contract extension in Copenhagen West.
Kristian Larsen has been a regular on both U/17- and U/19-Ligaholdet in Brondby, where he was even more matches acted as captain.
Prefer left-back
You have mostly played left back, but also in central defense and midfield. Where do you think you do best?
- In the second half of the autumn I have played in the middle, which I have enjoyed. It's nice to try something new as a way to develop his game. It's not a completely unknown place for me as I also played centrally in U/15. My favorite place is still left-back, and it is the place that I see myself in the future.
What are your strengths on the football field?
- It is difficult even to assess its strengths, so I will let others. I rather mention some of the things that I work with. In particular, I am working to improve my one-on-one duels defensively and my toughness and aggressiveness in dueling.
In addition to the fighting in Brøndby, it has so far been to 19 D matches with two scores as a result. The game is divided in three U/16- and 16 on U/17-landsholdet. A large part of them Brøndbys current head coach Thomas Frank as responsible on the sidelines.
http://www.90minutter.dk/(...)ste-sig-frem-i-ajax/![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2013 09:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
Yessss, tickets voor Mn eerste klassieker zijn binnen![]()
![]()
Ik ook, zou het tof vinden als ze gewoon er bij zijn. Vind dat er bij wedstrijden zonderquote:
uitpubliek altijd iets mist![]()
quote:Overmars bevestigt contact Ajax over vleugelaanvaller: ‘Dat klopt’
Marc Overmars is aan het proberen Ola John naar Ajax te halen in de winterstop. Vrijdag schreef het Portugese A Bola dat Ajax en Benfica contact hebben gelegd en die lezing wordt een dag later door de directeur voetbalzaken bevestigd. “Dat klopt”, zegt Overmars in De Telegraaf.
De bedoeling van Ajax is dat de 21-jarige John op huurbasis kan overnemen van Benfica. Eventueel willen de Amsterdammers daarbij een optie tot koop bedingen. Overmars richt zich op de zaak en hoopt dat een oplossing als John na dit seizoen niet meer nodig zal zijn. Dan mikt de club op de doorstroom van talenten als Ricardo Kishna, Anwar El-Ghazi, Elton Acolatse, Queensy Menig en Sheraldo Becker.
A Bola schreef vrijdag dat Ajax bereid zou zijn Benfica 400.000 euro te betalen voor de tweede seizoenshelft, als het John dan afstaat. De aanvaller mocht dit seizoen pas vijf keer invallen in de Liga Sagres en staat daardoor open voor een (tijdelijk) vertrek bij Benfica. Datzelfde geldt voor de investeerders van Doyen Sports Group, die vorig jaar een deel van de transfersom betaalden en nu vrezen dat de investering verloren zal gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |